تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل بیمه بیکاری+مشاوره حقوقی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

وکیل بیمه بیکاری ، موسسه حقوقی تهران وکیل در راستای حمایت  های دولتی از اشتغال ، نیروی کار بهترین نماینده جهت استحقاق حق نیروی کار می باشد. طبق قانون نیروهای کار پس از قطع همکاری با کارفرما تحت شرایط قانونی، کارگران و کارمندان مستحقق دریافت بیمه بیمه بیکاری می باشند.

با مطالعه ادامه مقاله میتوانید از 0 تا 100 پروسه بیمه بیکاری و تمامی فعالیت های وکیل بیمه بیکاری اطلاعات کافی و کامل اخذ کنید

 

از جمله شرایط استحقاق بیمه بیکاری، داشتن حداقل یکسال سابقه بیمه و در شرایطی که در طول یکسال در چند کارگاه مشغول کار بودید، کافیست حداقل شش ماه سابقه بیمه در آخرین کارگاه را داشته باشید.

چرا به وکیل بیمه بیکاری نیاز داریم؟

قابل ذکر است با توجه به پیچیدگی های قانونی در راه برقراری و دریافت مستمری بیمه بیکاری، گروه وکلای تهران با سابقه طولانی در راستای مباحث مربوط به قانون کار و تامین اجتماعی می تواند بهترین مشاوره حقوقی و نماینده شما باشد.

وکیل بیمه بیکاری+مشاوره حقوقی

تجربه ما در مورد پرونده های بیمه بیکاری از لحاظ استحقاق و برقراری مبلغ مستمری بیمه بیکاری و مدت زمان استحقاق وکیل بیمه بیکاری بهترین پشتوانه برای حمایت از نیروهای کار می باشد.

در صورتی که ما بین وکیل کارگر و کارفرما قرارداد کار وجود داشته باشد و شخص کارفرما قبل از پایان مدت قرارداد بخواهد کارگر را اخراج کند در این صورت شخص کارگر می‌تواند با در دست داشتن قرارداد کار به اداره کار مراجعه کرده و تقاضای بازگشت به کار خود را مطرح نماید در صورتی که قرارداد همکاری وجود نداشته باشد.

بیمه بیکاری چیست؟

در این صورت باز هم اگر شخص کارگر بیش از یک سال کار کرده باشد امکان شکایت برای بازگشت به کار توسط کارگر وجود دارد در صورتی که قرارداد کار ما بین طرفین منعقد شده باشد و مدت زمان همکاری ما بین طرفین تمام شده باشد در این صورت صورت شخص کارفرما وظیفه ای نسبت به بازگرداندن شخص کارگر به کار نخواهد داشت بحث مربوط به بازگشت به کار از آنجا دارای اهمیت فراوان است که در صورتی که اخراج به دلیل رفتار کارفرما باشد و شکایت از کارفرما بازگشت به کار را نپذیرد و شرایط بازگشت را مهیا نکند کارگر می‌تواند با استفاده از حکم صادره از هیئت تشخیص به قسمت مربوط به بیمه بیکاری مراجعه کرده و تقاضای بیمه بیکاری نماید.

در واقع شرط مربوط به پذیرش بیمه بیکاری برای شخص کارگر این است که کارگر از شغل خود بدون میل و اراده اخراج شده و کارفرما و وسایل و تمهیدات لازم جهت بازگشت به کار را فراهم نماید در این صورت با در دست داشتن صادره از سوی اداره کار کارگر میتواند بیمه بیکاری مطالبه نماید بنابراین باید توجه نمود که علاوه بر مباحث مربوط به حقوق اولیه شخص کارگر که در قانون آمده است موارد دیگری نیز وجود دارد که ممکن است در پی اختلاف بین کارگر و کارفرما مشخص شود یکی از این مواردی که باید مشخص شود بحث مربوط به بیمه بیکاری در صورت اخراج شخص کارگر کارگر باید حداکثر ۳۰ روز پس از اخراج شکایت خود را به مرجع صالح تقدیم نموده و در وقت مقرر حاضر شود عنوان شکایتی که شخص کارگر باید انتخاب نماید.

نیز عبارت است از بازگشت به کار بنابراین شخص کارگر نباید ابتدا ان سایر حقوق را مطالبه نفقه نماید و خواسته خود را صرفاً بدون بازگشت به کار باید مطرح کند در صورتی که هیئت تشخیص دهد قرارداد کار بیش از یکسال بوده و هنوز امکان بازگشت وجود دارد یا اینکه کارگر بدون قرارداد بیش از یک سال کار کرده حکم بازگشت به کار داده خواهد شد اگر شخص کارگری همراه با خواسته بازگشت به کار سایر حقوق مانند عیدی سنوات و نیز مطالبه کند.

وکیل بیمه بیکاری+مشاوره حقوقی

خدمات وکیل بیمه بیکاری تهران وکیل

این بدین معناست که به دنبال تسویه حساب بوده و در این صورت اگر با شکست مواجه شود قطعاً دیگر نخواهد توانست بازگشت به کار را مطرح نماید بنابراین بحث مربوط به اخراج شخص کارگر رابطه مستقیم با بیمه بیکاری خواهد داشت گروه وکلای تهران با داشتن برجسته‌ترین وکلا در زمینه اداره کار شما را نسبت به رسیدن به هدف یاری می نماید.

بهترین وکیل بیمه بیکاری را میتوانید از موسسه حقوقی تهران وکیل بخواهید این موسسه به صورت کامل تخصصی در زمینه اداره کار شکایت از کارفرما و بیمه بیکاری می‌توانند خدمات حقوقی را بشما هموطنان عزیز ارائه نماید نکته قابل توجه در بیمه بیکاری زمان است و اگه زمان یک ماه را ازدست بدیم متاسفانه دیگر امکان فعال شدن بیمه بیکاری از دست خواهد رفت پس حتما در زمینه بیمه بیکاری از تجربه وکلای متخصص بیمه بیکاری استفاده کنید تا زمان خدایی نکرده از دست نرود

وکیل بیمه بیکاری+مشاوره حقوقی

هزینه وکیل بیمه بیکاری

در تمامی موسسات وکیل بیمه بیکاری بر اساس تعرفه دوماه حقوق را به عنوان حق الوکاله گرفتن بیمه بیکاری اخذ میکنند ولی وکیل بیمه بیکاری موسسه حقوقی تهران وکیل حداقل هزینه و تعرفه اخذ بیمه بیکاری راگرفته و ازین بابت میتوان گفت کمتر از تعرفه قانونی حق الوکاله اخذ خواهد شد

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *