تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

بهترین وکیل کرمانشاه + قاضی بازنشسته کرمانشاه + مشاوره رایگان + تلفن

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در نوشتار حاضر به بهترین وکیل کرمانشاه + قاضی بازنشسته کرمانشاه + مشاوره رایگان + تلفن پرداخته شده است. در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با ما تماس حاصل فرمایید.

 

بهترین وکیل کرمانشاه+شماره تلفنبهترین وکیل کرمانشاه+شماره تلفن

کرمانشاه از جمله استان های غربی کشور است که در نزدیکی مرز عراق قرار گرفته و جزو یکی از تاریخی ترین و زیباترین استان های غربی کشور می باشد. مرکز این استان که شهر کرمانشاه است که از جمله قطب های جمعیتی در غرب کشور است و برای همین دارای دادگاه ها و دادسراهای ویژه برای رسیدگی به امور مردم می باشد.

هدف از این دادگاه ها و دادسراها ارائه خدمات قضایی به شهروندان محترم می باشد و بسیاری از مردم برای پیگیری و مطالبه حقوق خود اقدام به تنظیم دادخواست و یا شکایت بر علیه طرف مقابل می کنند تا موفق به محکومیت او و مطالبه حقوق خود شوند.

لازم به ذکر است که در صورتی که به مشکلی بر بخورید و به دنبال شماره تلفن بهترین وکیل کرمانشاه باشید، می توانید تعداد نسبتا زیادی وکیل دادگستری فعال در این شهر را پیدا کنید که امکان ارائه خدمات حقوقی به شما را خواهند داشت. زیرا که امروز استفاده از تلفن های همراه و گوشی های هوشمند کار پیدا کردن یک وکیل خوب را برای بسیاری از شهروندان راحت کرده است. با این وجود به دلیل این که شماره تلفن های زیادی در فضای مجازی وجود دارد که هر یک متعلق به یک وکیل هستند، ممکن است در این مواقع نتوانید در مورد انتخاب بهترین وکیل کرمانشاه به راحتی تصمیم بگیرید.

بهترین وکیل کرمانشاه+شماره تلفنبهترین وکیل کرمانشاه+شماره تلفن

مشکل دیگر این است که در مواردی دیده می شود وکلای دادگستری پاسخگوی تماس هایی که با شماره تلفن آن ها گرفته می شود نیستند و بنا به مشغله کاری یا هر دلیل دیگری امکان صحبت کردن با شهروندان محترم را نخواهند داشت.

در این مواقع می توانید در صورت نیاز به شماره تلفن بهترین وکیل کرمانشاه برای مشاوره حقوقی رایگان با موسسه تهران وکیل تماس بگیرید که از جمله موسسات بزرگ و معتبر در تهران است و اقدام به ارائه خدمات مشاوره حقوقی در هر ساعتی از شبانه روز به کلیه هموطنان در هر جایی از ایران می پردازد.

باز هم تاکید می کنیم که خدمات این موسسه بدون محدودیت جغرافیایی در اختیار همه هموطنان عزیز در کرمانشاه و سایر نقاط کشور قرار خواهد گرفت و در هر ساعتی از شبانه روز امکان برقراری تماس و چت آنلاین با کارشناسان حقوقی موسسه را خواهید داشت.

به همین دلیل به نظر می رسد که تماس با این موسسه ایده مناسبی باشد و در صورت عدم دست یافتن به شماره تلفن بهترین وکیل کرمانشاه امکان دریافت مشاوره مورد نیاز شما را (از یکی از موسسات معتبر در تهران) فراهم خواهد کرد.

مشاوره با بهترین وکیل کرمانشاه

علاوه بر توجه به مطالب ذکر شده در بالا، در این بخش توصیه می شود که در صورت داشتن هر گونه مشکل قضایی، همواره در مرحله اول تلاش کنید تا با تماس با بهترین وکیل آنلاین کرمانشاه  خدمات مشاوره حقوقی از او دریافت کنید تا موفق به حل این مشکلات شوید و با روند رسیدگی به پرونده های خود در دادگاه ها و دادسراها آشنا شوید.

بهترین وکیل کرمانشاه+شماره تلفنبهترین وکیل کرمانشاه+شماره تلفن

مشاوره حقوقی اهمیت بسیار زیادی دارد و در صورتی که بنا به هر دلیل نتوانستید شماره تلفن بهترین وکیل کرمانشاه را برای مشاوره و یا ملاقات حضوری پیدا کنید، با توجه به آمادگی موسسه تهران وکیل برای ارائه خدمات به کلیه هموطنان عزیز، می توانید مشاوره های مورد نیاز خود را از بهترین وکیل تهران این موسسه دریافت کنید.

پس در صورتی که نیاز به بهترین وکیل کرمانشاه داشته و خودتان نمی توانید شماره تلفن وکیل را پیدا کنید، نگران نباشید و با شماره تلفن های دفتر موسسه تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در ارتباط با نحوه جستجوی بهترین وکیل کرمانشاه در اختیارتان قرار دهیم.

البته در اکثر موارد نیاز شهروندان در حد یک مشاوره حقوقی است (که امکان تنظیم شکایت و یا دادخواست یا درخواست تجدید نظر را برای آن ها فراهم کند)، در این موارد این مشاوره ها برای تنظیم دادخواست و یا شکایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اما در نهایت در موارد خاص و پرونده های پیجیده لازم است که با توجه به موضوع پرونده و مشکلاتی که نیاز به رسیدگی به آن ها دارید اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار گیرد. در این مواقع با توجه به آشنایی که با وکلای دادگستری در کرمانشاه داریم، ممکن است بتوانیم بهترین وکیل کرمانشاه را برای مشاوره و یا وکالت در پرونده به شما معرفی کنیم.

اهمیت نقش وکلا در اجرای عدالت تا بدانجاست که امروزه یکی از اصلی ترین معیارهای سنجش عدالت دستگاه قضایی در جوامع، حق دفاع و داشتن وکیل و آزادی و استقلال وکلا در انجام وظایف حرفه ای می باشد؛ زیرا عدالت واقعی محقق نمی گردد مگر اینکه اصحاب دعوی و وکلای آنان بتوانند بدون هیچ ترس و واهمه ای اظهارات و مدافعات خود را آزادانه بیان نمایند و قاضی نیز بتواند با استقلال تام تصمیمات لازم را اتخاذ نماید.

بهترین وکیل کرمانشاه، مدافع حق و بازوی عدالت است و جهت انجام وظیفه به نحو مؤثر و مطلوب در و راستای اعتلای منزلت وکالت، ملزم به رعایت اصول اخلاق حرفه ای می باشد. حساسیت شغل وکالت ایجاب می نماید که بهترین وکیل کرمانشاه به وظایف حرفه ای خود اهتمام بیشتری ورزد؛ زیرا تخطی و قصور در انجام تکالیف قانونی توسط بهترین وکیل کرمانشاه میتواند لطمات مالی، اعتباری، شخصیتی و حتی جانی جبران ناپذیری به موکل وارد آورد.

هر چند در قانون وکالت و لایحه استقلال کانون وکلا و آیین نامه های آن برخی از وظایف قانونی وکلا مشخص شده است اما قوانین نانوشته ای وجود دارد که بر اساس اصول اخلاق و رفتار حرفه ای، رعایت آن ها بر عهده وکلا می باشد. برای شفاف سازی و رفع ابهامات در این زمینه و آشنایی هر چه بیشتر وکلا جهت اهتمام به این وظایف بالاخص وکلای جوان که به تازگی نائل به این شغل شریف گشته اند تدوین نظامنامه و مرامنامه های رفتار حرفه ای لازم به نظر می رسد. در جهت این مهم برای ارائه راهکارهای مناسب عملی و استفاده از تجارب کشورهای دیگر به بررسی تطبیقی وظایف حرفه ای وکلای دادگستری پرداخته و در حد بضاعت تلاش نموده ایم تا نواقص قوانین و مقررات وکالت در مورد وظایف حرفه ای را خاطر نشان، پیشنهاداتی در جهت رفع کاستیها و خلاءهای موجود و ایجاد تغییرات لازم و تدوین مقررات جدید در این زمینه ارائه نماییم

پیشنهادات و فرضیاتی از جمله : إعطای درجه تخصصی به وکلا، مصونیت قضایی وکلا، بیمه مسئولیت حرفه ای وکلا، الزامی کردن داشتن مشاور حقوقی برای کلیه دفاتر معاملات املاک.

تعهدات بهترین وکیل کرمانشاه اصولاً تعهد به وسیله است حتی در مواردی که بهترین وکیل کرمانشاه دریافت حق الوکاله را موکول به گرفتن نتیجه مطلوب در دعوی یا نسبتی از محکومٌ به در صورت محکوم له شدن موکل قرار می دهد نباید این امر را دلیل یا قرینه ای بر تعهد به نتیجه کردن بهترین وکیل کرمانشاه دانست. مگر اینکه بهترین وکیل کرمانشاه صراحتاً تعهد به نتیجه کرده باشد که در اینصورت تعهد به نتیجه در مورد سرنوشت دادرسی را باید رفتار خلاف اخلاق حرفه ای دانست. تشویق به سازش در دعاوی خانوادگی را باید از وظایف قانونی

و در دعاوی دیگر از وظایف اخلاقی بهترین وکیل کرمانشاه برشمرد.

بهترین وکیل کرمانشاه+شماره تلفنبهترین وکیل کرمانشاه+شماره تلفن

وکالت 

وكالت به کسر و فتح اول مصدر از ریشه ثلاثي وكل از نظر لغوی به معنی واگذاشتن و سپردن کار به دیگری از قِبَل خود است، معنی اصطلاحی آن قائم مقام ساختن و مأذون نمودن غیر و کفایت و اعتماد کردن به اوست. وكالت عقدی است که به موجب آن شخصی به دیگری اختیار انجام عملی را به نام و نفع خود می دهد. مطابق ماده ۶۵۶ قانون مدنی، وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام امری نائب خود می نماید.» در فقه وکالت را به استنابه در تصرف تعبیر نموده اند یعنی اینکه انسان کسی را جانشین خود در تصرف قرار دهد و در تعریف دقیقتری وکالت را نایب گرفتن بالذّات در تصرفات دانسته اند. قید «بالذات» برای آن است که نایب گرفتن در امثال مضاربه، مزارعه و مساقات داخل تصرف نشود و با قید «نایب گرفتن» نیز وصیت به تصرف خارج گردید.

در تعریف دیگری آمده است: « وکالت دادن اختیار به دیگری است تا عملی را به نام و به نفع وی انجام دهد. وكالت عمل حقوقی است که به موجب آن یک شخص ( اعم از طبیعی یا حقوقی) دیگری یا دیگران را در امر یا امور خاصی نایب خود قرار می دهد.»

بهترین وکیل کرمانشاه+شماره تلفنبهترین وکیل کرمانشاه+شماره تلفن

عقد وکالت نسبت به وکیل و موکل جایز است و موكل هر وقت بخواهد می تواند بهترین وکیل کرمانشاه را عزل نماید. مگر اینکه وکالت یا عدم عزل وکیل ضمن عقد خارج لازمی شرط شده باشد.

وکالت به عزل موکل ، استعفای وکیل و همچنین فوت یا جنون وکیل یا موکل امرتفع می گردد. (ماده ۶۷۸ قانون مدنی) همچنین اگر متعلق وکالت از بین برود یا موكل خود مورد وکالت را به انجام رساند وكالت منفسخ می گردد.

ماهیت حقوقی وکالت – وکالت چنانچه ماده ۶۵۶ قانون مدنی تصریح کرده است عقد است و از آنجایی که عقد است احتیاج به ایجاب و قبول دارد و به هر لفظ یا فعلی که دلالت بر آن کند واقع می شود و حتی ممکن است بطور معاطات هم واقع شود مانند اینکه شخصی متاعی را به دیگری بدهد تا بفروشد او هم آن را تحویل بگیرد.

وکالت از عقود اذنی و به اعتبار اثر آن اذنی- عهدی است و از عقود جایز می باشد.

موکل- شخص نائب گیرنده و به عبارت دیگر وکالت دهنده را موکل گویند.

وکیل – کسی که از طرف دیگری به موجب عقد وکالت نایب در انجام امری می گردد وکیل نامیده می شود وکیل باید برای انجام امر اهلیت داشته باشد.

لفظ وکیل در قرآن مجید چندین بار آورده شده است و خداوند در موارد عدیدهای خود را وکیل نامیده است.

سوره مبارکه انعام آیه ۶۶: «… قل لست علیکم بوکیل»، سوره مبارکه انعام آیه ۱۰۲ : «… و هو على كل شيء وکیل»، سوره مبارکه انعام آیه ۱۰۷ : «… و ما جعلناک عليهم حفيظة و ما انت عليهم بوکیل»، سوره مبارکه یونس آیه ۱۰۸ : «… و ما أنا عليکم بوکیل» | سوره مبارکه شوری آیه ۶: «… و ما انت علیهم پوکیل»

بهترین وکیل کرمانشاه+شماره تلفنبهترین وکیل کرمانشاه+شماره تلفن

بهترین وکیل دادگستری

وکیل دادگستری به اشخاصی اطلاق می شود که به موجب قوانین به عنوان وکیل در محاکم پذیرفته می شوند و در صورتی میتوان وکیل مورد نظر از بهترین وکلا دانست که علاوه بر دانش و اطلاعات حقوقی کافی، تسلط بر فنون دفاع، کاملاً متعهد به حرفۀ وکالت باشد و نسبت به موکل خود احساس مسئولیت نماید.

تا قبل از سال ۱۳۷۹ تنها مرجع صدور پروانه وکالت کانون وکلای دادگستری بود اما پس از تصویب قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (مصوب ۱۳۷۹/ ۱ / ۱۷ مجلس شورای اسلامی) بموجب ماده ۱۸۷ و آیین نامه اجرایی آن قوه قضاییه نیز به موازات کانون وکلای دادگستری مبادرت به صدور پروانه مشاوره حقوقی و وکالت می نماید که البته این موضوع و گسترش بی رویه آن مورد اعتراض کانونهای وکلا قرار گرفته است.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *