تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

بهترین وکیل قم + قاضی بازنشسته قم + مشاوره رایگان + تلفن

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در نوشتار حاضر به بهترین وکیل قم+شماره تلفن پرداخته شده است. در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با ما تماس حاصل فرمایید.

 

بهترین وکیل قم+شماره تلفنبهترین وکیل قم+شماره تلفن

موسسه حقوقی تهران وکیل از جمله موسساتی است که امکان ارائه خدمات حقوقی در شهر قم را دارد و برای همین در صورتی که به دنبال بهترین وکیل قم برای مشاوره و تماس تلفنی هستید می توانید از خدمات این موسسه استفاده کنید. خدماتی که در اختیار شما قرار گرفت در ارتباط با کلیه امور کیفری و پرونده های مرتبط می باشد و علاوه بر این می توانید از بهترین وکیل تهران خدمات مشاوره حقوقی در پرونده های حقوقی مانند پرونده های مربوط به دادگاه خانواده نیز بهره مند شوید.

امروزه با توجه به آمار وقوع جرايم در استان هاي مختلف كشور نياز به داشتن يك وكيل خوب بيش از پيش احساس ميشود
وكيلي كه با اشراف كامل بر قانون بتواند باعث احقاق حق شاكي شود

بهترين وكيل قم از جمله مسائلي هست
كه افراد درگير در دعواي حقوقي و جزايي استان قم به شدت نيازمند آن هستند.امروزه متاسفانه با توجه به افزايش آمار جرم و جنايت و همچنين طلاق و ديگر جرايم حقوقي و كيفري شناخت يك وكيل خبره ميتواند بسيار اهميت داشته باشد.
استان قم نيز از جمله استان هايي است كه مردم هرروز با مسائل حقوقي و كيفري بسياري مواجه ميشوند
از جمله مسائل بسيار مهم كه امروز متاسفانه شاهد رشد چشمگير آن هستيم موضوع طلاق است
بهترين وكيل قم كسي است كه ابتدا مشاور حقوقي خانواده ارائه دهد و سعي در حل اين چالش كند و حل و يا غيرقابل حل بودن موضوع را بررسي كند
بهترين وكيل قم ميبايست بتواند در كمترين زمان ممكن با استفاده از ترفند هاي حقوقي براي گرفتن حكم طلاق اقدامات لازم را انجام دهد
بهترين وكيل قم در اين راه به افراد كمك مينمايد تا در زمان و هزينه هاي افراد نهايت صرفه جويي انجام شود و افراد در كوتاه ترين زمان به نتيجه دلخواه خود برسند
و همچنين بعضي از بانوان ترجيح ميدهند كه با وكيل زن كار كنند در اين شرايط نيز آنها ميتوانند با خيال راحت پرونده خود را وكيل زن بسپارند.
در موضوعات ديگر نيز بهترين وكيل قم ميتواند كمك بسياري به افراد كند مانند حقوق كار.
كه در اينجا نيز وكيل خوب ميتواند با اشراف كامل بر قانون جلوي ضايع شدن حق كارگر يا حتي كارفرما را بگيرد.
در اين مورد اولين مرجعي كه به آن مراجعه ميشود ادراه كار است
تمام كارگران و كارفرمايان بهتر است كه قبل از هرگونه اقدامي با بهترين وكيل قم در اين مورد مشورت كنند،
كه قطعا كمك شاياني به آن ها خواهد كرد.
البته در تمامي موارد ابتدا بايد دانست كه به وكيل حقوقي نيازمنديم يا كيفري زيرا ممكن است يك وكيل در امور حقوقي خبره باشد و وكيل ديگر در امور كيفري.

لازم به ذکر است که با توجه به وکلای متخصص مجموعه که هر یک از یکی از مباحث قانونی و حقوقی امکان ارائه خدمات به شهروندان محترم را دارند، به نظر می رسد که بتوانیم نیاز همه شهروندان را به خدمات حقوقی در شهر قم برطرف نماییم. به همین دلیل در صورت نیاز به تماس با شماره تلفن بهترین وکیل قم برای مشاوره غیر حضوری می توانید با شماره تلفن های دفتر موسسه تماس حاصل نمایید تا امکان ارائه خدمات مورد نیاز شما فراهم نموده و مشکلات حقوقی شما را مورد بررسی قرار دهیم.

لازم به ذکر است که شهروندان محترم در شهر مذهبی و گردشگری قم می توانند مانند شهروندان در تهران و کرج از خدمات مشاوره آنلاین با استفاده از چت واتساپ که توسط کارشناسان حقوقی موسسه در اختیار آن ها قرار می گیرد بهره مند شوند و از این طریق امکان حل مشکلات حقوقی خود را داشته باشند.

بهترین وکیل قم+شماره تلفنبهترین وکیل قم+شماره تلفن

هم چنین در صورت نیاز به معرفی بهترین وکیل قم (به منظور وکالت)، تلاش خواهد شد تا یکی از وکلای دادگستری که در قم فعالیت می کنند و امکان قبول وکالت در پرونده های شما را دارند به حضورتان معرفی شوند. امیدواریم این خدمات بتواند به شهروندانی که به دنبال شماره تلفن و یا تماس با بهترین وکیل قم هستند کمک کند تا به هدف خود رسیده و خدمات حقوقی مورد نیاز خود را به بهترین نحو دریافت کنند.

لازم به ذکر است که این خدمات علاوه بر قم در اختیار شهروندان محترم در سایر استان های کشور قرار خواهد گرفت و برای همین در هر نقطه ای از کشور که باشید امکان تماس با موسسه و استفاده از ظرفیت های موجود در فضای مجازی برای چت آنلاین و دریافت پاسخ سوالات حقوقی خود را خواهید داشت.

مشاوره با بهترین وکیل قم

قم در حال حاضر یکی از شهرهای مهم در مرکز کشور است که به عنوان قطب مذهبی و یکی از شهرهای رو به رشد از نظر صنعتی شناخته می شود که نیاز روزافزونی به ارائه خدمات بیشتر در زمینه حقوقی و از جمله در حوزه قضایی می باشد.

در صورتی که شما به دنبال بهترین وکیل قم در این شهر باشید به طور حتم از فعالیت گسترده وکلای دادگستری در این شهر اگاه هستید و می دانید که امکان یافتن شماره تلفن آن ها با استفاده از فضای مجازی و یا سوال از موسسات حقوقی وجود دارد. به همین دلیل می توان این اطمینان را داشت که در هر پرونده ای که نیاز به وکیل آنلاین داشته باشید بتوانید در این شهر موفق به یافتن وکیل دادگستری شوید.

بهترین وکیل قم+شماره تلفنبهترین وکیل قم+شماره تلفن

امیدواریم بتوانید در صورت نیاز در اسرع وقت بهترین وکیل قم را برای مشاوره حقوقی یا وکالت در پرونده خود پیدا کنید. اما در صورتی که بنا به هر دلیلی نمی توانید بهترین وکیل قم را که تخصص کافی در مشاوره و یا پیگیری پرونده های شما داشته باشد پیدا کنید، می توانید از موسسات حقوقی معتبر در تهران برای این کار کمک بگیرید.

تعدادی از موسسات حقوقی در تهران هستند که امکان معرفی بهترین وکیل قم را به شما دارند. یکی از این موسسات معتبر، موسسه حقوقی تهران وکیل است که در حوزه گسترده ای (در کلیه مباحث حقوقی، کیفری و ثبتی) به فعالیت می پردازد و امکان ارائه انواع خدمات حقوقی با برخوردار بودن از تعداد بسیار زیادی وکیل دادگستری (که تعداد آن ها بالغ بر صدها وکیل می باشد) را دارا می باشد.

این موسسه علاوه بر کلان شهر تهران می تواند به ارائه خدمات خود در شهر قم بپردازد و ما در بخش های قبل به امکان ارائه خدمات مشاوره حقوقی با چت آنلاین با کارشناسان موسسه اشاره کردیم. به طور حتم شما نیز امکان برخورداری از این خدمات در هنگام نیاز به مشاوره  حقوقی رایگان با بهترین وکیل قم را خواهید داشت.

اگر اطلاعات حقوقی بهترین وکیل قم، نشانه مهارت و تخصص او در فن وکالت است، شخصیت اخلاقی او را با معیار رعایت حقوق دیگران باید سنجید و اگر بپذیریم که اخلاق مکمل علم است، چنانچه بهترین وکیل قم در برخورد با حقوق سایر اصحاب دعوی پایبند موازین اخلاقی نباشد، نمی توان او را شایسته امانتداری که جوهر وکالت است، دانست.

قضاوت جامعه بالاخص قضات نسبت به شخصیت حرفه ای بهترین وکیل قم بر اساس چهره اخلاقی که او در برخورد با حقوق اشخاص طرف دعوی از خود نشان می دهد، صورت می پذیرد. به همین دلیل، در شناخت و تشخیص افراد سره این صنف از ناسره، باید بر این معیار تأکید داشت. متأسفانه در حقوق نوشته ما، این وظیفه وکیل مورد توجه کافی قرار نگرفته است و به استثنای ماده ۳۹ آیین نامه استقلال کانون که وکیل را به قید سوگند ملتزم به رعایت حقوق دیگران کرده است و بند ۱۰ ماده ۸۰ که وکلا را از اظهار مطالب خلاف احترام نسبت به اصحاب دعوی منع نموده است، احکام دیگری در این زمینه وجود ندارد و سابقه ای نیز در این مورد در رویه قضایی به چشم نمی خورد. لیکن در آراء دادگاههای انتظامی، نمونه هایی می توان یافت که وکیل ،به علت ارتکاب تخلف موضوع بند ۱۰ ماده ۸۰ محکومیت انتظامی پیدا کرده است. بدون تردید مسئولیت بهترین وکیل قم در مقابل دعوی موکل فراتر از رعایت نزاکت در گفتار در جریان دادرسی نسبت به او می باشد، بلکه تعهد بهترین وکیل قم مبنی بر روش های شرافتمندانه در دفاع از دعوی یا تعقیب آن را باید بارز ترین مسئولیت در مقابل اشخاص ثالث دانست.

بهترین وکیل قم+شماره تلفنبهترین وکیل قم+شماره تلفن

متأسفانه در برخی از نظامهای حقوقی، کلیت این تعهد مورد انکار واقع گردیده است. از باب مثال، در حقوق انگلیس، وكيل تكلیفی به رعایت حقوق طرف دعوی ندارد و انتظار چنین وظیفه ای را از او، با تکالیفی که او در برابر موکلش دارد، غیر قابل جمع تصور می نمایند.

با وجودی که یکی از دادگاههای این کشور، وکیلی را که تعهد خود را در برابر طرف دعوی مبنی بر نگهداری گذرنامه موکل نزد خود، نقض کرده بوده است، به پرداخت خسارت مادی و معنوی به طرف دعوی محکوم کرده است، لیکن در استدلال دادگاه نقض حقوق طرف دعوی از ناحیه وکیل مورد توجه قرار نگرفته است، بلکه خروج او از حدود اذن وکالتی، مبنای صدور چنین رأیی واقع شده است. جریان دعوی این بوده است که :

در دعوی حضانت فرزندان مشترک بین زوجین، وکیل زوج تعهد می نماید تا صدور حکم دادگاه، گذرنامه موکل را نزد خود نگه دارد تا خروج وی به همراه ترک از کشور ممکن نگردد، لیکن زوج سرانجام به گذرنامه ای که نزد وکیلش بوده است دسترسی پیدا می کند و با استفاده از آن، فرزندان مشترک از کشور ممکن کشور خارج می نماید. دادگاهی که به موضوع حضانت رسیدگی می نموده است بر اثر شکایت زوجه از این اقدام وکیل زوج، او را به پرداخت خسارت مادی و معنوی زوج محکوم کرده است. با وجودی که در این ماجرا، امکان تبانی وکیل و موکل وجود داشته است و طرف دعوی با اعتماد به تعهد وکیل، خود را از هر نوع اقدام قضایی برای جلوگیری از خروج موکل وی از کشور بی نیاز می دانسته است و نقض این تعهد از ناحیه وکیل، برای توجیه مسئولیت او در برابر زوجه کافی بوده است، لیکن دادگاه با این استدلال دور از ذهن که «وکیل با متعهد شدن در برابر طرف دعوی موکل، مبنی بر ضبط گذرنامه او تا پایان رسیدگی، از حدود رابطه وكالت با موکل خود تجاوز نموده و این امر نهایت منجر به ورود آسیب روحی به طرف مقابل دعوی شده است» مسئولیت مدنی وی را توجیه کرده است.

حدود مسئولیت موکل نسبت به اعمال زیانبار وکیل در برابر طرف دعوی

اقدامات قضایی که موضوع تعهد وکیل دادگستری (بهترین وکیل قم) دربرابر موکل است، مانند اَعمال حقوقی دارای آثار و نتایجی است که منشأ حق و تکلیف برای موکل می گردد.

به همین دلیل همانگونه که در عقد وکالت موضوع قانون مدنی باید حدود اختیارات بهترین وکیل قم معین گردد تا بتوان تعهدات بهترین وکیل قم را در حدود اختیارات وی متوجه وکیل مزبور دانست، تعیین حدود اختیارات بهترین وکیل قم به منظور مشخص نمودن حدود مسئولیت وی نسبت به اعمال ارتکابی وکیل مورد نظر ضروری است.

بهترین وکیل قم+شماره تلفنبهترین وکیل قم+شماره تلفن

از اطلاق ماده ۶۲ قانون آیین دادرسی مدنی که مقرر می دارد: “وکالت در دادگاهها شامل تمام اختیارت راجعه به امر دادرسی است، جز آنچه را که موکل استثنا کرده است….”، چنین استنباط می گردد که آثار حقوقی اقدامات بهترین وکیل قم و نیز مسئولیتهای ناشی از آن جز در مواردی که استثنا گردیده باشد، متوجه موکل خواهد بود. در رویه قضایی فرانسه نیز تا زمانی که وکیل از حدود اختیارات خود تجاوز نکرده باشد، مسئولیت ناشی از اقدامات قضایی وی بعهدۀ موکل است و به موجب یکی از آراء دیوان تمیز فرانسه، وکیل از هر نوع ادعای خسارتی که توسط ثالث، مخصوصاً طرف دعوی مطرح گردد، مبری است. تنها مواردی که وکیل در مقابل طرف دعوی موکل شخصاً مسئولیت دارد، حالتی است که او موکل را به طرح دعوی واهی ترغیب نموده و یا از حدود اذن تجاوز کرده باشد.

مسئولیت وکیل در برابر طرف دعوی موکل در صورت خروج از حدود اذن

وکالت در دعاوی شامل کلیه اختیارات مربوط به دفاع و پیگیری دعوی است لیکن موارد پیش بینی شده در ذیل ماده ۶۲ ق.آ.د.م نیاز به تصریح در وکالتنامه دارد. بنظر میرسد از اطلاق ماده ۶۲ نمی توان مأذون بودن بهترین وکیل قم را در انتخاب نوع و قالب دعوا بدون جلب موافقت موكل، استنتاج نمود. بعبارت دیگر، اطلاق اختیارات بهترین وکیل قم در انجام امور مربوط به دعوی با توجه به آثار و تبعات قضایی که دعاوی حقوقی وجزائی برای موکل ایجاد می نمایند، به بعد از مرحله تعیین عنوان دعوی با موافقت موکل مربوط می گردد؛ زیرا در بسیاری موارد در صورت آگاهی موکل از تبعات عدم پیشرفت دعوی، ممکن است بکلی از طرح دعوی مزبور منصرف گردد و یا قالب و چهارچوب کم خطرتری را انتخاب نماید.

این نکته علاوه بر اینکه در ماده ۴۵ قانون وکالت پیش بینی شده است در تنظیم فرم وکالتنامه چاپی وکلا نیز مورد توجه قرار گرفته است، مطابق این بند و تذکرات سه گانۀ آن: “اثر عدم پیشرفت کارهای حقوقی و کیفری ممکن است موجب خسارت مالی یا مسئولیت کیفری گردد و بهترین وکیل قم باید تاثیر آنرا نسبت به مورد وکالت، به موکل اعلام نماید. بدیهی است اثبات عمل نمودن به این تذکر، بعهده بهترین وکیل قم بوده و عدم ارائه دليل از ناحیه وی، از نظر مراجع انتظامی وکلا، تخلف محسوب می گردد.

جلب مشارکت موکل در انتخاب نوع و قالب دعوی بدین گونه صورت می گیرد که بهترین وکیل قم پس از شنیدن شرح ماجرا، قالب یا قالبهای حقوقی متناسب با ادعای وی را تعیین و با بیان آثار و نتایج دور و نزدیک هر یک از آنها، موکل را در اتخاذ تصمیم نسبت به انتخاب یکی از آنها یاری می دهد.

بدون تردید پیشنهاد طرح هر دعوایی توسط بهترین وکیل قم، باید متناسب با اسناد و مدارک اثباتی دعوی بوده و با ضریب اطمینان پیشرفت بالایی توأم باشد. پس انتخاب نوع دعوى وقالب حقوقی مربوط به آن، اثر عدم پیشرفت دعوی در قالب انتخاب شده به تفصیل برای موکل بازگو می شود تا در صورت پذیرش از ناحیه وی، بهترین وکیل قم نسبت به انجام تمهیدات و اقدامات مرتبط با دعوی مزبور به شرحی که در مادۀ ۶۲ ق.آ.د.م. پیش بینی گردیده است، مبادرت نماید.

بنابراین، رویه ای که برخی از وکلا در تنطیم وکالتنامه اتخاذ نموده اند و موضوع وکالت را در آن “طرح هر دعوی حقوقی و جزائی” قید می نماید، قابل انتقاد است و در چنین عبارتی ظهور در این دارد که بهترین وکیل مورد نظر ما در انتخاب نوع و قالب دعوی، روشنگریهای لازم را برای موکل انجام نداده و تبعات دعوی طرح شده را با وی در میان نگذاشته است. به همین دلیل چنانچه شخصاً قالبی را برای دعوی مربوط به موکل انتخاب نموده باشد که منجر به ورود ضرر و زیان به طرف مقابل گردد مسئولیت خسارت وارده بدلیل مأذون نبودن در طرح دعوی مزبور بعهده بهترین وکیل قم خواهد بود.

دیگر از مصادیق خروج از حدود اذن، مواردیست که برای مثال بهترین وکیل مورد نظر در جهت انجام امور موضوع وکالت و تأمین اهداف موکل از طرح دعوی ، به وسایل خدعه آمیز یا غير قانونی متوسل گردد که متأسفانه استفاده از این روشها، بی جهت، نشانه زیرکی و مهارت فنی وکیل نزد توده مردم شناخته می شود و بیشتر تخلفات انتظامی وکلا در ارتباط با ارتکاب چنین اقداماتی می باشد. از جهت تحلیل حقوقی، تشبث به روشهای خدعه آمیز و غیرقانونی، بدلیل ماهیت نامشروع آن، نمی تواند موضوع وکالت قرار گیرد. بعبارت دیگر چنین اَعمالی حتی چنانچه در قلمرو توافق طرفین به هنگام عقد وکالت نیز وارد شده باشد، به جهت نامشروع بودن، قابل انتساب به موکل نخواهد بود و مآلاً مسئولیت ناشی از آنها نیز قابل تسری به وی نمی باشد و در صورتی که این اقدامات منشاء ورود خسارت به غیر یا طرف مقابل دعوی گردد، بهترین وکیل قم شخصاً مسئول جبران آن خواهد بود.

پرخاشگری وکلای طرفین دعوی نسبت به هم که در برخی موارد با هتاکی و ایراد نسبتهای ناروا نیز توام می گردد، تعصب وکیل نسبت به موکل خود که مانع از درک صحیح او از واقعیت دعوی می شود، موضعگیری خصمانه وکیل در مقابل طرف دعوی موکل و برخوردهای لفظی شدید با آنها که در بسیاری موارد تشخیص وکیل از طرف اصلی دعوی را دشوار می سازد و همین امر امکان حل مسالمت آمیز دعوی را از طریق مذاکره منتفی می نماید و … از آفتهای وکالت در جامعه کنونی ما است.

باید پذیرفت که دیدن چنین صحنه هایی که مواردی از آنها در آراء دادگاههای انتظامی انعکاس یافته است، شأن وکیل را در حد اجیری که در قبال دریافت حق الزحمه، حیثیت شغلی و هویت قانونی خود را به عنوان کارگذار عدالت مورد معامله قرارداده است و شخصیت خویش را در اراده ی موکل مستحیل ساخته است، تنزّل می دهد.

بنابراین، برای تلطیف وکالت در اذهان عمومی و زدودن چهره ای خشن که پاره ای افراد از این حرفه ارائه داده اند، باید از نظریه” مدارا نمودن با طرف دعوی” استقبال شود و هر گونه رفتار ایذائی وکیل نسبت به طرف مقابل، هر چند در حدود قانون نیز صورت گرفته باشد، کنترل گردد.

بهترین وکیل قم+شماره تلفنبهترین وکیل قم+شماره تلفن

صدور برخی آراء از دادگاههای انتظامی وکلا، نشان میدهد که مراجع انتظامی وکلا نیز به این ضرورت آگاهی یافته اند و عملکرد وکلا را هر چند از جهت قانونی قابل خدشه نبوده باشد، لیکن بدلیل عدم انطباق با اصول اخلاقی و اضرار آمیز بودن آن برای طرف مقابل، تخلف از سوگند وكالتی تلقی و مستحق مجازات انتظامی می دانند. از باب نمونه می توان به موردی اشاره نمود که وکیلی، علیرغم معلوم بودن نشانی محکوم له دعوی در دادخواست بدوی، در دادخواست تجدید نظر، وی را مجهول المکان معرفی نموده بوده است و همین امر موجب بی اطلاعی او از جریان دعوی در مرحله تجدید نظر علیه خود و مآلاً محروم شدن از حق دفاع گردیده بوده است.

در این پرونده، هر چند تعیین نشانی تجدید نظر خوانده با تجدیدنظر خواه بوده است و دفاتر دادگاهها موظفند اوراق دادخواست و ضمائم و اخطاریه های مربوطه را به نشانیهایی که تقدیم کننده دادخواست در ستون مربوطه تعیین کرده است ارسال نمایند و تعیین نشانی خوانده یا تجدیدنظر خوانده کلاً با طرف دیگر دعوی است و اقدام وکیل منطبق بر اصول آیین دادرسی مدنی بوده است، لیکن شعبه دو دادگاه انتظامی وکلا استفاده از وکیل را از چنین حقی بدلیل اطلاع او از نشانی تجدیدنظر خوانده در دادخواست بدوی، از سوگند وكالتی موضوع ماده ۳۹ آیین نامه است کانون وکلا دانسته است.

هر چند اصطلاح قانونی تخلف از سوگند وکالتی ظرفیت پذیرش بسیاری از خشونتهای حقوقی را نسبت به طرف دیگر دعوی دارد، لیکن تا زمانی که مسئولیتهای بهترین وکیل در قالب تئوریهای ساخته و پرداخته حقوقدانان، بیان نگردد. جایگاه قانونی لازم را در مراجع قضایی بدست نمی آورد.

بنابراین می توان برای استنتاج نظریه حقوقی مربوط به مسئولیتهای وکلا در سایر زمینه ها که هم اکنون در بسیاری از نظامهای حقوقی مطرح است استفاده نمود و افکار جامعه را نسبت به رسالت قانونی و اجتماعی بهترین وکیل قم اصلاح کرد تا افراد این صنف نیز، قطع نظر از روابط قراردادی که با موکل خود برقرار می نمایند، به این حقیقت وقوف یابند که مسئولیت آنها در تحکیم پایه های عدالت بسی فراتر از تهعهدات آنها در برابر موکل است . به همین دلیل حتی در نظام قضایی کشورهای کامن لو که مسئولیت وکیل را در برابر اشخاص طرف دعوی موکل انکار می نمایند، رفتار اصرار آمیز وکیل را نسبت به حقوق وی، از مصادیق سوء استفاده از نظام قضایی تلقی می نمایند و در برخی موارد از موجبات مسئولیت مدنی وی می دانند. مثلاً یکی از دادگاههای کانادا تلاش وکیلی را که از گواه خواسته بوده است، بخشهایی از گواهی خود را که علیه موکل وی بوده است، از شهادت نامه خود حذف نماید یا وکیلی را که به شهادت شخصی که طبق مقررات قانونی از ادای شهادت در دادگاه محروم بوده است، استناد نموده بوده است، به پرداخت هزینۀ دادرسی طرف مقابل دعوی محکوم کرده است.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *