تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره آنلاین حقوقی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع  مشاوره آنلاین حقوقی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

مشاوره آنلاین حقوقیمشاوره آنلاین حقوقی

نکات زیادی در مورد مشاوره حقوق و دریافت مشاوره وکالت این روزها مطرح می‌شود. هنوز هم بسیاری از مردم تفاوت مشاور حقوقی و وکیل را نمی‌دانند. قصد بررسی این موضوع را داریم و این که آیا مشاوره آنلاین حقوقی به ما کمکی خواهد کرد؟ مسئله این است که شما در اولین مرحله باید بدانید که مشاور حقوقی به کسی می‌گویند که با ارائه بهترین و نزدیک‌ترین راهکارها می‌تواند مسیر شما را برای دستیابی به یک امتیاز در دادگاه‌ها و یا پرونده‌هایی که درگیر آن شده‌اید آسان و هموار سازد.

معمولاً در این مورد می‌گویند که مشاورهای حقوقی به شما راهکار می‌دهند و پس از آن امکان عملی کردن توسط خودتان وجود دارد. در این شرایط از شما حق مشاوره می‌گیرند. به میزانی که مشاوره نیاز به‌دقت داشته باشد. شما باید در انتخاب مشاوره آنلاین حقوقی حساسیت به خرج دهید. در واقع این کار را به دست کسی بسپارید که تجربه لازم را در این زمینه دارد.

مشاوره حقوقی تلفنی شبانه‌روزی

مسئله دیگر برای کسانی که درگیر مشکلات حقوقی و قضایی می‌شوند. همیشه دردسترس‌بودن مشاور است. همه ما وقتی نامه دادگاه یا خواستاری از سوی شخص دیگری می‌بینیم و یا وقتی درگیر پروسه شکایت و دعوی‌های حقوقی می‌شویم. استرس وجودمان را فرامی‌گیرد. ترجیح می‌دهیم که به‌جای مراجعه به یک دفتر وکالت و مشاوره و منتظر ماندن در صف، خیلی سریع مشاوره‌ها و پاسخ‌های لازم را در جهت پیشبرد پرونده دریافت کنیم.

در این وضعیت نکات و اطلاعاتی از سوی مشاور به شما گفته می‌شود و او نیز به‌عنوان پیش‌نیاز از شما می‌خواهد که اطلاعات کاملی را در این زمینه در دسترسش قرار دهید. بهتر است وقتی که با مشاور تماس می‌گیرید تمامی اسناد، مدارک در کنارتان باشد. اما احتمالاً برای شما سؤال است که مزایای دریافت مشاوره آنلاین حقوقی چیست؟

مشاوره آنلاین حقوقی باعث ایجاد دید روشن نسبت به مسئولیت های مدنی می‌گردد.

مزایای مشاوره حقوقی رایگان

مؤسسه حقوقی تهران وکیل به‌صورت کاملاً رایگان تمامی مشاوره‌های تکمیلی در خصوص دسته‌بندی‌های گوناگون و موضوعات مختلف پرونده‌ها را با امکان پرسش‌وپاسخ در هر لحظه در اختیار شما قرار می‌دهد.

وجه تمایز این مؤسسه در واقع سرعت عمل بالا در پاسخگویی حتی در ساعت‌های غیراداری است. مشاوره سریع و تلفنی برای کسانی که ترجیح می‌دهند به‌صورت سمعی در این مورد صحبت کنند. استفاده از مقایسه‌ها و همین‌طور راهکارهایی که برای حل یک مشکل در پرونده در اختیار شما قرار دارد و انتخاب مشاور بر اساس موضوع، فیلد و مسئله موردنظر شما. یعنی از متخصصینی استفاده می‌شود که در درجه اول پرونده‌های مشابهی را به پایان رسانده‌اند و یا این که تجربه آن‌ها در این موارد نسبت به دیگران بالاتر است.

مشاوره آنلاین حقوقی زمانی نتیجه می دهد که با بررسی اسناد و مدارک، شواهد و… انجام پذیرد.

مشاوره رایگان حقوقی تلفنی

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین تفاوت‌های میان وکیل و مشاور حقوقی این است که شما می‌توانید وکیل را در صحن دادگاه همراه خود داشته باشید و حتی به‌جای شما ادله اثبات و دفاع را در محضر قاضی و بازپرس پرونده انجام دهد. درصورتی‌که مشاورهای حقوقی می‌توانند راهکارهایی را برای حل مسئله به شما پیشنهاد دهند. البته هر دوی آن‌ها معمولاً پس از مدتی تجربه و علم راه‌اندازی یک پرونده و پیش‌بردن آن را به دست می‌آورند. در مواردی که شما مشاوره‌های غیرحضوری می‌خواهید معمولاً انتخاب یک مشاوره حقوقی آنلاین می‌تواند گزینه مناسبی باشد. فراموش نکنید که این روزها وب‌سایت‌ها، کانال‌ها، صفحات و اپلیکیشن‌های زیادی هستند که ادعا می‌کنند بهترین مشاوره آنلاین حقوقی را به شما ارائه می‌دهند. اما مشکل این است که برخی از آن‌ها حتی مجوزهای لازم را برای این کار ندارند و یا این که صرفاً مسئله کلاه برداری است.

استفاده از این روش مشاوره عموماً مزایای زیادی دارد که در ادامه کمی بیشتر در مورد آن توضیح می‌دهیم.

 

مشاوره آنلاین حقوقیمشاوره آنلاین حقوقی

 

ویژگی‌های منحصربه‌فرد مشاوره حقوقی

نخست این که دسترسی شما به مشاوره آنلاین حقوقی بسیار سریع و آسان است. برای این کار تنها یک تلفن همراه هوشمند نیاز خواهید داشت. پس از آن می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز و همین‌طور بدون محدودیت مکانی و جغرافیایی حتی در خارج از کشور با مشاور حقوقی خود ارتباط داشته باشید. امکان ارسال انواع پیوست‌ها شامل تصویر، مدارک، فایل، صدا و ویدئو در این وضعیت وجود دارد که اجازه بررسی دقیق‌تر به مشاور را می‌دهد. از طرفی از نظر حذف شدن مشکلات و مسائل مربوط به رفت‌وآمد برای کسانی که خارج از شهرهای بزرگ هستند و همین‌طور عدم درگیرشدن با مشکلات روتین امروزی و اپیدمی کرونا، بعث می‌شود که روش مشاوره حقوقی آنلاین یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین‌ها حتی خارج از ایران باشد.

مشاوره آنلاین حقوقی باعث می شود شما با سازوکار های تبادل و ارتباطات موثر آشنایی پیدا کنید.

انواع مشاوره‌های حقوقی غیرحضوری

معمولاً مشاوره‌های حقوقی مؤسسه حقوقی تهران وکیل مختص به شرایط و یا موضوعات محدودی نیست. در واقع شما در مسائلی چون حضانت، سفته، کیفری، مسائل مربوط به روابط نامشروع و ازدواج، وصول مطالبات، مشکلات بانکی و ریالی و حتی جرائم پزشکی امکان‌پذیر است.

به طور مثال یکی از دسته‌هایی که معمولاً در مورد دریافت مشاوره‌های حقوقی حضوری مشکل دارند. افرادی هستند که از ترس آبرو و مشکلات شخصی (حتی مرتبط با پرونده) معمولاً خیلی محرمانه کار می‌کنند. یا این که نمی‌خواهند کسی متوجه رفت‌وآمد آن‌ها به دفاتر مشاوره و وکالت شود. از یک‌سوی دیگر افرادی که درگیر مشکلات و ازکارافتادگی‌های کاری و تصادف شده‌اند و یا این که مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند قادر نخواهند بود تا برای پیگیری پرونده خود به دفاتر دریافت مشاوره حضوری مراجعه کنند.

در این شرایط صرفاً با یک تماس تلفنی و یا دریافت پشتیبانی واتساپ حتی در ساعات غیراداری، تیم مؤسسه حقوقی تهران وکیل آماده پاسخگویی به‌تمامی شبهات و ابهامات در مورد دسته‌بندی مختلف پرونده‌های قضایی و حقوقی است.

مشاوره آنلاین حقوقی برای کارفرمایان یک پیش‌نیاز است.

مشاوره حقوقی رایگان چک و سفته

یکی از بزرگ‌ترین درگیری‌ها و سطح علم پایین مردم مربوط به حوزه چک، سیستم بانکداری و همین‌طور مشکلات حقوقی مربوط به دریافت سود سپرده و یا ارتباطات اقتصادی است. معمولاً تیم‌های مشاوره حقوقی در این زمینه می‌توانند مفیدترین اطلاعات را به شما ارائه دهند.

توجه کنید که در هنگام انتخاب مشاوره بهتر است به سن، جنسیت و شرایط مشاور توجهی نکنید. معمولاً در شرایطی خاص مشاورانی با سن کم تر می‌توانند گزینه‌های بهتری را جلوی پای شما قرار دهند. ضمن این که سعی کنید مرکز مشاوره‌ای را دریافت کنید که در فیلدهای جدا، تمامی موضوعات مرتبط با مشاوره آنلاین حقوقی را دارا بوده و مثلاً در زمینه حضانت فرزند به شما خدمات ویژه با مشاوران تخصصی‌تری معرفی می‌کند. اساس کار به این صورت است که نخست در مورد موضوع پرونده و مشکل حقوقی شما از شما اطلاعات لازم به‌صورت ابتدایی دریافت خواهد شد تا پشتیبانی فنی مؤسسه دقیقاً بداند که مسئله و مشکل شما چیست.

پس از آن در کمترین زمان ممکن نزدیک‌ترین و بهترین شخص و وکیل پایه یک به شما معرفی خواهد شد. او قطعاً هم پرونده‌های مشابه زیادی را بررسی کرده است و هم به شما در ادامه کمک‌های بیشتری می‌کند تا در دادگاه پیروز باشید.

امتیازات مشاوره موسسه حقوقی تهران وکیل

مشاوره آنلاین حقوقی در واقع راه حلی برای عبور از مشکلات و پیش‌آمد های پیش و روی کسب و کار ها و تجارت هاست.

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی به‌صورت حضوری، پیش از عقد قرارداد، رایگان بوده و در صورت نیاز به دریافت مشاوره‌های دقیق‌تر و پاسخ‌های اصولی‌تر، قراردادی با شخص بسته خواهد شد. ضمن این که امکان دریافت مشاوره هم برای افراد حقیقی و هم حقوقی، شرکت‌ها، کارخانجات، هلدینگ‌ها، مؤسسات و تمامی مشاغل در حوزه‌های مختلف وجود دارد. به طور مثال اگر پزشک، مهندس، طراح، سازنده و یا فعال در زمینه تجارت‌های بین‌الملل هستید، احتمالاً با مشکلاتی در مسیر کاری خود مواجه می‌شوید.

پیش از هر چیزی می‌توانید مشاوره‌ای مرتبط با محوریت موضوعی مشکلات خود دریافت کنید. سپس پس از آن در صورت نیاز، ارتباط خود با مشاوره را جدی‌تر کنید. از او بخواهید تا با بررسی کلی پرونده دقیقاً همان راهکاری که مناسب است و نتیجه نزدیک به صددرصد را دارد به شما پیشنهاد دهد.

یک مشاور خوب تجربه و علوم کافی در زمینه درخواست شما را دارد. شما می‌توانید بدون محدودیت منطقه‌ای و جغرافیایی حتی خارج از ایران مشاوره آنلاین حقوقی دریافت کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *