تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل آنلاین چت واتساپ+رایگان+24ساعته

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

وکیل آنلاین چت واتساپ با استفاده از شبکه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند به وکیل متخصص برای پرسیدن سوالات خود دست پیدا کنید.

در این مطلب به موضوع وکیل آنلاین واتساپ رایگان+چت آنلاین+ 24ساعته اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

فهرست 

 

 

وکیل آنلاین واتساپ رایگان+چت آنلاین+ 24ساعتهوکیل آنلاین واتساپ رایگان+چت آنلاین+ 24ساعته

آیا شما هم مانند بسیاری از مردم نیازمند وکیل آنلاین واتساپ رایگان برای دریافت مشاوره های رایگان در ارتباط با موضوعات مختلف حقوقی یا کیفری هستید؟ در این صورت آیا می دانید که چگونه می توانید شماره واتساپ یک وکیل انلاین را برای برقراری ارتباط و دریافت مشاوره های لازم پیدا کنید؟

امروزه در فضای مجازی به راحتی می توان ابزار مختلفی را برای برقراری ارتباط با دیگران پیدا کرد که یکی از این ابزار سودمند برای برقراری ارتباط واتساپ است. می توان از واتساپ برای مقاصد مختلفی استفاده نمود. یکی از این مقاصد که در مواقع حساس برای مردم بسیار مهم می شود امکان برقراری ارتباط و تماس با وکیل آنلاین واتساپ رایگان می باشد.

این خدمات به دلیل این که بسیاری از افراد بر روی گوشی های لمسی خود از واتساپ استفاده می کنند بسیار مهم شده است و به همین دلیل است که به دلیل سهولت برقراری ارتباط با این نرم افزار، بسیاری از مردم به دنبال وکیل آنلاین واتساپ رایگان هستند که بدون دریافت هزینه امکان ارائه خدمات مورد نیاز آن ها را خواهد داشت.

به طور حتم این خدمات همواره رایگان نیستند و تنها در مشاوره های ابتدایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اما موسسه حقوقی تهران وکیل تلاش کرده است تا در حد امکان خدمات وکیل آنلاین واتساپ رایگان باشد تا مردم بهتر بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

شما می توانید در وبسایت موسسه به راحتی امکان استفاده از آیکون واتساپ را برای تماس با وکیل آنلاین واتساپ رایگان در هر ساعتی از شبانه روز استفاده کنید. ما در ادامه در ارتباط با امکان استفاده از واتساپ بیشتر توضیح خواهیم داد.

مشاوره با وکیل آنلاین واتساپ رایگان

گوشی های لمسی امروزه برقراری ارتباط را برای بسیاری از ما را راحت کرده اند. به گونه ای که همه ما می توانیم با استفاده از آن ها اقدام به برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان خود در هر جایی از شهر و یا حتی خارج از شهر در هر جایی از کشور بنماییم.

امروزه بسیاری از مردم در ایران از این گوشی ها استفاده می کنند تا با نصب انواع نرم افزارها بر روی آن ها از خدمات متنوعی در فضای مجازی بهره مند شوند. در این میان یکی از نرم افزارهای محبوب برای مردم واتساپ است که امکان استفاده از آن برای برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان به راحتی وجود دارد. اما از این نرم افزار حتی می توان برای مشاوره حقوقی نیز استفاده کرد و برای مثال برای تماس با وکیل آنلاین واتساپ رایگان می توان از این شبکه اجتماعی استفاده کرد.

در صورتی که شما هم به دنبال مشاوره حقوقی با یک وکیل یا مشاور حقوقی باشید، می توانید همین حالا از گوشی هوشمند خود استفاده کنید و از آن برای برقراری ارتباط با یک وکیل آنلاین واتساپ رایگان استفاده کنید. به خصوص برای افرادی که مشکلات حقوقی دارند این امکان بسیار مفید است و به آن ها کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

 

وکیل آنلاین واتساپ رایگان+چت آنلاین+ 24ساعتهوکیل آنلاین واتساپ رایگان+چت آنلاین+ 24ساعته

سرعت پاسخگویی وکیل آنلاین واتساپ رایگان

با توجه به این که بسیاری از مردم روی گوشی های خود این نرم افزار را نصب کرده اند و به طور روزانه از آن استفاده می کنند این امکان به راحتی برای آن ها وجود خواهد داشت تا در هر زمانی با وکیل آنلاین واتساپ رایگان تماس بگیرند.

یکی از مزایای بسیار بزرگ استفاده از واتساپ برای هر یک از شهروندان این است که می توانند در اسرع وقت پیام های خود را در صورتی که به شبکه متصل باشند ارسال کنند. شما هم در هر لحظه ای ممکن است که از واتساپ برای ارسال پیام به دوستان و یا دریافت پاسخ های آن ها استفاده کرده باشید.

سرعت پاسخگویی در واتساپ بسیار بالا است و هر یک از همکاران  در صورتی که پیام شما را ببیند در اسرع وقت سعی خواهند کرد تا پاسخ شما را بدهد. پاسخگویی وکیل آنلاین واتساپ رایگان نیز به همین صورت خواهد بود و در اسرع وقت (در صورتی که در واتساپ سوالات حقوقی خود را مطرح کنید) می توانید از وکیل آنلاین  در واتساپ پاسخ خود را دریافت کنید.

در واقع بسیاری از مردم در تهران علاوه بر این که از واتساپ برای ارتباط با دوستان خود استفاده می کنند، از آن برای مقاصد کاری و از جمله برای تماس با وکیل آنلاین واتساپ رایگان استفاده می کنند. همان طور که گفته شد برای کسانی که مشکلات حقوقی دارند این خدمات بسیار ارزنده و مهم خواهد بود و سرعت پاسخگویی بسیار بالا در واتساپ می تواند کمک بسیار زیادی به آن ها بنماید. شماره تماس وکیل رایگان جهت مشاوره ، 09100911179 – 09371135833 – 09371135179 

 

وکیل آنلاین واتساپ رایگان+چت آنلاین+ 24ساعتهوکیل آنلاین واتساپ رایگان+چت آنلاین+ 24ساعته

وکیل آنلاین واتساپ رایگان در تهران

با توجه به مطالب ذکر شده در بالا می توانید در صورت نیاز به تماس با وکیل آنلاین واتساپ رایگان با موسسه حقوقی تهران وکیل تماس بگیرید.

وکلای موسسه در کوتاه ترین زمان ممکن به همه شهروندان در واتساپ پاسخ خواهند داد و در صورتی که مانند زمانی که برای دوستان خود پیام ارسال می کنید، منتظر باشید به طور حتم در کوتاه ترین زمان ممکن است پس از بررسی پیام های شما پاسخ لازم داده خواهد شد.

یک مزیت واتساپ این است که می توانید در هر زمانی نسبت به ارائه مستندات پرونده از طریق گوشی تلفن همراه خود اقدام کنید و در صورت نیاز مشاوره های تخصصی بیشتری دریافت کنید.

یک نکته مهم که در صورتی که به دنبال آگاهی از مدت زمانی که بین ارسال پیام های شما در تهران به وکیل آنلاین واتساپ رایگان و زمانی که به آن پاسخ داده خواهد شد باشید، باید بدانید که وکیل آنلاین ممکن است که در واتساپ در حال پاسخگویی به چند شهروند دیگر باشد و برای همین در این صورت و یا در صورت این که وکیل به طور موقت آفلاین باشد باید تا زمان آنلاین شدن او منتظر بمانید.

این مشاوره ها توسط بهترین مشاوران حقوقی و یا وکلای تهران در اختیار شما قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که در صورتی که خدمات مشاوره به صورت تخصصی باشد ممکن است که نیاز به پرداخت هزینه باشند. در صورت نیاز کارشناسان موسسه این موضوع را به اطلاع شما خواهد رساند.

مشاوره تخصصی وکیل آنلاین در واتساپ

ما در ارتباط با خدمات وکیل آنلاین واتساپ رایگان در تهران و سرعت پاسخگویی به شهروندان نکاتی را بیان کردیم. در این بخش نیاز است اشاره کنیم که مشاوره تخصصی نیاز به صرف وقت و زمان دارد و باید در این مشاوره ها مشکلات شهروندان به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد تا امکان دادن مشاوره های تخصصی به شهروندان وجود داشته باشد.

برای همین است که باید بدانید مشاوره تخصصی ممکن است با خدمات وکیل آنلاین واتساپ رایگان متفاوت باشد و نیازمند به پرداخت هزینه باشد. این نکته ای است که باید به آن توجه داشته باشید و ما در بخش قبل اشاره ای به این موضوع داشتیم.

با توجه به این که این مشاوره ها به صورت تخصصی به شهروندان با صرف وقت بیشتر توسط وکیل متخصص انجام می شود، با خدمات وکیل آنلاین واتساپ رایگان تفاوت دارد.

در این بخش باز هم باید تاکید کنیم که موسسه حقوقی تهران وکیل تلاش خود را برای ارائه بهترین مشاوره ها حتی الامکان به صورت رایگان به کار خواهد بست. اما در موارد تخصصی ممکن است که نیاز به استفاده از خدمات بهترین وکلای متخصص در تهران داشته باشید که نیازمند پرداخت هزینه های متعارف و عاقلانه خواهد بود.

وکیل آنلاین چت واتساپ رایگان
وکیل آنلاین چت واتساپ رایگان

یکی از بهترین روش ها برای صرفه جویی در وقت و هزینه استفاده از شبکه های اجتماعی است و شهروندان محترم در صورت نیاز به پرسیدن سوالات خود از طریق پلتفرم هایی مانند تلگرام و یا مشاوره حقوقی از طریق واتساپ می توانند با موسسه حقوقی تهران وکیل تماس بگیرند.

این موسسه تلاش نموده است امکان برقراری ارتباط با وکیل آنلاین چت واتساپ را به طور 24 ساعته و رایگان برای شهروندان محترم در تهران و شهرستان ها فراهم کند.

این خدمات در کلیه پرونده های حقوقی و پرونده هایی که جنبه کیفری دارند در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای همین می توانید در صورت داشتن هر گونه سؤال در ارتباط با چگونگی تشکیل پرونده های قضایی و نحوه وکالت آن ها با وکیل آنلاین چت واتساپ کنید و با استفاده از تلگرام و واتساپ سوالات خود را بپرسید.

تلاش موسسه تهران وکیل بر این بوده است که با آگاهی بخشی به مردم آن ها را با روال قانونی برای رسیدگی به پرونده های حقوقی و کیفری آشنا کند. علاوه بر اشخاص حقیقی، موسسه تهران وکیل تلاش کرده است خدمات جامعی را به اشخاص حقوقی و شرکت ها و موسسات در زمینه مسائل حقوقی و ثبتی ارائه کند.

برای همین همه افراد اعم از حقیقی و حقوقی می توانند از خدمات مشاوره موسسه از طریق چت واتس آپ استفاده کنند و شما هم با استفاده از این شبکه های اجتماعی می توانید با موسسه حقوقی تهران وکیل تماس گرفته و با وکیل آنلاین چت واتساپ کنید.

 

وکیل آنلاین چت واتساپ و مزایای مشاوره رایگان

در گذشته کسانی که قصد داشتند در مورد پرونده های قضایی خود از وکلای با تجربه سؤال کنند و یا از خدمات مشاوره حقوقی استفاده کنند مجبور بودند به صورت حضوری به دفتر وکیل و یا موسسات حقوقی مراجعه کنند.

اما امروزه ارتباط با وکیل آنلاین چت واتساپ رایگان با استفاده از شبکه های اجتماعی به سادگی ممکن است.

یکی از بهترین روش هایی که باعث تسهیل برقراری ارتباط با مشاوران حقوقی که به عنوان وکیل آنلاین پاسخگوی سوالات مردم هستند همین شیوه است و بسیاری از مردم به تدریج به سمت استفاده از شبکه های اجتماعی برای مشاوره حقوقی و آشنایی با مباحث حقوقی و کیفری حرکت کرده اند.

وکیل آنلاین چت واتساپ رایگان
وکیل آنلاین چت واتساپ رایگان

هزینه ارتباط با وکیل آنلاین چت واتساپ و مشاوره حقوقی

یکی از مشکلاتی که وجود داشت این بود که برای شهروندان در تهران و سایر بخش های در بسیاری از موارد برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی نیاز به پرداخت هزینه در قبال خدمات دریافت داشتند.

اما امکان مشاوره رایگان یکی از بهترین خدماتی است که نیاز به پرداخت هزینه ندارد و شما می توانید با وکیل آنلاین چت واتساپ رایگان مورد نیاز خود را دریافت کرده و بدون هیچ گونه نگرانی در مورد مشکلات موجود در گذشته که مستلزم صرف وقت و هزینه برای برخورداری از خدمات مشاوره حقوقی برای صحبت با وکیل بود  حل شده است.  

خوشبختانه امروزه موسسات حقوقی معتبر مانند موسسه حقوقی تهران وکیل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین موسسات حقوقی در کشور امکان مشاوره حقوقی با افراد متخصص را فراهم کرده و شما می توانید با وکیل آنلاین چت واتساپ کرده و مشاوره حقوقی داشته باشید. این امکان از طریق چت واتساپ تلگرام و به خصوص واتساپ فراهم شده است.

ما در بخش بعد خواهیم گفت که برای ارتباط با وکیل آنلاین چت واتساپ در بسیاری از کشورهای دنیا رایج شده است و به عنوان یکی از خدمات موسسات حقوقی در اختیار مردم قرار می گیرد (به خصوص در کشورهای پیشرفته استفاده از این خدمات گسترش بیشتری یافته است و بسیاری از مردم می توانند با وکیل آنلاین چت واتساپ کنند.

 

مردم دنیا چگونه می توانند با وکیل انلاین چت واتساپ کنند؟

در ده سال گذشته روش های ارتباطی با استفاده از پلتفرم های اجتماعی با تحول روبرو شده است. به گونه ای که بسیاری از افراد می توانند با استفاده از پلتفرم های ارتباطی مانند تلگرام و چت واتساپ رایگان به راحتی با دوستان و آشنایان خود که شاید صدها کیلومتر دورتر زندگی می کنند و حتی در یکی از کشورهای خارجی به سر می برند ارتباط برقرار کنند.

امروزه واتساپ و تلگرام در سرتاسر دنیا با استقبال بسیار بالایی مواجه شده اند که استفاده از آن ها را توسط بسیاری از کسب و کارها به امری رایج تبدیل نموده است.

ممکن است شما هم از تلگرام و واتس آپ برای چت واتساپ با بسیاری از دوستان خود استفاده کرده باشید. اما یک قابلیت بسیار مهم که در این متن مورد نظر ما است امکان استفاده از چت واتساپ تلگرام و واتس اپ برای ارتباط با وکیل آنلاین چت واتساپ رایگان می باشد. به گونه ای که شما می توانید به راحتی با گوشی تلفن همراه خود با وکیل انلاین چت واتساپ کنید و هزینه ای هم برای پرداخت نیاز نخواهد بود

به طور حتم ارتباط با وکیل آنلاین چت واتساپ رایگان می تواند کمک بسیار زیادی در مسائل حقوقی و کیفری به شهروندان ایرانی و مردم در سرتاسر دنیا بنماید. برای همین ما در ادامه در ارتباط با استفاده از تلگرام و واتس اپ صحبت خواهیم کرد که امکان برقراری ارتباط با وکیل آنلاین چت واتساپ و مشاوره را ممکن خواهد نمود. اما قبل از آن می خواهیم بگوییم که وکیل آنلاین چه کسی است و چه خدمات و کمک هایی می تواند به ما بکند و پس از ان خواهیم گفت چگونه می توان با وکیل آنلاین چت واتساپ کرد؟

 

وکیل انلاین کیست؟

وکیل آنلاین همان طور که از نام آن پیدا است وکیلی است که به طور آنلاین به ارائه خدمات حقوقی و کمک به موکیلن خود و یا سایر شهروندان می نماید. در واقع با پیشرفت فناوریه ای ارتباطی استفاده از خدمات وکیل آنلاین چت واتساپ و مشاوره را می توان یکی از بهترین ابزار برای مشاور حقوقی دانست که به صورت آنلاین با استفاده از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتس اپ در اختیار ما خواهد بود.

وکیل آنلاین چت واتساپ رایگان می تواند به جای این که هزینه های ملاقات حضوری را داشته باشد، به صحبت در مورد قبول وکالت در پرونده در دادگاه و یا دادسرا و پاسخ به سوالات حقوقی افراد در جامعه بپردازد. این وکلا بیشتر در موسسات حقوقی معتبر به ارائه خدمات مشاوره ای می پردازند و ضمن ارتباط با وکیل آنلاین چت واتساپ و تلگرام را به بهترین وسیله برای ارتباط غیرحضوری تبدیل کرده اند.

 

ضرورت نیاز به وکیل انلاین چت واتساپ چیست؟

امروزه ارائه خدمات آنلاین در بسیاری از کسب و کارها بیشتر از گذشته شده است و به خصوص استفاده از پلتفرم هایی مانند تلگرام ، اینستاگرام و لینکدین یا حتی واتس آپ برای ارائه خدمات به مشتری ها و متقاضیان در جامعه متداول شده است.

یکی از خدماتی که افراد جامعه نیازمند آن هستند و می توان با استفاده از چت واتساپ تلگرام و یا چت واتساپ در اختیار آن ها قرار داد مشاوره در امور حقوقی و کیفری است که از طریق تماس با وکیل آنلاین چت تلگرام و واتساپ در اختیار آن ها قرار می گیرد.

به گونه ای که شما می توانید برای مشاوره در امور حقوقی و کیفری با استفاده از چت واتساپ تلگرام و یا چت واتساپ واتس اپ با وکیل آنلاین چت واتساپ و مشاوره حقوقی داشته باشید.

با توجه به حجم بسیار بالای مراجعات به موسسات حقوقی که در گذشته دیده می شد ارائه این خدمات ضروری به نظر می رسد و مانند سایر ارائه دهندگان خدمات و صاحبان مشاغل، افراد آشنا به مسائل حقوقی و موسسات حقوقی و ثبتی نیز باید از ارائه خدمات وکیل آنلاین چت واتساپ و مشاوره حقوقی برای کاهش مراجعه حضوری شهروندان استفاده کنند.

به خصوص در دو سال اخیر با توجه به شیوع پاندمیک هایی مانند ویروس کرونا که امکان ارائه خدمات به طور حضوری را کاهش می دهد استفاده از وکیل آنلاین چت واتساپ و مشاوره با واتس اپ و تلگرام می تواند راهی برای کمک به موکلین و یا شهروندان در امور حقوقی و کیفری باشد.

 

خدمات وکیل آنلاین چت واتساپ رایگان در ایران

از مهم ترین شبکه های اجتماعی که در ایران توسط  مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است تلگرام و واتس اپ هستند. به گونه ای که بسیاری از ما می‌دانیم که تلگرام و واتساپ توانسته اند تحول بزرگی در روابط اجتماعی ایجاد کرده و حتی در مواردی جایگزین خدمات شرکت های مخابراتی برای برقراری مکالمه تلفنی شوند.

به همین دلیل است که در ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای جهان استفاده از تلگرام و واتس اپ توسط بسیاری از شرکت ها و موسسات برای ارائه خدمات خود رایج شده است و موسسات حقوقی نیز با استفاده از پلتفرم های واتس آپ و تلگرام امکان برقراری تماس با وکیل انلاین چت واتساپ و مشاوره حقوقی با او را فراهم کرده اند که این در راستای ارائه خدمات آنلاین به شهروندان در ایران می باشد.

شما هم در تهران و کرج و یا در هر جایی از ایران که باشید می توانید از خدمات مشاوره با وکیل آنلاین چت واتساپ رایگان در امور قضایی و حقوقی با استفاده از چت واتساپ تلگرام و واتساپ استفاده کنید.

موسسه تهران وکیل این خدمات را برای تسهیل ارائه خدمات مشاوره ای و به منظور ارائه خدمات حقوقی به جامعه به طور گسترده ای در اختیار متقاضیان قرار می دهد به گونه ای که شما در هر ساعتی از شبانه روز امکان استفاده از واتس اپ برای ارتباط با وکیل انلاین چت واتساپ و یا مشاوره با او را خواهید داشت.

اما سوالی که ممکن است برای شما وجود داشته باشد این است که در صورت تماس و استفاده از چت واتساپ برای ارسال پیام برای وکیل انلاین چت واتساپ و پاسخ به سوالات توسط متخصصان چه مدت زمان طول خواهد کشید تا پاسخ سؤال خود را دریافت کنیم؟

 

مدت زمان ارتباط با وکیل آنلاین چت واتساپ رایگان

مدت زمان پاسخگویی وکیل آنلاین چت واتساپ یا مشاوره در امور قضایی اعم از حقوقی و کیفری وابسته به نوع سؤال و مشاوره ای که نیاز دارید متفاوت خواهد بود. با این وجود شما می توانید پس از ارسال پیام خود به طور معمول در همان ساعت و یا روز جواب سؤال خود را دریافت کنید.

برای همین در صورتی که هر گونه پرونده قضایی داشته باشید و یا سوالی در مورد مسائل کیفری و حقوقی داشته باشید می توانید در اسرع وقت پاسخ سؤال خود را از طریق واتساپ وکیل آنلاین چت واتساپ و یا با مشاوره حقوقی یا کیفری دریافت کنید.

البته ممکن است محدودیت هایی در استفاده از تلگرام وجود داشته باشد که در حال حاضر استفاده از چت واتساپ واتس اپ را گزینه مناسب تری برای تماس با وکیل آنلاین چت واتساپ رایگان بنماید. ما در بخش های بعد در مورد محدودیت های استفاده از تلگرام و استفاده از واتس اپ صحبت خواهیم کرد.

 

وکیل انلاین چت واتساپ و مشاوره از طریق تلگرام

تلگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که برای اولین در بار در کشورهایی مانند ایران مورد توجه مردم قرار گرفت. در سال های ابتدایی که تلگرام راه‌اندازی شد بسیاری از مردم در دیگر کشورها از فیسبوک و یا سایر شبکه های اجتماعی مانند واتس اپ استفاده می کردند.

اما در ایران تلگرام از همان ابتدا به شدت مورد علاقه مردم بود و بسیاری از کسب و کارها نیز از این پلتفرم برای ارتباط با مردم و چت واتساپ یا راه‌اندازی کانال تلگرام و یا گروه تلگرام به منظور معرفی خود استفاده می کردند. ایده استفاده از تلگرام برای مشاوره با وکیل آنلاین چت واتساپ و پرسش سوالات حقوقی نیز از همان زمان شکل گرفت.

با این وجود استفاده از تلگرام با توجه به تصمیماتی که توسط مسئولین گرفته شد با محدودیت هایی روبرو شد و برای همین با توجه به فیلتر بودن تلگرام امکان ارائه بعضی از خدمات مانند ارائه خدمات مشاوره با وکیل آنلاین چت واتساپ و پاسخ به سوالات توسط او به راحتی میسر نیست.

وکیل آنلاین چت واتساپ رایگان
وکیل آنلاین چت واتساپ رایگان

وکیل انلاین چت واتساپ

واتس آپ در حال حاضر توانسته است به یکی از پر استفاده ترین ابزار و شبکه های اجتماعی برای چت واتساپ و برقراری ارتباط با دوستان و خانواده تبدیل شود.

اما امکان استفاده از واتس اپ برای ارائه خدمات توسط کسب و کارها نیز وجود دارد و می توان با استفاده از واتساپ پاسخ سوالات خود را پس تماس با وکیل آنلاین چت واتساپ و مشاوره دریافت نمود.

با توجه به این که استفاده از واتساپ بر خلاف تلگرام در حال حاضر با منع قانونی خاصی همراه نیست و به بیان دیگر واتساپ هنوز در ایران فیلتر نشده است، موسسات حقوقی نیز می توانند خدمات مشاوره با وکیل آنلاین و مشاوره را با استفاده از واتس اپ در اختیار مردم در تهران و کرج یا سایر شهرستان ها قرار دهند.

همان طور که می‌دانید محدودیت جغرافیایی در استفاده از واتساپ وجود ندارد و برای همین حتی در صورتی که شما در تهران و کرج نباشید می توانید از خدمات ارائه شده توسط موسسات معتبری مانند موسسه حقوقی تهران وکیل برای ارتباط با وکیل آنلاین چت واتساپ رایگان استفاده کنید.

 

ارتباط با وکیل انلاین چت واتساپ و ماشوره در موسسه تهران وکیل

ما در بخش قبل اشاره کردیم که محدودیت جغرافیایی برای چت واتساپ با وکیل آنلاین چت واتساپ و مشاوره در موسسه حقوقی تهران وکیل وجود ندارد و شما می توانید به خصوص با استفاده از واتساپ و دادن پیام به شماره های موسسه در اسرع وقت پاسخ پیام خود را در چت واتساپ واتس آپ دریافت کنید.

لازم به ذکر است که موسسه حقوقی تهران وکیل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین موسسات حقوقی پایتخت امکان ارائه خدمات گسترده با وکیل آنلاین چت واتساپ رایگان را به شهروندان در تهران و کرج و حتی در سایر شهرستان های کشور دارد که در مورد آن ها در مقالات دیگر به طور مفصل توضیح داده شده است.

امید ما بر این است که مردم در تهران و کرج یا هر جایی از ایران که هستند بتوانند از این خدمات کمال استفاده را ببرند و به راحتی با استفاده از ابزارهایی مانند واتساپ ضمن تماس با وکیل آنلاین چت واتساپ رایگان بدون پرداخت هزینه اطلاعات کافی در مورد مسائل حقوقی و کیفری در ارتباط با پرونده خود کسب کنند.

 لازم به ذکر است در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان با وکیل خانواده یا وکیل طلاق توافقی می توانید از خدمات وکیل حقوقی آنلاین موسسه تهران وکیل استفاده نمایید؛ بدین منظور از طریق راه های ارتباطی موجود با ما تماس حاصل فرمایید.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

4 دیدگاه

  • سلام وقتتون بخیر. من ساکن تهران هستم خواستم زمینی راخریداری کنم بعدازتحقیق سمت شهرک گلستان اسللمشهرزمینی بهم پیشنهادشده که قولنامه ایی هست. البته تمام ان منطقه زمین هاهمینطوره اماساخت وسازشده. ازطرفی زمینی هم سمت حاجی ابادگرمسارهست که ازنظرمسافت بهمون یکمقداردوره اماسنددارهست. خواستم ازحضورتون سوال کنم برای تصمیم وانتخاب درست راهنمایی بفرمایید

  • [quote name=”معصومه قاسمی دینه سر”]سلام وقتتون بخیر. من ساکن تهران هستم خواستم زمینی راخریداری کنم بعدازتحقیق سمت شهرک گلستان اسللمشهرزمینی بهم پیشنهادشده که قولنامه ایی هست. البته تمام ان منطقه زمین هاهمینطوره اماساخت وسازشده. ازطرفی زمینی هم سمت حاجی ابادگرمسارهست که ازنظرمسافت بهمون یکمقداردوره اماسنددارهست. خواستم ازحضورتون سوال کنم برای تصمیم وانتخاب درست راهنمایی بفرمایید[/quote]

    سلام وقت شماهم بخیر ، در خصوص ارزش و یا شرایط رشد و ارزش افزوده زمینهای پیشنهادی بهتره از مشاورین ملکی راهنمایی بگیرید ولی به لحاظ حقوقی به طور کلی اولویت با املاک دارای سند رسمی است .
    جهت هماهنگی برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر ، با شماره های زیر تماس بگیرید.
    ۰۲۱۷۷۲۲۱۹۴۱
    ۰۹۱۰۰۱۱۱۷۹

  • سلام سال نو مبارک
    همسر من برای ۳ گرم هرویین بازداشت شد و ۳ سال حبس بهش دادن درخواست عفو دادم براش و تایید شده برج ۱۰ ولی هنوز آزاد نشده چقدر طول میکشه تا قوه قضایی تایید نهایی رو بده و آزاد بشه؟

  • [quote name=”حاجی پور”]سلام سال نو مبارک
    همسر من برای ۳ گرم هرویین بازداشت شد و ۳ سال حبس بهش دادن درخواست عفو دادم براش و تایید شده برج ۱۰ ولی هنوز آزاد نشده چقدر طول میکشه تا قوه قضایی تایید نهایی رو بده و آزاد بشه؟[/quote]
    سلام ، متشکرم و تبریک متقابل ، متاسفانه برای موارد این چنینی زمان مشخصی وجود ندارد و باید از دایره عفو قوه قضاییه پیگیری کنید
    در صورت تمایل جهت هماهنگی برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر ، با شماره های دفتر مرکزی تماس بگیرید.
    ۰۲۱۷۷۲۲۱۹۴۱
    ۰۹۱۰۰۱۱۱۷۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *