تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل خانواده خوب در قزوین

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در میان تمامی اقشار جامعه و یا در مقیاس کوچک تر در میان اشخاصی که در یک صنف مشخص فعالیت می کنند، عده اندکی به عنوان افراد سرآمد و موفق شناخته می شوند و بایستی دید در هر قشر یا صنفی، داشتن چه ویژگی ها و صفاتی موجب سرآمد شدن فرد میگردد. در میان جامعۀ وکلا برای شناخته شدن به عنوان وکیل خوب قزوین، وکیل بایستی علاوه بر مهارت در فنّ بیان و فنون دفاع، در خصوص روند و پیشبرد پروندۀ موکل خود دقیق و پیگیر باشد.

 

گروه وکلای رهام در شهر قزوین با ملاک قرار دادن تخصص و تجربه، با بهترین وکلای شهر قزوین همکاری می کند و این وکلای حرفه ای و توانای قزوین در این طول سال های اخیر ثابت کرده اند که میتوان آنها را به عنوان وکلای خوشنام و حرفه ای جامعۀ وکلای ایران تلقی کرد. وکیل خوب قزوین با ریزبینی و دقت نظر خاص خود همواره جزئیات پیشبرد پرونده موکل را رصد می کند و با پیگیری و تلاش در جهت موفقیت در پرونده از هیچ یک از کدام از تشریفات و الزامات امور حقوقی غافل نمی ماند؛ به عنوان مثال به موجب ماده 2 قانون اصلاح قانون جلوگیری از تصرف عدوانی مصوب سال 52، پذیرش دعوی رفع تصرف از اموال غیرمنقول، مستلزم اثبات سبق تصرف شاکی و لحوق تصرفات کمتر از یک ماه، متصرف است، بنابراین چنانچه ملک مورد تصرف بیشتر از یک ماه در تصرف متصرف فعلی بوده باشد، دعوی رفع تصرف عدوانی مالک، مسموع نخواهد بود و برای رفع تصرفات وکیل خوب قزوین باید دعوی خلع ید طرح نمود. حال چنانچه وکیل خوب قزوین، نسبت به موردی که لحوق تصرفات متصرف بیش از یک ماه باشد، شکایت رفع تصرف طرح نماید، قطعاً چنین شکایتی مسموع واقع نخواهد شد و دادرس دادگاه نیز نمی تواند با تغییر عنوان شکایت وی به خلع ید، اشتباه او را جبران نماید .

بهترین وکیل قزوین

مثال دیگر: در مواردی که درخواست افراز ملک غیرمنقول مستقیماً از دادگاه امکانپذیر است، چنانچه ملک مزبور قابل افراز نباشد، دادگاه درخواست مزبور را رد خواهد نمود، مگر آن که صدور حکم فروش ملک مزبور در صورت غیر قابل افراز بودن نیز در دادخواست از دادگاه خواسته شده باشد. بنابراین چنانچه وکیل خوب قزوین، حکم به فروش ملک مورد درخواست افراز را جزء خواسته دعوی قرار نداده باشد، دادرس دادگاه، راساً چنین حکمی را صادر نخواهد نمود و متقاضی افراز ناگزیر از طرح دعوی جدیدی به خواسته ” صدور حکم فروش” خواهد گردید. بدیهی است در چنین حالتی نیز، مسئولیت جبران زیانهای احتمالی ناشی از تطویل دادرسی بعهده وکیل خوب قزوین خواهد بود.

وکیل خوب قزوین

از آنچه بیان گردید، معلوم می شود که اتخاذ ضابطه” حداکثر تلاش و مراقبت diligence due هر چند نشانگر انعطاف دادگاهها در مقابل مسئولیتهای ناشی از ناآگاهی وکیل از موازین قانونی است، لیکن عملاً امکان استناد به این ضابطه فوق العاده محدود می باشد.

در حقوق ایران، ضابطۀ قانونی برای احراز مسئولیت ناشی از عدم آگاهی علمی وکیل وجود ندارد و قانون وکالت در این مورد سکوت اختیار نموده است. از طرف دیگر، از قانون مسئولیت مدنی سال 1339 نیز نمی توان ضابطه ای را برای این موضوع استنتاج کرد و چون در حقوق ایران، سابقه ای از این قبیل دعاوی در دادگاهها نیز وجود ندارد، دیدگاه حقوقدانان نسبت به موضوع، شفافیت ندارد و سؤال اصلی اینجاست که در صورت مطرح شدن دعوی مسئولیت مدنی وکیل خوب قزوین از جهت زیانی که از ناآگاهی علمی او متوجه موکل شده است، دادگاه ها از چه ضابطه ای برای احراز ناتوانی علمی او استفاده خواهند کرد؟

بنظر می رسد مشترکات مشاغل حرفه ای شناخته شده در ایران مانند طبابت و مهندسی با حرفه وکالت، راهنمای خوبی برای دادگاهها در انتخاب ضابطۀ تشخیص مهارت علمی دارندگان این حرفه باشد؛ زیرا همانگونه که عدم اطلاع علمی در این قبیل مشاغل در حد یک تقصیر حرفه ای مطرح می گردد، وکیل خوب قزوین نیز بعنوان یک فرد حرفه ای در مسائل حقوقی، باید مجهز به دانش حقوقی کافی در امر موضوع قرارداد وکالت باشد و با اطمینان از توانایی علمی خود، نسبت به موضوع وکالت، قبول تعهد نماید. تذکر دوبارۀ این نکته به دلیل اهمیت شایان توجه آن ضروری است که از هیچ حقوقدان یا وکیلی این انتظار نمی رود که به تمام قوانین جاری جامعه وقوف داشته باشد، لیکن آنچه در خصوص وکیل خوب قزوین مورد تأکید است، کسب اطلاع از کلیۀ مصوبات قانونی مرتبط با موضوع قرارداد وکالت، پیش از اظهارنظر حقوقی یا طرح دعوی و استفاده از این آگاهی ها در مقاطع مختلف استیفای حقوق موکل یا طرف مشاوره است.

به بیان دیگر، ضابطۀ ” حداکثر تلاش ” که در نظام حقوقی سوئد مورد عمل واقع می شود، با طبیعت مسئولیت وکیل خوب قزوین با توجه به انتظاراتی که جامعه از وی دارد، برای احراز مهارت علمی و عملی وکیل خوب قزوین، نسبت به ضوابط دیگر کارسازتر است، خاصه آنکه با انتشار مصوبات قانونی و آراء وحدت رویه و اصراری هیأت عمومی دیوانعالی کشور و دیوان عدالت اداری، ادعای جهل به قوانین و رویه های قضایی از وکیل خوب قزوین غیر مسموع است. اما استنباط های حقوقی وکیل خوب قزوین از قوانین ماهوی، چنانچه با تفسیرهای قضایی رسمی اعلام شده تعارض نداشته باشد، حتی در صورتی که نادرستی آنها در آراء وحدت رویه ای که بعدأ صادر می گردد ثابت شود، دلیل عدم آگاهی وکیل خوب قزوین از موازین قانونی محسوب نخواهد شد و این امر از مصادیق اشتباه در قضاوت خواهد بود که وکیل خوب نسبت به این قبیل اشتباهات در همه نظامهای حقوقی مصونیت دارد.

وکیل خوب قزوین

ذکر این نکته نیز ضروری است که تقریباً در همه نظامهای حقوقی، چنانچه وکیل خود را در رشته ای خاص از مسایل حقوقی متخصص معرفی نماید، مسئولیت وی نسبت به خطاهای علمی و عملی او، شدیدتر خواهد بود، زیرا همانگونه که مطلق عنوان “وكيل” در اذهان عمومی، فردی را تداعی می نماید که نسبت به مسایل حقوقی آگاهی دارد، در مواردی که وکیل خوب قزوین رشته خاصی از علم حقوق را در زمینه فعالیت و تبحّر خود به مشتریان معرفی می نماید، در واقع احتمال هر نوع اشتباه علمی را در اموری که وکالت آنها را می پذیرد یا نسبت به آنها نظر مشورتی می دهد، به حداقل می رساند و مراجعین به وکیل خوب قزوین نیز با همین انتظار، وی را بعنوان وکیل یا طرف مشاوره خود انتخاب می نمایند. بنابراین چنانچه خلاف این فرض ثابت شود، مورد از مصادیق غرور خواهد بود که در هر شرایطی ضمان آور است…

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

1 دیدگاه

  • شکایت.کلاهبرداری.وف وش.مال.غیر.با.وج..ذینفع.بودن.متهو.که.سهم.و ثه.ای.دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *