تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

شکایت از کارفرما بابت عیدی+وکیل+مشاوره حقوقی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

 

  • در نوشتار حاضر به شکایت از کارفرما بابت عیدی+وکیل+مشاوره حقوقی اشاره شده است. در صورتی که به مشاوره حقوقی رایگان نیاز دارید می توانید با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

 

آیا می دانید چه کسانی نیاز به شکایت از کارفرما بابت عدم پرداخت عیدی دارند و چگونه می توانند از طرق قانونی اقدام کنند؟

شکایت از کارفرما بابت عیدی+وکیل+مشاوره حقوقیشکایت از کارفرما بابت عیدی+وکیل+مشاوره حقوقی

بعضی از کارفرمایان هستند که در پرداخت عیدی کارمندان و کارگزان خود تعلل می کنند و برای همین ممکن است که در صورت بروز این مشکل کارگران و کارمندان قصد داشته باشند تا با شکایت از کارفرما بابت عیدی موفق به مطالبه عیدی خود از طرق قانونی شوند.

در صورتی که شما هم فکر می کنید که کارفرما به تعهدات خود در پرداخت عیدی عمل نخواهد کرد و راهی برای دریافت مبلغ مشخص شده قبل از سال نو یا پس از آن وجود ندارد، مگر این که با مشاوره حقوقی سعی کنید با شکایت از کارفرما بابت عیدی از طریق قانون موجود اقدمات لازم را به عمل آورید، می توانید با کارشناسان حقوقی در موسسه تهران وکیل تماس بگیرید تا اطلاعات جامع تری در ارتباط با امکان دریافت عیدی و قوانین موجود در ارتباط با پرداخت آن از سوی کارفرما در اختیار شما قرار دهیم.

2شکایت از کارفرما بابت عیدی+وکیل+مشاوره حقوقی

به طور حتم در صورتی که راهی به جز شکایت از کارفرما بابت عیدی وجود نداشته باشد سعی خواهد شد که بهترین راه برای مطالبه عیدی های معوقه به شما پیشنهاد شود.

لازم به ذکر است که با توجه به پیش بینی هایی که در قانون اداره کار شده است هر یک از کارگران در صورتی که کارفرمای آن ها به تعهداتی مانند پرداخت به موقع حقوق یا دستمزد و یا پرداخت عیدی و سنوات عمل نکند این امکان برای پیگیری حقوق آن ها وجود دارد.

به طور حتم در صورتی که تعلل و تخلف از کارفرما باشد قانون نیز از شما حمایت خواهد کرد. با این وجود بهتر است که به خوبی از خدمات مشاوره حقوقی بهره مند شوید تا مشکلی برای شما در این مورد به وجود نیاید.

3شکایت از کارفرما بابت عیدی+وکیل+مشاوره حقوقی

چگونه می توان اقدام به شکایت از کارفرما بابت عیدی کرد؟

روشن است که هر جایی که فردی حقی داشته باشد که بر عهده فرد دیگری باشد و او به تعهد خود عمل نکند می توان با استفاده از قانون پیگیر حقوق خود باشد. این در مورد همه افراد جامعه صدق می کند.

کارگران نیز به طور حتم حقوق خود را دارند و در صورتی که کارفرما از پرداخت آن ها سر باز زند می توان از طریق قانونی (مشاوره حقوقی با وکیل اداره کار آشنا به قوانین مربوط به اداره کار و قوانین روابط بین کارفرما و کارگر) اقدام نمود.

4شکایت از کارفرما بابت عیدی+وکیل+مشاوره حقوقی

می دانید که عیدی یکی از حقوقی است که به طور معمول دولت به کارمندان خود پرداخت می کند و کارفرمایان نیز بنا به قانون باید به کارگران خود احترام گذاشته و حقوق مسلم آن ها را پرداخت کنند.

در صورتی که کارفرمای شما از پرداخت عیدی شما (و سایر کارگران سر باز زده است) می توانید در این زمینه با در نظر گرفتن ملاحظات و ضوابط قانونی اقدام کنید و به طور حتم در صورتی که به درستی پیگیر درخواست های خود شوید امکان شکایت از کارفرما بابت عیدی و دریافت آن وجود خواهد داشت.

شکایت از کارفرما بابت عیدی+وکیل+مشاوره حقوقیشکایت از کارفرما بابت عیدی+وکیل+مشاوره حقوقی

خدمات مشاوره حقوقی بابت عیدی کارگران

با توجه به مطالب گفته شده در صورتی که نیازمند آشنایی با قوانین حاکم بر روابط کارفرما و کارگر باشید (برای مثال اگر به دنبال آگاهی از قوانین مصوب در ارتباط با عیدی کارمندان و کارگران هستید)، می توانید با مشاوره حقوقی با این قوانین، و نحوه اقدام قانونی برای برخورد با کارفرمایان متخلف آشَنا شوید.

6

موسسه حقوقی تهران وکیل یکی از ارائه دهندگان این خدمات می باشد که امکان ارائه خدمات تخصصی در ارتباط با قوانین ادراه کار و نحوه شکایت از کارفرما بابت عیدی به کارگران محترم را خواهد داشت

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *