تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره با وکیل دیوان عالی کشور

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

آیا به خدمات یک وکیل متخصص در زمینه دیوان عالی نیاز دارید که بتواند پرونده شما را در بالاترین مرجع قضایی پشتیبانی کند؟ به جز مشورت با یک وکیل متخصص در زمینه دیوان عالی چه راهی وجود دارد؟ وکلای متخصص دیوان عالی با دانش و تجربه گسترده خود تضمین می کنند که مشاوره حقوقی ودر صورت لزوم وکالت از پرونده شما را به صورت عالی انجام خواهند داد. در این پست، معنای مشورت با وکیل دیوان عالی کشور، وظایف و مسئولیت های آنها و همچنین نحوه ارتباط رایگان تلفنی یا آنلاین از طریق پیام رسان های مجازی با آنها را بررسی خواهیم کرد. پس بیایید با ما همراه شوید!

دیوان عالی کشور کجاست؟

دیوان عالی کشور، بالاترین دادگاه در قوه قضائیه است و به عنوان داور نهایی اختلافات حقوقی عمل می کند. ساختمان آن در تهران واقع شده است؛ ۴۲ شعبه دارد که ۵ شعبه آن در قم، ۳ شعبه در مشهد و بقیه در تهران هستند. دیوان عالی کشور، به ‌منظور نظارت بر اجرای صحیح قوانین در محاکم و ایجاد وحدت رویه قضایی و انجام مسوولیت‌هایی که طبق قانون به آن محول می‌شود براساس ضوابطی که رئیس قوه قضاییه تعیین می‌کند، تشکیل شده‌است. قضات دیوان عالی از برجسته‌ترین قضات کشور می باشند.

همچنین رسیدگی به تخلفات رئیس‌جمهور از وظایف قانونی این دیوان است. هیئت عمومی این دیوان حق صدور رأی وحدت رویه را دارد که از ارزشی برابر با قوانین برخوردار است. (رأی وحدت رویه درحکم قانون است). شعب این دیوان نیز حق رسیدگی به شکایات از آرای صادره توسط دادگاه‌های پائین‌رتبه‌تر را دارند. رسیدگی دیوان عالی کشور به پرونده‌ها به صورت شکلی است و طرفین دعاوی در دادگاه حاضر نمی‌شوند مگر آن‌که دیوان برای ادای توضیحات اقدام به احضار آن‌ها کند. رأی شعب این دیوان نیز به شکل نقض یا ابرام رأی دادگاه تالی است.

منظور از وکیل متخصص دیوان عالی کشور چیست؟

دیوان عالی هر کشور بالاترین مقام قضایی است که قدرت تصمیم گیری نهایی در مورد پرونده های حقوقی را دارد. برای وکالت از موکلان در چنین دادگاه عالی، نیاز به یک وکیل متخصص با سالها تجربه و سابقه ی اثبات شده است. وکیل متخصص دیوان عالی کشور دارای دانش، مهارت و تخصص گسترده ای در رسیدگی به امور پیچیده حقوقی است. این وکلا سال ها وکالت کرده اند و به بینش های ارزشمندی در مورد رویه های دادگاه، قوانین پیچیده و مطالعات عمیقی دست یافته اند.

برای تبدیل شدن به وکیل متخصص دیوان عالی کشور، باید امتحانات سختی را پشت سر بگذارند و دارای مجوز از کانون وکلای دادگستری باشند. فلذا، استانداردهای اخلاقی سختگیرانه‌ای به وجود می‌آید که هر وکیل باید هنگام وکالت از موکلان به آن پایبند باشد. همچنین وکلای متخصص به دلیل مهارت های تخصصی و همچنین پیچیدگی بحث در این سطح، هزینه های بیشتری را دریافت می کنند.  شایان ذکر است که استخدام یک وکیل با تجربه می تواند شانس بیشتری برای موفقیت در پرونده شما تضمین کند.

اگر به دنبال مشاوره حقوقی یا اعلام وکالت برای پرونده خود در دادگاه دیوان عالی هستید، ضروری است با یک وکیل پایه یک و با تجربه که دارای مجوز معتبر شناخته شده می باشد، مشورت کنید.

وظیفه وکیل دیوان عالی کشور چیست؟

وظیفه وکیل دیوان عالی کشور وکالت موکلان در پرونده هایی است که در بالاترین سطح دادگاه در کشور رسیدگی می شود. این وکلا دانش و تجربه گسترده ای در رسیدگی به مسائل پیچیده حقوقی دارند و در پرونده های مربوط به دیوان عالی متخصص به حساب می آیند. نقش آنها نه تنها به نمایندگی از موکلان محدود نمی شود، بلکه ارائه استدلال، تفسیر قوانین، انجام تحقیقات، تهیه پیش نویس اسناد حقوقی، تهیه لایحه و دادخواست و ارائه مشاوره در مورد موضوعات مختلف مرتبط با قانون است.

علاوه بر این مسئولیت ها، آنها باید همیشه استانداردهای اخلاقی بالایی را در حین وکالت رعایت کنند. آنها باید در هنگام تجزیه و تحلیل پرونده ها بی طرف و بی طرف بمانند و همیشه منافع عدالت را در اولویت قرار دهند.

یکی از جنبه های حیاتی شغل آنها ارائه مشاوره حقوقی به موکلانی است که قبل از طرح هر گونه دعوی یا پیگیری بیشتر به دنبال مشاوره هستند. این توصیه می تواند به افراد کمک کند تا پیامدهای احتمالی دعوا را درک کنند . وظیفه یک وکیل در دیوان عالی چند وجهی است زیرا آنها نقش مهمی در تضمین حاکمیت عدالت دارند و در عین حال یکپارچگی را برای خود و همچنین برای کل سیستم قضایی حفظ می کنند.

رای‌های صادره در دیوان عالی کشور به هیچ عنوان قابل تغییر نیستند فلذا باید از بهترین وکیل دیوان عالی کشور برای پیگیری پرونده استفاده کنید. وکیل دیوان عالی کشور می تواند در زمینه های مختلف حقوقی در دیوان عالی به ما کمک کند. وکالت در فرجام خواهی پرونده هایی که خواسته آن بیش از مبلغ بیست میلیون باشد و احکام راجع به اصل نکاح و فسخ آن ، قرار ابطال یا رد دادخواست که از دادگاه صادر شده است، اثبات نسب، تجدیدنظرخواهی پرونده های کیفری ۱، ثبت دادخواست اعمال ماده ۴۷۷ و ۴۷۴ و ۴۲۶ و …

شماره تلفن جهت مشاوره با وکیل دیوان عالی کشور

آیا به مشاوره حقوقی با وکیل دیوان عالی کشور نیاز دارید؟ وکلای متخصص دیوان عالی کشور آماده کمک در خصوص هر موضوع حقوقی به شما هموطنان هستند. برای تعیین وقت مشاوره، کافی است با شماره تلفن ارائه شده در سایت حقوقی معتبر  تهران وکیل تماس بگیرید.

مطمئن نیستید که به چه نوع وکیلی نیاز دارید؟ مشکلی نیست! فقط با آنها تماس بگیرید و آنها خوشحال خواهند شد که شما را در این فرآیند حقوقی راهنمایی کنند و به هر سؤال یا نگرانی در طول روند پرونده پاسخ دهند. آنها همچنین مشاوره تلفنی یا آنلاین از طریق پیام رسان های روبیکا و ایتا و واتس آپ ارائه می دهند. بنابراین مهم نیست که در کجا هستید، تماس با یکی از این وکلای متخصص هرگز آسان‌تر از این نبوده است!

منتظر نباشید تا دیر شود، امروز با یک وکیل متخصص دیوان عالی تماس بگیرید و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانند به نیازهای خاص شما کمک کنند، با آنها تماس بگیرید. هم اکنون با شماره های 09100911179 و 09120911179 تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *