تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره حقوقی از طریق واتساپ

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

 

در این مطلب به موضوع مشاوره حقوقی از طریق واتساپ اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

مشاوره حقوقی از طریق واتس اپ (WhatsApp)

همه‌ی  ما می‌دانیم که استفاده‌ی عموم مردم از فضای مجازی فقط چندین سال است که گسترش پیدا کرده‌است.

ما در مطالب فوق در مورد اهمیت و انواع گوناگون مشاوره‌ی حقوقی با شما عزیزان صحبت کردیم.

حال می‌خواهیم بدانیم که مراحل انجام مشاوره‌ی حقوقی از طریق واتساپ به چه صورت است. این کار بسیار آسان می‌باشد.

ابتدا لازم است شنا عزیزان شماره تلفن مشاوران مؤسسه‌ی حقوقی تهران وکیل را از همین سایت برداشته و در گوشی خود سیو نمایید.

سپس لازم است که به شماره‌ تلفن ما در برنامه‌ی واتساپ پیام بدهید تا در اولین فرصت به درخواست شما رسیدگی کنیم.

پس از این که شما عزیزان با مراحل مختلف مشاوره‌ی حقوقی از طریق نرم‌افزاری به نام واتساپ آشنا شدید، شاید از خود بپرسید که آیا این کار آنلاین نیاز به مدارک خاصی دارد یا خیر؟

باید بگوییم که این مشاوره به دلیل این که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، نیاز به مدرک خاصی ندارد اما موکل باید کارت شناسایی و شناسنامه‌ی خود را اسکن کند و از طریق واتساپ با وکیل به اشتراک بگذارد.

علاوه بر این، گاهی اوقات ممکن است وکیل از موکل خود بخواهد که تک تک صفحات پرونده را نیز اسکن نماید. در چنین شرایطی موکل موظف است که این مدارک را نیز به مشاور حقوقی خود ارائه دهد.

بدیهی است که وکیلان مؤسسه‌ی حقوقی تهران وکیل توانایی آن را دارند که در هر زمینه‌ای اعم از مشکلات حقوقی عمومی و مشکلات حقوقی تخصصی شما عزیزان را راهنمایی کنند.

وظیفه‌ی وکیل در مشاوره‌ی حقوقی از طریق واتساپ چیست؟

وکیلی که قرار است مسئولیت مشاوره‌ی حقوقی از طریق واتساپ را قبول کند،  باید دارای ویژگی‌های مشخصی باشد که ما این ویژگی‌ها را در مطالب فوق ذکر کردیم. علاوه بر این، این وکیل وظایف متعددی را بر عهده دارد. این وظایف عبارتند از:

  • در وهله‌ی اول وکیلی که مشاوره‌ی حقوقی از طریق واتساپ را به عهده دارد باید مرتباً موکل خود را چک کند. یعنی بازخورد موکل در مواجهه با مشکل حقوقی را بررسی نماید و در صورت لزوم، آن را تصحیح کند.
  • وظیفه‌ی دیگری که یک مشاور حقوقی در زمینه‌ی مشاوره‌ی حقوقی از طریق واتساپ دارد این است که این فرد باید با علم و دانش خود، تمامی جنبه‌ی‌های مشکلات حقوقی را بررسی کند و بهترین راه‌حل را در این زمینه به موکل خود ارائه دهد.
  • وظیفه‌ی بعدی‌ای که یک وکیل در این زمینه دارد این است که باید بتواند برنامه‌ریزی مشخصی را برای موکل خود طراحی کند و در همان بازه‌ی زمانی مشخص شده، نکات مربوط به مشکلات حقوقی را به موکل خود ارائه دهد.

همه‌ی ما می‌دانیم که واتساپ یک برنامه‌ی اینترنتی است. بنابراین لازم است که فرد برای انجام مشاوره‌ی حقوقی از طریق واتساپ، به اینترنت متصل شود.

گاهی اوقات دیده می‌شود که برخی از موکلان بسته‌های همراه ندارند و باید در یک محیط خاص باشند تا به اینترنت دسترسی پیدا کنند. برنامه‌ی مدیریت زمانی که از سوی وکیل به موکل ارائه می‌گردد، باعث می‌‌شود که تمرکز موکل بر روی مطالب افزایش یابد و موکل در همان بازه‌ی زمانی مخصوص برای انجام مشاوره حاضر باشد.

البته لازم به ذکر است که اگر در دیگر زمان‌ها نیز برای موکل سوال یا مشکلی پیش بیاید، وکیلان مؤسسه‌ی حقوقی تهران وکیل آمادگی این را دارند که راهنمایی‌های لازم را به موکل ارائه دهند.

استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در دنیای امروز امری مهم و ضروری است. در این میان گسترش انواع خدمات الکترونیک قضایی مانند سامانه ثنا در تسهیل طرح و پیگیری دعاوی حقوقی و کیفری نقش بسیار مهمی داشته اند. با وجود گسترش خدمات الکترونیک بهره گیری از شبکه های اجتماعی مختلف برای ارائه انواع خدمات مشاوره حقوقی می تواند نقش بسیار مهم و کلیدی در تسهیل استفاده عموم مردم از خدمات مشاوره حقوقی داشته باشد. مشاوره حقوقی از طریق واتساپ، یکی از انواع ارائه خدمات مشاوره حقوقی است که امکان دسترسی آسان به مشاورین و متخصصان حقوقی به عموم افراد جامعه و طرح مسائل و چالش های حقوقی با متخصصین این حوزه را می بخشد.

در قدم اول و برای بررسی مشاوره حقوقی از طریق واتساپ لازم است در خصوص لزوم بهره گیری از خدمات مشاوره حقوقی بیشتر آشنا شویم. به طور کلی بهره مندی از مشاوره حقوقی در موارد حساس و مواجهه با بن بست های حقوقی است که اهمیت خود را نشان می دهد.

مشاوره حقوقی از طریق واتساپمشاوره حقوقی از طریق واتساپ

اگر چه بهره مندی از خدمات مشاوره حقوقی پیش از مواجهه با بن بست های دادرسی می تواند موثرتر باشد برای مثال اگر در تنظیم یک قرارداد مهم پیش از هر امری از طریق مشورت با وکیل متخصص قرارداد تنظیم شود طبیعتا از بروز اختلافات بعدی و طرح دعوا در مراجع و دادگاه های حقوقی پیشگیری می شود.

در بهره گیری از خدمات مشاوره حقوقی ممکن است این تصور را داشته باشید که استفاده از خدمات مشاوره حقوقی و مراجعه به وکیل متخصص شما را متحمل هزینه خواهد کرد اما توجه داشته باشید که در موارد بسیاری اقدام شخص بدون کمک از یک وکیل مجرب ممکن است به شکست او در دعوای حقوقی علی رغم ذی حق بودن او ختم شود و چنین امری به معنای صرف هزینه مجدد و اطاله دادرسی می باشد.

مشاوره حقوقی از طریق واتساپمشاوره حقوقی از طریق واتساپ

استفاده از روش مشاوره حقوقی آنلاین و مشاوره حقوقی از طریق واتساپ می تواند مزایای بسیاری داشته باشد برای مثال ممکن است در هنگام مواجهه با یک فوریت حقوقی نیاز فوری به مشورت با وکیل متخصص داشته باشید اما امکان دسترسی به او در آن زمان و مکان خاص وجود نداشته باشد. طبیعتا در چنین حالتی است که اهمیت مشاوره حقوقی از طریق واتساپ مشخص می شود.

با بهره گیری از خدمت مشاوره حقوقی از طریق واتساپ در هر مسئله حقوقی می توانید با وکیل متخصص در همان حوزه مشورت کنید. توجه داشته باشید که حیطه وکالت نیز مانند سایر خدمات تخصصی در جامعه به صورت کاملا تخصصی دنبال می شود به این نحو که پرونده های کیفری و مرتبط با مسئله جرم و مجازات توسط وکیل متخصص در امور کیفری دنبال می شود و پرونده های حقوقی مانند دعاوی ملکی، وصول مطالبات و… توسط وکیل متخصص در امور حقوقی دنبال می شود. خوشبختانه با در نظر گرفتن خدمت مشاوره حقوقی از طریق واتساپ امکان هدایت شخص به صفحه چت با متخصص هر دعوای حقوقی یا کیفری توسط غالب موسسات حقوقی معتبر فراهم آمده است و از حیث تخصص وکیل مورد نظر اطمینان لازم به شما را خواهد بخشید.

مشاوره حقوقی از طریق واتس اپ (WhatsApp) به دلیل اینکه روابط انسان ها بیش از پیش پیچیده تر شده است و اغلب از طریق شبکه های اجتماعی نظیر واتس اپ، تلگرام و اینستاگرام باعث شده است نیاز به مشاوره حقوقی از طریق واتس اپ باعث گردید که گروه وکلای تهران اقداماتی را جهت ارائه مشاوره حقوقی از طریق واتس آپ برای هموطنان ارائه نماید.

روابط امروز انسان‌ها نسبت به قبل پیچیده‌تر شده و مشکلات حقوقی ممکن است برای هر کسی پیش بیاید اما همه فرصت یادگیری کامل اصول و قوانین حقوقی را ندارند و نیاز به کسی دارند که تجربه و دانش کافی در زمینه حقوق را داشته باشد تا بتواند توصیه و راهکار مناسب را ارائه دهد که مشورت با شخص متخصص اهمیت پیدا می‌کند.

مشاوره حقوقی از طریق واتساپمشاوره حقوقی از طریق واتساپ

مشاور حقوقی شخصی است که به شما در مواقعی که نیاز به راهکار در مسائل حقوقی دارید با تجربه و دانش خود به شما کمک می‌کند تا مشکل خود را رفع کنید و خدمات مشاوره حقوقی از طریق واتساپ و حضوری برای شما مفید خواهد بود.

عزیزانی که توان پرداخت هزینه برای وکیل را ندارند مشاوره حقوقی می‌تواند انتخاب خوبی برای آنان باشد که گروه تهران وکیل با دانش و تجربه خود در خدمت شماست.

مشاوره حقوقی از طریق واتس اپ (WhatsApp)
مشاوره حقوقی از طریق واتس اپ (WhatsApp)

مشاوره حقوقی واتساپی برای شخص حقوقی

اشتباه فکر نکنید فقط شخص حقیقی نیاز به مشاور حقوقی از طریق واتساپ ندارد بلکه شرکت‌ها و اشخاص حقوقی نیز نیازمند مشاوره حقوقی هستند مانند شرکت‌هایی که با بستن قرارداد به وکلای خوب و با تجربه به صورت بلند مدت با آنان همکاری کرده و برای رفع مشکلات‌شان توصیه و راهکار دریافت می‌کنند.

اهمیت مشاوره حقوقی از طریق واتس آپ (آنلاین)

ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که چرا مشاوره حقوقی از طریق WhatsApp؟ گاهی از اوقات تصمیماتی می‌گیریم که مدتی بعد از کرده خود پشیمان می‌شویم و مشکل از مشورت نکردن با فرد متخصص در هر زمینه‌ای است خصوصا در فعالیت‌های حقوقی که یک تصمیم اشتباه ممکن است نتیجه‌هایی غیر قابل جبران داشته باشد این نشان دهنده اهمیت مشاوره حقوقی است.

در پرونده‌های حقوقی وکلا وظیفه دفاع از موکل خود را به عهده دارند و با توصیه‌های خود موکل خود را به سمت پیروزی در پرونده می‌فرستند.

اگر تصمیمی گرفته‌اید که از آن اطمینان ندارید دریافت مشاوره حقوقی می‌تواند به شما کمک کند تا از درستی تصمیم خود اطمینان پیدا کنید و اگر مشکلی در انتخاب شما وجود دارد با راهنمایی شخص مشاور راه درست را انتخاب کنید.

زمان‌بر بودن پروسه رسیدگی پرونده: یکی از دلایلی که موجب طولانی شدن پروسه رسیدگی به پرونده می‌شود آشنا نبودن افراد به مسائل حقوقی و کیفری است.

قبل از شروع پرونده مشاور حقوقی می‌تواند با راهنمایی شما و نشان دادن راه‌های ساده و مناسب‌تر به شما در کاهش زمان رسیدگی به پرونده کمک کند همچنین در نتیجه هم تاثیر بهتری بگذارد.

آشنا شدن با فرآیندهای قضایی و حقوقی همیشه همیار شما خواهد بود تا مسئله خود را به بهترین نحو پیش ببرید.

مشاوره حقوقی از طریق واتس اپ (WhatsApp)

برای بهره بهتر از مشاوره حقوقی از طریق واتساپ باید به چه مواردی دقت کنیم ؟

 به سوالات مشاور به خوبی پاسخ دهید :‌ اولین نکته این است که در جلسات مشاوره در زمینه‌های مختلف زمانی که مشاور قصد فهمیدن کامل موضوع یا مشکل را دارد تا بتواند به بهترین شکل فرد را راهنمایی کند برای شروع جلسه سوالاتی می‌پرسد.

این سوالات که از طرف مشاور پرسیده می‌شود باید به خوبی و کامل پاسخ داده شود تا مشاور حقوقی از طریق واتساپ بتواند مسئله را درک کند پس در شروع جلسه مشاوره به تمامی سوالات مشاور حقوقی پاسخ کامل بدهید.

با رعایت این نکته مشاور می‌تواند با فهمیدن کامل موضوع راهکارها و توصیه‌هایی بهتری برای شما داشته باشد و تمام نکاتی که شما که ذهن‌تان دارید را مدنظر قرار دهد.

به مشاور به طور کامل اعتماد کنید و جزئیات پرونده را با مشاور در میان بگذارید همچنین در صورتی که ایده‌ای به ذهن‌تان می‌رسد حتی اگر به نظرتان مسخره است به مشاور بگویید که در ذهن‌تان چه می‌گذرد که همین ایده ممکن راه درستی برای شما در پیش بردن در پرونده باشد.

 یادداشت کردن را فراموش نکنید: افراد متخصص در یک حوضه زمانی که در مورد حوضه تخصصی خود صحبت می‌کنند هر جمله می‌تواند یک جمله کلیدی در یک مسئله یا پروژه باشد و شما با یادداشت کردن موارد کلیدی که مشاور حقوقی به شما می‌گوید می‌توانید بهره بهتری از جلسه مشاوره ببرید.

همچنین با یادداشت کردن می‌توانید در آینده هم از اطلاعات و تجربه مشاور متخصص استفاده کنید و با فراموشی مواجه نشوید همچنین موارد قانونی را حتما یادداشت کنید مانند قوانین خاصی که وجود دارد و مشاور به آن اشاره می‌کند.

مشاوره حقوقی از طریق واتساپمشاوره حقوقی از طریق واتساپ

پس در هنگام مشاوره سعی کنید با دقت به صحبت‌های مشاور گوش کنید و نکته‌های کلیدی را یادداشت کنید.

می‌توانید از نرم افزارهای مناسب برای گوشی همراه نیز استفاده کنید مانند برنامه Google Docs که یک برنامه عالی برای یادداشت کردن و نوشتن متن است همچنین امکان تایپ صوتی به شما کمک می‌کند تا در زمان کمتری متن خود را یادداشت کنید.

مزیت نرم افزار گوگل داکس آنلاین بودن آن است یعنی متن نوشته شده روی حساب کاربری شما در گوگل ذخیره می‌شود تا در صورت حذف شدن یادداشت روی حافظه گوشی شما بتوانید به پرونده نوشته شده دوباره در اینترنت دسترسی داشته باشید.

 با مشاور صادق باشید : صداقت در صحبت کردن با مشاور می‌تواند کلیدی باشد و دلیل تا حد ممکن مفید نبودن بعضی از جلسات مشاوره این است که فرد دریافت کننده مشاور با صداقت کامل جزئیات را با مشاور در میان نمی‌گذارد بنابراین طبیعی است که مشاور نتواند راهنمایی درستی داشته باشد اما مشاوران با تجربه با شروع صحبت شما متوجه بسیاری از موارد پنهان در مسئله می‌شوند.

به سن و جنسیت مشاور اهمیت ندهید: همانطور که در ادامه توضیح داده شده ویژگی‌های مشاور حقوقی خوب تجربه و دانش اوست و نه سن و سال یا جنسیت و بهتر است به موضوع جلسه مشاوره و سابقه مشاور فکر کنید تا مواردی که چندان ارتباطی به کیفیت مشاوره او ندارد.

انواع روش دریافت مشاوره حقوقی

شرایط برای همه افراد یکسان نیست و این موجب تنوع در خدمات سایت‌ تهران وکیل شده است تا بتوانید از هر نوع مشاوره حقوقی بهره ببرید و با توجه به شرایطی که شما دارید بتوانید به خوبی از توصیه‌ها و دانش متخصص حقوق استفاده کنید و مسئله خود را حل کنید.

مشاوره حقوقی از طریق واتساپمشاوره حقوقی از طریق واتساپ

مشاوره حقوقی تلفنی : گاهی شرایط شما به گونه‌ای است که نمی‌توانید به صورت حضوری به مشاور مراجعه کنید و یا مسئله شما با پرسیدن چند سوال می‌تواند رفع شود برای این مورد مشاوره حقوقی به صورت تلفنی با متخصص حقوق برای شما مناسب است.

مشاوره حقوقی حضوری: اگر در تهران هستید و می‌توانید به صورت حضوری به مشاور مراجعه کنید برای شما مشاوره حضوری گزینه بهتری است ولی اگر شهرستان‌ هستید و نمی‌توانید در تهران حضور پیدا کنید باید روش دیگری را برای دریافت راهنمایی حقوقی انتخاب کنید.

مشاوره حقوقی واتساپ:

در صورتی که در جایی به غیر از تهران هستید می توانید از خدمات مشاوره آنلاین گروه وکلای تهران بهره مند شوید: یعنی مشاوره حقوقی از طریق واتساپ

باید دقت کنید که دریافت مشاوره به صورت تلفنی برای پرسیدن چند سوال گزینه خوبی است ولی برای تفسیر و بررسی کامل مشکل و پرونده شما بهتر است به صورت حضوری مشاوره دریافت کنید.

مشاور حقوقی خوب واتس آپ چه ویژگی‌هایی دارد؟

شما زمانی که دچار بیماری می‌شود نیازمند پزشک هستید تا به شما برای درمان‌تان کمک کند اما برای مراجعه به پزشک سعی می‌کند پزشک به تجربه‌تر و با دانش بیشتر را انتخاب کنید و این برای دریافت مشاوره حقوقی از طریق WhatsApp نیز مهم است که مشاوری را انتخاب کنید که از مزیت‌های بیشتری برای شما برخوردار است که سایت تهران وکیل با مشاوران با تجربه خود به شما کمک خواهد کرد.

تسلط بر قوانین:‌ قوانین مختلف در زمینه‌های مالی, ملکی, خانواده و کیفری دارای پیچیدگی‌های خاص خود است که فرد مشاور باید روی این قوانین مسلط باشد و شما باید به این نکته دقت کنید کافی است درباره سایت تهران وکیل مطالعه داشته باشید تا از تسلط مشاور و متخصص اطمینان حاصل کنید.

صرفا به تبلیغات مشاوران دیگر اعتماد نکنید که ممکن است با راهنمایی اشتباه به شما شرایط پرونده مالی و … را برای شما بدتر کند ولی سایت تهران وکیل سعی می‌کند به بهترین نحو شما را راهنمایی کند.

مشاوره حقوقی از طریق واتساپمشاوره حقوقی از طریق واتساپ

دارای تجربه : مشاور حقوقی که تجربه بیشتری داشته باشد طبیعتا در تشخیص راه درست نیز می‌تواند بهتر عمل کند همچنین ممکن است مشاور از قبل با پرونده‌ای مانند پرونده شما کار کرده باشد پس هرچه مشاور دارای تجربه بیشتری باشد بهتر می‌تواند به شما کمک کند اما گاهی مشاورین جوان‌تر با خلاقیت خود می‌توانند راه‌های بسیار خوبی را به شما نشان دهند.

از همراهی شما سپاسگذاریم.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *