تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

شکایت از کارفرما بابت اخراج+ وکیل+ مشاوره حقوقی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع شکایت از کارفرما بابت اخراج+ وکیل+ مشاوره حقوقی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی با ما در ارتباط باشید.

شکایت از کارفرما بابت اخراج+وکیل+مشاوره حقوقیشکایت از کارفرما بابت اخراج+وکیل+مشاوره حقوقی

شکایت از کارفرما بابت اخراج کارگر یکی از اختلافات مطرح شده در اداره کار و امور اجتماعی است. زمانیکه کارگر به دلایل موجه یا غیرموجه از طرف کارفرما اخراج می شود دو راهکار برای کارگر وجود دارد. کارگر می تواند بدون تسلط بر قوانین و مقررات قانون کار و کارگری در پرونده اداره کار از خود دفاع کند یا از مشاوره و وکالت وکیل متخصص کار که بر قوانین و مقررات کار و کارگری تسلط و تجربه کامل دارد بهره مند شود. بنابراین کارگر با استفاده از وکیل متخصص کار گروه حقوقی تهران وکیل در هیات حل اختلاف کارگری در اداره کار و امور اجتماعی با صرف کمترین هزینه و زمان به حق و حقوق قانونی خود می رسد.

اخراج کارگر به وسیله کارفرما

برطبق قانون کار کارفرما باید در اخراج کارگر شرایط و قوانین خاص را در نظر گیرد. برای احقاق حق کارگر و کارفرما قانون کار تصویب شده است. در قانون کار ملاک عمل حمایت از جامعه کارگری است. اما حقوق کارفرما نیز مورد توجه قرار گرفته است. یکی از حمایت های قانون کار برای کارگر این است که به وی اجازه داده که از کارفرما به دلیل اخراج در اداره کار و امور اجتماعی شکایت کند. بنابراین کارگران قبل از هر اقدام در پرونده های حل اختلاف کارگر و کارفرما از مشاوره و  وکالت وکیل متخصص کار استفاده نمایند تا به راحتی به حق و حقوق قانونی خود دست یابند.

نحوه شکایت از کارفرما بابت اخراج

شکایت از کارفرما بابت اخراج با قرارداد کتبی و شفاهی امکان پذیر است. برای طرح شکایت کارگر در قرارداد شفاهی کار باید دلایل کار خود را  اثبات کند. در صورتیکه کارگر به دلیل سهل انگاری در کار اخطار کتبی گرفته باشد و دوباره اشتباه خود را تکرار کند، کارفرما می تواند با پرداخت حقوق عقب افتاده، عیدی و سنوات کارگر را اخراج کند. کارگر حداکثر 30 روز بعد از اخراج مهلت دارد که به هیات تشخیص روابط کارگر و کارفرما مراجعه و شکایت خود را مطرح نماید. در این حالت کارگر دلایل شکایت را مطرح و هیات تشخیص اداره کار باید موجه یه غیرموجه بودن اخراج کارگر را مورد بررسی قرار دهد. در صورتیکه حق با کارگر باشد با رای هیات تشخیص به کار خود برمیگردد. اما اگر اخراج کارگر موجه باشد، کارفرما حقوق و مزایای باقیمانده کارگر را پرداخت می کند و به کار برنمیگردد.

مدارک لازم برای شکایت از کارفرما بابت اخراج

-اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه کارگر

-اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت

-ارائه سابقه پرداخت حق بیمه کارگری در کارگاه اخراج شده

-ارائه پرینت فیش واریز حقوق

-مدارک و دلایل میزان سابقه کار کارگر

وکیل متخصص اداره کار گروه حقوقی تهران وکیل

طرح پرونده های اختلافات روابط کارگری و کارفرما قوانین و تشریفات خاصی دارد. سوالات و مشکلات حقوقی خود در مورد ترک کار توسط کارگر، اخراج کارگر توسط کارفرما، حل اختلاف در شورای کار، هیات تشخیص و هیات حل اختلاف کار را با وکیل متخصص کار گروه حقوقی تهران وکیل مطرح نمائید تا در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.

آیا در صورتی که بر خلاف قانون اداره کار، کارفرما شما را از محل کار اخراج کرده باشد می دانید که چگونه می توانید با شکایت از کارفرما بابت اخراج از طرق قانونی پیگیر حقوق خود باشید؟

بسیاری از کارگران هستند که در یک واحد تولیدی در حال کار می باشند و یا این که به ارائه خدمات در شرکت ها می پردازند، اما ممکن است که کارفرما بنا به هر دلیلی تصمیم بگیرد تا تعدادی از کارگران خود را اخراج کند.

شکایت از کارفرما بابت اخراج+وکیل+مشاوره حقوقیشکایت از کارفرما بابت اخراج+وکیل+مشاوره حقوقی

در این صورت ممکن است که کارگر نیاز به شکایت از کارفرما بابت اخراج داشته باشد تا از طرق قانونی پیگیر حقوق و مطالبات خود از کارفرما شود. به این منظور شما می توانید ضمن مشاوره حقوقی با یک وکیل متخصص در امور اداره کار و مطرح نمودن دلیل اخراج شدن خودتان از محل کار در ارتباط با نحوه پیگیری شکایت از کارفرما بابت اخراج اطلاعات بیشتری به دست آورید.

یک وکیل اداره کار می تواند ضمن بررسی دلایل اخراج غیر قانونی شما (و با توجه به حمایت هایی که قانون از کارگران در این گونه مواقع به عمل می آورد)، مشاوره های خوبی در اختیار شما قرار دهد و نحوه شکایت از کارفرما بابت اخراج را برای شما بیان کند.

شکایت از کارفرما بابت اخراج+وکیل+مشاوره حقوقیشکایت از کارفرما بابت اخراج+وکیل+مشاوره حقوقی

لازم به ذکر است که در این مواقع می توانید در صورت نیاز به مشاوره تخصصی با وکیل اداره کار با ما در موسسه تهران وکیل تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در این مورد در اختیار شما قرار دهیم.

مشاوره حقوقی شکایت از کارفرما بابت اخراج

اخراج شدن از محل کار و عدم کسب درآمد که با بیکاری همراه است برای بسیاری از کارگران بسیار سخت بوده و با توجه به این که امکان یافتن شغل جدید برای آن ها ممکن است سخت و زمان بر باشد به دنبال راهی هستند تا با شکایت از کارفرما بابت اخراج خود موفق به پیگیری حقوق خود از کارفرما شوند.

شکایت از کارفرما بابت اخراج+وکیل+مشاوره حقوقیشکایت از کارفرما بابت اخراج+وکیل+مشاوره حقوقی

در این مواقع مشاوره حقوقی می تواند کمک های زیادی به هر یک از گارگرانی که توسط کارفرما اخراج شده اند بنماید تا همان طور که اشاره نمودیم ضمن آشنایی با مباحث قانونی مرتبط با اداره کار بهتر بتوانند راه چاره ای برای برون رفت از مشکلات خود پیدا کنند.

به طور حتم بهترین گزینه برای مشاوره حقوقی در هنگام بروز این گونه مشکلات، یک وکیل متخصص اداره کار است که سابقه راهنمایی و ارائه مشاوره به کارگران را در گذشته داشته است و به همین دلیل به خوبی با قوانین اداره کار آشنایی دارد.

به طور حتم در این مواقع می توانید ضمن تماس با وکیل اداره کار  و مطرح کردن مشکلاتی که به دلیل اخراج از کار با آن روبرو شده اید در ارتباط با نحوه پیگیری حقوق خود مشاوره حقوقی لازم را دریافت کنید.

شکایت از کارفرما بابت اخراج+وکیل+مشاوره حقوقیشکایت از کارفرما بابت اخراج+وکیل+مشاوره حقوقی

همان طور که اشاره شد موسسات متعددی در سطح کشور به ارائه خدمات در ارتباط با مشاوره حقوقی برای شکایت از کارفرما بابت اخراج کارگر یا موضوعات مشابه می نمایند. موسسه حقوقی تهران وکیل یکی از موسساتی است که این خدمات را در تهران در اختیار شما قرار خواهد داد.

مشاوره حقوقی برای شکایت بابت اخراج

اگر نیازمند شکایت از کارفرما بابت اخراج خود هستید موسسه حقوقی تهران وکیل آماده است تا راهنمایی های لازم را با ارائه مشاوره حقوقی توسط بهترین وکلای اداره کار در اختیار شما قرار دهد.

شکایت از کارفرما بابت اخراج+وکیل+مشاوره حقوقیشکایت از کارفرما بابت اخراج+وکیل+مشاوره حقوقی

شما می توانید در صورت نیاز ضمن تماس با موسسه و طرح مشکلات خود این راهنمایی ها را پس از صحبت و مشاوره حقوقی با وکلای موسسه دریافت کنید و پس از آن با طرح شکایت از کارفرما بابت اخراج خود زمینه را برای حل بخشی از مشکلات خود با توجه به تصمیم گیری های مراجع ذی صلاح فراهم کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *