تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره حقوقی رایگان آنلاین+واتساپ+24 ساعته

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع مشاوره حقوقی رایگان آنلاین+واتساپ+24 ساعته اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

 

مشاوره حقوقی رایگان آنلاین+واتساپ+24 ساعته  مشاوره حقوقی رایگان آنلاین+واتساپ+24 ساعته

مشاوره حقوقی رایگان آنلاین یکی از خدماتی است که باید در اختیار افرادی که در جامعه نیاز به آشنایی با مباحث قضایی دارند قرار گیرد و به طور حتم می توان گفت که برای گسترش عدالت در جامعه نیاز خواهد بود.

به همین دلیل است که بسیاری از افراد در تهران و کرج یا هر نقطه ای از کشور به دنبال بهره مند شدن از این خدمات هستند. اما چرا مشاوره حقوقی رایگان مهم است؟

همواره بین انسان ها اختلاف های مالی و غیر مالی وجود داشته است و حتی بر سر این اختلاف ها نزاع ها و درگیری هایی نیز به وجود آمده است که گاهی منجر به ارتکاب جرائم سنگینی نیز شده است.

حتی با گسترش ارتباطات و تلاش هایی که برای پیشگیری از جرم و جنایت صورت گرفته است، امروزه نیز اختلافات و نزاع های زیاد در ارتباط با موضوعات مختلف ممکن است بین مردم به وجود آید که ساده ترین آن ها اختلافات خانوادگی می باشد و در سطوح بالاتر می توان به اختلافات مالی و یا اتهامات مختلف که بعضا با مجازات های سنگینی همراه هستند نیز کشیده خواهند شد .

در این بین مشاوره حقوقی رایگان آنلاین یکی از ابزار سودمند برای آشنا شدن با مباحث قانونی در ارتباط با هر یک از این مشکلات می باشد.

در واقع دولت و حکومت ها در هر جای دنیا برای رسیدگی به مشکلات مردم و یا برای رفع اختلافات آن ها قوانین خاصی را تصویب می کنند که با توجه به این قوانین باید به این اختلافات رسیدگی شود و مشاوره حقوقی رایگان آنلاین به شما کمک می کند تا با این قوانین آشنا شوید و در صورت لزوم بتوانید با نحوه مطالبه حقوق خود (با توجه به موازین قانونی در هر کشوری مانند کشور خودمان ایران) اقدام کنید.

لازم به ذکر است که قضات حاضر در دادگاه ها نیز با توجه به همین قوانین که به تصویب رسیده اند به صدور رای خواهند پرداخت و به همین دلیل است که مشاوره حقوقی رایگان آنلاین و یا خدمات مشاوره حقوقی تخصصی که به صورت حضوری در اختیار شهروندان قرار می گیرند مهم هستند.

 

مشاوره حقوقی رایگان آنلاین+واتساپ+24 ساعته  مشاوره حقوقی رایگان آنلاین+واتساپ+24 ساعته

مشاوره حقوقی رایگان آنلاین با وکیل متخصص

قبل از بحث در مورد مباحث حقوقی، باید به این نکته مهم اشاره شود که هر گونه مشاوره ای که از یک فرد متخصص دریافت کنید می تواند برای شما سودمند باشد. این مشاوره ها در بسیاری از مواقع برای تصمیم گیری بهتر در زندگی به شما کمک خواهند کرد (به خصوص در صورتی که همان طور که گفته شد راهنمایی های لازم را از افراد متخصص دریافت کنید).

مشاوره حقوقی رایگان آنلاین نیز در هنگام نیاز به مطالبه حقوق خود و یا شکایت از دیگران بسیار مفید خواهد بود. زیرا که به طور حتم می توانید بیشترین استفاده ها را از آن برای پیگیری مطالبات خود در دادگاه و یا دادسرا داشته باشید.

با خصوص اگر شما با افراد متخصص در امور قضایی و حقوقی تماس بگیرید، هیچ شکی در سودمندی این تماس ها برای حل مشکلات شما وجود نخواهد داشت.

 

مشاوره حقوقی رایگان آنلاین+واتساپ+24 ساعته  مشاوره حقوقی رایگان آنلاین+واتساپ+24 ساعته

مشاوره تخصصی با وکیل دادگستری

به این نکته توجه داشته باشید که مشاوره حقوقی رایگان آنلاین در واقع یکی از خدمات حقوقی است که می توانید از آن بهره مند شوید. در واقع علاوه بر ارتباط آنلاین با مشاوران حقوقی، مشاوره های تخصصی و یا مشاوره های حضوری هم هستند که می توانند توسط وکیل متخصص در اختیار شهروندان قرار بگیرند و در مواقعی در صورت تخصصی بودن پرونده شما اهمیت بسیاری پیدا خواهند کرد.

در این موارد بر خلاف مشاوره حقوقی آنلاین، نیاز دارید تا برای این که بهترین وکیل متخصص به شما مشاوره های لازم را ارائه دهد و یا این که وکالت پرونده های شما را قبول کند مبلغی را پرداخت کنید.

نکته: بعضی از شهروندان علاقه به استفاده از خدمات مشاوره حقوقی رایگان آنلاین و عده ای دیگر نیز مشاوره های تخصصی با پرداخت هزینه را ترجیح می دهند.

 هر دوی این خدمات در جای خود سودمند بوده و می توانند در ارتباط با موضوعات مختلفی باشند که در ادامه نگاه کوتاهی به آن ها خواهیم کرد. در صورتی که علاقه دارید با این مباحث بیشتر آشنا شوید می توانید در ادامه با ما همراه باشید. به خصوص در صورتی که مشکل شما هم در ارتباط به یکی از این مباحث باشد.

مشاوره حقوقی رایگان آنلاین خانواده

خانواده یکی از بنیان های مهمی است که در جامعه وجود دارد و برای هر فردی مهم است. اما همواره در همه خانواده ها صلح و آرامش بین زوجین برقرار نیست و در صورتی که هر یک از طرفین در انجام تعهدات زناشویی خود اهمال کاری کنند و یا بنا به هر دلیل دیگر این کانون را دچار تزلزل کنند، ممکن است که نیازمند مشاوره حقوقی رایگان آنلاین برای طرح مشکلات خود در این زمینه باشند.

در این صورت به طور حتم یک مشاوره حقوقی در امور خانواده می تواند به طور آنلاین راهنمایی های اولیه را در اختیار شما قرار دهد و در صورت نیاز شما را برای مشاوره تخصصی و یا راهنمایی های بیشتر دعوت به ملاقات حضوری کند.

 

مشاوره حقوقی رایگان آنلاین+واتساپ+24 ساعته  مشاوره حقوقی رایگان آنلاین+واتساپ+24 ساعته

مشاوره حقوقی رایگان آنلاین کیفری

قانون می گوید که هر کسی جرمی مرتکب شود باید مجازات کار خود را تحمل کند و به بیان دیگر کیفر داده شود. مجازات مجرمین مختص به قوانین کشور ما نیست و در هر یک از کشورها نیز مجازات مجرم با توجه به قانون خاص آن کشور صورت می پذیرد. با این تفاوت که قوانین مختلف مجازات های مختلفی را برای جرم تعیین می کنند.

مشاوره حقوقی رایگان آنلاین کیفری می تواند شما را با قوانین کشورمان و مجازات هایی که برای هر جرم در نظر گرفته شده است بیشتر آشنا کند و در صورت نیاز راه را برای دادن وکالت به بهترین وکلای دادگستری برای رسیدگی به پرونده هایی که در ارتباط با امور کیفری در داخل کشور دارید فراهم کند.

ارائه خدمات مشاوره حقوقی در موسسه تهران وکیل

موسسه حقوقی تهران وکیل از جمله بزرگ ترین موسسات حقوقی در تهران است که ارائه دهنده انواع خدمات مشاوره تخصصی و مشاوره حقوقی رایگان آنلاین می باشد و شما در هر زمان که نیاز داشته باشید می توانید از طریق واتساپ با ما در ارتباط با شید تا اطلاعات جامع تری در اختیار شما قرار دهیم.

امکان چت با واتساپ به راحتی از طریق وبسایت موسسه و یا با ذخیره شماره تلفن های موسسه ممکن خواهد بود. در صورتی که شما هم به دنبال شکایت از هر فردی بابت هر موضوعی باشید، این مکان برای شما وجود خواهد داشت تا با یک وکیل متخصص به صورت آنلاین مشورت کنید و ضمن دریافت مشاوره حقوقی در اسرع وقت نسبت به طرح شکایت یا دادخواست خود در محاکم قضایی اقدام کنید.

مشاوره حقوقی رایگان آنلاین+واتساپ+24 ساعته  مشاوره حقوقی رایگان آنلاین+واتساپ+24 ساعته

در این بخش به عنوان بخش پایانی باید تاکید کنیم که تعاملات بین انسان ها روز به روز پیچیده تر می شود و برای همین هر روز بر نیاز آن ها به مشاوره حقوقي رایگان آنلاین در امور کیفری، حقوقی، ثبتی، خانواده، و … بیشتر می شود.

همان طور که اشاره شد این خدمات تا حدودی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد. اما شما می توانید علاوه بر رایگان از مشاوره های حقوقی و تخصصی نیز بهره مند شوید. هر یک از این مشاوره ها مزایای خاص خود را دارند و برای حل تعدادی از مشکلات حقوقی مفید واقع خواهند شد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

2 دیدگاه

  • باسلام اجرائیه برای حکم دیوان بدون اطلاع اینجانب (شاکی )صادرگردیده که این حکم در سال 1397 به محکوم الیه با تعین وقت یک ماه ابلاغ شده است اکنون اینجانب متوجه شدم که اجرائیه برای حکم صادر ومحکوم الیه که اداره کل مسکن وشهرسازی چهار محال وبختیاری باشدباپرونده سازی گزارشی کذب به دیوان ارسال می نمایدوشعبه یک اجرای احکام دیوان نیزپرونده را مختومه می نماید درصورتی که در این مدت 3سال وچند ماه بقول معروف سرکار بودیم ومرتب از مسکن شهرسازی وحتی دیوان با هزینه های گزاف پیگیربوده ایم که دیوان بدون اعلام علت عنوان می کرده پرونده شما مختومه است حال مشخص شده بدلیل اجرای سوری حکم می باشد حال تکلیف ما چیست که حکم بالاترین مرجع قضایی اجرانشده وبه راحتی معاونت یک اداره از اجرای حکم اجتناب ورزیده است؟ .حکم صادره از شعبه یک اجرای احکام معاونت قضایی امور اقتصادی شهر سازی دیوان شماره پرونده :99995… وشماره بایگانی 97108 بنام اداره کل راه شهرسازی استان چهارمحال وبختیاری بتاریخ 1397/11/02

  • از آنجایی که ما شش نفر بودیم بایک دادخواست بایک مفهوم ویک واحد فقطمشخصات فردیمان متفاوت بوده است حکم برای یک نفر از این شش نفر اجراشده ولی برای مابقی پنج نفر باهمین حکم اجرایی حکم اجرا نگردیده است بارها هم به مسکن {بدون اطلاع از صدورحکم اجرایی برای ما پنج نفر )اعلام داشته ایم برای واگذاری زمین با همان شرایط که به یکی از این شش نفرواگذارگردیده آماده ایم ولی توجه ای نشده در صورتی که در نقشه زمین ها موقعیت زمین ما پنج نفرهم را هم مشخص نموده اند.مشخص شد این اقدامات سوری برای متقاعد کردن دیوان بوده است نه برای اجرای حکم اکنون ما ازمعاونت حقوق واملاک مسکن وشهرسازی استان چهار محال وبختیاری بنام آقای احسان الله حسینی شاکی هستیم که طرف بحث ما بوده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *