تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل طلاق توافقی + [100% غیرحضوری و تضمینی 7روزه]

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در قوانین جمهوری اسلامی و بر اساس ماده 133 قانون مدنی به مرد این حق داده شده است که هر زمان  بخواهد ، می تواند زن خود را طلاق دهد اما برای زن، شرایط خاصی در ارائه درخواست طلاق معین شده است مانند :

  1. اثبات عسر و حرج 
  2. شرایطی که ضمن عقد مقررمی شود
  3. اثبات شرایط 12 گانه مقرر شده درعقد نامه و…

اصولا اثبات این شرایط دردادگاه برای یک زن بسیار سخت وپیچیده وگاها غیرممکن است. به دلیل همین دشواری وپیچیده بودن نتظیم دادخواست ومراحل طلاق ازطرف زن،یکی ازشرایط مهمی که درعقدنامه قید می کنند گرفتن وکالت درطلاق یا اصطلاحا حق طلاق است که مرد به زن یا شخص دیگری برای انجام مراحل طلاق وکالت می دهد.

نکته : در طلاق توافقی نیز زن با وجود داشتن حق طلاق باید برای انجام مراحل طلاق به یک وکیل پایه یک دادگستری ازجانب مرد وکالت دهد.

یکی از آسان وراحت ترین وسریع و بی دردسرترین بدون نزاع و درگیری راه،زمانی که زن ومرد تنها چاره زندگی خود راجدایی می بینند این است که به صورت توافقی ازهم جدا شوند بدین صورت که زن و مرد درمورد مسائل وحق مالی وغیرمالی خود مانند : مهریه ، نفقه، اجرت امثل و اموال مشترک و حضانت فرزندان بعد از طلاق توافق می کنند وتوافقات خود را دردفاتراسناد رسمی یا دریک برگه نوشته وبا حضور شاهدین امضا می کنند واثرانگشت می زنند که این امرموجب عدم بروز اختلافات در آینده می شود.

نکته : هر توافقی که بین زن و مرد مقرر شده باشد در دادگاه معتبر است.

در طلاق توافقی زن ملزم به بخشیدن تمام مهریه نمی باشد بلکه می تواند پرداخت کل مهریه یا بخشی از  آن را مطالبه یا بخشی از مهریه خود را ببخشد.

برای اقدام به طلاق توافقی ،ابتدا باید با مراجعه به سایت تصمیم به نشانی zaman.behzisti.net جهت اخذ نوبت مشاوره ثبت نام کرده و در زمان تعیین شده به مرکز مشاوره خانواده مراجعه و پس از شرکت درجلسات مشاوره‌ که حداقل 5 جلسه اما گاها ممکن است جلسات بیش ازچند ماه نیز زمان ببرد، درصورت عدم سازش و جدی بودن در تصمیم خود،برای آنها گواهی عدم انصراف از طلاق صادرمی شود.

نکته: شرکت درجلسات مشاوره الزامی است.

زن یا مرد با ارائه گواهی عدم انصراف وتنظیم دادخواست طلاق، دردفاتر خدمات الکترونیک قضایی دادخواست خود را ثبت وبه دادگاه خانواده ارجاع می شود. با وصول پرونده به شعبه، وقت جلسه رسیدگی تعیین وبه طرفین ابلاغ می شود. قاضی با بررسی نظرمشاوره وگواهی عدم انصراف وبا درنظر گرفتن توافقات طرفین، زن را برای صدور گواهی عدم بارداری به پزشکی قانونی ارجاع می دهد و نهایتا گواهی عدم امکان سازش یا رای طلاق را صادرمی کند.

نکته : با اعلام وجود جنین توسط مردوزن واقرار زن به عدم باردار بودن ،قاضی گواهی عدم امکان سازش را صادر خواهد کرد اما برای اجرای صیقه طلاق ،ارائه گواهی عدم بارداری به دفاترطلاق الزامی است.

در صورتی که زن یائسه یا باکره باشد نیازی به ارائه گواهی عدم بارداری ندارند اما دخترباکره به پزشکی قانونی جهت اخذ گواهی سلامت بکارت وتایید دوشیزه وغیر مدخوله بودن معرفی می شود. درطلاق توافقی اصولا زن ومرد حق تجدید نظرو فرجام خواهی را ازخود ساقط می کنند. زن و مرد باید گواهی عدم امکان سازش را ظرف سه ماه از تاریخ صدور،به دفاتر ثبت طلاق ارائه و صیقه طلاق با حضور زن ومرد و2 شاهد مرد عاقل و بالغ جاری وثبت می شود.

زن و مرد می توانند این روند را خودشان طی کنند اما به جهت حساسیت وپیچیدگی مراحل طلاق  پیشنهاد می شود قبل ازهراقدامی با مشاوره وهمراهی یک وکیل مجرب ومتخصص ومتبحروبا تجربه  درزمینه حقوق خانواده اقدام شود.

همراهی وسپردن انجام همه مراحل به یک وکیل موجب می شود که به تمام حق وحقوق مقررشده درقوانین آشنا وآگاه شده وبا توجه به تجربه وتبحردرمذاکره دارد منجرب به دست یابی  به یک توافق نامه جامع و کامل وعادلانه می شودوازسواستفاده ونزاع ودرگیری های احتمالی درآینده  وآزار واذیت و تضییع حقوق طرفین جلوگیری می شود ودرکمترین زمان، حداکثر 1ماه یا کمتروبدون حضور درهیچ مرحله ای حتی شرکت  درجلسات مشاوره و مراجعه برای اجرای صیقه طلاق، طلاق انجام می شود که درغیر اینصورت ممکن است ماه ها وهمچنین رسیدن به تمام حق وحقوق زن ومرد وعدم اختلافات ومشکلات احتمالی درآینده تضمین می شود.          در دوره ای که زمان نقش بزرگی درزندگی اشخاص ایفا می کند عدم حضورو رفت وآمد ومعطلی دردادگاه وداشتن روانی آرام که از قرارگرفتن زن ومرد درفضای پرتنش وپراسترس واز نزاع ودرگیری احتمالی وجنگ روانی بین زن ومرد جلوگیری می کند، مزیت فوق العاده ای می باشد 

نکته : در طلاق توافقی یک وکیل نمی تواند وکالت زن ومرد را بپذیرد. 

هیچ کس به امید طلاق وارد ازدواج نمی شود. با این حال، واقعیت تاسف بار این است که طلاق اتفاق می افتد، البته گاهی طلاق باعث رسیدن به آرامش برای برخی زوجین می شود ؛ در حین انجام پروسه طلاق ، مهم است که یک وکیل طلاق خوب در کنار شما باشد. وکیل طلاق کسی است که در جنبه های مختلف حقوقی طلاق تجربه دارد. آنها می توانند شما را در این فرآیند راهنمایی کنند و اطمینان حاصل کنند که از حقوق شما محافظت می شود. اگر با طلاق روبرو هستید، در اینجا دلایلی برای اخذ وکیل طلاق وجود دارد که در ادامه بدان می پردازیم.

منظور از حق طلاق زوجه چیست؟

وکالت طلاق که به صورت عرف در جامعه به آن حق طلاق نیز گفته میشود، وکالتی است که از جانب مرد به خانم داده میشود و خانم با آن وکالت، حق طلاق گرفتن  را بدون حضور مرد دارد. این وکالت ممکن است هنگام عقد در دفتر ازدواج داده شود و یا ممکن است بعداً طی توافقی در دفتر اسناد رسمی به خانم اعطا شود.

لازم به ذکر است که اگر خانم از همسرش وکالت در طلاق داشته باشد، برای انجام امور مربوط به طلاق، باید به وکیل دادگستری مراجعه کند. چرا که قانوناً امکان اجرای وکالتنامه بدون حضور وکیل دادگستری وجود ندارد.

مراحل طلاق توافقی بدون وکیل

اگر شما و همسرتان در مورد طلاق به توافق رسیده اید و نمی خواهید از وکیل استفاده کنید، مراحلی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا روند به خوبی پیش برود. ابتدا باید دادخواست طلاق خود را در دفتر خدمات الکترونیک قضایی محل خود ثبت کنید. پس از ثبت دادخواست، باید از همسرتان بخواهید فرم توافقات ضمن طلاق را امضا کند. در این فرم صرفاً بیان می شود که در مورد همه مسائل زناشویی به توافق رسیده اید از جمله نحوه تقسیم اموال و حضانت فرزندان و نحوه پرداخت مهریه و یا حتی بخشش آن از سوی زوجه و تعیین تکلیف جهیزیه زوجه و پرداخت اجرت المثل به او و … پس از تهیه این توافق نامه، باید آن را به همراه دادخواست طلاق خود به دادگاه ارائه دهید.‏ مرحله بعدی شرکت در جلسات مشاوره می باشد که برای صحبت با مشاورخانواده و بررسی مشکلات پیش آمده و در صورت امکان حل و فصل آن ها در نظر گرفته شده است که باید در سایت بهزیستی ثبت نام کرده و روزهای جلسات مشاوره را تعیین کنید. پس از تعیین شعبه و تعیین جلسه دادگاه از طریق سامانه ثنا به زوجین ابلاغ می گردد که بایستی در جلسه دادگاه در حضور قاضی شرکت کنند. در این جلسه، شما باید به سوالاتی که قاضی ممکن است در مورد طلاق شما داشته باشد پاسخ دهید. هنگامی که قاضی طلاق شما را صادر کرد، بایستی رای دادگاه را به همراه مدارک خود به یکی از دفاتر طلاق و ازدواج مراجعه کرده و طلاق خود را ثبت نمایید.

وکیل طلاق توافقی در موسسه تهران وکیل آماده ارائه و انجام غیر حضوری تمامی پرونده های مرتبط با طلاق توافقی در سراسر کشور به صورت فوری و تضمینی میباشد ، وکیل طلاق توافقی در تهران وکیل تمامی مراحل پرونده های طلاق توافقی را کمتر از 7روز کاری به بهترین صورت ممکن انجام میدهد و این اطمینان را به موکلین میدهد که در هیچ کدام از مراحل انجام طلاق توافقی نیازی به حضور زوجین نیست و برای هموطنان خارج از تهران یا خارج از کشور نیز تمام خدمات به صورت غیرحضوری انجام میشود. یعنی جلسات مشاوره و ثبت دادخواست تا اخذ رای قطعی دادگاه توسط وکیل طلاق توافقی تهران وکیل انجام میپذیرد.

وکيل غیر حضوری و تضمینی طلاق توافقي

وکیل طلاق توافقی متخصص امکان این را دارد که پروسه طلاق توافقی را در مدت سه الی پنج روز به سرانجام برساند. در حالی که اگر وکیل طلاق توافقی متخصص نباشد این پروسه تا سه ماه امکان رسیدن به رای را نخواهد داشت. شاید در نگاه اول گرفتن وکیل طلاق توافقی دربر دارنده هزینه باشد ولی همین که فقط یک مورد جلسات مشاوره بهزیستی که 45 روز می باشد توسط وکیل طلاق توافقی متخصص حذف می گردد خودش نشانگر اهمیت و ضرورت استفاده از وکیل طلاق توافقی می باشد.
پ
وکیل طلاق توافقیوکیل طلاق توافقی
مورد بعدی بحث جلسات دادگاه می باشد که در صورت عدم وجود وکیل طلاق توافقی زوجین نیاز به مراجعه چندین و چندباره به دادگاه را در شرایط کرونایی موجود دارند که مسلما با وجود وکیل طلاق توافقی به هیچ عنوان نیاز به حضور زوجین در هیچ کدام از مراحل دادگاه نیست و فقط یک بار جهت انجام آزمایش بارداری زوجه با هماهنگی وکیل طلاق توافقی خویش در آزمایشگاه حاضر می گردد.

مشکلات طلاق توافقی که توسط وکیل حل می شود

وکیل طلاق توافقی به شخصی گفته می شود که در طلاق توافقی تخصص دارد و طلاق توافقی عبارت است از طلاقی که در آن زوج و زوجه در ارتباط با تمامی حقوق و تکالیف یکدیگر به توافق جامع و واحدی خواهند رسید که به اختصار در رابطه با هر یک از این حقوق و تکالیف در ذیل بحث خواهیم کرد.

معمولا پس از صدور حكم طلاق توافقی، شوهر هیچ اجباری برای آمدن به محضر ندارد و چون این طلاق با توافق طرفین صورت می‌گیرد، به لحاظ قانونی رفتن به محضر هم باید با توافق طرفین باشد و نمی‌شود توافق طرفین را با الزام همراه كرد، بنابراین برای حل این مشكل شاید بهترین راهكار این باشد كه طرفین الزام رفتن به محضر را نیز جزیی از تعهدات خود در دادخواست ذكر كنند تا در نهایت در حكم دادگاه منعكس شود. در این صورت می‌توان الزام شوهر را به آنچه خود تعهد داده است، از دادگاه درخواست كرد.

از مزایای کمک گرفتن از وکیل طلاق توافقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 ظرف مدت سه تا هفت روز کاری انجام خواهد شد.

نیازی به حضور زن و مرد در دادگاه نمی باشد.

توافقات زن و مرد توسط وکیل صورت جلسه و مطابق آن حکم صادر میشود.

اجرای صیغه طلاق هم بدون حضور زن و مرد و توسط وکیل میباشد.

نیازی به حضور زن و مرد در جلسات مشاوره نمیباشد و وکیل به جای آنها در جلسات مشاوره شرکت خواهد کرد.

وکیل طلاق توافقیوکیل طلاق توافقی

گرفتن مهریه توسط  وکیل طلاق توافقی

در طلاق توافقی زوجین اجازه دارند به هر نحو ممکن تصمیم گیری کنند و حتی زوجه قادر است در ازای تحقق شروط مد نظر خود از دریافت مهریه صرف نظر کند

گرفتن نفقه توسط  وکیل طلاق توافقی

نقه یک نوع حقوق مالی متعلق به زوجه است که متناسب با شوونات اجتماعی و خانوادگی او تعیین میگردد و زوج هم ملزم به پرداخت ان می باشد مگر تنها به یک دلیل و ان هم عدم تمکین زوجه می باشد که در قانون شرایط کلی ان تعیین گردیده است. حال می توان گفت در طلاق توافقی زوجین می توانند در نحوه ی پرداخت این حقوق مالی به توافق برسند و حتی میزان آن را از حد متکارف بکاهند و یا حتی افزایش دهند.

گرفتن جهیزیه توسط  وکیل طلاق توافقی

جهیزیه عبارت است از اموالی که زوجه در ابتدا جهت شروع زندگی مشترک به منزل زوج آورده و زوج نسبت به آن هیچ گونه حقی ندارد.در طلاق توافقی در رابطه با جهزیه زوجین در تصمیم گیری مختار هستند و هر گونه تصمیم از جانب ایشان پذیرفته و مسموع خواهد بود.

گرفتن اجرت المثل توسط  وکیل طلاق توافقی

زوجه بر حسب کارهایی که در امر خانه داری انجام میدهد مستحق اجرت المثل خواهد بود مگر آن که قصد تبرع داشته باشد که اصل بر عدم آن است و در صورتی که مرد قصد تبرع را از جانب زوجه ادعا نماید باید آن را به اثبات برساند.در طلاق توافقی معمولا زوجین در این رابطه به توافق خواهند رسید که زوج مبلغی را به عنوان اجرت المثل به زوجه پرداخت نماید.

وکيل طلاق توافقيوکيل طلاق توافقي

گرفتن حضانت فرزند توسط  وکیل طلاق توافقی

مطابق با قانون حضانت فرزندان تا سن 7سالگی با مادر است و بعد از آن حضانت با پدر است.حال در طلاق توافقی زوجین میتوانند با توجه به شرایط یکدیگر بر خلاف مفاد قانون به توافق برسند.

گرفتن نفقه فرزند توسط  وکیل طلاق توافقی

مطابق با قانون ، پرداخت نفقه فرزندان ،در هر سنی با پدر است و در صورت امتناع از پرداخت آن مجازات حبس در انتظار پدر خواهد بود.اما در طلاق توافقی زوجین می توانند توافق کنند که نفقه فرزندان بر عهده مادر قرار بگیرد.

چه زمانی زن حق طلاق دارد؟

  •  استنکاف شوهر از دادن نفقه
  • سو معاشرت یا رفتار زوج
  • ابتلا به بیماری صعب ‌العلاج
  • جنون مرد،هنگامی که فسخ نکاح ممکن نیست
  • محکومیت مرد به حبس بیش از 5 سال
  • اعتیاد مرد
  • ترک زندگی از سوی مرد
 وکيل طلاق توافقيوکيل طلاق توافقي

برگه دادخواست توسط وکیل طلاق توافقی

در برگه دادخواست صدور گواهی عدم امكان سازش (وکیل طلاق توافقی) مواردي كه بايد درج شود عبارتند از:
  • مشخصات طرفین: نام، نام‌خانوادگی،‌ نام پدر، شغل، محل اقامت خواهان و خوانده
  • مشخصات وكیل یا نماینده قانونی (در صورت وجود)
  • تعیین خواسته و بهای آن: تقاضای صدور گواهی عدم امكان سازش (طلاق توافقی)‌ دلایل و منظمات دادخواست: فتوكپی مصدق عقدنامه ازدواج

پرسش و پاسخ از وکیل طلاق توافقی

آیا در طلاق توافقی امکان گرفتن مهریه است؟

 در طلاق توافقی تمامی شرایط به توافق محضری طرفین بستگی خواهد داشت و در صورتیکه میزان مهریه مشخص یا بذل شده باشد و حق رجوع به ما بذل اسقاط شده باشد دیگر وجه نمیتواند بعد از طلاق مهریه ی خود را مطالبه نماید.

مدت زمان عده در طلاق توافقی چقدر است؟

 در صورتیکه زن باکره نباشد مدت زمان عده سه ماه و ده روز است ولی در صورتیکه خانم باکره باشد دیگر زمان عده وجود نخواهد داشت.

در طلاق توافقی در مورد چه چیزهایی باید توافق شود؟

تمامی حقوق زن شامل مهریه. نفقه. اجرت المثل. حضانت فرزند. نحوه ملاقات با فرزند و نفقه فرزندان باید به صورت دقیق توافق شود.
وکيل طلاق توافقيوکيل طلاق توافقي

دادخواست توسط وکیل طلاق توافقی

نمونه اول دادخواست توسط وکیل طلاق توافقی

به شرح مندرج در سند ازدواج رسمی شماره ترتیب ………… دفتر ازدواج شماره…………..اینجانب ………. با …………..در تاریخ   ……….. ماه ………….به عقد دائم یکدیگر در آمده ایم که با وصف آنکه دارای فرزند مشترک نمی باشیم/می باشیم بواسطه عدم تفاهمات اخلاقی وروحی منجر به اختلافات متعدد حاصله قادر به ادامه زندگی مشترک زناشوئی نمی باشیم لهذا بواسطه مذکور شده مصمم به طلاق بوده با تقدیم دادخواست مذکور صدور گواهی مذکور جهت ارائه به دفترخانه طلاق واجرای صیغه طلاق را درخواست داریم.
شرایط و توافقات حاصله به این شرح است: ۱-زوجه تمامی مهریه خود/یا قسمتی از آنرا را شامل ……….. سکه بهار آزادی یا وجه نقد ومبلغ …………………….ریال را همزمان با اجرا ووقوع طلاق به زوج بذل نموده وزوج قبول بذل می نماید.۲-جهیزیه در نزد زوجه بوده ووی ادعای در اینخصوص ندارد.۳-زوجه باردار نبوده و فاقد فرزند مشترک /یا دارای ……فرزند مشترک می باشیم و شرایط حضانت و ملاقات به این شرح ذیل است ……………………………………………………. ۴-زوجه ادعای در خصوص نفقه واجرت المثل ندارد/یا دارد و…………….مبلغ دریافت می نماید.

نمونه دوم دادخواست توسط وکیل طلاق توافقی

ریاست محترم دادگاه های خانواده تهران
با سلام احتراما اینجانبان بر طبق کپی مصدق عقدنامه پیوست از مورخ در عقد نکاح دائم یکدیگر می باشیم که به دلیل عدم تفاهم اخلاقی تمایل به جدایی و طلاق داریم. لذا از محضر محترمتان صدور گواهی عدم امکان سازش (طلاق توافقی) مورد استدعاست.

مشاوره حقوقی وکیل طلاق توافقی

 طلاق میتواند به درخواست زوج(مرد)، زوجه(زن) و یا با توافق زوجین  برای طلاق(طلاق توافقی)انجام پذیرد. در طلاق توافقی لازم است هردوی زن و شوهر در تمام موضوعات ومراحل رسیدگی توافق وحضور داشته باشند. البته در صورت اتخاذ وکیل طلاق توسط زوجین ، بدون حضور آن ها نیز روندکارانجام خواهد گرفت.

با توجه به زیاد شدن مشکلاتی همچون طلاق و پیامد های منفی بعد از جدایی به ویژه برای فرزندان طلاق؛ زوجین باید با مشاوره حقوقی طلاق توافقی آشنایی داشته باشند. بوسیله مشاوره حقوقی رایگان از بسیاری از مسائل آگاه خواهید شد.

مدارک لازم برای طلاق توافقی

مدارک لازم برای طلاق توافقی شامل کارت ملی، شناسنامه و عقدنامه است. برای دادخواست زوجین باید برای ارائه مدارک ذکر شده به دفتر خدمات قضایی (در تهران) و یا واحد ثبت دادخواست (در شهرستان) مراجعه کنند. دادخواست مربوطه “صدور گواهی عدم امکان سازش (طلاق توافقی)” می باشد.

وکيل طلاق توافقيوکيل طلاق توافقي

وکیل طلاق توافقی تهران وکیل

وکیل طلاق توافقی به این صورت است که دادگاه صالح بر اساس آدرس محل سکونت زوجین تشکیل می شود. با ارسال پیامکی حاوی شعبه و تاریخ مربوطه،به زن و شوهر؛ هردوی آن ها باید باهم در زمان مقرر در شعبه حضور داشته و خواسته ی خود مبنی بر طلاق توافقی را مطرح کنند. دراین جلسه دادگاه طرفین را به داوری ارجاع می دهد.

داوری

داوری به این صورت است که در صورت امکان زوجین طبق اعلام دادگاه از بین بستگان و یا آشنایان مورد اعتمادشان داورانی را به دادگاه معرفی میکنند. در غیر این صورت دادگاه خود مبادرت به انتخاب داور خواهد کرد. علاوه بر این دادگاه آن ها را به مرکز مشاوره هم ارجاع میدهد. در این مراکز علت عدم توافق خود را مطرح میکنند. اگر مشاوره در جهت ایجاد صلح و سازش باز هم موفقیت آمیز نبود مشاور نظر کارشناسی خود را کتبا به دادگاه اعلام می کند.

گواهی عدم امکان سازش

گواهی عدم امکان سازش پس از بررسی  نظرکارشناسی مشاور و داور،توسط قاضی صادر می شود. در همان جلسه زن و شوهر باید حق تجدید نظرخواهی و فرجام خواهی را از خود ساقط کنند؛ که با این کار رای دادگاه قطعی شده و گواهی قطعیت در سه نسخه صادر میشود. به هریک از طرفین یک نسخه داده می شود.

مراجعه به دفاتر ثبت ازدواج و طلاق

مراجعه به دفاتر ثبت ازدواج و طلاق پس از صدور گواهی امکان عدم سازش انجام می گیرد. در صورت باکره بودن زوجه، باید در ضمن توافقات به این امر اقرار کند. لازم است که قبل از اجرای صیغه طلاق، گواهی سلامت بکارت خود را از پزشکی قانونی دریافت کند. در صورت باکره نبودن با انجام آزمایش خون، گواهی عدم بارداری را دریافت می کند. در این مرحله زوجین می توانند با این گواهی و قطعیت گواهی عدم سازش به هر یک از دفاتر ثبت ازدواج و طلاق مراجعه کرده و صیغه طلاق در خصوص آن ها جاری خواهد شد. لازم به ذکر است که گواهی امکان عدم سازش تنها سه ماه اعتبار دارد.

وکیل طلاق توافقی چه کارهایی انجام می دهد؟

 در ابتدای امر وکیل طلاق توافقی را شرح می دهیم تا بعد به حضانت در این نوع طلاق بپردازیم. طلاق توافقی به طلاقی گفته می شود که زن و شوهر زمانی که ادامه زندگی مشترک را ممکن ندانستند با تنظیم دادخواست و قراردادی مشترک به دادگاه از یکدیگر بصورت توافقی جدا می شوند. به موجب قرار مشترک طرفین تکلیف مهریه، حضانت فرزند و …. مشخص می شود و دادگاه با توجه به توافق طرفین اقدام به صدور حکم می کند.

در این توافق و قرارداد اولیه طرفین ممکن است با وجود اینکه سن کودکان بیش از 7 سال باشد حضانت آن ها را به مادر بسپارند و البته در اکثر مواقع تامین نفقه کودکان به عهده پدر است که متعهد به پرداخت نفقه فرزندان خود می شود و بهتر آن است که این شرط نیز ذکر شود که نفقه هرساله با توجه به تورم افزایش یابد. البته طرفین در این توافق ضمن طلاق توافقی می توانند شروط دیگری نیز قید کنند مثل اینکه اگر مادر اقدام به ازدواج مجدد نمود فرزند یا فرزندان نزد او بمانند یا خیر. لازم به ذکر است که مادر علی رغم داشتن حضانت فرزند نمی تواند برای خروج او از کشور تصمیم گیری نماید و این امر از مسائلی است که در حیطه ولایت پدر می باشد و مادر فقط با اخذ وکالت تنظیمی در دفترخانه از پدر امکان تصمیم گیری در این مورد را دارد. یعنی در صورتی که تا مدت سه ماه پس از صدور این گواهی اگر زوجین با مدارک مربوطه به دفترخانه مراجعه نکنند؛ اعتبار این گواهی و تمام توافقات فی مابین آن ها از بین خواهد رفت. در ضمن در مدت اعتبار گواهی عدم سازش، هیچ کدام از طرفین قادر نخواهد بود به تنهایی توافقات را از بین ببرد. تنها با توافق ثانویه طرفین امکان از بین بردن توافق اولیه وجود دارد. همچنین میتوانید جهت کلیه امور مربوط به طلاق از وکیل پایه یک دادگستری کمک بگیرید.

وکیل برای طلاق توافقی

طلاق دارای انواع مختلفی است طلاق ممکن است به صورت طلاق توافقی میان زن و مرد اتفاق بیفتد در این صورت طر باید نسبت به امور مالی مربوط به ازدواج با یکدیگر توافق نمایند

این امور عبارتند از مهریه نفقه و اجرت المثل ایام زوجیت به عنوان مثال زوجه قبول می نماید در اثر ابراء مهریه یا بخشش کل مهریه یا قسمتی از آن وکالت در طلاق ین را از مرد دریافت نماید و با گرفتن یک وکیل دادگستری از جانب شوهر عملیات طلاق توافقی را نهایی کنند بنابرا در طلاق توافقی طرفین نسبت به تمامی موارد مالی مربوط به ازدواج با یکدیگر توافق می نمایند برخی این تصور نادرست را دارند که اگر طلاق به صورت توافقی باشد دیگر مهریه به زن تعلق نخواهد گرفت اما باید در نظر داشت که مرد و زن میتوانند نسبت به میزان مهریه نوع آن با یکدیگر توافق نمایند حتی میتوانند مهریه را عوض کرده و به فت یا عنوان مثال با در ۲۰میلیون تومان پول نقد کلمه ای که عبارت است از ۱۱۰سکه بهار آزادی را به مرد ببخشد بنابراین فت یا در طلاق توافقی ممکن است زن بر اساس توافقات صورت گرفته فی مابین طرفین کل مهریه یا قسمتی از آن را در نمایند یا حتی به جای مهریه مصرح در سند نکاحیه مال دیگری از جمله پول نقد یا هر چیز دیگری را به مالکیت خود درآورد و این یک امر کاملا توافقی فی مابین طرفین است همچنین ممکن است مرد و زن توافق نمایند زن تمامی مهریه خود را ببخشد و هیچ مالی به او تعلق نگیرد در واقع در مقابل گرفتن وکالت در طلاق از جانب مرد مرحله خود را نیز به با ند ایشان بذل نماید در این صورت مرد هیچ گونه تعهدی نسبت به پرداخت مهریه نخواهد داشت در نتیجه زن میتوا فت یا گرفتن یک وکیل دادگستری از جانب مرد مراحل مربوط به طلاق توافقی را پیش برده و در نهایت حکم طلاق را در نماید باید بدانیم که طرفین می توانند مال دیگری به جز آنچه که در سند نکاحیه ذکر شده عنوان مهریه در زمان طلاق توافقی تعیین و رد و بدل نمایند و این تصور صحیح نیست که زن تحت هیچ شرایطی در طلاق توافقی هیچ پولی دریافت نمی کند و مستحق مهریه نخواهد بود برای انجام مراحل طلاق توافقی نیز علاوه بر مراجعه به قسمت های مختلف سایت گروه وکلای مهرآیین می توانید با شماره تلفن های این گروه تماس حاصل کرده و با وکلا و مشاوران گروه به صورت رایگان صحبت کرده و سوالات خود را از ایشان بپرسید وکلای گروه وکلای مهرآیین شما را در مسیر گرفتن طلاق شما.
وکیل طلاق توافقیوکیل طلاق توافقی

شماره وکیل طلاق توافقی

امروزه با تخصصی شدن امور علاوه بر دانش علمی و تجربه فردی لازم است فرد به شکل کاملاً تخصصی در همان حوزه دانش لازم را داشته باشد تا از آن طریق بتوانند شایستگی لازم در همان حوزه و شغل را کسب کند و حوزه وکالت هم از این قاعده مستثنی نیست لذا داشتن شماره وکیل طلاق توافقی در در صورت بروز مشکلات خانوادگی و دادگاهی می تواند کمک شایانی به شخص کند.

هرچند وجود اختلافات خانوادگی در هر جامعه و خانواده ای وجود دارد و نحوه برخورد و چگونگی راه حل برای رفع موضوع علم و تجربه بالایی را می‌طلبد در صورت عدم توافق در اختلاف نقش وکیل طلاق توافقی در حل مشکل نقش و تاثیر گذاری را ایفا می‌کند از جمله موارد و موضوعاتی که می توانید با وکیل طلاق توافقی مشاوره بگیرید موضوعاتی از قبیل طلاق حضانت فرزند نفقه و مهریه می باشد که می توانید با شماره وکیل طلاق توافقی تماس حاصل کنید و این موضوعات را با وکیل طلاق توافقی در میان بگذارید.

گروه تهران وکیل جزو موسسات و دفاتر وکالت می‌باشد که در سطح کشور اقدام به حل مشکلات مردم و اشخاص در حوزه طلاق توافقی می باشد و شما می توانید از خدمات این موسسه حقوقی که یکی از این خدمات مشاوره با وکیل طلاق توافقی چه به صورت پیامکی و چه به صورت تلفنی و صوتی می باشد بهره گیرید.

همانطور که در ادامه توضیح خواهیم داد هر یک از وکلای این دفتر به صورت تخصصی یعنی با تب ها و تخصصی که دارند اقدام به اعلام وکالت پرونده می‌کنند و اگر مشکل حقوقی در خصوص طلاق توافقی دارید می توانید از طریق شماره وکیل طلاق توافقی که در سایت موجود میباشد اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهید.

هرچند ملاکهای انتخاب بهترین وکیل طلاق توافقی به نظر خود به فرد متفاوت می‌باشد و وکلای بسیاری و متعددی در خصوص حوزه طلاق توافقی وجود دارد و فعالیت می‌کنند که سطح تخصص از ملاک‌هایی می باشد که بتوانیم وکیل طلاق توافقی خود را انتخاب کنید و با شماره وکیل طلاق توافقی ازمیان وکلای پایه یک وکیل خود را انتخاب کنید.

لذا در صورتی که در جستجوی یک وکیل طلاق توافقی در تهران هستید می توانید از مجموعه موسسه حقوقی تهران وکیل با شماره وکیل طلاق توافقی ارتباط بگیرید و بعد از اتمام تماس می توانید در یک جلسه حضوری با همکاران و کادر موسسه تهران وکیل نیاز حقوقی خود را برطرف نمایید.

ویژگی های وکیل طلاق توافقی

از جمله ویژگی ها و خصوصیاتی که وکیل طلاق توافقی حائز اهمیت می باشد موارد ذیل است:

تخصص در زمینه مشخص طلاق توافقی

داشتن اعتماد و رزومه کاری و پیگیری پرونده

دقت در پرونده و مشاوره با موکل

فن بیان در مذاکره

بهترین وکیل طلاق توافقی کیست؟

بهترین وکیل طلاق توافقی کسی است که بتواند با مذاکره و گفت و گو راهکار جهت ختم پرونده به نحو مطلوب پیدا کند موسسه حقوقی تهران وکیل یکی از موسساتی است که می توان از طریق اینترنت با سایت تهران وکیل گروه وکلای تهران با شماره وکیل طلاق توافقی تماس حاصل فرمایید که ما نیز بتوانیم مناسب‌ترین وکیل در راستای پیگیری پرونده مطروحه در اختیار شما قرار دهیم.

همچنین قبل از اقدام و پیگیری جهت پرونده خود میتوانید با شماره وکیل طلاق توافقی که در سایت موجود میباشد از طریق واتساپ و یا به صورت تلفنی ارتباط برقرار کرده و مشاوره در خصوص مبحث حقوقی و خانوادگی خود دریافت کنید.

حال اینکه موسسه حقوقی تهران وکیل با همکاری چندین وکیل پایه یک دادگستری متخصص که هرکدام و با توجه به تجربه و تبحر ای که در پرونده های ارجاع شده دارند و مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین و هم به صورت حضوری شماره وکیل طلاق توافقی را در سایت قرار داده که در صورت نیاز و احتیاج ارتباط برقرار کنید و با اطمینان خاطر می توانید برای مشاوره و یا تعیین وقت حضوری با گرفتن شماره وکیل طلاق توافقی قرار خود را تعیین کنید همچنین که امکان مشاوره رایگان با شماره وکیل طلاق توافقی برای عموم مردم فراهم شده که با برقراری ارتباط مستقیم موضوعات خود را مطرح نمایید.

شماره موبایل وکیل طلاق توافقی

شماره وکیل طلاق توافقی در سایت موسسه حقوقی گروه وکلای تهران وکیل در شده و شما نیز می توانید از خدمات حقوقی با وکلای متخصص مشاوره دریافت کنید.

و بعد از اینکه وکیل مورد نظر را پیدا کرده و مشاوره هم انجام دادید از طریق شماره وکیل طلاق توافقی پیگیری کرده و می توانید با مراجعه حضوری جهت عقد و انعقاد قرارداد حاضر شوید.

دیگر اینکه در این شرایط کرونایی موسسه تهران وکیل این مکان را برای عموم مردم فراهم کرده و به وجود آورده که قبل از مراجعه حضوری با شماره وکیل طلاق توافقی تماس گرفته تا بتوانید با برترین وکیل طلاق توافقی در ارتباط باشید .

و شمای نوعی این امکان را دارید که از طریق شماره های مندرج در سایت شماره وکیل طلاق توافقی را به صورت تلفنی از یک وکیل طلاق توافقی مشورت اخذ نمایید اگر قصد مشاوره حقوقی و وکلا و مشاوران تهران وکیل را دارید می توانید به صورت رایگان موضوع حقوقی را از طریق شماره وکیل طلاق توافقی با بهترین وکیل طلاق توافقی مطرح کنید. داشتن شماره وکیل طلاق توافقی کمک را می تواند بکند که قبل از اقدام به طرح دعوا مشروع شکایت شما را از مسائل پیش آمده و به وجود آمده به آگاهی می‌رساند و همچنین بدون حضور طرفین و زوجه با وکیل تنهایی در جلسات دادگاه شرکت کرده بردام گرفتن حکم از دادگاه طلاق توافقی را می کند.

ارتباط با بهترین وکیل طلاق توافقی

بهترین راه ارتباط با موسسه حقوقی ارتباط تلفنی می باشد یعنی اگر مشکل قضایی یا حقوقی پیش رو دارید و یا در خصوص بحث خانوادگی و دعاوی که از بحث طلاق توافقی ناشی می‌شود و نشأت می‌گیرد با گرفتن شماره وکیل طلاق توافقی می توانید راهنمایی و هماهنگی های لازم را با شماره وکیل طلاق توافقی انجام دهید. بنابراین به صورت غیر حضوری و در زمان غیر اداری می‌تواند از خدمات موسسه گروه وکلای تهران به بهترین نحو استفاده نمایید و در این موارد بهتر است  گروه وکلای تهران که شماره وکیل طلاق توافقی را دارد کمک بگیرید که احقاق حق در خصوص شما انجام گیرد. داشتن وکیل پایه یک دادگستری طلاق توافقی امروزه برای بسیاری از افراد که به هر دلیلی، از ارتباط با وکیل مرد معذور هستند یک امر ضروری محسوب می شود.

امروزه با گسترش تعداد وکلا یافتن یک وکیل متخصص امری دشوار می باشد و هم چنین امری پیچیده؛ خصوصاً امور تخصصی خانوادگی از پرونده‌های مهم دستگاه قضا به شمار می روند بنابراین اگر شما نیاز به یک وکیل طلاق توافقی دارید بایستی با شماره وکیل طلاق توافقی تماس گرفته و موضوعات و امور خانوادگی خود را با وکیل متخصص طلاق توافقی در میان بگذارید که بتوانید به بهترین نحو نتیجه لازم را از پرونده مطروحه بگیرید. از این جهت میتوانید با شماره های موجود در سایت گروه وکلای تهران تماس بگیرید و یا با شماره وکیل طلاق توافقی موضوع را درمیان گذاشته سپس با تعیین وقت حضوری اقدام به وکالت دادن به وکیل نمایید تا شما را به حقوقتان رسانده و بتوانند حکم را در راستای احقاق حق با توجه به مدارک شواهد و قرائن به نفع شما بگیرد.

موسسه حقوقی گروه وکلای تهران علاوه بر داشتن دانش و تخصص وکلا و مشاوران خود در دعاوی مختلف خانوادگی آماده پاسخ گویی تمام وقت به سوالات شما هستند که با شماره گیری شماره های موجود در سایت و شماره وکیل طلاق توافقی مشاوره حقوقی خود را به بهترین شکل دریافت نمایید. همچنین با شماره وکیل طلاق توافقی از طریق مجازی موسسه وکلای تهران وکیل در اختیار اشخاص و عموم قرار داده که در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و از وکلا و کارشناسان زبده و خبره مشورت بگیرند.

آیا به طلاق توافقی فکر می کنید؟ اگر چنین است، باید یک وکیل متخصص در این زمینه پیدا کنید. این می تواند کمی سخت باشد، زیرا همه وکلا با روند یا قوانین پیرامون آن آشنا نیستند. در این وبلاگ، نکاتی را در مورد چگونگی پیدا کردن وکیل طلاق توافقی به شما ارائه خواهیم داد. ما همچنین در مورد برخی از موارد کلیدی که باید قبل از تصمیم گیری در نظر بگیرید صحبت خواهیم کرد.

معرفی بهترین وکیل طلاق

وقتی صحبت از طلاق به میان می آید، همه ترجیح می دهید بهترین وکیل ممکن را اخذ کنید. شما فردی را می خواهید که در زمینه طلاق آگاه و با تجربه باشد. همچنین کسی را می خواهید که به نیازهای شما آگاه باشد و برای حقوق شما مبارزه کند. معرفی بهترین وکیل طلاق شهر را در موسسه تهران وکیل جویا شوید آنها بیش از 20 سال است که وکالت می کند و پرونده های طلاق بی شماری را اداره کرده اند و نکات قانونی طلاق را می دانند و تمام تلاش خود را می کنند که شما آنچه را که لیاقتش را دارید به دست  آورید. بهترین وکیل طلاق شخصی است که در خصوص احقاق حق موکلین سخت تلاش کند تا از حقوق شما محافظت کند و بهترین نتیجه ممکن را در پرونده شما به دست آورد. اگر به دنبال یک وکیل طلاق عالی هستید، هم اکنون با شماره های داخل سایت تماس بگیرید..

حق الوکاله وکیل طلاق توافقی

هنگامی که شما و همسرتان برای طلاق به توافق رسیدید، ممکن است ندانید که هزینه آن چقدر خواهد بود. یک وکیل باتجربه طلاق می تواند به شما در درک هزینه های احتمالی مربوط به پرونده شما کمک کند. اکثر طلاق ها با توافق طرفین آغاز می شود. اگر شما و همسرتان بتوانید در مورد تمام جنبه های طلاق خود به توافق برسید، احتمالاً فقط باید به وکیل خود در خصوص پیگیری پرونده در دادگاه حق الوکاله بپردازید.

اگر نمی توانید با همسرتان به توافق برسید، ممکن است لازم باشد برای حل مسائل مورد اختلاف به دفتر وکیل بروید. این می تواند فرآیند دقیق تر و البته پرهزینه تری باشد، زیرا وکلا برای زمان صرف شده برای آماده شدن و حضور در دادگاه حق الوکاله خود را می گیرند. همچنین شما مسئول سایر هزینه های مرتبط با دعوی قضایی مانند هزینه دادرسی و داوری و هزینه های تشکیل پرونده می باشید. مهم است که با یک وکیل با تجربه کار کنید که می تواند به شما در درک هزینه های احتمالی مربوط به پرونده شما کمک کند و از منافع شما در طول فرآیند محافظت کند.

انجام طلاق توافقی  100% غیرحضوری و تضمینی

وکیل طلاق توافقی وکیلی است که به زوجین کمک می کند تا در مورد طلاق خود خارج از دادگاه به توافق برسند. وظیفه وکیل طلاق توافقی ابتدا آگاه ساختن موکل از حقوق خود می باشد تا به آنها در رسیدن به توافقات خود به درستی کمک کند.  از جمله وظایف وکیل طلاق توافقی می تواند بارائه مشاوره حقوقی تخصصی به زوج هایی که قصد طلاق دارند باشد. این نوع مشاوره می تواند در حصول اطمینان از حفظ تمام حقوق زوجین در طول فرآیند طلاق مفید باشد. پس از اعلام وکالت در پرونده طلاق، کلیه مراحل دادگاه به عهده وکیل می باشد. وکلای تهران وکیل پروسه طلاق توافقی را به صورت 100% غیرحضوری و تضمینی در مدت زمان 7 روز انجام می دهند. جهت مشاوره بیشتر با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

طلاق توافقی بدون اذن پدر

طلاق توافقی بدون اجازه پدر زمانی که به سن قانونی رسیده باشید ، امکان پذیر است. به طور کلی فرآیند طلاق توافقی تنها نیاز به رضایت  زوجین و تایید قاضی دارد.

نحوه تنظیم دادخواست طلاق توافقی

اگر شما و همسرتان در مورد شرایط طلاق خود به توافق رسیدید، می توانید دادخواست طلاق توافقی ارائه دهید. برای ارائه دادخواست طلاق توافقی باید موارد زیر را انجام دهید:

  • کلیه مدارک مربوطه از جمله سند ازدواج، کارت ملی و شناسنامه زوجین، اسناد مالی و سیاهه جهیزیه در صورت لزوم را جمع آوری کنید.
  • فرم دادخواست طلاق را به طور کامل و دقیق پر کنید.
  • فرم توافقات خود را  با امضاء زوجین تنظیم کنید.
  • ثبت دادخواست از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سطح شهر امکان پذیر می باشد.
  • در جلسات مشاوره بهزیستی شرکت کنید.

 

مزایای مشاوره حقوقی با وکیل طلاق توافقی چیست؟

هنگامی که قصد طلاق را دارید، مهم است که با یک وکیل طلاق توافقی مشورت کنید. مزایای انجام این کار عبارتند از:

1) مشاوره حرفه ای و بی طرف دریافت خواهید کرد. وکیل شما قادر خواهد بود وضعیت فردی شما را ارزیابی کند و در مورد حق و حقوقتان  به شما توصیه های خاصی بدهد.

2) کسی را در کنار خود خواهید داشت که به قانون آگاه است. این می تواند زمانی که نوبت به مذاکره در مورد شرایط طلاق و اطمینان از دریافت یک توافق عادلانه می شود، بسیار مفید باشد.

3) یک وکیل می تواند به شما کمک کند تا روند قانونی اغلب پیچیده مربوط به طلاق را در کوتاه ترین زمان طی کنید. این شامل ارائه مدارک لازم، حضور در دادگاه و رسیدگی به هر گونه اعتراض از سوی همسر یا وکیل او و ثبت طلاق در دفتر طلاق و ازدواج می شود.

4) یک وکیل همچنین می تواند در دورانی که احتمالاً یک زمان دشوار و احساسی است، حمایت ارزشمندی ارائه دهد. داشتن کسی که برای راهنمایی و مشاوره به او مراجعه کنید، می تواند تفاوت زیادی در کمک به شما برای عبور از این گذار سخت ایجاد کند.

هم اکنون جهت اخذ مشاوره و یا سپردن پرونده طلاق توافقی خود با شماره های 09371135833 و 09371135179 تماس حاصل فرمایید.

وکیل تضمینی طلاق توافقی

برای آشنایی با وکیل تضمینی طلاق توافقی ابتدا به بررسی شرایط طلاق توافقی و نحوه برقراری آن خواهیم پرداخت. مواردی که برای اجرای طلاق توافقی لازم است می تواند مطلوب تر و سریعتر از طریق وکیل تضمینی طلاق توافقی انجام شود.

وجود مشکلات فراوان در جامعه موجب شده است تا برخی از زندگی های مشترک، از این مشکلات تاثیر گرفته و دچار مسائلی شوند که زن و مرد چاره ای به غیر از جدایی و طلاق نداشته باشند. مشکلات اقتصادی و عاطفی موجود در زندگی های امروزی بستر بروز مشکل و جدایی را در برخی از زندگی های مشترک فراهم نموده است.

وکیل تضمینی طلاق توافقی می تواند در این شرایط ضمن ارائه مشاوره های مطلوب، اجرای طلاق توافقی را برای متقاضیان فراهم نماید.

مهم ترین حادثه اجتماعی و عاطفی در زندگی هر فرد ازدواج است، به محض اجرای عقد نکاح برای زوجین در زندگی مشترک حقوق قانونی و شرعی به وجود می آید. در مواقعی که مشکل و مسائل خانواده موجب می شوند تا زوجین به جدایی و طلاق برسند، برخی از آنها حاضر هستند برای جدایی از حقوق خود بگذرند و یا آنرا مورد توافق قرار دهند.

وکیل تضمینی متخصص طلاق توافقی

طلاق توافقی یکی از این راهکارهای قانونی است که وکیل تضمینی طلاق توافقی زمینه اجرای آنرا فراهم خواهد نمود.
عدم شناخت و آگاهی هریک از زوجین نسبت به حقوق خود در زندگی مشترک، باعث بروز مشکلات عدیده ای برای وی خواهد شد.

لذا زوج و یا زوجه می تواند برای بهره مندی از این اطلاعات حقوقی، از خدمات وکیل تضمینی طلاق توافقی استفاده نمایند. انتقال آگاهی از حقوق زوج و زوجه به آنها و نحوه دریافت و اقدام برای توافق از طرف زوجین، می تواند توسط وکیل تضمینی طلاق توافقی به بهترین شکل ممکن برای زوجین فراهم شود.

در مقابل اختیار زوج برای اقدام به طلاق در تمام شرایط، دریافت حقوق قانونی زوجه می تواند این اختیار را دچار مشکل و یا منتفی گرداند. در چنین مواقعی زوج برای رهایی از این مشکل اقدام به توافق با زوجه بر سر حقوق قانونی وی می نماید، این سری اقدامات می تواند منجر به اجرای طلاق توافقی شود. کلیه امورات مربوط به این توافقات و اجرای طلاق توافقی می تواند از طریق وکیل تضمینی طلاق توافقی ساده تر و سریع تر انجام شود.

بهترین وکیل تضمینی طلاق توافقی

وکیل تضمینی طلاق توافقی به عنوان متخصص در امور حقوقی و خانواده، به دلیل برخورداری از دانش حقوقی مناسب و تسلط به قوانین موجود برای طلاق توافقی، در صورت تمایل زوجین به برقراری طلاق به صورت توافقی کلیه اطلاعات مخصوص به طلاق توافقی را در اختیار آنها قرار می دهد. اقدامات قانونی و تخصصی وکیل تضمینی طلاق توافقی منجر به اجرای طلاق توافقی در زمان مناسب تری خواهد شد.

زوجه حق دریافت مهریه را در زندگی مشترک از زمان اجرای عقد نکاح دارد، این حق می تواند بدون اقدام برای تمکین از طرف زوجه هم برای وی برقرار باشد. در شرایطی که زوجین می خواهد برای طلاق توافقی اقدام نمایند، زوجه می تواند این حقوق قانونی خود را با زوج توافق نماید، وکیل تضمینی طلاق توافقی به عنوان متخصص در این زمینه می تواند، شرایط برخورداری از این حقوق و ایجاد توافق را برای زوجین متقاضی طلاق توافقی فراهم نماید.

بهترین وکیل تضمینی طلاق توافقی کسی است که سابقه فراوان در طرح دعاوی خانواده و به خصوص طلاق توافقی را در پرونده فعالیتی خود دارد. اقدامات برگرفته از تجربه و دانش حقوقی وکیل تضمینی طلاق توافقی در روند رسیدگی در دادگاه ها تاثیر فراروان داشته و به تسریع دراین امور کمک می نماید.

وکیل تضمینی طلاق توافقی متخصص مسائل مربوط به طلاق توافقی است، ایجاد شرایط اجرای طلاق توافقی بدون حضور زوج یا زوجه در دادگاه و … از خدماتی است که بهترین وکیل تضمینی طلاق توافقی در تهران می تواند برای زوج یا زوجه فراهم نماید.

وکیل تضمینی طلاق توافقی در تهران

مقررات قانونی مربوط به طلاق توافقی رعایت شرایط و دستورالعمل های موجود در این زمینه را از طرف زوجین لازم و ضروری می داند، حضور زوجین در جلسات مشاوره برای جدایی و توافق برای نحوه دریافت و یا بخشودگی حقوق زوج و زوجه در زندگی مشترک، از مواردی است که تاکیدات قانونی فراوانی به رعایت آنها شده است. بهترین وکیل تضمینی طلاق توافقی تهران می تواند شرایط مذکور را بدون حضور زوج و یا زوجه در دادگاه جهت اجرای طلاق توافقی فراهم نماید.

سایر حقوقی که به زوجه و فرزند مشترک تعلق خواهد گرفت هم می تواند مورد توافق قرار گیرد. در طلاق توافقی همانطور که ذکر گردید اصل بر ایجاد توافق از طرف زوجین است و در حقوق فرزند مشترک باید مصلحت فرزند در نظر گرفته شود. بهترین وکیل متخصص طلاق توافقی کرج با ارائه راهنمایی مناسب می تواند به ایجاد توافق و تعیین حقوق فرزند مشترک به نحو شایسته کمک نماید.

بهترین وکیل تضمینی طلاق توافقی کرج در مورد حضانت فرزند مشترک، کلیه اطلاعات مربوط به این مورد را در اختیار زوج و زوجه قرار می دهد، و شرایط قانونی و مناسبی را برای حضانت فرزند مشترک در طلاق توافق فراهم می نماید. وکیل تضمینی طلاق توافقی کرج بهترین خدمات مشاوره ای و وکالتی را برای اجرای طلاق توافقی به زوجین ارائه می نماید.

وکیل تضمینی طلاق توافقی در کرج

کسب نتیجه تضمینی در اجرای طلاق توافقی برای زوجین توسط بهترین وکیل تضمینی طلاق توافقی، به دلیل سابقه انجام پرونده های متعدد در این زمینه است. تضمین در پیگیری قانونی و اقدامات مناسب و مطلوب در راستای اجرای طلاق توافقی، توسط وکیل تضمینی طلاق توافقی از خدمات تخصصی محسوب شده و موجب برقراری طلاق توافقی در زمان نسبتاً مناسب تری خواهد شد.

گروه تخصصی وکلای طلاق با کادر مجرب و باسابقه خود در زمینه اجرای طلاق توافقی، بهترین و مناسب ترین اقدامات را برای اجرا ی طلاق توافقی در کمترین زمان فراهم خواهد کرد.

پیگیری تضمینی پرونده های طلاق توافقی در تهران توسط گروه تخصصی وکلای طلاق از طریق وکلای تضمینی طلاق توافقی این موسسه، امکان رسیدگی بدون حضور زوج یا زوجه را در مراحل رسیدگی فراهم می نماید.
گروه تخصصی وکلای طلاق در کرج از طریق وکلای تضمینی طلاق توافقی این موسسه، کلیه امورات مربوط به اجرای طلاق توافقی را برای زوجین به بهترین شکل ممکن و در اسرع وقت انجام می دهد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *