تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

تنظیم دادخواست اداره کار + هزینه + وکیل + مشاوره رایگان

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

دراین مطلب به موضوع تنظیم دادخواست اداره کار+هزینه+وکیل+مشاوره حقوقی پرداخته شده است. در صورت نیاز به مشاوره با یک وکیل مجرب می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

 

تنظیم دادخواست اداره کار+هزینه+وکیل+مشاوره حقوقیتنظیم دادخواست اداره کار+هزینه+وکیل+مشاوره حقوقی

آیا به اهمیت مشاوره برای تنظیم دادخواست اداره کار آگاه هستید و می دانید که برای موفقیت در شکایت از کارفرما باید دادخواست خود را با دقت هر چه تمام تر تنظیم کنید؟ و آیا می دانید که چگونه مدارک و مستندات خود را به همراه دادخواست برای پیگیری خواسته خود در اداره کار بارگذاری کنید؟

امروزه کارگران برای این که بتوانند حقوق خود را از کارفرما دریافت کنند در مواردی نیازمند تنظیم دادخواست اداره کار به منظور دست یافتن به حقوق خود می باشند. به این منظور ممکن است که نیاز داشته باشند با یک وکیل اداره کار صحبت کنند و ضمن دریافت مشاوره حقوقی در ارتباط با نحوه نوشتن یا تنظیم دادخواست اداره کار سعی کنند درخواست خود را در سامانه این اداره بارگذاری نمایند.

تنظیم دادخواست اداره کار+هزینه+وکیل+مشاوره حقوقیتنظیم دادخواست اداره کار+هزینه+وکیل+مشاوره حقوقی

اما یکی از نگرانی هایی که کارگران در ارتباط با دریافت مشاوره حقوقی از وکیل دارند در ارتباط با هزینه لازم برای تنظیم دادخواست اداره کار می باشد (که با توجه به افزایش هزینه خدمات حقوقی باعث شده است که هنگام نیاز به تماس با وکیل نگران باشند).

در صورتی که شما هم در تهران به عنوان یک کارگر در حال تلاش برای تامین مایحتاج زندگی خود باشید ممکن است که در صورت بروز هر گونه مشکلی نیازمند تنظیم دادخواست اداره کار پس از مشاوره حقوقی با وکیل متخصص در این زمینه باشید و در ارتباط با هزینه لازم برای دریافت این مشاوره ها نگرانی هایی داشته باشید.

تنظیم دادخواست اداره کار+هزینه+وکیل+مشاوره حقوقیتنظیم دادخواست اداره کار+هزینه+وکیل+مشاوره حقوقی

در این صورت نیازی به نگرانی نیست و می توانید با ما در موسسه حقوقی تهران وکیل تماس بگیرید تا در صورت امکان اقدام به ارائه خدمات مشاوره حقوقی با کمترین هزینه بنماییم و شما را در مسیر مطالبه حقوق تان از کارفرما همراهی کنیم.

لازم به ذکر است که با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند، تلاش موسسه بر این است که با ارائه خدمات رایگان مشاوره حقوقی در واتساپ خدمات خود را در اختیار کلیه اقشار جامعه قرار دهد و کارگران نیز امکان استفاده از این خدمات را خواهند داشت. در این راستا حتی در صورتی که نیاز به دریافت هزینه برای مشاوره حقوقی به منظور تنظیم دادخواست اداره کار باشد، این هزینه ها ناچیز بوده و با یک مبلغ حداقلی امکان ارائه مشاوره به کلیه کارگران وجود خواهد داشت.

تنظیم دادخواست اداره کار+هزینه+وکیل+مشاوره حقوقیتنظیم دادخواست اداره کار+هزینه+وکیل+مشاوره حقوقی

نحوه یافتن وکیل تنظیم دادخواست اداره کار

شاید اگر در تهران باشید یافتن یک وکیل متخصص در زمینه نحوه تنظیم دادخواست اداره کار که بتواند به شما مشاوره حقوقی بدهد کار سختی می باشد، این در حالی است که موسساتی مانند موسسه حقوقی تهران وکیل امکان ارائه این خدمات را به دلیل اشراف کامل وکلای مجموعه بر قوانین اداره کار دارند.

با توجه به این که وکلای موسسه سابقه و تجربه زیادی در تنظیم دادخواست اداره کار برای بسیاری از کارگران که در صنف های مختلف با توجه به قوانین اداره کار به فعالیت پرداخته اند دارند، به طور حتم شما هم در صورت داشتن هر گونه مشکل می توانید از خدمات موسسه استفاده کنید.

مهم ترین موضوعاتی که می توان خدمات مشاوره حقوقی را در اختیار کارگران محترم قرار داد موارد زیر هستند::

  • تنظیم دادخواست اداره کار برای دریافت حقوق معوقه
  • تنظیم دادخواست اداره کار برای شکایت از کارفرما بابت بیمه
  • تنظیم دادخواست برای مطالبه مزایای کاری
  • تنظیم دادخواست برای مطالبه سنوات کاری
  • تنظیم دادخواست برای دریافت حقوق مربوط به ساعات اضافه کاری
  • تنظیم دادخواست اداره کار به دلیل عدم پرداخت حق بیمه توسط کارفرما

در هر یک از مورد بالا این امکان وجود دارد تا بهترین مشاوره را در تهران از موسسه با استفاده از بهترین وکلای اداره کار در تهران دریافت کنید و علاوه بر این مشاوره های ارزشمندی در ارتباط با نحوه پیگیری درخواست های خود در اداره کار و مراحل آن دریافت خواهید نمود.

تنظیم دادخواست اداره کار+هزینه+وکیل+مشاوره حقوقیتنظیم دادخواست اداره کار+هزینه+وکیل+مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی برای راهنمایی کارگران و کارفرمایان

خدمات موسسه علاوه بر کمک برای تنظیم دادخواست اداره کار (در هر یک از موارد ذکر شده در بخش قبل)، شامل کلیه مباحث حقوقی و کیفری می باشد (که بنا به هر دلیل باید توسط کارگران و یا کارفرما به دلیل تخلفات طرف مقابل صورت پذیرد).

برای همین در صورتی که به هر دلیل نیازمند مشاوره حقوقی برای طرح دعاوی خود و یا تنظیم دادخواست برای شکایت از طرف مقابل باشید می توانید با ما در موسسه تهران وکیل تماس بگیرید تا خدمات تخصصی خود را برای دریافت حقوق معوقه ، دریافت مزایای کاری ، شکایت بابت اخراج غیر قانونی و هر مشکل دیگری که با کارفرما دارید در اختیار شما قرار دهیم.

کارفرمایان نیز امکان استفاده از مشاوره حقوقی در صورتی که کارمندان و یا کارگران تخلفات غیر قانونی داشته باشند را خواهند داشت و به طور حتم قانون در صورت تخلف هر یک از طرفین در پایبندی به تعهدات خود و عمل به قوانین اداره کار این امکان را به هر یک از آن ها خواهد داد تا با تنظیم دادخواست و یا شکایت، حقوق خود را از طرف مقابل دریافت کند.

هزینه تنظیم دادخواست اداره کار

خوشبختانه همان طور که در بخش ابتدایی متن ذکر شده هزینه تنظیم دادخواست اداره کار و ارائه مشاوره حقوقی به کارگران که توسط موسسه تهران وکیل ارائه می شود ناچیز بوده و به همین دلیل باز هم تاکید می شود که نیازی به نگرانی در این مورد ندارید.

تنظیم دادخواست اداره کار+هزینه+وکیل+مشاوره حقوقیتنظیم دادخواست اداره کار+هزینه+وکیل+مشاوره حقوقی

به همین کارگران زیادی در تهران در صورت نیاز به مشاوره حقوقی (در ارتباط با نحوه تنظیم شکایت و مراحل مورد نیاز برای پیگیری درخواست های خود در اداره کار) با موسسه حقوقی تهران وکیل تماس می گیرند تا بتوانند با پرداخت کمترین هزینه به طور کامل از خدمات مشاوره تخصصی وکیل اداره کار بهره مند شوند.

لازم به ذکر است شما می توانید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در ارتباط با چگونگی تنظیم دادخواست اداره کار با استفاده از خطوط ویژه ثابت و همراه موسسه با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. همچنین این امکان وجود دارد که در ساعات غیر اداری با استفاده از واتساپ و چت آنلاین این مشاوره ها را دریافت کنید تا بتوانید به نحود احسن موفق به تنظیم دادخواست اداره کار برای رفع مشکل خود با کارفرما شوید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *