تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

نمونه گزارش بازرس اداره کار

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

وزارت کار و امور اجتماعی

سازمان کار و امور اجتماعی خراسان رضوی

نمونه گزارش بازرس اداره کار

مورد بازرسی و بازرسی پرونده 1 نامه ارجاعی شماره . . . . . .  سابر نام و نام خانوادگی شاکی: خانم فاطمه نام کارفرما: خانم فرشته تاریخ بازرسی: ………………. نام واحد بازرسی شده ………….. نام بازرس:………….

در این نوشتار نمونه گزارش بازرس اداره کار مورد بررسی شده است. اگر می خواهید از وکیل مالیات مشاوره حقوقی دریافت کنید، می توانید با شماره های مندرج تماس بگیرید.

نمونه گزارش بازرس اداره کار

 

کارفرما: تالار ….. به مالکیت خانم فرشته ۲- سابقه کار طبق اظهار شاکبه و شهود از تیر ماه ۱۳۷۰ لغایت ۸۵/ ۸ / ۱۰ و وکیل خوانده اعلام داشت از ۷۴/ ۷ /۱ (تاریخ بیمه شدن شاکیه ) لغایت پایان ۸۵/ ۸ /۱۰ بوده است

٣- ساعت کار از ۹ / ۵ صبح الی ۱۷ و روزهایی که یک مجلسی داشته اند الی ۲۱ و روزهایی که در مجلس داشته اند تا ۲۴ ادامه داشته است ۴- دستمزد معوقه ندارد. فاز حق اولاد و مسکن و خواربار بی بهره بوده است بن ۸۴ و ۸۵ را طلبکار است و در خصوص مرخصی شاکیه اظهار داشت در چهار سال آخر از مرخصی با وجه آن بهره مند بوده و ذخیره مرخصی سنوات قبل را مدعی است طلبکار است.

تعداد کارگران ۸ نفره ۷- در محل تالار اعلام داشتند شاکیه جهت دریافت عیدی و غیره به محل قنادی… ۱۰. (پدر کارفرما) رفته و در آنجا اگر اخراجی صورت پذیرفته توسط حاج آقای…، و… بوده است

وکیل خوانده تصویر چند برگ تسویه حساب را ارائه نمود که ضمیمه پرونده گردید. و اظهارات شهود در ظهر صورتجلسه مورخ ۸۵/ ۱۰ / ۲ میباشد.

بازرسی اداره کار

نمونه گزارش بازرس اداره کار

توجه داشته باشید هیچ گونه محدودیتی برای دریافت مشاوره حقوقی از نظر زمانی و مکانی برای شما عزیزان وجود ندارد و شما می توانید از طریق شماره وکیل رایگان سوالات حقوقی خود را بپرسید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *