تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

شکایت از کارفرما در اداره کار+وکیل+مشاوره حقوقی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع شکایت از کارفرما در اداره کار+وکیل+مشاوره حقوقی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان با ما در ارتباط باشید.

شکایت از کارفرما در اداره کار+وکیل+مشاوره حقوقیشکایت از کارفرما در اداره کار+وکیل+مشاوره حقوقی

از جمله مشکلاتی که ممکن است بین کارگر و کارفرما رخ دهد، عدم پرداخت حقوق کارگر از طرف کارفرما است، در این صورت کارگر می تواند درخواستی به جهت شکایت از کارفرما برای احقاق حق و حقوق خود داشته باشد.

در این صورت کارگر باید اسناد و مدارک کافی برای اثبات ادعای خود داشته باشد، اگر فرد شاکی در دادگاه مدارک کافی نداشته باشد درخواست او رد خواهد شد، و امکان پیگیری برای او وجود نخواهد داشت.

لازم است برای اثبات رابطه کارگر و کارفرمایی، شاکی قرارداد کار را به دادگاه ارائه دهد.

در قرار داد کار حق و حقوق و مزایای کارگر به صورت صریح  قید شده است، و با ارائه آن به دادگاه کارفرما نمی تواند از پرداخت حقوق کارگر سر باز زند.

مکان طرح شکایت از کارفرما اداره کار می باشد، اداره کار و رفاه اجتماعی وظیفه رسیدگی به دعاوی کارگر و کارفرما را بر عهده دارد. توصیه می شود قبل از شکایت از کارفرما ابتدا از وکیل اداره کار مشاوره حقوقی بگیرید، زیرا افرادی وجود داشته اند که از کوچک ترین حقوق قانونی خود که توسط قانون کار برای آن ها تعیین شده بود، بی خبر بودند، و با نا آگاهی موجب ضایع شدن حق خود شدند.

بنابرین کارگران می توانند با مشورت و راهنمایی های وکیل اداره کار تا حدود زیادی با حق و حقوقات خود آشنا شوند، و برای مطالبه حقوق خود به خوبی عمل کنند.

تهران وکیل مجموعه ای از وکلای زبده و حرفه ای را تشکیل می دهد، این مجموعه می تواند با راهنمایی های جامع و کاربردی کارگر را با تمامی حقوق و مزایای خود آشنا کند، و از ضایع شدن حق او در مراجع رسیدگی جلوگیری کند.

مزایای استفاده از وکیل اداره کار برای طرح شکایت از کارفرما

وکیل اداره کار به خوبی با حق و حقوق کارگران آشنایی دارد، و می تواند با توجه قوانین موجود رابطه کارگر و کارفرما را برای مراجع مربوطه ثابت کند. در صورت اثبات رابطه مسلما روند پرونده سریع تر انجام می شود و حق و حقوق کارگر پرداخت خواهد شد.

در ادامه سایر مزایای استفاده از وکیل اداره کار برای طرح شکایت از کارفرما را برای شما بیان خواهیم کرد.

  • وکیل اداره کار بر تمامی قوانین اداره کار، بیمه ها، آیین نامه ها و بخشنامه های موجود و استخراج مستندات قانونی اشراف دارد، و می تواند به صورت فوری و در کمترین زمان پرونده را به نفع کارگر تمام کند و حقوق کارگر را از کارفرما دریافت کند.
  • برخی کارگران تمایل رو به رویی با کارفرمای خود را در مراجع رسیدگی به پرونده ندارند، استفاده از وکیل اداره کار باعث عدم نیاز به حضور کارگر در این مراجع می شود.
  • یک وکیل زبده و حرفه ای به خوبی می داند که چگونه و چه زمانی از کلمات کارساز و مدارک مربوطه در مراجع استفاده کند، تا پرونده به نفع کارگر تمام شود.
  • وکیل اداره کار با شیوه رسیدگی پرونده و اختلاف بین کارگر و کارفرما به خوبی آشنا آست، و می داند که چطور روند پرونده را پیش ببرد.

باید بدانید که شکایت از کارفرما در اداره کار جزییات و پیچیدگی های خاص خود را دارد که شاید یک کارگر به خوبی از آن ها آگاه نباشد و برای همین توصیه می شود که حتما از مشاوره حقوقی با یک وکیل متخصص که در ارتباط با نحوه شکایت از اداره کار اطلاعات کامل دارد بهره مند شوید تا بتوانید به راحتی پیگیر حقوق خود در مراجع رسیدگی کننده به این شکایات شده و با ارائه دلایل و مستندات لازم برای شکایت موفق به باز پس گیری حقوق خود از کارفرما شوید.

موسسه حقوقی تهران وکیل از جمله موسساتی است که به ارائه خدمات ویژه به کارگران برای طرح شکایت از کارفرما در اداره کار می پردازد. با توجه به نیاز این قشر، این خدمات با استفاده از بهترین وکلای اداره کار صورت خواهد گرفت که سابقه و تجربه طولانی در راهنمایی کارگران برای شکایت از کارفرما داشته اند.

شکایت از کارفرما در اداره کار+وکیل+مشاوره حقوقیشکایت از کارفرما در اداره کار+وکیل+مشاوره حقوقی

شما هم به هر دلیلی که قصد شکایت از کارفرما در اداره کار را داشته باشید می توانید از خدمات بهترین وکیل متخصص شکایت از کارفرما در موسسه کمک بگیرید تا ضمن ارائه مشاوره در ارتباط با نحوه پیگیری موضوع شکایت راهنمایی های لازم را برای دست یافتن به حقوق شما در اختیارتان قرار دهد.

به طور حتم این خدمات امکان دست یابی هر چه سریع تر به نتیجه مطلوب را فراهم خواهد نمود و در صورتی که شما شکایت خود را به درستی پیگیری کنید می توانید انتظار داشته باشید که هر چه زودتر کارفرما مجبور به دادن حقوق و مطالبات شما شود.

شکایت از کارفرما در اداره کار+وکیل+مشاوره حقوقیشکایت از کارفرما در اداره کار+وکیل+مشاوره حقوقی

وکیل شکایت از کارفرما در اداره کار

با توجه به این که مشکلات متعددی به دلیل عدم آگاهی کارگران از نحوه پیگیری شکایت برای آن ها وجود می آید، در این بخش توصیه می کنیم که هنگام انتخاب یک وکیل شکایت از کارفرما در اداره کار سعی کنید تا به سابقه کاری و تخصص او توجه کنید و ببیینید که آیا به خوبی با قوانین اداره کار آشنایی کامل دارد و یا این که سابقه کمک به دیگر کارگران برای مطالبه حقوق این قشر زحمتکش را در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است یا خیر.

امروزه وکلای زیادی هستند که امکان ارائه مشاوره تخصصی در امور حقوقی و مباحث قانونی مختلف را دارند، اما پیدا کردن یک وکیل متخصص برای شکایت از کارفرما در اداره کار که توان مشاوره حقوقی به نحو احسن را داشته باشد و در عین حال کمترین هزینه را برای ارائه خدمات مشاوره حقوقی دریافت کند به یکی از دغدغه های بسیاری از کارگران که دارای کمترین درآمد در جامعه هستند تبدیل شده است.

شکایت از کارفرما در اداره کار+وکیل+مشاوره حقوقیشکایت از کارفرما در اداره کار+وکیل+مشاوره حقوقی

ممکن است شما هم با کارفرمای خود به مشکل بر خورده باشید و این نگرانی ها را در ارتباط با یافتن بهترین وکیل متخصص در امور مرتبط با ثبت و پیگیری شکایت از کارفرما در اداره کار داشته باشید یا در مورد هزینه مشاوره حقوقی نگرانی هایی داشته باشید.

در این صورت می توانید از خدمات موسسه تهران وکیل به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات مشاوره حقوقی شکایت از کارفرما در اداره کار استفاده کنید که بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار این قشر قرار خواهد داد.

شکایت از کارفرما در اداره کار+وکیل+مشاوره حقوقیشکایت از کارفرما در اداره کار+وکیل+مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی شکایت از کارفرما در اداره کار

در موسسه تهران وکیل تلاش ما بر این است که با توجه به موضوع شکایت و مشکلی که بین شما و کارفرما وجود دارد به ارائه مشاوره بپردازیم و شما را در مسیر مطالبه حقوق تان از کارفرما همراهی کنیم.

شکایت از کارفرما در اداره کار+وکیل+مشاوره حقوقیشکایت از کارفرما در اداره کار+وکیل+مشاوره حقوقی

برای همین شما می توانید در مشکلات مربوط به بیمه کارگران و یا حقوق و مزایای آن ها یا مشکلات دیگر با ما تماس بگیرید تا اطلاعات جامع تری در اختیارتان قرار دهیم

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *