تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل قراردادهای پیمان کاری+ وکیل+ مشاوره حقوقی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل قراردادهای پیمان کاری+ وکیل+ مشاوره حقوقی اشاره شده است. در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان با موسسه حقوقی تهران وکیل تماس بگیرید.

موسسه حقوقی تهران وکیل دارای وکلای زبده در زمینه قراردادهای پیمان کاری میباشد که علاوه بر ارائه خدمات مشاوره رایگانن میتواند با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت وکلای متخصص در زمینه قراردادهای پیمان کاری را بشما معرفی نماید

وکیل قراردادهای پیمان کاری+وکیل+مشاوره حقوقیوکیل قراردادهای پیمان کاری+وکیل+مشاوره حقوقی

مقدمه : وکیل قرارداد پیمانکاری چیست و وکیل قرارداد پیمانکاری چه خصوصیتی دارد؟ وکیل متخصص قرارداد پیمانکاری از کجا پیدا کنیم؟ وکیل پیمانکاری حاضر در موسسه حقوقی تهران وکیل، چه کمکی به شما می کند؟ مشاوره با وکیل پیمانکاری از چه طریقی ممکن است؟ بررسی مدارک در پرونده های پیمانکاری چگونه صورت می گیرد؟ حق الوکاله وکیل قرارداد پیمانکاری چگونه تعیین می شود؟ وکیل پیمانکاری برای شرکت ها چه شرایطی دارد؟

سوالات بالا و بسیاری از سوالات دیگر که دغدغه شما، در انتخاب وکیل قرارداد پیمانکاری می باشد، در ادامه توسط وکلای با تجربه قرارداد پیمانکاری حاضر در موسسه حقوقی تهران وکیل، پاسخ داده خواهد شد

بسیاری از وکلا هستند که با توجه به ماهیت کاری خود در قراردادهای پیمانی ، پیمان‌کاری و هم‌چنین قراردادهای سرمایه‌گذاری و مشارکت که بین شخص یا شرکت‌های‌ مختلف بسته می‌شود، وارد شده و در آن‌جا به عنوان یک ناظر بر عملکرد افراد و شرکت‌ها فعالیت می‌کنند. قراردادهای پیمانی به معنای بستن پیمان برای انجام دادن یک فعالیت و به پایان رساندن آن، انجام وظیفه می‌کند حضور وکیل پیمان‌کاری در قراردادهای مختلف می‌تواند علاوه بر رعایت جنبه‌های مختلف قانونی و حقوقی در قرارداد، باعث اعتبار بخشیدن به آن‌ها نیز گردد.علاوه بر اشخاص شرکت‌های خصوصی نیز که به دنبال کسب سود بیشتر و هم‌چنین هزینه‌ی پایین‌تر هستند، ممکن است در قراردادهای پیمانی خود با مشکلاتی روبه‌رو گردند؛ جهت حل نمودن این مشکل در قراردادها می‌توانند به وکیل متخصص در این حوزه مراجعه کنند. زیرا از آن‌جایی که مسائل حقوقی احتیاج به تخصص دارد یک وکیل خبره برای بررسی تمامی زوایای مختلف قراردادها بهترین گزینه است تا تمام مسائل حقوقی آن را بر عهده بگیرد و درصدد حل آن مشکلات برآید.

مؤسسه‌ی تهران وکیل دارای وکلای مجرب که با داشتن اطلاعات مختلف حقوقی از طریق مطالعه‌ی شرایط قانونی کار و هم‌چنین نوع قرارداد کارهای مربوط به قراردادهای پیمان‌کاری را به نحو احسن انجام می‌دهد. هر گاه طرف قرارداد پیمان‌کاری شرکت‌ها ،دولت یا سازمان‌های نیمه‌ دولتی باشند روابط حقوقی بسیار پیچیده‌تر می‌شود و حضور یک وکیل مجرب در این زمینه بسیار مهم‌تر و حیاتی‌تر به نظر می‌رسد؛زیرا یک وکیل با دانش تنظیم انواع قراردادها می‌تواند تأثیر بسزایی در بهبود روند کاری و عدم  به وجود آمدن مشکلات حقوقی و مالی در قراردادهای پیمان‌کاری گردد.

قراردادهای پیمانکاری قراردادی است که به موجب آن کارفرما انجام خدمت یا عملی را با شرایط مشخص و تعیین شده در مقابل مبلغ معین در مدت مشخص را به شخص حقیقی یا حقوقی به نام پیمان‌کار از او با نام مقاطعه‌کار نیز یاد می‌گردد؛ واگذار می‌کند.

 موضوع قراردادهای پیمانکاری ممکن‌است: ساخت یک ساختمان ،حمل و نقل و یا تهیه و تدارک کالا باشد. جهت تنظیم یک قرارداد پیمان‌کاری همانند دیگر قراردادها نیاز است تا طرفین قرارداد به طور دقیق مشخص شود و رابطه‌ی آن‌ها به خوبی تبیین گردد و مرحله‌ی بعد بیان ماهیت خدمت موضوع قرارداد است؛ یعنی به تفصیل شرح داده‌شود که کارفرما از پیمان‌کار چه انتظاراتی دارد و می‌خواهد پیمان‌کار چه خدماتی را به او ارائه دهد با توجه به این‌که پروژه‌های پیمان‌کاری نیازمند مدت زمان زیادی جهت اجرای تعهد دارند، ممکن است در خلال انجام با مشکلات و چالش‌های زیادی روبه‌رو گردد که در این موارد از طریق وکیل قراردادهای پیمان‌کاری به نحو احسن مشکل آن‌ها را حل می‌کندکه وکیل قرارداد پیمان‌کاری باید علاوه بر تسلط بر قراردادها به رویه‌ی قضایی و تفاسیر و آراء وحدت رویه آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند هنگام تنظیم قرارداد در صورت بروز اختلاف بهترین گزینه به نفع موکل خودرا انتخاب کند و از مهم‌ترین ویژگی‌های دیگر وکیل قرارداد پیمان‌کاری تعهد تمرکز برای محافظت هر چه بیشتر و بهتر از حقوق پیمان‌کار و کارفرما است که مؤسسه‌ی حقوقی تهران وکیل دارای وکلای متخصص در این حوزه می‌باشد.

منظور از پیمان چیست؟

بنا به گفته های وکیل پیمانکاری موسسه تهران وکیل، پیمان به مجموعه اسناد و مدارکی گفته می شود که در ماده ۲ موافقتنامه ذکر شده است و همچنین ماده ۲ موافقتنامه سندی است که مشخصات اصلی پیمان، از قبیل مشخصات دو طرف، موضوع، مبلغ و مدت پیمان در آن آمده است.

قرارداد پیمانکاری چیست؟

قرارداد پیمانکاری در واقع تعیین کننده تمامی حقوق و تکالیفی است که برای دو طرف قرارداد یعنی کارفرما و پیمانکار می توان متصور شد. برای آگاهی از قراردادهای پیمانکاری و شناخت این قرارداد ها لازم است که با شرایط عمومی پیمان منتشر شده از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور آشنایی کامل داشته باشید. قرارداد های پیمانکاری دارای انواع مختلف است که انعقاد آن در هر زمینه ای نیازمند تخصص و تجربه کافی می باشد. توصیه می شود برای تنظیم قرارداد های کارآمد و منطبق با قانون که در مسیر پروژه شما را از هرگونه گزندی در امان دارد، از خدمات وکیل قرارداد پیمانکاری حاضر در موسسه حقوقی تهران وکیل، بهره مند گردید.

قرارداد پیمانکاری از یک طرف یک توافق است، چرا که طرفین قرارداد پیمانکاری در مورد بعضی از بند های این قرارداد باید به توافق برسند. از سوی دیگر به جهت اینکه بخشی از قرارداد پیمانکاری از سوی سازمان برنامه و بودجه از پیش تعیین شده است جنبه امری پیدا می کند و طرفین نمی توانند با توافق خللی به این بخش ها وارد آورند.

قراردادهای پیمانکاری چه انواعی دارد؟

وکیل پیمانکاری بیان می کند مهم ترین و پرکاربردترین قراردادهای پیمانکاری را می توان مختصرا به شرح زیر برشمرد:

  1. قراردادهای پرداخت کلی
  2. قراردادهای دائمی
  3. قراردادهای سریال
  4. قراردادهای با قابلیت تغییر
  5. قراردادهای با دوره زمانی محدود
  6. قراردادهای سنجشی
  7. قرارداد فاکتور ثابت
  8. قرارداد قیمت هدف
  9. قراردادهای بازپرداخت هزینه

مطابق با این نوع از قراردادهای پیمانکاری، پیمانکار وظیفه دارد که کل عملیات و کار تعریف شده را با یک هزینه تعیین شده خاتمه دهد. قیمت در این شکل از قراردادها به دو صورت ثابت و شناور است. این قراردادها در شرایطی که اطلاعات کافی وجود داشته باشد، تغییرات اندکی در مدت زمان اجرای پروژه مورد انتظار باشد و کارفرما مایل به داشتن کنترل و نظارت همه جانبه بر امور داشته باشد و وارد جزییات نگردد، دارای کاربرد است.

وکیل متخصص قرارداد پیمانکاری از کجا پیدا کنیم؟

راه پیدا کردن وکیل متخصص در قرارداد پیمانکاری بررسی رزومه و پرونده هایی است که وکیل مورد نظر انجام داده است. پرونده هایی که مربوط به قراردادهای پیمانکاری است از جمله تخصصی ترین و مهم ترین پرونده هایی است که در محاکم ما وجود دارد و شما باید با بررسی دقیق از وکلایی استفاده نمایید که در زمینه مورد نظر با تجربه و متخصص باشند. وکیل قرارداد پیمانکاری حاضر در موسسه تهران وکیل با سابقه فعالیت در شرکت های بزرگ پیمانکاری، بلاشک بهترین انتخاب برای شماست.

وکلای حاضر در موسسه حقوقی تهران وکیل چه کمکی به شما می کند؟

وکیل قرارداد پیمانکاری حاضر در موسسه حقوقی تهران وکیل خدمات حقوقی متنوعی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد، از جمله بررسی مدارک و مستندات شما و ارائه راهکار جهت پیشبرد قرارداد و یا تنظیم دادخواست یا لایحه دفاعیه برای شما و همچنین وکیل قرارداد پیمانکاری می تواند نامه ها و اظهارنامه ها یا هرگونه مکاتبه ای که در زمان اختلاف با پیمانکار و کارفرما بدان احتیاج دارید را در اسرع وقت برای شما تنظیم نماید. از لحظه تلخ شروع اختلاف با کارفرما تا لحظه شیرین احقاق حق با شما هستیم.

بسیاری از وکلا هستند که با توجه به ماهیت کاری خود در قراردادهای پیمانی ، پیمان‌کاری و هم‌چنین قراردادهای سرمایه‌گذاری و مشارکت که بین شخص یا شرکت‌های‌ مختلف بسته می‌شود، وارد شده و در آن‌جا به عنوان یک ناظر بر عملکرد افراد و شرکت‌ها فعالیت می‌کنند. قراردادهای پیمانی به معنای بستن پیمان برای انجام دادن یک فعالیت و به پایان رساندن آن، انجام وظیفه

می‌کند. حضور وکیل پیمان‌کاری در قراردادهای مختلف می‌تواند علاوه بر رعایت جنبه‌های مختلف قانونی و حقوقی در قرارداد، باعث اعتبار بخشیدن به آن‌ها نیز گردد.علاوه بر اشخاص شرکت‌های خصوصی نیز که به دنبال کسب سود بیشتر و هم‌چنین هزینه‌ی پایین‌تر هستند، ممکن است در قراردادهای پیمانی خود با مشکلاتی روبه‌رو گردند؛ جهت حل نمودن این مشکل در قراردادها می‌توانند به وکیل متخصص در این حوزه مراجعه کنند. زیرا از آن‌جایی که مسائل حقوقی احتیاج به تخصص دارد یک وکیل خبره برای بررسی تمامی زوایای مختلف قراردادها بهترین گزینه است تا تمام مسائل حقوقی آن را بر عهده بگیرد و درصدد حل آن مشکلات برآید. مؤسسه‌ی تهران وکیل دارای وکلای مجرب که با داشتن اطلاعات مختلف حقوقی از طریق مطالعه‌ی شرایط قانونی کار و هم‌چنین نوع قرارداد کارهای مربوط به قراردادهای پیمان‌کاری را به نحو احسن انجام می‌دهد. هر گاه طرف قرارداد پیمان‌کاری شرکت‌ها ،دولت یا سازمان‌های نیمه‌دولتی باشند روابط حقوقی بسیار پیچیده‌تر می‌شود و حضور یک وکیل مجرب در این زمینه بسیار مهم‌تر و حیاتی‌تر به نظر می‌رسد؛زیرا یک وکیل با دانش تنظیم انواع قراردادها می‌تواند تأثیر بسزایی در بهبود روند کاری و عدم  به وجود آمدن مشکلات حقوقی و مالی در قراردادهای پیمان‌کاری گردد. قراردادهای پیمانکاری قراردادی است که به موجب آن کارفرما انجام خدمت یا عملی را با شرایط مشخص و تعیین شده در مقابل مبلغ معین در مدت مشخص را به شخص حقیقی یا حقوقی به نام پیمان‌کار از او با نام مقاطعه‌ کار نیز یاد می‌گردد؛ واگذار می‌کند. موضوع قراردادهای پیمانکاری ممکن‌است: ساخت یک ساختمان ،حمل و نقل و یا تهیه و تدارک کالا باشد. جهت تنظیم یک قرارداد پیمان‌کاری همانند دیگر قراردادها نیاز است تا طرفین قرارداد به طور دقیق مشخص شود و رابطه‌ی آن‌ها به خوبی تبیین گردد و مرحله‌ی بعد بیان ماهیت خدمت موضوع قرارداد است؛ یعنی به تفصیل شرح داده‌شود که کارفرما از پیمان‌کار چه انتظاراتی دارد و می‌خواهد پیمان‌کار چه خدماتی را به او ارائه دهد با توجه به این‌که پروژه‌های پیمان‌کاری نیازمند مدت زمان زیادی جهت اجرای تعهد دارند، ممکن است در خلال انجام با مشکلات و چالش‌های زیادی روبه‌رو گردد که در این موارد از طریق وکیل قراردادهای پیمان‌کاری به نحو احسن مشکل آن‌ها را حل می‌کندکه وکیل قرارداد پیمان‌کاری باید علاوه بر تسلط بر قراردادها به رویه‌ی قضایی و تفاسیر و آراء وحدت رویه آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند هنگام تنظیم قرارداد در صورت بروز اختلاف بهترین گزینه به نفع موکل خودرا انتخاب کند و از مهم‌ترین ویژگی‌های دیگر وکیل قرارداد پیمان‌کاری تعهد تمرکز برای محافظت هر چه بیشتر و بهتر از حقوق پیمان‌کار و کارفرما است که مؤسسه‌ی حقوقی تهران وکیل دارای وکلای متخصص در این حوزه می‌باشد.

وکیل قرار دادهای پیمان کاری فردی است که از طرف پیمان کار برای حل مشکلات و دعواهای مربوط به پیمان کاران مانند تعلیق یا فسخ پیمان تعیین شده است.

در صورتی که پیمان کار در زمان شروع به کار و تنظیم قرارداد به وکیل پیمان کاری مراجعه کند، از به وجود آمدن مشکلات مربوط به موضوع پیمان کاری در آینده جلوگیری می شود.

قراردادهای پیمان کاری

در قراردادهای پیمان کاری با فردی به نام کارفرما رو به رو هستیم، کارفرما یک طرف قرارداد است که یک عملیات مشخصی را به پیمان کار تحویل می دهد و پیمان کار موظف است طبق قرارداد و زمان مشخص شده عملیات را اجرا کند.

وکیل قراردادهای پیمان کاری+وکیل+مشاوره حقوقیوکیل قراردادهای پیمان کاری+وکیل+مشاوره حقوقی

طرف دیگر قرار داد پیمان کار است، پیمان کار می تواند یک شخص حقیقی یا حقوقی باشد که وظیفه اجرای عملیات را بر عهده دارد.

برای داشتن وکیل قراردادهای پیمان کاری می توانید به گروه وکلای تهران وکیل مراجعه کنید. این گروه دارای بهترین و با تجربه ترین وکیل اداره کار بوده که می توانند به شما در هر زمینه ای کمک کنند.

و مبحث بعد قراردادی است که بین پیمان کار و کارفرما منعقد می شود. موضوع قرار داد پیمان کاری معمولا ساخت و اجرای یک عملیات است که طرفین باید مطابق قرار داد به وظایق خود عمل کنند.

وکیل قراردادهای پیمان کاری+وکیل+مشاوره حقوقیوکیل قراردادهای پیمان کاری+وکیل+مشاوره حقوقی

انواع قرار دادهای پیمان کاری

قراردادهای پیمان کاری به دو دسته تقسیم می شوند، قراردادهای مقطوع و روش درصد کار تضمین شده.

قراردادهای پیمان کاری مقطوع به این صورت است که کارفرما و پیمان کار برای انجام کل عملیات یا هر واحد از عملیات مبلغی را مشخص می کنند.

در روش درصد کار تضمین شده تمامی مخارج مجاز به پیمان کار پرداخت می شود و در نهایت پیمان کار درصدی از این مخارج را به عنوان دستمزد خود برمی دارد.

وکیل قراردادهای پیمان کاری+وکیل+مشاوره حقوقیوکیل قراردادهای پیمان کاری+وکیل+مشاوره حقوقی

مراحل اجرای انجام عملیات پیمان کاری

انجام و اجرای عملیات پیمان کاری در موسسات خصوصی و دولتی مشابه هم بوده اما اجرای طرح های عمرانی در موسسات عمومی باید مطابق مراحل خاصی پیش رود.

در ابتدا باید مبلغ پیمان کاری مشخص شود، این مبلغ در قرارداد ذکر می شود و بر اساس شرایط ممکن است به آن اضافه یا از آن کم شود.

مرحله بعد مدت پیمان است، که طبق قرارداد پیمان کار موظف است طبق قرارداد عملیات مورد نظر را در مدت تعیین شده تحویل دهد.

برای این که ضمانتی وجود داشته باشد که پیمان کار عملیات مورد نظر کارفرما را اجرا کرده و تحویل می دهد، پیمان کار باید ضمانت نامه ای از بانک را تحویل کار فرما دهد.

اختلاف در قرارداد پیمان کاری

داشتن وکیل قراردادهای پیمان کاری به این دلیل است که گاهی ممکن است به دلیل بالا بودن حجم کارها، حساسیت شغلی، دستمزد و حقوق ها و همچنین عوامل دیگر باعث بروز اختلاف شود.

بنابراین در اجرای پروژه ها باید احتمال به وجود آمدن اختلافات را در نظر گرفت که در هنگام اجرای عملیات مشکلات بزرگتری ایجاد نشود.

برای مثال از جمله این اختلافات می توان به این موضوع اشاره کرد که پیمان کار زمان بیشتری برای اجرای عملیات را تقاضا می کند. و یا این که ممکن است بین طرفین قرارداد اختلافاتی به وجود آید.

وکیل قراردادهای پیمان کاری+وکیل+مشاوره حقوقیوکیل قراردادهای پیمان کاری+وکیل+مشاوره حقوقی

ویژگی های وکیل قرار دادهای پیمان کاری

قرار داد های پیمان کاری از جمله قرار دادهایی است به دلیل طولانی بودن زمان قرار داد ممکن است اختلافات زیادی بین کارفرما و پیمان کار رخ دهد.

از جمله این اختلافات می توان به تاخیر در پرداخت دستمزد پیمان کار، تاخیر در تحویل عملیات و سایر مواردی که در طول اجرای عملیان پیش می آید، اشاره کرد.

به همین دلیل بهتر است قبل از شروع برای عملیات خود یک وکیل داشته باشید. وکیل قرار دادهای پیمان کاری باید تجربه کافی داشته باشد تا بتواند اختلافات به وجود آمده را رفع کند و به موفقیت موکل خود کمک کند.

وکیل قراردادهای پیمان کاری+وکیل+مشاوره حقوقیوکیل قراردادهای پیمان کاری+وکیل+مشاوره حقوقی

شما می توانید برای انتخاب وکیل قرار داد های پیمان کاری  و وکیل بیمه بیکاری به گروه تهران وکیل مراجعه کنید تا بهترین و با تجربه ترین وکلا را به شما معرفی کنند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *