تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

نمونه متن شکایت از کارفرما + وکیل

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع متن شکایت از کارفرما+وکیل اشاره شده است. در صورت نیاز به مشاوره حقوقی می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با ما تماس حاصل فرمایید.

متن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقیمتن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

رسیدگی به دعاوی کارگر و کارفرما یکی از دعاوی مهم محسوب می شود که مطابق با قانون در صلاحیت مراجع خاص حل اختلاف کارگر و کارفرما و هیئت تشخیص قرار دارد در حقیقت اهمیت دعاوی کارفرما و کارگر باعث شده است تا مراجعی به صورت اختصاصی به رسیدگی بپردازند. آگاهی از تشریفات لازم برای طرح دعاوی کار و شناخت نوع دعوا خود از جمله مسائل بسیار مهمی است که وکیل مجرب کارگر و کارفرما می تواند شما را در خصوص آن یاری کند. اگر چه موارد بسیاری از نمونه متن شکایت از کارفرما در سایت های مختلف حقوقی ملاحظه می شود اما توجه داشته باشید که با توجه به اوضاع و احوال و شرایط هر پرونده نوع شکایت به مراجع کار متفاوت خواهد بود لذا توصیه می شود در این خصوص با وکیل کار مجرب موسسه حقوقی تهران وکیل در تماس باشید.

در دعاوی کارگر و کارفرما هیئت تشخیص در قانون به عنوان مرجع بدوی رسیدگی به حساب می آید و در مواردی که اختلافات ناشی از اجرای قانون کار، قراردادهای فردی کار و قرارداد های دسته جمعی کار باشد مرجع صالح محسوب می شود.رای هیئت تشخیص در مورد پیمان های دسته جمعی ظرف ۱۰ روز از تاریخ ابلاغ و در سایر موارد ظرف ۱۵ روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در هیئت حل اختلاف می باشد. بنابراین همان طور که ملاحظه می شود رسیدگی به دعاوی کارگر و کارفرما نیازمند تخصص و آشنایی با رویه مراجع قانونی کار می باشد که در این راستا وکلا متخصص در دعاوی کارگر و کارفرما موسسه حقوقی تهران وکیل می توانند یاری رسان شما باشند.

اهمیت دعاوی میان کارگر و کارفرما تا آن جا می باشد که در صورتی که آرای قطعی هیئت تشخیص و هیئت حل اختلاف مخالف با قوانین و مقررات باشند توسط اشخاص ذی نفع از قابلیت اعتراض در دیوان عدالت اداری برخوردار هستند. در ادامه این نوشتار نمونه متن شکایت از کارفرما ارائه می شود البته لازم است در خصوص تنظیم دادخواست یا شکایت از کارفرما با یک وکیل متخصص در دعاوی کارگر و کارفرما مشورت کنید و به نمونه متن شکایت از کارفرما در سایت های حقوقی مختلف بسنده نکنید.

بعضی از کارگران هستند که بنا به هر دلیلی نیاز به شکایت از کارفرما دارند و به همین دلیل نیازمند یافتن متن شکایت از کارفرما در ارتباط با موضوع شکایت خود هستند تا با این کار بهتر بتوانند شکایت خود را با توجه به نمونه متن شکایت مورد خود نظر تنظیم کنند.

اما در این موارد ممکن است که شکایت بنا به دلایل متعددی باشد و به همین دلیل نمی توان یک نمونه متن شکایت از کارفرما را برای همه شکایت ها استفاده نمود.

متن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقیمتن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

برای مثال بعضی از کارگران ممکن است به دنبال شکایت از کارفرما به دلیل تاخیر در پرداخت حقوق خود باشند و تعدادی دیگر نیز به دنبال شکایت به دلیل عدم پرداخت حق بیمه از سوی کارفرما می باشند.

تعدادی دیگر از کارگران نیز هستند که به دلیل اخرج شدن از سر کار خود نیازمند نمونه متن شکایت از کارفرما می باشند تا با توجه به آن شکایت خود را به دلیل اخراج از سر کار تنظیم کنند.

در همه این موارد موسسات مختلفی هستند که نمونه متن شکایت از کارفرما را در هر یک از موارد ذکر شده در اختیار شما قرار می دهند و علاوه بر این مشاوره های حقوقی را برای پیگیری شکایت هایی که دارید در اختیارتان قرار خواهند داد.

متن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقیمتن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

موسسه حقوقی تهران وکیل یکی از این موسسات است که در تهران فعالیت می کند و در صورتی که نیاز به متن شکایت از کارفرما داشته باشید می توانید ضمن تماس با ما مشاوره حقوقی لازم را برای چگونگی تنظیم متن شکایت از کارفرما (با توجه به دلیل شکایت و یا مشکلی که برای شما به وجود آمده است) در اختیارتان قرار دهیم.

نمونه متن شکایت از کارفرما

در بخش قبل گفته شد نمونه متن شکایت از کارفرما می تواند در ارتباط با موضوعات مختلفی باشد. در این بخش به طور مفصل تر به این موارد اشاره خواهیم نمود.

متن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقیمتن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

یک کارگر ممکن است بنا به مشکلاتی مانند موارد ذکر شده در زیر نیازمند نمونه متن شکایت از کارفرما باشد:

  • اخراج کارگر از محل کار
  • عدم پرداخت حق بیمه برای کارگران
  • عدم پرداخت سنوات به کارگر
  • عدم پرداخت مزایای کاری به کارگر
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران در موعد مقرر

هر کدام از موارد ذکر شده در بالا می توانند موضوع شکایت یک کارگر از کارفرما باشند (علاوه بر این موارد می توان موارد دیگری را ذکر کرد که هر یک باید با توجه به دلیل شکایت باید با استفاده از نمونه متن متفاوتی تنظیم شوند).

متن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقیمتن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

نکته: به همین دلیل در صورتی که به دنبال نمونه متن شکایت از کارفرما هستید باید ابتدا نوع شکایت خود را مشخص کنید تا بهتر بتوان نمونه متن مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار داد.

به این منظور می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی های بیشتری در ارتباط با موضوع و نمونه متن شکایت از کارفرما در اختیار شما قرار دهند.

مشاوره شکایت از کارفرما

کارشناسان ما علاوه بر کمک برای تنظیم متن شکایت نامه از کارفرما این امکان را دارند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی نکات و جزییات بیشتری را در ارتباط با نحوه شکایت از کارفرما در اختیار شما قرار دهند.

متن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقیمتن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

لازم به ذکر است که ارائه این خدمات که با مشاوره حقوقی همراه هستند توسط وکیل اداره کار در اختیار شما قرار خواهد گرفت و علاوه بر این تلاش خواهد شد تا با توجه به آخرین تغییرات در قانون اداره کار اطلاعات مفیدی به شما عرضه شود تا موفق به مطالبه حقوق خود (که می تواند هر یک از موارد ذکر شده در بالا باشد) با شکایت و ارائه مدارک و مستندات خود با توجه به نمونه متن شکایت از کارفرما شوید.

در مقاله قبلی تهران وکیل راجب شکایت از کارفرما صحبت کرده ایم و این مقاله نمونه متن شکایت از کارفرما را برای شما آماده کرده ایم که می توانید از آن استفاده کنید.

کارگر در حقوق ایران دارای حداقل حقوق های مشخص شده ای می باشد که هیچ شخص کارفرمایی نمی تواند، این حداقل ها را کاهش دهد و یا به موجب توافق حداقل کمتری برای کارگر در نظر بگیرد به عنوان مثال حداقل دستمزد برای شخص کارگر در سال ۹۸ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود.

 

بنابراین شخص کارفرما باید این حداقل حقوق را به شخص کارگر پرداخت نماید، حال اگر با توافق با کارگر کارفرما بخواهد، حداقل حقوق یک میلیون تومان را به کارگر بپردازد.

در این صورت کارگر می تواند از کارفرمای خود شکایت کند و ما به التفاوت دستمزد را در سال ۹۸ به مدت ماه های کارکرد از کارفرما تقاضا نمایند.

بنابراین کارگر برای این که شکایت خود را مطرح نماید نیازمند متنی برای تنظیم شکایت یا همان دادخواست است، کارفرما زمانی از شکایت مطلع می شود که کارگر شکایت خود را مطرح کرده و سپس به کارفرما ابلاغ می‌گردد که در وقت مقرر شده جهت دفاع از خود حضور پیدا کند.

بنابراین دادخواست مهمترین قسمت شکایت برای شخص کارگر است در دادخواست علاوه بر اینکه مشخصات فردی نام کارگاه و حتی مشخصات کارفرما را می‌خواهد باید شرح دادخواست نوشته شود متن شکایت می تواند این گونه باشد: به نام خدا اینجانب حسین میری به مدت یک سال در کارگاه آقای مصطفی رجاء کار کرده‌ام و حداقل های قانونی به بنده پرداخت نشده است از جمله حداقل های قانونی مابه التفاوت دستمزد عیدی و پاداش سنوات ایام کار و بن کارگری می باشد بنابراین مشاهده شد که شخص کارگر برای تنظیم شکایت خود حتماً باید متنی را در دادخواست خود بنویسد.

البته که شخص کارگر الزامی به نوشتن تمامی دفاعیات خود در دادخواست ندارد و می‌تواند صرفاً مطالبات خود را بیان نموده و بعداً در جلسه رسیدگی با ارائه ادله کافی حقوق خود را مطالبه نماید کارگر جهت شکایت کردند باید حتما در تنظیم دادخواست با یک نفر مشاور با وکیل اداره کار و شخصی که نسبت به مباحث داره کار دارای آشنایی است مشاوره نماید و با کمک او دادخواست را تکمیل نماید.

گروه تهران وکیل با داشتن مجرب ترین وکلا در زمینه اداره کار تمامی مشاوره های لازم در زمینه اداره کار را به شخص کارگر می دهد و در صورتی که نیاز باشد با پذیرفتن سمت وکالت از جانب ایشان در جلسه حضور پیدا کرده و از کارگر دفاع می نماید اداره کار به دلیل اینکه مباحثی با تخصص فراوان را مطالبه می کند بنابراین نیازمند این است که حتماً شخصی مشاوره دهد که هم دارای تجربه و متخصص در زمینه اداره کار باشد که گروه وکلای تهران مجرب ترین متخصص ترین وکلا را در زمینه اداره کار در اختیار شما قرار می دهد شما می توانید با شماره های مندرج در صفحه تماس گرفته و از مشاوره و معاضدت گروه تهران وکیل و مشاوره حقوقی این گروه استفاده نمایید.

باید توجه داشت که متن شکایت کارگر از کارفرما علاوه بر دادخواست ممکن است در جلسه رسیدگی نیز مورد نیاز باشد و کارگر باید مطالبات خود را با بیان حقوقی در اختیار مرجع رسیدگی کننده قرار دهد که همین امر نشان می دهد بحث مربوط به وکیل اداره کار دارای اهمیت بالایی است.

برای دیدن نمونه متنهای موجود شکایت از کارفرما میتوانید به موسسه حقوقی تهران وکیل مراجعه نمایید و بهترین نمونه متن های موجود برای شکایت از کارفرما مشاهده نمایید همچنین میتوانید با مراجعه به دفتر از خدمات کاملا تخصصی اداره کار و شکایت از کارفرما در دفتر استفاده کنید

نمونه متن نوشته شده توسط وکیل برای شکایت از کارفرما

با سلام و احترام

احتراما همانطور که مستحضر هستید کلیه شرکت های مشمول قانون کار ملزم به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل بر اساس تجویز ماده ۴۸ قانون کار هستند همچنین طبق ماده ی ۲۴ قانون کار چنین شرکت هایی ملزم به پرداخت پایه سنوات یا مزایای پایان کار مطابق با قانون کار می باشند. در این میان شرکت …… به شماره ثبت…… که دارای حدودا……. نفر نیروی انسانی شاغل در بخش پیمانکاری می باشد و تا کنون حاضر به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای کارکنان پیمانکاری نشده است و همچنین پایه سنوات را مطابق با قانون کار محاسبه نمی نماید. لازم به ذکر است که اکثر این کارکنان دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده و در مشاغل تخصصی مشغول به کار هستند و دارای تجربه ی گرانبها هستند لذا خواهشمندیم دستور فرمایید تا نسبت به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و پرداخت پایه سنوات مطابق با قانون کار در این شرکت اقدامات لازم را مبذول فرمایند.

هم اکنون میتوانید با تماس با موسسه حقوقی تهران وکیل نمونه متن شکایت از کارفرما را به وکلای متخصص اداره کار بسپارید

Facebook
Twitter
LinkedIn

2 دیدگاه

  • بنده یکسال برای .یکنفرکارکردم.پایان کارمیگه همه پولت راب.یده راگرفتی درصورتیکه۱۶تومن طلبکارم.شمامن راراهنماییکنید

  • سلام اواسط دیماه 99 نامه ای ازحراست شرکت محل کارم در خارج از ساعات کاری و در درب منزل به دستم رسید که نوشته بود عطف به دوفقره نامه محرمانه مدیریت از عملکرد من راضی نبود و تا بررسی های لازم از ورود بنده به محل کارم ممانعت گردد. البته خطاب نامه به مدیر عامل شرکت بود ولی هیچ دستوری و یا تاییدی از طرف مدیر عامل در نامه وجود نداشت چند بار جهت پیگیری و روشن شدن وضعیت به شرکت مراجعه کردم که یکی از نگهبان شرکت گفت که بد جور تهدید کردن و کل مزایا و … رو صفر میدن اگه مانع ورود شما نشویم نخواستم که دیگران دچار دردسر شوند با مدیر تماس گرفتم با حراست تماس گرفتم ولی هیچکدام نمیدانستند چه بگویند .البته این را هم بگویم من قرارداد دائم با شرکت دارم که از طریق آزمون استخدامی جذب شده ولی در سال 94 در اجرای اصل 44 به زیر مجموعه بنیاد مستضعفان واگذار گردید و از سال 89 در آنجا مشغول می باشم که در جریان واگذاری مدیران ارشد در همان سیستم دولتی مانده و چند ردیف بالا و مهم مدیریتی در یکروز خالی شد و جنگ کثیفی بین همکاران جهت آن پستها شروع شد .بهرحال با شرح مختصری که از وضعیت شرکت عرض کردم هیچ قانون و مرجعی هم جهت رسیدگی نداریم الان من باید چیکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *