تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

بهترین وکیل اداره کار+متخصص

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این پست تهران وکیل قصد داریم راجب موضوع اداره کار و چرا نیاز به وکیل متخصص اداره کار یا بهترین وکیل اداره کار دارید. روابط اشخاص با یگدیگر در حوزه ی کاری براساس دو قانون تنظیم می شود.

اگر شخص استخدام دولت یا یکی از ارگان های دولتی باشد، تنظیم روابط این شخص با محل کار براساس قانون مدیریت خدمات کشوری است و اگر نهاد استخدام کننده خصوصی باشد تنظیم رابطه کاری بر عهده قانون کار خواهد بود.

بهترین وکیل اداره کار+متخصص

 

معرفی کارفرما و کارگر در اداره کار :

قانون کار شخص استخدام کننده را کارفرما و شخص استخدام شده را کارگر معرفی می نماید.

براساس این قانون کارفرما باید حقوق و تعهداتی را در مقابل کارگر بر عهده بگیرید. به عنوان مثال کارفرما باید به کارگر حقوق پرداخت نماید. در پایان سال عیدی و سنوات ایام کار را به کارگر تقدیم کند. همچنین  تهیه وسایل و تعیین محل کار نیز با کارفرما می باشد.

بهترین وکیل اداره کار
بهترین وکیل اداره کار

وظیفه کارگر در مقابل کارفرما :

در مقابل شخص کارگر نیروی کار خود را در اختیار کافرما قرار می دهد و متعهد می گردد علاوه بر انجام کار به شکل صحیح، امانت داری، آیین نامه های انضباطی و درون سازمانی را نیز رعایت نماید.

طبیعی است هر کجا انسان ها با یکدیگر ارتباط دارند، اختلاف نیز رخ می دهد و بین کارگر و کارفرما هم این اختلافات قطعا رخ خواهد داد.

چرا به بهترین وکیل اداره کار نیاز داریم؟

در وهله اول: باید گفت حل اختلاف بین کارگر و کارفرما و رسیدگی به اختلافات آنها ناشی از روابط کاری، بر عهده ادارات کار می باشد. بعد از تعیین صلاحیت ذاتی باید گفت از بین تمامی اداره کارهای موجود در یک شهر اداره کار محل انجام کار، صلاحیت رسیدگی دارد.

وکیل متخصص اداره کار

زمانیکه کارگر میخواهد از کارفرما شکایت کند، قبل از انجام شکایت، حتما باید با وکیل اداره کار و شخصی که از نحوه شاکیت حق و حقوق کارگر و پروسه رسیدگی اطلاع دارد مشاوره نماید.

وکیل اداره کار شخص کارگر را نسبت به تمامی حق و حقوقی که دارد آماده کرده و این امکان را فراهم می آورد که کارگر حقوق حداکثری خود را درخواست نماید.

در صورتی که کارفرما بحواهد در مقابل شکایت کارگر از خود دفاع نماید باید از وکیل متخصص اداره کار و شخصی آگاهی کامل دارد مشاوره بگیرد و با گرفتن وکیل اداره کار، در جلسه رسیدگی از خود دفاع نماید تا بتواند تبعات محکومیت را کمتر یا رابطه کارگر و کارفرمایی را از بین ببرد.

نکته حائز اهمیت در انتخاب بهترین وکیل اداره تخصصی بودن آن است یعنی وکلایی که تجربه هزاران پرونده اداره کار را دارند قطعا میتوانند بهترین رای را برای شما بگیرند

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *