تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

شکایت از کارفرما بابت حقوق+وکیل+مشاوره حقوقی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

 

  • در نوشتار حاضر به شکایت از کارفرما بابت حقوق+وکیل+مشاوره حقوقی پرداخته شده است. در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با ما تماس حاصل فرمایید.
  • موسسه حقوقی تهران وکیل در زمینه شکایت از کارفرما بابت حقوق از تیم کامل متشکل از وکلای متخصص اداره کار و کارمندان بازنشسته اداره کار بهره میبرد تا به کمک آنها تمامی مشکلات شمارا بابت حقوق و شکایت از کارفرما پاسخ دهد

 

شکایت از کارفرما بابت حقوق+وکیل+مشاوره حقوقیشکایت از کارفرما بابت حقوق+وکیل+مشاوره حقوقی

آیا می دانید چگونه می توانید موفق به شکایت از کارفرما بابت حقوق شوید و با پیگیری خود از طریق مراجع قانونی موفق به دریافت حقوق های معوقه از کارفرما شوید؟

 همانطور که اشاره شد، دستمزد معوقه یا پرداخت نشده به موردی اطلاق می‌شود که کارفرمایان در پرداخت بدهی کارگران خود کوتاهی می‌کنند و این موقعیت به چند صورت امکان‌پذیر است:

– اگر پرداختی با حداقل دستمزد مطابقت نداشته باشد.

– کارفرما از پرداخت دستمزد اضافه‌کار خودداری کند.

– شرکت برای تمام خدمات به کارکنان پولی پرداخت نکند.

– اشتباهات اداری منجر به عدم پرداخت دستمزد شود.

– و ممکن است کارفرمایان عمداً کارکنان را در دسته‌بندی اشتباه قرار دهند تا حقوق کمتری به آنها پرداخت کنند.

این تنها گوشه‌ای از روش‌هایی است که کارفرمایان به کارمندان خود دستمزد نمی‌دهند یا کوتاهی می‌کنند. اما طبق قانون کار که برای حفظ حقوق طرفین، در سال 1369 توسط قانون‌گذاران در حوزه کار و کارگر تدوین شده، بکارگیری نیروی انسانی باید طبق قرارداد عادلانه‌ای باشد که در آن کلیه نکات مرتبط به کار از جمله نوع آن، ساعت کاری، میزان حقوق، بیمه و شرایط ترک کار، شرایط مربوط به مرخصی، تاریخ انعقاد قرارداد و …  آورده شده باشد. سازمان حقوقی مربوطه جهت رسیدگی به دعاوی بین کارفرما و کارگر، اداره کار و امور اجتماعی می‌باشد که افراد برای طرح شکایت و ادعای خود می‌بایست به این مرجع رسیدگی مراجعه کنند. روال قانونی شکایت از کارفرما بابت حقوق به این صورت است که شخص با مراجعه به سیستم سوابق بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی و مشاهده سابقه بیمه خود، نامه‌ای را از اداره کار و امور اجتماعی مربوطه دریافت و به شعبه بیمه‌گذار جهت جمع‌آوری سوابق خود ارائه می‌دهد. سپس با مراجعه به اداره کار و ارائه سوابق بیمه و سایر مدارک لازم، فرم دادخواست برای دریافت نامه سازش تکمیل شده و نامه جهت تعیین ساعت و تاریخ حضور کارفرما در اداره مذکور که حدود دو هفته بعد است، به وی ابلاغ می‌شود. در جلسه سازش طرفین با مدارک خود در جلسه حاضر و در صورت توافق کارگر و کارفرما، پرونده ختم می‌شود؛ در غیر اینصورت، ادامه کار به جلسه تشخیص واگذار می‌شود که دو هفته بعد از جلسه سازش است. در این جلسه، رای تشخیص داده شده به دو طرف ابلاغ می‌گردد و باز هم در صورت عدم توافق، موضوع به شورای حل اختلاف کشیده شده و با بررسی مدارک، رای نهایی ابلاغ می‌شود.

هر شخصی در طول عمر خود حداقل یک بار مجبور است برای حل و فصل مشکلات حقوقی خود، مسیر پیچیده و طولانی دادرسی پرونده خود را بگذراند که علاوه بر زمان‌بر بودن و صرف انرژی، گاها مجبور به پرداخت هزینه‌های گزاف است؛ از این رو بنظر می‌رسد که اولین و معقولانه‌ترین اقدام برای شکایت از کارفرما بابت حقوق، بالا بردن آگاهی حقوقی افراد از طریق تماس با وکیل حقوقی مرتبط با این زمینه است؛ به این ترتیب می‌توان در صرف هزینه و وقت صرفه‌جویی کرد.

یکی از مراکز مشاوره حقوقی در خصوص شکایت از کارفرما بابت حقوق، موسسه حقوقی تهران وکیل است که با هدف عدالت‌گستری و با ارائه مشاوره تخصصی حقوقی رایگان آماده ارائه خدمت به کارگران عزیز می‌باشد. از این رو بهتر است قبل از طرح شکایت در اداره کار و امور اجتماعی، با بهترین وکلای مجرب و متخصص تهران وکیل در خصوص شکایت از کارفرما تماس گرفته و به طور رایگان از مشاوره حقوقی آنها بهره‌مند شوند، یا در صورت لزوم برای بررسی بیشتر وقت حضوری رزرو کرده و به صورت حضوری از تجربه وکلای مجرب در این حوزه استفاده کنند.

بسیاری از کارگران هستند که بنا به دلایل متعدد مانند تاخیر مکرر در پرداخت دستمزد خود، نیازمند شکایت از کارفرما بابت حقوق هستند تا بتوانند موفق به مطالبه حقوق و معوقات خود شوند.

ممکن است شما هم به دنبال شکایت از کارفرما بابت حقوق برای دریافت هر چه سریع تر حقوق های واریز نشده خود باشید. در این حالت ممکن است که به دنبال راهنمایی دیگران در این زمینه باشید که آشنایی بیشتری با قانون دارند.

در این صورت به طور حتم اگر بتوانید از مشاوره حقوقی وکلای متخصص استفاده کنید بسیار بهتر خواهید توانست به مطالبات خود دست پیدا کنید.

شکایت از کارفرما بابت حقوق+وکیل+مشاوره حقوقیشکایت از کارفرما بابت حقوق+وکیل+مشاوره حقوقی

به همین دلیل توصیه می کنیم که حتما با یک وکیل یا موسسه حقوقی مشاوره داشته باشید و در ارتباط با نحوه شکایت از کارفرما بابت حقوق سوالات خود را بپرسید تا ضمن دریافت مشاوره حقوقی امکان پیگیری قانونی مطالبات خود را داشته باشید.

موسسه حقوقی تهران وکیل یکی از موسساتی است که در صورت نیاز کارگران به شکایت از کارفرما حاضر است این خدمات را در اختیار آن ها قرار دهد و به همین دلیل در صورتی که قصد داشته باشید اقدام به شکایت از کارفرما بابت حقوق بنمایید می توانید با این موسسه تماس بگیرید تا مشاوره های حقوقی لازم در اختیار شما قرار گیرد.

3شکایت از کارفرما بابت حقوق+وکیل+مشاوره حقوقی

دلیل شکایت از کارفرما بابت حقوق

بسیاری از کارگران هستند که با تلاش فراوان و صرف انرژی زیاد در حال زحمت کشیدن بوده و هر یک از آن ها ممکن است در یکی از واحدهای تولیدی و یا کارگاه ها در حال خدمت و کمک به افزایش تولید در جامعه باشد. عده ای دیگر از کارگران نیز ممکن است در صنف ها و یا شغل های دیگر به ارائه خدمات خود به جامعه بپردازند.

اما در مواردی ممکن است که در دریافت مطالبات مالی خود به مشکل بر بخورند و نیاز به شکایت از کارفرما بابت حقوق و سایر مطالبات مالی خود داشته باشند.

شکایت از کارفرما بابت حقوق+وکیل+مشاوره حقوقیشکایت از کارفرما بابت حقوق+وکیل+مشاوره حقوقی

همه ما می دانیم که متاسفانه دیده می شود که عده ای از کارفرماها در بعضی از واحدهای تولیدی و یا خدمات از دادن حقوق کارگران خود در موعد مقرر سر باز می زنند و این امر می تواند مشکلات برای زیادی برای کارگران به دنبال داشته باشد و ادامه زندگی را برای آن ها سخت کند.

به همین دلیل است که بسیاری از کارگران به مشاوره حقوقی در این مورد نیاز فوری دارند تا هر چه زودتر با شکایت از کارفرما بابت حقوق بتوانند مبالغی که به طور قانونی از آن ها طلبکار هستند را دریافت نموده و امکان دریافت دسترنج زحمت های خود را داشته باشند.

5شکایت از کارفرما بابت حقوق+وکیل+مشاوره حقوقی

خدمات مشاوره حقوقی برای مطالبه حقوق

در صورتی که شما هم نیاز به شکایت از کارفرما بابت حقوق داشته باشید می توانید از خدمات مشاوره حقوقی برای مطالبه حقوق و دسترنج تلاش هایی که برای تولید و یا ارائه خدمات به جامعه نموده اید استفاده کنید تا هر چه زودتر به هدف خود دست پیدا کنید.

در این صورت می توانید این خدمات را از موسسات حقوقی دریافت کنید و یا با یک وکیل اداره کار به مباحث قانونی مرتبط مشورت کنید.

6شکایت از کارفرما بابت حقوق+وکیل+مشاوره حقوقی

موسسه حقوقی تهران وکیل یکی از موسساتی است که امکان ارائه خدمات مشاوره حقوقی به این قشر زحمتکش (که به دنبال شکایت از کارفرما بابت حقوق خود هستند) را دارد و شما می توانید در صورت نیاز در هر زمان که نیاز به مشاوره حقوقی داشته باشید با ما در موسسه تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *