تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

نحوه شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع نحوه شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی اشاره شده است. جهت مشاوره رایگان می توانید با ما در ارتباط باشید

موسسه حقوقی تهران وکیل این امکان را بشما میدهد که با تیم تخصصی اداره کار خود نحوه شکایت از کارفرما را برای شما بیان کرده و مشاوره رایگانی در این زمینه بشما دهد

نحوه شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقینحوه شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

آیا شما هم به عنوان یک کارگر زحمتکش به مشکلی برخورد کرده اید و کارفرما از پرداخت حقوق شما سر باز می زند و یا این که قصد اخراج شما را دارد؟ آیا در این صورت می دانید که چگونه می توانید با استفاده از خدمات مشاوره حقوقی با نحوه شکایت از کارفرما آشنا شوید؟

بسیاری از کارفرماها روابط خوبی با زیرسدتان خود دارند، اما به طور حتم روابط کارگر و کارفرما همواره به خوبی که انتظار می رود پیش نخواهد رفت و بنا به هر دلیلی ممکن است که کارفرما مشکلاتی را برای کارگر با اقداماتی مانند عدم پرداخت حقوق و یا قصد اخراج کارگر از محل کار ایجاد نماید.

نحوه شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقینحوه شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

در این گونه موارد با توجه به این که کارگران در اکثر مواقع با قوانین حقوقی و قوانین مصوب اداره کار آشنایی ندارند به دنبال مشاوره حقوقی برای آشنایی با نحوه شکایت از کارفرما  هستند تا شاید بتوانند از روش های قانونی به حق خود برسند.

باید بدانید در صورتی که با توجه به قوانین اداره کار حق با کارگر باشد به طور حتم امکان پیگیری شکایت وجود دارد و کارگران می توانند ضمن مشاوره حقوقی امکان آشنایی با نحوه شکایت از کارفرما را داشته باشند و پس از آن اقدامات قانونی لازم را با طرح شکایت به عمل آورند.

نحوه شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقینحوه شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

موسسات حقوقی و وکلای متخصص اداره کار می توانند به کارگران در این مواقع کمک زیادی بنمایند و در این گونه مواقع مشاوره حقوقی که در اختیار کارگران قرار خواهد گرفت به احتمال زیاد خواهد توانست مشکلات آن ها را از طریق قانون حل کند.

در صورت نیاز، موسسه حقوقی تهران وکیل اماده است تا هر گونه مشکلی که با کارفرما دارید (و به دنبال نحوه شکایت از کارفرما برای حل آن می باشید) راهنمایی های لازم را با ارائه مشاوره حقوقی در اختیار شما قرار دهد.

روش شکایت از کارفرما

اگر به دنبال آگاهی از روش شکایت از کارفرما هستید باید بدانید که در گذشته نحوه شکایت از کارفرما به صورت سنتی بود و باید متن شکایت را به طور دستی تنظیم و تحویل مراجع مربوطه می دادید. اما در حال حاضر با راه اندازی سامانه اداره کار باید با استفاده از وبسایت مربوطه اقدام به تنظیم و ثبت شکایت خود از کارفرما بپردازید.

نحوه شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقینحوه شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

توجه کنید که تنظیم شکایت باید با دقت انجام شود و خواسته های کارگر به طور دقیق بیان شود. نکته دیگر این است که در هر شکایت باید به یک موضوع اشاره شود و بهتر است که در شکایت خود به این موضوع هم توجه داشته باشید که آیا قصد ادامه کار با کارفرمای مورد نظر را دارید و یا این که می خواهید با تسویه و دریافت کلیه حقوق خود به همکاری با کارفرما پایان دهید.

پس از تصمیم گیری با مراجعه به سامانه اداره کار پس از تنظیم و ثبت شکایت باید بتوانید دلایل و مستندات خود را در صورت وجود بارگذاری کنید که به طور حتم وکیل اداره کار نحوه انجام آن را به شما خواهد گفت.

نحوه شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقینحوه شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

با توجه به مراحل ذکر شده در بالا باید باز هم تاکید شود که در ارتباط با نحوه شکایت از کارفرما و چگونگی تنظیم شکایت دقت لازم را داشته باشید و حتی الامکان از مشاوره حقوقی وکیل اداره کار استفاده کنید.

دریافت مشاوره برای شکایت از کارفرما

با توجه به اهمیت تنظیم شکایت برای ثبت در سامانه اداره کار می توانید در صورت نیاز به مشاوره در ارتباط با نحوه شکایت از کارفرما با کارشناسان ما در موسسه حقوقی تهران وکیل تماس بگیرید.

نحوه شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقینحوه شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

این کارشناسان اطلاعات تکمیلی را در ارتباط با روش شکایت از کارفرما و نحوه تنظیم و ثبت شکایت به همراه مدارک لازم را به شما خواهند گفت.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *