تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره حقوقی سفته

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

سفته سندی است که به موجب آن امضاء کننده متعهد می شود تا مبلغی را در موعد معین یا عندالمطالبه در وجه حامل یا شخص معین یا به حواله کرد او بپردازد . سفته علاوه بر امضا یا مهر متعهد باید مشخص کننده مبلغ تعهد شده ، گیرنده وجه و تایخ نیز باشد.

 

برای وصول سفته دو راه وجود دارد اولین راه از طریق اجرای اسناد رسمی است چون سفته از اسناد لازم الاجرا است در صورتی که دارنده به وظایف قانونی خود عمل کرده باشد می تواند علیه صادر کننده ، پشت نویس و ضامن به اجرای اسناد رسمی واقع در اداره ثبت مراجعه و تقاضای توقیف اموال بلامعارض اشخاص فوق و وصول طلب خود را کند.

راه دیگری از طریق مراجعه قاضی دادگستری است دارنده سفته با تقدیم دادخواست حقوقی علی یک یا تمام مسئولان سند تجاری اقامه دعوی میکند و در صورتی که به محکومیت قطعی صادر کننده منجر شود واگر اموالی از محکوم تحصیل نشود میتواند به استناد قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی تقاضای بازداشت شخص محکوم را کند. سفته در صورتی از اختیار قانونی برخوردار است و می توان برای وصول آن از طریق مراجع قانونی و قضایی اقدام کرد که واجد وصف شکلی قانونی باشد.

به همین منظور فرم سفته توسط مرجع ذیربط چاپ و در بانکها به افراد فروخته می شود این سفته ها دارای نقش تمبر و شماره ی خزانه داری کل است در این فرم ها سقف مبلغ اعتبار سفته قید شده است مثلا اگر در حاشیه سفته نوشته شده باشد ، سفته تا مبلغ یک میلیون ریال بدین معناست که متعهد در این سفته فقط تا یک میلیون ریال تعهد پرداخت دارد.

بنابراین این عددی که در ردیف مبلغ سفته نوشته می شود نمی تواند بیش از یک میلیون ریال باشد بر روی سفته بهای سفته درج شده  هم نمایانگر قیمت برگ سفته است و هم نشانگر سقف مبلغ اعتبار سفته

گاهی اوقات مشاهده  می‌شود که شخص برای استخدام در جایی از او مطالبه سفته می‌شود که چه آثاری در پی خواهد داشت که ممکن است نیروی کار مرتکب خلاف شود و کارفرما با توجه به ادله قانونی خسارت خود از آنجا استیفا نماید و اگر با پایان یافتن قرارداد شخص مطالبه سفته نماید و کارفرما استنکاف می‌نماید جرم خیانت در امانت محقق می‌شود ولی اگر سوء استفاده نکرده باشد باید استرداد سفته را مطالبه کند

مشاوره حقوقی سفته

ماده 308 قانون تجارت اشعار دارد : فته طلب علاوه برامضاء ، یا مهر باید دارای تاریخ باشد تهران وکیل موسسه حقوقی است که خدمات جامع حقوقی از جمله مشاوره حقوقی وکالت بصورت کاملا تخصصی ، مشاوره حقوقی رایگان ، مشاوره حقوقی حضوری

سبه دیه اعضای بدن ، محاسبه مهریه ، محاسبه ارث ، محاسبه تاخیر تادیه دین ، محاسبه دیه قتل ، محاسبه دیه بر اساس دادنامه را به تمام ایرانیان در داخل و خارج کشور ارائه میکند.

تهران وکیل با بکار گیری بهترین وکیل متخصص در هر پرونده حقوقی ، همواره بهترین نتیجه را برای متقاضیان به ارمغان می آورد در حوزه هایی همچون ، وکیل کیفری ، وکیل خانواده ، وکیل انحصار وراثت ، وکیل قرارداد ، وکیل طلاق ، وکیل ملکی ، وکیل چک ، وکیل سفته ، وکیل حضانت ، وکیل ثبت ، وکیل نفقه ، وکیل اجرت المثل ، بهترین وکلا در این موسسه حقوقی گرد هم جمع شده اند.

تهران وکیل با داشتن بهترین وکلای متخصص که به دلیل تجربه بالا با اشراف کامل به حل پرونده ها ی حقوقی نایل می شوند . وکیل خوب وکیلی است که در صورتی که در صورت ارزیابی مشکل حقوقی موکل خود متوجه شود که امکان انجام وکالت وجود ندارد از گرفتن پرونده صرف نظرکرده و باعث اتلاف هزینه و اصرار موکل نشود.

تهران وکیل مستمر است با داشتن  گروهی کاملا متخصص در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند و تغییرات شرکت و همچنین خدمات بین المللی و مهاجرتی به هم وطنان عزیز خدمت رسانی کند . این موسسه حقوقی واقع در تهران – میدان رسالت – خیابان فرجام– بعد از خیابان حیدر خانی – پلاک 578 طبقه 2 قرارگرفته است که تمامی هم وطنان عزیز که ساکن تهران هستند می توانند با مراجعه به آدرس فوق درخواست وقت مشاوره حضوری کنند و بصورت چهره به چهره و به صورت مستقیم با وکلای متخصص ما ارتباط برقرار کنند.

برای سایر هم وطنان عزیزمان که ساکن تهران نیستند و از شهرستان ها حضور دارند امکان مشاوره حقوقی تلفنی از طریق شماره تلفن 77221941 – 021 تماس گرفته و با مشاورین ما مشاوره حقوقی در زمینه چک و سفته و یا موضوع مورد نظر و مورد پرودنده خود با وکلای پایه یک دادگستری مشورت کنند تا از بروز آسیب های جدی و مشکلات بعدی جلوگیری کنند سعی این موسسه حقوقی ارائه ی بهترین خدمات به مراجعین است.

برای ارتباط با وکیل چک و یا وکیل سفته حتما به صفحات فوق یا صفحه وکیل وصول مطالبات مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

3 دیدگاه

  • سلام و عرض ادب.بنده مسئول حقوقی اداره هستم یه وکیل که هیات علمی هم هست وکیل و مشاوره م اداره بود پرونده با موضوع وصول خسارت از طریق تضمین (وصول سفته به مبلغ نیم میلیارد تومان) بهش دادم که طرح دعوی کند اما متاسفانه دادخواست بدون واخواست سفته داده و دادگاه به علت عدم واخواست سفته حکم به رد دعوی داده و در مرحله تجدیدنظر هم تایید شده.الان بازرسی ورود کرده منو به عنوان کارمند سهل انگاری به تخلفات اداری معرفی کرده و زمانی متوجه عدم واخواست شدم که مدت ده روزه تمام شده.حالا من چگونه ثابت کنم سهل انگاری نکردم و اصولا تقصیر وکیل مفروز هست یا نه؟مستندا جواب مرقوم فرمایید بخدا ابروم در خطره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *