تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره حقوقی اداره کار

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

اگر شما کارگر هستید و می‌خواهید از کارفرمای خود بابت حق و حقوق ایام کارگر شکایت نمایید و نیاز به مشاوره حقوقی اداره کار دارید، می توانید از وکلای اداره کار مشاوره حقوقی بگیرید. این مشاورین فعال در زمینه رابطه کارگر وکارفرمایی 

در مورد محل طرح شکایت، حقوقی که کارگر میتواند مطالبه نماید، بیمه بیکاری و سایر حقوق شخصی کارگر، مشاوره داده و در صورت در خواست کارگر وکالت انها را برای طرح دعوا به عهده می گیرند.

 

مشاورین در زمینه کارشناسی روابط کار با در نظر گرفتن مدت زمان کارکرد کارگر، پایه حقوق این شخص ،داشتن یا نداشتن قرارداد، نحوه دریافت حقوق و رسید های امضاء واعطاء شده از جانب کارگر و کارفرما، تمامی حقوق قابل استیفاء کارگر را محاسبه می نمایند.

مشاوره حقوقی اداره کار

وکیل اداره کار چه کارهایی انجام می دهد؟

همچنین در بسیاری موارد شخص کارفرما برای اینکه بیش از اندازه محکوم نشود یا رابطه کارگر و کارفرمایی را از میان ببرد نیاز به مشاوره در زمینه اداره کار خواهد داشت.

در واقع اثبات رابطه کارگر، کارفرمایی به نفع کارگر و عدم اثبات آن به نفع کار فرما است.

مشاورین اداره کار در مرحله هیئت تشخیص و هم هیئت حل اختلاف می توانند کارگر یا کارفرما ما را یاری نمایند و با مشاوره و معاضدت های خود، راه را برای پیروزی موکل همراه سازند.

مشاوره حقوقی اداره کار

خدمات تهران وکیل در دیگر کشورهای تهران :

وکلا و مشاورین اداره کار در شهرهای تهران – کرج – اصفهان فعالیت کرده و در تمامی موضوعات مربوط به رابطه کارگر و کارفرمایی با داشتن سابقه طولانی و موفقیت های فراوان هم کارگر وکارفرما را برای رسیدن به موفقیت یاری می نمایند.

اگر نیاز دارید که بهترین وکیل اداره کار، تمامی کارهای اداره کار شما را انجام دهد، تهران وکیل بهترین گزینه برای شما است زیرا دپارتمان اداره کار تهران وکیل دارای چندین وکیل مجرب زن و مرد است که قادر خواهند بود کار شما را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

{index]

مشاوره حقوقی اداره کار

جهت مشاوره حقوقی اداره کار با وکیل اداره کار می توانید ابتدا از مشاوره ما استفاده کنید و در صورت نیاز به وکیل حضوری به دفتر تهران وکیل مراجعه کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

2 دیدگاه

  • اگر یک کارپذیر 28 سال سابقه کار داشته باشد و کارفرمایی جدید یکی دو ماه برایش حقوق سی میلیون تومانی واریز کند، پس از آن کارپذیر دو سال خدمت سربازی اش را به سابقه اش اضافه کند، با پر شدن سی سال سابقه، حقوق دوره بازنشستگی کارپذیر چقدر محاسبه می شود؟

    • سلام وقتتون بخیر اگر با احتساب زمان خدمتتون و اضافه شدن آن به سابقه بیمه ایتون با 30 سال بازنشسته شوید با 30 روز حقوق براتون بازنشستگی رو در نظر میگیرن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *