تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

سوال از کارشناس اداره کار+مشاوره حقوقی+تلفن+تهران

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

دراین مطلب به موضوع سوال از کارشناس اداره کار+مشاوره حقوقی+تلفن+تهران پرداخته شده است. در صورت نیاز به مشاوره با یک وکیل مجرب می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

سوال از کارشناس اداره کار+مشاوره حقوقی+تلفن+تهرانسوال از کارشناس اداره کار+مشاوره حقوقی+تلفن+تهران

آیا از اهمیت سوال از کارشناس اداره کار برای آشنایی با مباحث قانونی آگاه هستید؟ و آیا با بهترین موسسات حقوقی و وکلای متخصص اداره کار در سطح شهر تهران آشنایی دارید که امکان ارائه بهترین مشاوره های حقوقی را به منظور پاسخ دادن به سوالات کارگران و کارفرمایان داشته باشند؟

امروزه برای بسیاری از کارگران، که به دنبال مطالبه حقوق خود از کارفرما هستند (و برای مثال از کار اخرج شده اند)، پرسیدن سوال از کارشناس اداره کار در ارتباط با نحوه پیگیری حقوقی مشکلاتی که دارند بسیار مهم است و به خصوص با توجه به این که حقوق ماهانه یا مزایای کاری آن ها (که اغلب تنها منبع درآمد این قشر زحمتکش در زندگی است) اهمیت بیشتری پیدا می کند.

سوال از کارشناس اداره کار+مشاوره حقوقی+تلفن+تهرانسوال از کارشناس اداره کار+مشاوره حقوقی+تلفن+تهران

ممکن است شما هم به عنوان یک کارگر بنا به هر دلیلی مانند عدم پرداخت حقوق و یا عدم دریافت مزایا سوال هایی برای پرسیدن داشته باشید و به دنبال بهترین وکیل متخصص می باشید یا به دنبال شمار تلفن مشاوره حقوقی باشید، در این صورت در مواقع نیاز به پرسیدن سوال از کارشناس اداره کار می توانید با ما در موسسه حقوقی تهران وکیل تماس بگیرید.

کارشناسان ما در موسسه آماده هستند تا پاسخ سوالات شما را در ارتباط با قوانین اداره کار در اختیارتان قرار دهند و به طور حتم در صورت نیاز به جستجوی شماره تلفن بهترین وکیل متخصص در تهران، موسسه حقوقی تهران وکیل (به دلیل همکاری با بهترین وکلای پایتخت) امکان پاسخگویی به سوالات شما در صورت نیاز به سوال از کارشناس اداره کار را خواهد داشت.

سوال از کارشناس اداره کار+مشاوره حقوقی+تلفن+تهرانسوال از کارشناس اداره کار+مشاوره حقوقی+تلفن+تهران

کانال های ارتباطی با موسسه (که شامل چندین خط تلفن ویژه و چت واتساپ می باشند)، در کمترین زمان امکان بهره مندی شما از این مشاوره ها را در تهران و در هر جایی از کشور که باشید فراهم خواهند کرد و به همین دلیل هر کارگری که نیازمند سوال از کارشناس اداره کار باشد می تواند از این ابزار آنلاین برای ارتباط با بهترین وکیل اداره کار بهره مند شود.

اهمیت سوال از بهترین وکیل متخصص اداره کار

شاید برای شما مهم باشد که از یک وکیل متخصص اداره کار چه سوالاتی را می توان پرسید؟ و یا این که در چه زمینه هایی امکان دریافت راهنمایی و مشاوره حقوقی وجود دارد؟

در موسسه تهران وکیل امکان ارائه انواع مشاوره حقوقی به منظور پاسخگویی به کارگران و کارفرمایان وجود دارد.

سوال از کارشناس اداره کار+مشاوره حقوقی+تلفن+تهرانسوال از کارشناس اداره کار+مشاوره حقوقی+تلفن+تهران

برای همین در صورت نیاز به هر گونه سوال از کارشناس اداره کار می توانید از خدمات موسسه استفاده کنید. از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

سوال در مورد نحوه تنظیم شکایت

شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال از کارشناس اداره کار که برای آشنایی با نحوه تنظیم شکایت از کارفرما داشته باشید از مشاوره حقوقی یک وکیل متخصص استفاده کنید تا ضمن تنظیم شکایت نامه خود موفق شوید به خوبی موفق به پیگیری آن از طریق اداره کار شوید.

سوال از کارشناس اداره کار+مشاوره حقوقی+تلفن+تهرانسوال از کارشناس اداره کار+مشاوره حقوقی+تلفن+تهران

سوال در مورد مراحل شکایت

مراحل شکایت از کارفرما برای بسیاری از کارگران مهم است و به طور حتم به دنبال آگاهی از روند بررسی شکایات خود دارند تا بهتر موفق به پیگیری مطالبات خود شوند.

در این حالت نیز در صورت نیاز به سوال از کارشناس اداره کار می توانید با موسسه تماس بگیرید تا بهترین وکیل متخصص اداره کار یا کارشناسان حقوقی پاسخگوی سوالات شما باشند.

سوال از کارشناس اداره کار+مشاوره حقوقی+تلفن+تهرانسوال از کارشناس اداره کار+مشاوره حقوقی+تلفن+تهران

سوالات متعدد دیگری هستند که هر یک به طور جداگانه برای کارگران مهم می باشند (به همین دلیل است که به دنبال شماره تلفن وکیل متخصص می باشند). همان طور که ذکر شد در هر یک از این موارد در صورت نیاز به سوال از کارشناس اداره کار امکان برقراری ارتباط آنلاین با موسسه را خواهید داشت.

Facebook
Twitter
LinkedIn

2 دیدگاه

  • سلام .
    من از کارفرما شکایت کردم این اقا به من گفت دیگه سرکار نیا و قبلش برگه ای با سفته و متن اینکه هیچ حق حقوقی به خانم تعلق نمیگیره و ما بیمه نمیکنیم و شخص خودش باید خودش بیمه کنه .
    جلو گذاشتن که من قبول نکردم بعد از شکایت به اداره کار جلسه اول به دروغ گفت من براش سه ساعت کار میمردم در صورتی از ساعت ۱۲تا پنج براش کار میکردم گاهی ۶نیم تا ۱۲شب .
    حکم که اومده بااینکه ۱۱ماه براش کار کلا دوتومن عیدی و یک هفصد سنوات و کلا ۳۷۰۰پول کمی که داده محاسبه کردن .
    معمور ادار کار خریده .
    من باید چیکار کنم؟

    • سلام اوقات شریف بخیر هر تعهدی که ناقض حقوق قانونی شما باشد باطل و بلا اثر است همانند اینکه شما تعهدی بدهید مبنی بر سلب مسئولیت کارفرما برای بیمه نکردن شما. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره هی داخل سایت تماس بگیرید تا همکارانم راهنماییتون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *