تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

بهترین وکیل آنلاین اراک

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

وکالت از جمله مشاغلی اس که ارزش و اهمیت آن در اجتماع نمایان گردرجه تمدن و رشد اجتماع است به عبارت دیگر از سوئی در همه جوامع متمدن وکالت از جمله مشاغلی است که اهمیت بالایی در اجتماع دارند و از طرف بقیه به تجربه ثابت شده است که شرط تخلف ناپذیر رشد در هر اجتماعی حکومت قانون و نقش وکلا در استقرار حکومت قانون بی نیاز از وصف است .

 

این پیشه خطیر به تناسب ارزش آن دشواری های بسیار نیز در طبیعت خود دارد وکیل از سوئی شخصی است که کار اقتصادی میکند چنانچه کل مشاغل موجود را به 3 دسته تولیدی و توزیعی و خدماتی گروه بدنی کنیم وکالت در قسمت خدمات قرار می گیرد این روزها با دقت به شرایط اقتصادی و فرهنگی کمتر خانواده ای است که به نوعی دیگر پرونده های قضایی نباشد بدیهی است که همگان تسلط بر قوانین ماهوی و شکلی ندارند و مقتضای تحمل است که دفاع از حقوقی به وکیل مجرب سپرده شود.

شماره وکیل آنلاین اراک :

موسسه حقوقی تهران وکیل با جمع آوری بهترین وکلای اراک و کرج و رعایت صرفه اقتصادی مراجعه کنندگان سعی در ارائه ی خدمات مطلوب و با کیفیت را دارد اکثر افراد طرفدار این هستند که پرونده های خود را به بهترین وکیل پایه یک دادگستری محول کنند شرایط وکلا خیلی شبیه به پزشکان است و همان گونه که در بیماری های دشوار انسان به هر پزشکی اعتماد نمی نماید در گزینش وکیل نیز می بایست دقت بیشتری وجود داشته باشد برخی وقت ها دیده شده است که اشخاص با سود بهره گیری از نا آگاهی مردم ، خود را وکیل دادگستری معرفی و مبالغ هنگفتی را به عنوان حق و الوکاله از آنان گرفته اند.

چنانچه که هیچ جوازی برای وکالت در محکمه ها نداشته و با وعده های پوچ و بی اساس از جمله وجود آشنایی با بعضی اشخاص دارای نفوذ اقدام به اخاذی و به اصطلاح کار چاق کنی کرده اند وکالت در مفهوم کلمه به معنی واگذار نمودن است و در اصطلاحات حقوقی ، وکالت عقدی است که به سبب آن یکی از طرفین طرف بقیه را برای انجام کاری یا وکیل در اراک خود انتخاب میکند ضمنا وی می تواند در سمت مشاوره حقوقی به شما کمک نماید.

بهترین وکیل آنلاین اراک

مهم ترین خصوصیت یک وکیل خوب مورد اعتماد بودن وی است این امر مستلزم وجود صداقت ، امانت و احساس مسئولیت پذیری در وکیل است وکیلی که از نظر اخلاقی همه محاسن را دارا باشد ولی فاقد تخصص و علم ضروری باشد نمی تواند به نحو مقتضی از حقوق موکل خود دفاع نماید .سپس وکیل را می توان مورد اثبات قرار داد که نیز از نظر تندرست اخلاقی مورد قبول باشد و نیز تخصص ضروری در اموری که به وی سپرده می شود را به دست آورده باشد .

موسسه حقوقی موسسه حقوقی تهران وکیل خدمات  صلح حقوقی از جمله مشاوره حقوقی و وکالت به صورت کاملا تخصصی ، مشاوره رایگان، مشاوره حقوقی حضوری ، مشاوره حقوقی تلقی توسط وکیل پایه یک دادگستری تهران و سایر شهرهای ایران با تعهد و تجربه بالا در کلیه دعاوی و پرونده های حقوقی و محاسبات حقوقی ( محاسبه دیه ، محاسبه دیه اعضا ی بدن ، محاسبه مهریه ، محاسبه ارث ، محاسبه تاخیر تادیه دین ، محاسبه دیه قتل ، محاسبه دیه بر اساس دادنامه ) را به تمام ایرانیان در داخل و خارج کشور ارائه میکنند .

موسسه حقوقی تهران وکیل با بکار گیری بهترین وکیل متخصص در هر پرونده حقوقی همواره بهترین نتیجه را برای متقاضیان به ارمغان می آورد در حوزه هایی همچون ، وکیل آنلاین شیراز ، وکیل کیفری ،  وکیل خانواده ، وکیل آنلاین در شهرهای گوناگون ، وکیل چک ، وکیل سفته ، وکیل ملکی ، وکیل حضانت ، وکیل ثبت ، وکیل نفقه ، وکیل اجرت المثل، وکیل آنلاین اراک، بهترین وکلا در این موسسه حقوقی گرد هم جمع شده اند.

بهترین وکیل آنلاین اراک

موسسه حقوقی تهران وکیل با داشتن بهترین وکلای متخصص که بدلیل تجربه بالا با اشراف کامل به حل پرونده های حقوقی نایل می شوند وکیل خوب وکیلی است که در صورتی که در صورت ارزیابی مشکل حقوقی موکل خود متوجه شود که امکان انجام وکالت وجود ندارد از گرفتن پرونده صرف نظر کرده و باعث اتلاف هزینه و اضرار موکل نشود.

موسسه حقوقی تهران وکیل منتخب است با داشتن گروهی کاملا متخصص در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، تغییرات شرکت ، همچنین خدمات بین المللی و مهاجرتی به هم وطنان عزیز در سراسر ایران خدمت رسانی کنند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

8 دیدگاه

  • با سلام . من باغی دارم بیرون از شهر که نه برق دارم که بخوام دوربین نصب کنم و نه چیز دیگه و دارم تهدید میشم و اگر کسی موادی داخل باغ من بزاره من چجوری باید بیگناهی خودم رو اثبات کنم

  • با سلام . من باغی دارم بیرون از شهر که نه برق دارم که بخوام دوربین نصب کنم و نه چیز دیگه و دارم تهدید میشم و اگر کسی موادی داخل باغ من بزاره من چجوری باید بیگناهی خودم رو اثبات کنم

    • سلام وقتتون بخیر شما میتونید از مراجع قضایی اقدام نمایید و علیه افراد یا شماره هایی که تهدید میشید اقامه دعوا نمایید.

  • سلام .‌بنده به ۵ سال حبس محکوم شده ام که از این میزان مدت ۴.۵ سال حبس کشیده ام. و به دلیل اینکه مبلغ ۶۰۰میلیون می بایست رد مال پرداخت کنم غیبت کردم ولی تونستم رضایت هامو تمام و کمال جلب و به اجرای احکام و زندان تحویل دادم . حالا متاسفانه مدت ۵ماهه که غیبت کردم .‌و‌واقعا چون دارم نزول و قرض و وام پرداخت میکنم نمیتونم برگردم زندان . میشه به راهی جلو‌پام بزارید که چیکار کنم که پرونده مختومه بشه .اگه از وکلای محترم نیز کسی هست که بتونه مختومه بگیره برام . هزینه اط،م پرداخت می‌کننم

  • سلام بنده ملکی را تصرف کرده ام که شخصی ادعای مالکیت نموده و درحال حاضر متوجه شدم که دراستعلام اشتباهی رخ داده که طرف مقابل گویا نامه ای ارایه داده که در تاریخ ۹۷ باستناد دادنامه ….به تاربخ ۹۸ ادعای الزام به سند نموده که همین عامل متضرر شدن بنده گردیده باید شکایت کنم یا ن .از طرفی ایشان در سال ۹۷ هیچگونه شکایتی نداشته و این غیر ممکن میباشد که ۱سال زودتر از حکم صادره اعلام مالکیت نموده است

    • سلام اوقات شریف بخیر در خصوص موضوعی که فرمودین لازم هست تا همکارانم آرایی که براتون صادر شده را بررسی کنند تا بتونیم اظهار نظر نماییم چون سوالتون و خواسته تون کمی گنگ هست.

  • سلام از همسرم حهت سرقت مدارکام از منزل شخص دیگری ک امانت گذاشته بودم در غیاب بنده مراجعه و بدون اطلاع صاحبخانه به سرقت میبرد که شکایت کردم و شاهد بردم و چون همسرم دارای سابقه دار میباشد ودرحال حاصر به جرم سرقت دیگری زندان میباشد در بازپرسی حکم جلب به دادرسی به شعبه بالاتر ارجا گردید وقاضی شعبه طی ۱جلسه قرار منع تعقیب به عنوان عنصر ربایش مطرح کرده درحالیکه من از همسرم از سال ۹۶ جدا هستیم و از همان سال دادخواست مهریه و نفقه و طلب دیگری دارم که سفته داده را نمودم و از شاهد و حکم بازپرسی که به دادگاه ارایه داده و اینکه مواجه حضوری صورت گرفته فکر نکنم مستحکمتر باشه .ودرحال حاصر باید اعتراض به حکم گنم امانمیدانم چطور بیان نمایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *