تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره حقوقی آنلاین

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

موسسه حقوقی تهران وکیل در زمینه های وکیل خانواده ، وکیل مهریه ، وکیل طلاق ، وکیل ثبتی ، وکیل ملکی ، مشاوره حقوقی ( آنلاین – تلفنی – حضوری ) ، مشاجره با وکیل پایه یک دادگستری ، وکالت دادگستری و وکیل آنلاین چت دارای بهترین وکلا می باشد هدف این موسسه کمک و خدمت به تمامی مراجعه کنندگان می باشد . امروزه به جهت پیچیدگی ارتباطات اجتماعی و افر و اینکه انسانها ناچار از زندگی در محیط اجتماع بوده و در هر سطحی از مراودات و ارتباطات خود با افراد دیگر اعمال و رفتارهایی را مرتکب می شوند که در اکثریت موارد دارای جنبه حقوقی می باشد .

 

این اعمال و رفتارها میتواند از نوع انعقاد عقود و قراردادها باشد یا حتی رفتارهای فیزیکی دارای ابعاد حقوقی می باشد و همین مسئله نیاز به ارتباط همیشگی با یک مشاور خوب و دلسوز و آگاه را دو چندان می نماید . تهران وکیل خدمات حقوقی متعدد و متنوع و مختلف و ارزان قیمتی را در تمام زمینه های تخصصی و حقوقی را در کوتاه ترین زمان به شما عزیزان ارائه میدهد این خدمات میتواند در قالب خدمات مشاوره تلفنی، مشاوره حضوری با بهترین وکلای پایه یک دادگستری و مشاوره و چت آنلاین در فضای مجازی و در نهایت قبول وکالت دعاوی شما باشد یکی از خدمات نوین وکالت، سرویس مشاوره حقوقی انلاین است همانطور که از اسم آن کاملا مشهود است  مراجعه کنندگان عزیز میتوانند خدمات مشاوره ای حقوقی مورد نیاز خود را در بستر اینترنت و بطور مستقیم با وکلای متخصص و در زمینه های مربوطه دریافت دارند در این سرویس وکلای متخصص حضور داشته که بسته به نوع تخصص خود و متناسب با موضوع مورد نیاز شما در اسرع وقت بصورت آنلاین  پاسخگوی سوالات شما می باشد فقط کافی است که به وبسایت رسمی تهران وکیل مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 77221941021 تماس برقرار کنید و یا حتی در صورت حضور نداشتن در تهران به آدرس، تهران – میدان رسالت –خیابان فرجامبعد از خیابان حیدر خانیپلاک 578طبقه 2 مراجعه کرده و با ما در ارتباط باشید.

مشاوره حقوقی آنلاین

همانطور که میدانید مهم ترین ویژگی استفاده  از سرویس های مشاوره های حقوقی آنلاین و مشاوره تلفنی ، صرفه جویی در وقت و زمان است . در دنیای فعلی کسب و کارهایی که همچنان مقید به شیوه های سنتی و غیر پیشرفته می باشند که بر اساس ارتباط چهره به چهره شکل گرفته و به آرامی روبه زوال نهاد و در حال حاضر اکثر مراجعین و متقاضیان  در راستای صرفه جویی در زمان و وقت خود نسبت به خدماتی که از راه های مجازی ارائه میگردد اقبال فراوانی نشان میدهند همین مسئله در دنیای کنونی حقوق و مشاوره حقوقی و وکالت نیز جایگاه منحصر بفردی یافته و نیازمندان به خدمات حقوقی عمدتا مایل هستند که به صورت مجازی با وکیل و مشاوره حقوقی خود در ارتباط باشند بر همین اساس موسسه حقوقی گرروه وکلای تهران نیز خدمات حقوقی متعددی را به متقاضیان ارائه میدهد که مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره و حتی آنلاین و نیز بررسی اوراق و مدارک متقاضیان از طریق اپلیکیشن و فضای مجازی از جمله این خدمات ارزنده می باشد که تهران وکیل دارای آن می باشد هدف این موسسه حقوقی علاوه بر صرفه جویی در وقت ، رایگان بودن و یا هزینه ی بسیار بسیار اندک این نوع از خدمات این موسسه حقوقی می باشد که جزء یکی از مهم ترین مزیت های آن نیز محسوب می شود که در مقایسه با هزینه های دریافتی توسط سایر موسسات اساسا قابل مقایسه نیست.

هم میهنان عزیز میتوانند جهت دریافت مشاوره های تلفنی و حضوری و مشاوره های آنلاین به موسسه حقوقی ما مراجعه کنند از خدمات متنوع و قابل اطمینان ما نهایت بهره مندی و استفاده را ببرند .

مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل

بدیهی است که به جهت  کثرت تماس ها و برای اخذ مشاوره حقوقی تلفنی رایگان باید سوال شما کوتاه و مختصر باشد و لیکن برای مشاوره حقوقی مفصل تر و تخصصی تر می توانید از مشاوه حقوقی تلفنی غیر رایگان و یا حضوری ما استفاده کنید این گروه افتخار دارد که رضایت مندی صددرصدی مراجعین خود را نسبت به خدمات اینترنتی اعلام دارد این موسسه با بهره گیری از بهترین وکلا آمادکی ارائه ی انواع خدمات حقوقی و وکالت را به مراجعه کنندگان داراست.

با توجه به آمار فزاینده ی پرونده های حقوقی و جزایی در مراجع قضایی کشور، اطاله ی دادرسی ناشی از اقامه ی دعاوی واهی یا تفسیر اشتباه قراردادها و عقود، تهسیل شروط ضمن عقد توسط طرف مقابل در مذاکره و ایجاد تعهدات مالی و اجرایی پنهانی برای طرف مقلوب در مذاکره توسط طرف قالب و به منظور کاهش پیامدهای فوق الذکر در هر موضوعی بهترین راهکار  پیشگیری و از راه های پیشگیری مرجع به یک مشاوره حقوقی قبل از هرگونه اقدام حقوقی می باشد تا به واسطه ی کسب آگاهی و اطلاع از نکات کلیدی حقوقی ظریف و موثر در موضوع درجلسات مذاکره درسطحی مساوی با طرف مقابل توافقاتی عادلانه که موجبات رضایت فراهم نماید صورت گیرد و از طرف دیگر با پیشرفت روزانه ی تکنولوژی و به طبع آن استفاده از روشها و ابزار نوین جهت انجام امور از طریق فضای مجازی افزایش جمعیت و مشکلات عدیده ی ناشی از آن از قبیل ترافیک عوامل فورس ماژور از قبیل شرایط جوی و ورودت هوا شرایط و اضاع و اوحوال شخصی اجتماعی شغلی محله ی اشتغال و نداشتن زمان کافی جهت مراجعه ی حضوری در محله دفاتر مشاور و وکلای دادگستری روش مشاوره ی آنلاین فوری بهترین وبه صرفه ترین روش برای دریافت اطلاعات و مورد نیاز در جلسات مذاکره بدون نیاز به حضور فیزکی در محل می باشد.

مشاوره حقوقی آنلاین

در روشن مشاوره حقوقی آنلاین موسسه حقوقی تهران وکیل موکل می تواند با پرداخت الکترونیکی هزینه ی مشاوره حقوقی آنلاین و ارسال مدارک مورد نیاز و احکام صادره به انضمام شرح ما وقع به صورت صوتی یا نوشتاری از طریق ابزارهای موجود در شکبه ها ی مجازی از قبیل واتس اپ و تلگرام اسکایپ و مشاوره ی آنلاین تصویری، صوتی، بدون حضور د رمحل دفت ربا مشاور یا وکیل مورد نظر ارتباط برقرار و سوالات خود را مطرح و پاسخ آن را به صورت صوتی ، تصویری یا نوشتاری ( چت – ایمیل ) د رهر اوقات در شبانه روز حتی در مسافرت ( مشاوره صوتی –  تصویری ) هر روز به غیر از پنج شنبه ها از ساعت ده صبح لغایت 19 شب و پنج شنبه ها از ده صبح لغایت 16 عصر مشاوره نوشتاری در هر ساعتی مطرح شود که در اولین فرصت توسط مشاور یا وکیل مربوطه پاسخ داده می شود. و درهر مکانی از قبیل محل کار؛ محل سکونت، و غیره دریافت نماید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

7 دیدگاه

  • باسلام و عرضخسته نباشید خدمت کارشناسان و وکلا
    پدر اینجانب بعلت نداشتن سواد اقدام به جابجایی دو سند که همه در جوار همدیگر هستند نمودند که یکی از املاک به نام اینجانب و ملک بعدی به نام خواهرم میباشد که با وساطت اعضای خانواده اینجانب سند ملک خواهرم که به نام اینجانب بود با رضایت خواهرم بنام شوهرش انتقال دادم که خواهرم نیز میبایست سندی که به نام ایشان بود بنام من انتقال دهدکه خواهرم فوت نمود و ورثه از انتقال سند بنام من امتناع میکنند و سند را بعد از فوت خواهرم بنام خودشان انتقال داده اند حال از کارشناسان حقوقی خواهشمندم راهنمایی کنید چگونه ورثه را وادار به انتقال سند نماییم یا چگونه سندی که به نام دامادمان انتقال داده ام به نام خودم بازگردانم درضمن هیچگونه پولی یا قولنامه ای یا دست خطی وجود ندارد چون هیچ‌ معامله ای صورت نگرفته ممنون میشم جوابم را بدهید

  • سلام. وقت بخیر. یه سوال از خدمتتون داشتم. من میخوام از شخصی ۱۰۰ تومن بگیرم و ده ساله ۱۲۰ برگردونم. ایشون سفته و تعهدنامه محضری خواستند. و گفتن کارهای دفترخونه و ثبت رو خودشون انجام میدن و بعد از واریز پول به ادرس من مراجعه میکنن سفته رو میگیرن و تعهدنامه رو میدن امضا کنم. حالا میخواستم شما راهنمایی بفرمایید ایا این پروسه ی نرمالیه؟ چه نکاتی رو حتما باید توی سفته و قرارداد درج کنم که مشکلی پیش نیاد؟ و اینکه برای ۱۰۰ تومن باید سفته بخرم یا سودشم حساب کنم و برای ۱۲۰ تومن بخرم؟

  • خسته نباشید. در ذیل متن فاکتورهای خرید و فروش کالا مربوط به سال 1394، اگر قید شود که * خریدار درتاریخ مقرر متعهد شد ثمن معامله را پرداخت نماید و و کالاها و اجناس به صورت امانت تحویل خریدار کالا گردید ، در صورت عدم پرداخت ثمن فروش کالا در تاریخ مقرر،خیانت در امانت میباشد  ، و روزانه مبلغ 700،000 به عنوان جریمه دیرکرد به ثمن معامله اضافه میگردد و این توافق مورد تایید  و  اقرار طرفین می باشد* ایا این شرط صحیح است و ایا کلمه جریمه دیرکرد قید شده در قراردادها و فاکتورها  در دادگاه های حقوقی مورد تایید میباشد و به عنوان خسارت تاخیر تادیه لحاظ میگرددو این مقدار مبلغ روزانه  قید شده صحیح است ،و میتوان به ماده  515 قانون ایین دادرسی مدنی مربوط به قرارداد خاص بین طرفین برای خسارت تاخیر تادیه اشاره کرد؟

  • سلام جهت استخدام پیمانی به آموزش و پرورش تعهد محضری 10 ساله داده ام: (با کمال میل و اختیار متعهد و ملزم می شوم پس از طی دوره یک ساله مهارت های تعلیم و تربیت در صورت کسب موفقیت در دوره مذکور، در محل خدمت تعیین شده در پیمان نامه ودر صورت تمدید قرارداد، بدون هیچ قید و شرطی به مدت 10 سال از تاریخ استخدام پیمانی خدمت نمایم و تقاضای نقل و انتقال به هیچ یک از ادارات کل آموزش و پرورش استان های دیگر یا مناطق تابعه استان محل استخدام و یا شهرهای دیگر و همچنین سایر دستگاه ها را نداشته باشم)
    از انجا که دستگاههای دولتی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری برای استخدام افراد و تعیین محل خدمت عموما مجاز به اخذ تعهد نمی باشند چرا که وفق تبصره 4 ماده 45 از فصل هفتم قانون مدیریت خدمات کشوری تعیین محل خدمت کارمندان بر عهده دستگاه اجرایی ذیربط می باشدآیا اخذ چنین تعهدی از اینجانب خلاف بوده است؟
    باتوجه به اینکه در آیین نامه استخدام پیمانی مصوب سال 1368 شرطی مبنی بر ارائه تعهد نامه محضری جهت خودداری از تقاضای مأموریت و انتقال وجود ندارد و موافقت با مأموریت و انتقال در هر حال منوط به موافقت دستگاه محل خدمت مستخدم می باشد آیا این تعهد قابل ابطال می باشد؟
    اینجانب دو سال است که تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی شده ام با توجه به اینکه در تعهد عبارت “ودر صورت تمدید قرارداد، ” آمده است و دیگر این موضوع برای اینجانب مصداقی ندارد میتوانم تقاضای نقل و انتقال بدهم؟

  • سلام بخاطر اشتباه پزشکی در بیمارستان خصوصی ساسان موقع لاپراسکوپی سنگ صفرا به کبدم آسیب جدی وارد کردن تاپای مرگ رفتم بیش از چهل روزه تحت درمانم و به کبدم درن وصله حالا میخوام از پزشکم شکایت کنم راهنماییم کنید لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *