C

تماس با تهران وکیل

در صورت داشتن سوال می توانید از طریق فرم زیر با ما در تماس باشید.
 

 

    بهترین موسسه حقوقی ایران

    امروزه در بحث حقوق و وکالت موسسات مختلفی در شهر تهران و یا حتی در کشور تشکیل شده اند این موسسات گروه ها و شرکت ها سعی دارند با معرفی وکلای متبحر شما را در این زمینه یاری نمایند امروزه با تخصصی شدن بحث وکالت وکلا در هر زمینه‌ای کار نمی کند و یا شما ممکن است برای پیدا کردن وکیل مد نظر خود به این گروه ها و موسسات مراجعه فرمایید بنابراین ناگزیر این موسسات تشکیل می شوند بعضی از موسسات متاسفانه به دلیل اینکه نیروی متخصص و متبحر ای ندارند و صرفاً به دنبال مباحث مالی می باشند نه تنها کمکی به شخص ضرر دیده و موکل نمی کنند بلکه موجب زیان مجدد و غیر قابل جبرانی می شوند بنابراین باید حتماً در انتخاب این موسسات و گروهها دقت فراوان صورت گیرد. اگر شما در اینترنت سرچ فرمایید خواهید دید که با موسسات و گروه‌های مختلفی در زمینه وکالت مواجه می‌شوید اما انتخاب بهترین گروه و بهترین موسسه از میان این گروه ها بسیار سخت است موسسه حقوقی تهران وکیل با داشتن بهترین وکلا در زمینه های مختلف از جمله حقوقی و کیفری و ثبتی و با داشتن بهترین وکلا و متخصص ترین وکلا در زمینه های مختلف حقوقی شما را در راه رسیدن به هدف یاری می نماید این گروه با همکاری ۱۲۰۰ و کیل در سطح شهر تهران و تمام کشور رکورد دار داشتن بیشترین وکیل در مجموعه می باشد. بنابراین انتخاب بهترین وکلا برای شما در صورت مراجعه به این موسسه حقوقی تهران وکیل دارای سابقه فراوان در زمینه حقوق و امر وکالت می باشد. بنابراین اگر به دنبال بهترین موسسه یا بهتر بگوییم بهترین گروه وکلا در حقوق در سطح ایران هستید. قطعاً باید به موسسه حقوقی تهران وکیل مراجعه فرمایید این گروه با داشتن متبحرترین وکلا شما را برای رهایی از مشکلات یاری می نماید موسسه حقوقی تهران وکیل در زمینه های متعدد از جمله مشاوره حقوقی و کیفری و ثبتی کار کرده و در زمینه مشاوره نیز فعالیت می نماید شما می توانید ابتدا با شماره تماس های موجود در صفحه تماس گرفته و از مشاوره های رایگان مجموعه استفاده نمایید و در صورت لزوم با حضور مشاوره داشته باشید

    وظایف موسسه حقوقی

    موسسه حقوقی با کادری از وکلا و مشاوران حقوقی در زمینه امور مختلف حقوقی به اشخاص حقیقی و حقوقی جهت رفع مشکلات حقوقی ، طرح دعوی یا دفاع از خود، و یا سایر موارد خدمت رسانی می کند .

    به طور کلی وظایف موسسه حقوقی تشکیل کار گروه ها و کمیسیون های متخصصی جهت بهره مندی از حضور افراد صاحبنظر و وکلای مجرب جهت حل مشکلات حقوقی افراد است .

    به طور حتم یک وکیل پایه یک دادگستری به تنهایی قادر نیست در تمامی حوزه های  حقوقی خدمت رسانی کند و راهنمایی تخصصی به همه موکلان خود بدهد لذا در یک موسسه حقوقی جمعی از وکلا حاضر می شوند و  هریک به طور تخصصی و همچنین گاها به صورت جمعی در موارد مختلف به کارشناسی می پردازند .

    تاسیس موسسات حقوقی ، اقدامی مثبت ، سنجیده شده و کارشناسانه است چرا که خدمت رسانی در این موسسات با محوریت خود جمعی و کار گروهی متخصصان انجام می شود و قطعا بهره گیری از چندین فرد با تجربه و موفق و همکاری این افراد نتیجه ای مطلوب تر از کار انفرادی به همراه دارد .

    مهمترین کارکرد موسسات حقوقی کاهش ضریب خطا در تشخیص حق ، کاهش مفاسد مربوط با امر وکالت و ایجاد فرصت شغلی برای فارق التحصیلان و کار اموزان وکالت و فراهم نمودن فرصت رقابت بین ارایه دهندگان خدمات حقوقی جهت بهبود خدمت رسانی و موفقیت در پرونده است . با تشکیل این موسسات حقوقی ، اخذ مشاوره حقوقی به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه اندک برای مراجعه کنندگان به این موسسات فراهم شده و باعث آگاهی بیشتر افراد گردیده متعاقبا آگاهی افراد باعث می شود تعداد پرونده در مراجع قضایی روبه کاهش رود . رسیدگی به پرونده های جاری با کیفیت مطلوب تری صورت پذیرد.

    موسسه حقوقی تهران وکیل از بهترین موسسه های حقوقی در تهران است که با به کارگیری مجموعه ای از وکلای پایه یک دادگستری تهران اقدام به حل مشکلات حقوقی هموطنان خود نموده .

    انتخاب و گزینش برترین وکلا در تهران وکیل و پرونده های موفق این وکلا ، موسسه تهران وکیل را به بهترین موسسه حقوقی در تهران معروف کرده .

    تهران وکیل با بیش از دو دهه سابقه کاری درخشان و بیش از 95 درصد پرونده های موفق و با ارایه مشاوره ی حقوقی و قبول وکالت و مطالعه پرودنه ، موکلین خود را در جریان روند رسیدگی و شرایط کلی  پرونده و میزان درصد موفقیت پرونده قرار می دهد .

    بهترین موسسه حقوقی ، موسسه ای است که در صورت بررسی مشکل حقوقی  موکل و ارزیابی همه جانبه آن پس از مطالعه پرونده متوجه شود امکان انجام وکالت وجود ندارد و یا درصد پایینی احتمال موفقیت پرونده هست از گرفتن پرونده صرف نظر نمود و باعث ضرر به مال و وقت موکل نمی شود .

    خوشبختانه امروزه با تاسیس موسسات حقوقی رسیدگی  به پرونده موکلان خیلی تخصصی تر و با استفاده از نظر چندین وکیل متخصص مورد بررسی و اقدام حقوقی قرار می گیرد .

    مطابق با آیین نامه مربوط به تشکیل موسسات حقوقی ، موسسه حقوقی شخصیتی حقوقی است که منحصرا توسط دو یا چند وکیل دادگستری پایه یک تاسیس می شود و وظایفی همچون انجام کلیه امور وکالت و مشاوره تنظیم قرارداد و به طور کلی امور حقوقی ، مطابق با مقررات قانونی و آیین نامه مربوط به موسسه حقوقی را به عهده دارد . طبق این آیین نامه موسسه حقوقی منحصرا توسط وکلای دادگستری باشرایط مذکور در آیین نامه قابلیت ثبت دارد .

    موسسه حقوقی تهران وکیل مطابق با مقررات مذکور در آیین نامه اقدام به ثبت موسسه حقوقی نموده و با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین وکلا و با اخذ مجوز از کانون وکلای دادگستری مرکز شروع به فعالیت نموده است.