تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل کارگر و کارفرما | وکیل کارفرما | وکیل کارگر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

ممکن است بین کارگر و کارفرما ( وکیل کارگر و کارفرما ) اختلافاتی حادث شود و این اختلافات منجر به طرح شکایت از جانب هر یک از کارگر و کارفرما بشود. پس تا آخر مقاله همراه ما باشید و در صورت داشتن سوال می توانید از وکلای مجرب اداره کار تهران وکیل بپرسید.

 

وکیل کارگر

کارگر ممکن است جهت احقاق حقوق حقه خود علیه کارفرما شکایت را مطرح نماید. این حقوق عبارتند از :

  • عیدی
  • سنوات
  • پاداش
  • بن کارگری
  • حق اولاد
  • حق مسکن
  • بیمه

در صورتی که شخصی بتواند رابطه کارگر و کارفرمایی را مابین خود و شخص کارفرما احراز کند این حقوق به صورت خودکار و اتوماتیک به او تعلق خواهد گرفت و کارفرما موظف می باشد، این حقوق را به او پرداخت نماید.

وکیل کارگر و کارفرما

میزان سنوات عیدی و پاداش هر کارگر متناسب با حداقل دستمزد و مدت زمانی که کار کرده است تعیین می‌گردد و در هر دوره نمی تواند کمتر از حداقل های مندرج در قانون باشد به عنوان مثال در سال ۹۸ حداقل دستمزد کارگر یک میلیون و پانصد هزار تومان می باشد. هیچ کارگری نمی‌تواند کمتر از این مقدار را دریافت نماید و به تناسب یک میلیون و پانصد مستحق دریافت عیدی سنوات پاداش خواهد بود. بن کارگری و حق بیمه از دیگر حقوقی است که شخص کارگر می تواند داشته باشد.

کارفرما موظف است شخص کارگر را در مرجع سال بیمه نماید این امر اجبار قانونی است و حتی اگر کارگر بگوید من بیمه نمی خواهم یا پول بیمه را به من بده باز هم مسئولیت بر دوش کارفرما می باشد تا ایشان را بیمه کند، بلافاصله پس از طرح شکایت توسط کارگر وقت رسیدگی تعیین می گردد و طرفین باید با اسناد مدارک و ادله خود حضور پیدا کرده و در جهت اثبات حقوق حقیقی خود گام بردارند.

وکیل کارفرما

در صورتی که کارفرما طرف شکایت باشد باید حتماً اسناد و مدارکی دال بر واریز حقوق نقدی کارگر را به همراه داشته باشد .

می‌تواند به شخص کارگر در پیروزی در بحث اداره کار کمک کند، داشتن فیش حقوقی و فیش واریز منطبق با یکدیگر می باشد.

در واقع اگر شخص کارفرما با گرفتن مشاوره از وکیل متخصص اداره کار شاغل در موسسه حقوقی تهران وکیل اقدام به تنظیم و تهیه فیش حقوقی نمایند و تمامی این فیش های حقوقی را منطبق با قانون تنظیم نمایند.

میتوانند در هنگام ارائه این در واقع حقوق در جهت اثبات واریز گام بردارند تمام آنچه که به شخص کارفرما کمک می نماید منطبق بودن فیش واریز و فیش حقوقی منطبق بودن این دو با حداقل‌های قانونی و مدت زمان انجام کار است.

در واقع اگر شخصی به عنوان کارگر در حال فعالیت می باشد و مدت یک سال را کار کرده کارفرما باید حتماً ۱۲ عدد فیش حقوقی ۱۲ عدد واریز منطبق با یکدیگر و منطبق با قانون ارائه دهد واریزی های شخص کارفرما باید متناسب با حداقل دستمزد و مدت مدت زمان کار باشد، کارفرما می تواند با وکلای متخصص موسسه حقوقی تهران وکیل در زمینه اداره کار فعالیت نماید و با گرفتن مشورت از این وکلای متخصص در جهت بستن بهترین قراردادهای کارشما را یاری می نماید.

وکیل برای شکایت از کارفرما

با وجود وکلای متعددی که در سطح تهران حضور دارند طرح دعوا یا دفاع در اداره کار نیازمند تجربه و تبحر می باشد و اصولاً هر وکیل نمی‌تواند این دعاوی را قبول و نیاز موکل را برطرف نماید.

بنابراین با درکی نیازمندی تهرا وکیل  بهترین وکلای امر اداره کار و قانون کار را به شما معرفی می نماید. اگر کارگر هستید و قصد شکایت از کارفرمای خود را دارید یا میخواهید در جایی شروع به کار کنید و می خواهید بدانید چه حقوقی به شما تعلق خواهد گرفت، حتماً با مشاورین و وکلای این گروه تماس بگیرید.

وکیل کارگر و کارفرما | وکیل کارفرما | وکیل کارگر

پرسش های خود را مطرح کرده و پاسخ های خود را به صورت رایگان دریافت نمایید. در صورتی که شما کارفرما هستید و می‌خواهید شخصی را به عنوان کارگر استخدام نمایید باید مطلع باشید که چه حقوق و مزایای باید به شخص کارگر پرداخت نماید.

بنابراین در این صورت حتما نیازمند مشاوره و مشورت با وکلای متخصص امور اداره کار هستید و همچنین ممکن است کارگری از کارفرما شکایت کند در این صورت کارفرما باید با حضور در مراجع صالح اداره کار از خود دفاع نماید و در برابر ادعاهای کارگر دلیل بیاورد و پرداخت حقوق را اثبات نمایند اینکه شخص کارگر مستحق چه میزانی است و چه حقوقی باید داشته باشد به این که شکایت علیه کارگر و کارفرما و مراحلی دارد را می توانید از تهران وکیل سوال کنید.

وکیل کارفرما در اداره کار

موسسه حقوقی تهران وکیل با داشتن متخصص ترین وکلا در امر اداره کار و دعاوی مربوط به کار و کارفرما شما را در این زمینه راهنمایی می نماید.

مهمترین مسائل در زمینه اداره کار عبارتند از تشخیص مرجع صالح جهت شکایت حقوقی که شخص کارگر دارد و باید تعویض گردد میزان این حقوق به نحوه محاسبه آنها در این صورت شما می توانید با شماره های مندرج در این صفحه تماس گرفته و تمام این موارد را به صورت رایگان از وکلای متخصص اداره کار مجموعه گروه تهران وکیل سوال فرمایید این وکلا با داشتن تخصص تجربه و تعهد و سابقه درخشان در زمینه اداره کار و دعاوی مربوط به کار و کارگر و کارفرما شما را هم در زمینه مشاوره و هم در زمینه طرح دعوا یا دفاع یاری می نماید باید توجه داشت که شکایت کارفرما از کارگر حتماً باید در مرجع به غیر از اداره کار مطرح شود اما در صورتی که شخص کارگر بابت حقوق خود بخواهد شکایتی مطرح نماید حتماً باید این شکایت را در مراجع صالح اداره کار  انجام دهدکرده و منتظر اقدامات بعدی این مجموعه باشد شما می توانید وکیل خوب موضوع کار را از گروه تهران وکیل بخواهیم بنابراین بهتر است قبل از هرگونه اقدام در زمینه طرح دعوا یا دفاع با وکلای متخصص در زمینه اداره کار مشورت نمایید اگر نیاز به مشاوره حضور داشته باشید.

 

موسسه حقوقی تهران وکیل با کادر بسیار تخصصی در زمینه اداره کار میتواند تمامی خدمات کارگر کارفرما را بصورت تخصصی در اختیار تمامی کارفرمایان و کارگران درتمامی شهرهای کشور میباشد

Facebook
Twitter
LinkedIn

1 دیدگاه

  • منو اخراج کرده اضافه کارم و مقداری هم که از برج 3 مونده بود رو نمیده بهم میگه زورم زیاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *