تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی با داشتن فرزند چگونه است

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

زوجین با داشتن هر تعداد از فرزند می توانند به صورت توافقی از هم جدا شوند و در این حال ممکن است بعضی از زوجین فرزند یا فرزنداشان از حضانت خارج شده باشند و یا ممکن است فرزندان به سن بلوغ نرسیده باشند و تحت حضانت باشند که در این صورت نیز زوجین می توانند به توافقاتی که نسبت به فرزند می رسند طلاق توافقی بگیرند.

 

به این نکته باید توجه داشته باشید که در طلاق توافقی زوجین باید در همه ی موارد از قبل به توافق رسیده باشند ،به طور مثال در خصوص حقوق و تکالیفشان در خصوص فرزند باید به توافق برسند از جمله :

1- حضانت فرزند با چه کسی است؟ که طبق قانون دختر و پسر تا سن 7سال تحت حضانت مادر می باشند و بعد از آن دختر تا سن 9 سال و پسر تا سن 15 سال تحت حضانت پدر می باشند و بعد از آن از حضانت خارج می گردند و می توانند به اختیار خود انتخاب نمایند که نزد چه کسی بمانند و زندگی خود را ادامه دهند که البته در این موارد ممکن است زوجین به توافق برسند که حضانت به صورت کلی با مادر یا پدر باشد.

2- نفقه فرزند که با پدر می باشد و مقدار نفقه ای که ماهانه پدر باید برای فرزند واریز نماید به توافق برسند در غیر اینصورت در خصوص نفقه فرزند باید دعوایی جداگانه مطرح گردد.

3- همچنین در خصوص ملاقات فرزند نیز توافقاتی صورت می گیرد از جمله اینکه در کدام روزهای هفته پدر یا مادر می تواند فرزندش را ملاقات کند یا در هفته چند ساعت می تواند فرزند را در اختیار داشته باشد.

طلاق توافقی با داشتن فرزند چگونه است

بنابراین با داشتن هر تعداد از فرزند و توافقاتی که نسبت به حقوق و تکالیفشان صورت می گیرد زوجین می توانند طلاق توافقی بگیرند.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در باب طلاق توافقی یا گرفتن مشاوره از وکیل طلاق توافقی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *