تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مدارک لازم برای شکایت از کارفرما + وکیل + مشاوره حقوقی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع مدارک لازم برای شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی اشاره شده است. شما می توانید از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

مدارک لازم برای شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقیمدارک لازم برای شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

در صورتی که قصد شکایت از کارفرمای خود را داشته باشید، می توانید با مشاوره حقوقی بسیار بهتر موفق به تنظیم شکایت خود شده و از مدارک لازم برای شکایت از کارفرما آگاه شوید.

به طور حتم برای هر گونه شکایتی نیاز به مدارکی برای اثبات حقانیت خود در مرجع رسیدگی کننده می باشد و در صورتی که این مدارک ارائه نشوند به شکایت فرد توجه نخواهد شد. در زمان نیاز به شکایت یک کارگر از کارفرما نیز به همین صورت است و باید حتما مدارک لازم برای تنظیم شکایت داده شود.

مدارک لازم برای شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقیمدارک لازم برای شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

این مدارک به دو دسته کلی تنظیم می شوند که بعضی از این مدارک به مشخصات فردی کارگر و کارفرما و یا مشخصات محل کار بر می گردد، و گروه دیگری از مدارک نیز در ارتباط با شواهد و مستندات کارگر برای اثبات ادعای خود می باشد.

در صورتی که با مدارک لازم برای شکایت از کارفرما آشنایی ندارید، به شما توصیه می شود که با تحقیق و یا مشاوره حقوقی با وکیل اداره کار در ارتباط با مدارک لازم برای شکایت از کارفرما برای موضوع شکایت خود اطلاعات کافی کسب کنید تا بتوانید موفق به اثبات حقانیت خود و مطالبه حقوق خود از کارفرما شوید.

مدارک لازم برای شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقیمدارک لازم برای شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

این مدارک باید در سامانه اداره کار بارگذاری شوند و باید قبل از شکایت در این مورد اطلاعات کافی را کسب کنید. در صورت نیاز موسسات حقوقی و وکلای متخصص اداره کار امکان راهنمایی شما در این مورد را خواهند داشت و موسسه تهران وکیل نیز با توجه به نیاز کارگران (به عنوان قشر زحمتکش جامعه) امکان ارائه مشاوره حقوقی در ارتباط با مدارک لازم برای شکایت از کارفرما را فراهم نموده است.

مشاوره حقوقی برای شکایت از کارفرما

شما می توانید برای مشاوره حقوقی برای شکایت از کارفرما با موسسه تماس بگیرید تا ابتدا به مشکلات شما با کارفرما گوش بدهیم و دلیل نیاز به شکایت را از شما بپرسیم.

مدارک لازم برای شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقیمدارک لازم برای شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

پس از آن مشاوره حقوقی لازم با ذکر دلایل و مستندات مورد نیاز برای تنظیم شکایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت و به همین دلیل به راحتی خواهید دانست که چگونه می توانید متن شکایت را تنظیم و در سامانه اداره کار ثبت کنید و همان طور که گفته شد اطلاعات کافی در مورد مدارک لازم برای شکایت از کارفرما را کسب خواهید نمود.

مراحل شکایت از کارفرما

در بالا اشاره شد که اولین مرحله برای شکایت فراهم نمودن مدارک لازم برای شکایت از کارفرما و تنظیم شکایت نامه در سامانه اداره کار است (که می توانید ضمن مشاوره حقوقی در مورد نحوه انجام آن اطلاعات بیشتری به دست آورید).

پس از آن مدارک و درخواست شما مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت نیاز از فرد خواسته خواهد شد تا به صورت حضوری برای پیگیری شکایت خود در مراجع رسیدگی کننده به شکایات کارگران از کارفرما حاضر شوید.

مدارک لازم برای شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقیمدارک لازم برای شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

می توان گفت که به طور حتم اگر در آماده نمودن مدارک لازم برای شکایت از کارفرما  دقت کافی و توجه لازم را مبذول نموده باشید (و شکایت خود را به دقت و به درستی تنظیم کرده باشید)، پس از حضور در مراجع رسیدگی کننده بسیار بهتر خواهید توانست از حقوق خود دفاع کنید.

در ادامه نیز از کارفرما خواسته خواهد شد تا با حضور در مراجع رسیدگی کننده به شکایات کارگران توضیحات خود را ارائه دهد تا در نهایت تصمیم گیری های لازم برای حل مشکلات شما با کارفرما گرفته شود.

مدارک لازم برای شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقیمدارک لازم برای شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

در پایان باید تاکید کنیم در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد مدارک لازم برای شکایت از کارفرما و مراحل رسیدگی به شکایات کارگران علیه کارفرما می توانید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات جامع تری در اختیار شما قرار دهیم.

 

در این مطلب به موضوع مدارک لازم برای شکایت از کارفرما در اداره کار اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

مدارک لازم برای شکایت از کارفرما در اداره کارمدارک لازم برای شکایت از کارفرما در اداره کار

آیا با مدارک لازم برای شکایت از کارفرما در اداره کار آشنایی دارید و می دانید که متناسب با درخواست شکایت خود به چه ادله و مستنداتی نیاز خواهید داشت تا بتوانید از طریق مراجعه به اداره کار و طرح شکایات خود موفق به پیگیری مطالباتی که دارید شده و کارفرما را محکوم کنید؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که مدارک لازم برای شکایت از کارفرما در اداره کار باید با توجه به نوع شکایت تعیین شود (و به طور حتم در همه شکایت ها نیاز به مدارک خاصی خواهد بود که نشان دهنده درستی ادعای شما بر ضد کارفرما باشد).

برای مثال در ارتباط با مشکلات مالی و یا برای اثبات ادعای همکاری خود با کارفرما شاید بتوانید از پرینت حساب خود استفاده کنید و یا این که برای دریافت سنوات و یا حقوق معوقه خود نیاز به مدارک و مستندات لازم دال بر عدم پرداخت سنوات و یا حقوق ماهانه خود خواهید داشت تا بتوانید با ثبت شکایت به هدف خود در محکوم نمودن کارفرما برسید.

در صورتی که آشنایی لازم با مدارک لازم برای شکایت از کارفرما در اداره کار را ندارید توصیه می شود تا با مشاوره حقوقی اطلاعات جامع تری در این زمینه به دست آورید.

امروزه مشاوره حقوقی به ابزاری برای آشنایی با مباحث قانونی و قضایی تبدیل شده است و برای همین به عنوان یک کارگر که از پرداخت مطالبات او امتناع شده است، در صورتی که خود شما نمی دانید که چه مدارک یا شواهدی برای پیگیری درخواست های خود نیاز خواهید داشت، باید تلاش کنید تا با مشاوره حقوقی از مدارک لازم برای شکایت از کارفرما در اداره کار آگاهی پیدا کنید.

به طور حتم عدم آشنایی با این مدارک می تواند باز پس گیری حقوق کارگران را از طریق شکایت در اداره کار با مشکل مواجه کند و به همین دلیل نیاز به توجه ویژه و اگاهی بخشی به این قشر برای اهمیت بیشتر به این موضوع حس می شود.

 

مدارک لازم برای شکایت از کارفرما در اداره کارمدارک لازم برای شکایت از کارفرما در اداره کار

مشاوره حقوقی مدارک لازم برای شکایت از کارفرما در اداره کار

همان طور که در بخش قبل اشاره شد بهره مندی از مشاوره حقوقی برای فردی که به دنبال آشنایی با مدارک لازم برای شکایت از کارفرما در اداره کار است، می تواند مزایایی به دنبال داشته باشد که از جمله آن ها امکان صدور رای به نفع کارگران می باشد.

در صورتی که شما هم به عنوان یک کارگر زحمتکش در حال گذران زندگی هستید و بنا به دلایلی نیاز به مشاوره حقوقی داشته باشید موسسات حقوقی متعددی هستند که می توانند امکان مشاوره برای آشنایی با مدارک لازم برای شکایت از کارفرما در اداره کار را فراهم کنند.

پیدا کردن یک وکیل اداره کار نیز می تواند به شما کمک کند تا به راحتی موفق به آشنایی با مدارک لازم برای شکایت از کارفرما در اداره کار خود شوید.

این مدارک که می تواند شامل اطلاعات اولیه مانند اطلاعات فردی کارگر یا کارفرما و یا مشخصات محل کار (پرینت حساب و یا فیش واریز حقوق یا مدارک بیمه فرد و هر گونه مدارک و مستندات دیگر) باشد با توجه به موضوع شکایت برای بارگذاری در سامانه اداره کار شما لازم خواهند بود.

لازم به ذکر است با توجه به اهمیت این موضوع  موسسه حقوقی تهران وکیل تلاش کرده است تا به کارگرانی که نیازمند آگاهی از مدارک لازم برای شکایت از کارفرما در اداره کار و نحوه ثبت شکایت در سامانه اداره کار هستند مشاوره های ویژه ای را توسط وکلای متخصص اداره کار ارائه دهد تا این قشر بتوانند موفق به پیگیری درخواست های خود از طریق اداره کار با در نظر گرفتن ملاحظات قانونی شوند.

 

کارگر هنگامی که بخواهد از کارفرمای خود شکایت کند حتماً باید علاوه بر دادخواستی که آنرا پر و تحویل داره کار می‌دهد لیست بیمه و کد رهگیری نیز به همراه داشته باشد به علاوه اطلاعات شخصی مانند کپی کارت ملی بنابراین باید توجه نمود که کد رهگیری را شما می توانید در دفاتر پیشخوان دولت گرفته و با ثبت نام در سایت وزارت رفاه آن را دریافت کنید همچنین لیست بیمه نیز از جمله موارد بسیار حائز اهمیت است که از شعبه تامین اجتماعی سراسر تهران قابلیت مطالبه دارد

مدارک لازم برای شکایت از کارفرما.

 

در صورتی که شخص کارگر بخواهد از کارفرمای خود شکایت از کارفرما بکند باید حتماً به اداره کار محل انجام کار خود مراجعه کرده دادخواست مربوطه را پر نمایند و وقت رسیدگی را تحویل بگیرد ، به عنوان مثال شخصی در یک مکان ای مشغول به کار است و حال با کارفرمای خود به مشکل خورده است این شخص باید حتماً برای طرح شکایت به اداره کاری که در حوزه کار خود وجود دارد مراجعه نمایند در شهر تهران اداره کارهای مختلفی وجود دارد که هر کدام مناطقی از شهر تهران را پوشش می دهند ، به عنوان مثال اداره کار شرق اداره کار شمال شرق اداره کار شمال اداره کار شمال غرب و همچنین اداره کارهای مربوط به شهرستان های اطراف استان تهران از جمله شهرری شهریار و ورامین و سایر شهرستانها اداره کارهای ساله جهت رسیدگی به دعاوی کارگر و کارفرما می باشند

مدارک لازم برای شکایت از کارفرما.

شخص کارگر زمانی که دعوای خود را در اداره کار مطرح کرد هنگامی که دادخواست خود را ثبت می نماید وقت رسیدگی نیز همان موقع تعیین می گردد و موظف می باشد در وقت رسیدگی تعیین شده حضور پیدا کرده و ادله و مدارک خود را منطبق با خواسته هایی که در دادخواست تعیین کرده مطرح نماید به عنوان مثال شخص کارگر تقاضای عیدی سنوات پاداش بن کارگری حق مسکن و بیمه را کرد شخص کارگر در بدو ورود باید حتماً اثبات نماید که کارگر است و رابطه کارگری ما بین خود و کارفرما را به وسیله پرینت بانکی فیش واریز یاریست بیمه یا برگه مرخصی یا به هر دلیل دیگری اثبات نمایند در صورت اثبات رابطه کارگر کارفرمایی مابین طرفین شخص کارگر مستحق دریافت تمامی حقوق مندرج در قانون خواهد بود

مدارک لازم برای شکایت از کارفرما.

بنابراین اولین قدم در طرح دعاوی علیه کارفرما توسط کارگر انتخاب مرجع صالح جهت طرح شکایت می باشد که این مرجع با توجه به مکان انجام کار یا همان کارگاه تعیین می‌شود دادخواستی که شخص کارگر پر می نماید و نسخه تکمیل شده آن را به مرجع ثبت دادخواست تحویل می‌ دهد ، شامل این موارد می باشد نام و نام خانوادگی خواهان آدرس و شماره تماس شغل نام پدر مشخصات مربوط به محل انجام کار یا همان کارگاه و مشخصات مربوط به شخص کارفرما شامل نام نام خانوادگی نام کارگاه خواسته هایی که شخص کارگر دارد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

2 دیدگاه

  • سلام می‌بخشید به چه صورت باید در سامانه وزارت کار شکایت را ثبت نمود آیا حتما باید وکیل بگیریم

    • با عرض سلام. لطفا جهت مشاوره با وکیل متخصص اداره کار با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *