تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل آنلاین واتساپ

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل آنلاین واتساپ پرداخته شده است. شما می توانید از طریق وکیل آنلاین چت واتساپ با ما در ارتباط باشید.

وکیل آنلاین واتساپ وکیل آنلاین واتساپ

مطابق با قانون اساسی؛ همه ی افراد جامه از این حق و اختیار برخوردار می باشند که در دعاوی خود از وجود وکلای دادگستری استفاده نمایند و مراجع قضایی نمی توانند حق دسترسی افراد به وکلای دادگستری را محدود یا نادیده بگیرند همچنین به موجب قانون اساسی، مراجع قضایی موظف می باشند که برای افرادی که توانایی برخورداری از وکیل دادگستری نمی باشند، اقدام به تعین وکیل نمایند. درواقع می توان از وجود این امر و تصمیم قانون گذار  و الزام قانونی، پی به اهمیت و تاثیر گذاری حضور وکیل دادگستری در دعاوی و اعمال حقوقی برده و به جهت افزایش احتمال موفقیت در دعاوی و ایجاد اعمال و تعهدات حقوقی خود از حضور وکیل دادگستری بهره مند شوید. اما متاسفانه به دلایل مختلفی از جمله، هزینه های بعضا سنگین استفاده از خدمات حقوقی، عدم شناخت و اطمینان به وکلای دادگستری، عدم دسترسی به وکلای متخصص و متبحر و… مواردی از این قبیل از حضور وکیل در دعاوی و اعمال حقوقی خود استفاده نمی نمایند که البته منجر به بروز مشکلات مختلف و عدیده ایی در این خصوص خواهد شد.حال در این نوشتار قصد داریم به جهت تسهیل در استفاده و برخورداری افراد از  خدمات حقوقی، به موضوع برخورداری از خدمات مشاوره ای وکیل آنلاین واتساپ پرداخته، و اقدام به معرفی موسسه حقوقی تهران وکیل، به عنوان یکی از ارائه دهندگان تخصصی خدمات حقوقی به ویژه وکیل آنلاین واتساپ اشاره ای خواهیم داشت.

وکیل آنلاین واتساپ وکیل آنلاین واتساپ

ضرورت حضور وکیل دادگستری در دعاوی

متاسفانه در وضعیت کنونی بسیار با این مساله مواجه شده ایم که افراد از حضور وکلای دادگستری در هنگام طرح دعوا یا دفاع از عنوان انتسابی استفاده نمی نمایند یا پس از شکست در مرحله ی بدوی و اولیه ی ناچار به استفاده از وکیل در دعوای خود می شوند که این امر جز هدر رفت زمان و هزینه های صورت گرفته شخص، نتیجه ی دیگری در پی نخواهد داشت.

دراین باره و به جهت جلوگیری از هدر رفت وقت و مال افراد و البته حمایت از حقوق افراد باید بیان داشت که؛ از آنجایی که اطلاع و آگاهی نسبت به قوانین و مقررات رایج در محاکم دادگستری، مراجع ،ادارات، نهادهای عمومی و دولتی نظیر شهرداری ها ، اداره مالیات، سازمان  ثبت اسناد و املاک کشور و… یک امر کاملا تخصصی می باشد،  که عموم جامعه از آنها بی اطلاع می باشند و البته آگاهی و اشراف بر این مجموعه قوانین مستلزم صرف وقت، و تجربه بالایی می باشد، به همین منظور سپردن دعاوی خود به وکلای دادگستری امری کاملا بدیهی و البته منطقی محسوب می شود.

وکیل آنلاین واتساپ وکیل آنلاین واتساپ

مساله ی دیگر در خصوص اهمیت وجود وکلای دادگستری پس از بحث جلوگیری از هدر رفت وقت و هزینه  بحث جلوگیری از خسارات به وجود آمده و اثرات و تبعات منفی شکست در دعوای مطرح شده می باشد.

دراین باره باید بیان داشت که؛ با طرح یک دعوا و عدم اثبات ادعای خود و درنتیجه شکست در آن دعوا، بنا به تصمیم قاضی رسیدگی کننده و البته قانون حاکم، موضوع قابلیت طرح مجددا را از دست خواهد داد یا به عبارتی دیگر، نمی توان مجددا همان دعوا را علیه آن شخص مطرح نمود و رای صادره پس از انقضای مدت اعتراض قطعی خواهد بود . متاسفانه حقوق قانونی  افراد به واسطه ی عدم آگاهی افراد به این موضوع و البته قانون در معرض تضعیع و تلف قرار خواهد گرفت.  

مساله ی دیگر در خصوص عدم موفقیت و شکست در دعوا، الزام شخص به پرداخت هزینه دادرسی، هزینه وکیل و خسارات وارده به طرف مقابل دعوا می باشد.

در این باره  و به بیان ساده تر باید بیان داشت که، مطابق با قانون اگر شخصی دعوایی را علیه شما مطرح کند می بایست در ابتدا اقدام به پرداخت هزینه دادرسی نماید، حال درصورتی که شما در این دعوا شکست بخورید، می بایست هزینه دادرسی را که وی در ابتدا پرداخته است به همراه حق الوکاله وکیل درصورت داشتن وکیل(مطابق با تعرفه قانونی) و البته هزینه های اجرای حکم را نیز به وی پرداخت نمایید. یا اگر شما دعوایی را علیه شخصی مطرح نمایید و نتوانید ادعای خود را در دادگاه اثبات نمایید و دعوای شما به وسیله ی قاضی رسیدگی کننده رد شود، درصورت تقاضای طرف مقابل، توسط دادگاه، شما به پرداخت خسارت به طرف مقابل(هزینه ی از کارافتادگی، ایاب و ذهاب و…) محکوم می شوید.

پس با توجه به موارد بیان شده، حضور یک وکیل دادگستری در هنگام طرح دعوا و یا دفاع از دعوای مطرح شده، جدای از افزایش احتمال پیروزی در دعوا و احقاق حق، می تواند نقش زیادی در ایجاد خسارت های بیان شده داشته باشد.

ضرورت حضور وکیل دادگستری قبل از انجام هرگونه عمل حقوقی     

همانطور که اشاره شد، عموم مردم از قوانین و مقررات رایج و همچنین نکات و قواعد حاکم بر قراردادها، تعهدات و… اطلاعات و آگاهی کاملی نخواهند داشت، که انعقاد قرارداد بدون آگاهی نسبت به این موضوعات می تواند منجر به ایجاد خسارت متعددی به فرد شده و برای احقاق حقوق از دست رفته ی خود، چاره ای جز طرح دعوا در محاکم دادگستری که مستلزم صرف وقت و هزینه می باشد نخواهد داشت.

دراین باره توصیه می شود، افراد حتما پیش از انعقاد هرگونه قراداد یا انجام تعهد، اقدام به انجام مشاوره با یک وکیل دادگستری نموده، چراکه همواره پیشگیری بهتر از درمان می باشد و به عبارتی هزینه انجام یک مشاوره حقوقی، به مراتب بسیار کمتر از حق الوکاله وکیل،هزینه دادرسی، و طرح دعوا در محاکم دادگستری می باشد.

برای مثال فرض کنید خانمی پیش از انجام عقد نکاح بدون آگاهی از قوانین، از حقوق قانونی خود نظیر مهریه صرف نظر می نماید تا درازای آن حق طلاق(این اصطلاح غلط می باشد و درست آن وکالت در طلاق می باشد) را دریافت نماید تا بتواند بدون رضایت همسر خود اقدام به طلاق نماید. به همین جهت صرفا حق طلاق در عقد نامه درج شود درحالی که صرف درج حق طلاق سبب برخورداری از این حق نمی باشد بلکه مرد می بایست حتمابا حضور در دفاتر اسنادرسمی، وکالت نامه ای با مضمون وکالت در طلاق و ساقط شدن حق خود درخصوص طلاق به همسر خود تسلیم نماید.

به همین منظور توصیه می شود حتما پیش از انجام هرگونه دعوا یاعمل حقوقی با یک وکیل دادگستری اقدام به مشورت و بررسی موضوع نمایید.

وکیل آنلاین واتساپ وکیل آنلاین واتساپ

برخورداری از خدمات حقوقی به صورت غیر حضوری-وکیل آنلاین واتساپ

امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و ایجاد فضای مجازی و توسعه ی آن  که عموم مردم امروزه  از نحوه ی استفاده ی از آن آگاهی داشته و البته در دسترس بسیاری از افراد جامعه می باشد، موجب تسهیل امور و البته ایجاد بسیاری از مشاغل شده است. این امر درارائه ی خدمات حقوقی به ویژه امروزه به واسطه همه گیری بیماری کرونا، بیش از پیش بسیار نمایان شده است و امروزه بسیار شاهد این موضوع هستیم که افراد از فضای مجازی اقدام به ارائه خدمات حقوقی می نمایند.البته این امر دارای مزایایی بیشتری نسبت به مراجعه حقوقی و برخورداری از خدمات حقوقی می باشد.

برای مثال انجام مشاوره حقوقي رایگان از طریق وکیل آنلاین در واتساپ(به دلیل در دسترس بودن همگان و البته عدم فیلترینگ آن) امکان را برای افراد به وجود می آورد که در ساعات بیشتری از شبانه روز از مشاوره استفاده نمایند، یا در مشاوره حقوقی از طریق وکیل آنلاین واتساپ،امکان پیگیری مجدد و دسترسی بسیار راحت تر خواهد بود، همچنین مشاوره حقوقی از طریق وکیل آنلاین واتساپ از نظر صرف هزینه نیز بسیار به صرفه تر از مراجعه حضوری و یا حتی تماس تلفنی خواهد بود.

امروزه افراد و موسسات حقوقی زیادی نسبت به انجام مشاوره حقوقی غیرحضوری توسط وکیل آنلاین در واتساپ یا به شیوه های دیگر می نمایند، اما باید اذعان داشت که، موسسه حقوقی تهران به عنوان یکی از تخصصی ترین موسسات در زمینه مشاوره غیرحضوری از طریق وکیل آنلاین واتساپ می باشد که در ادامه بیشتر به نوع فعالیت و امور تخصصی آن آشنا خواهید شد.

   

موسسه حقوقی تهران وکیل ارائه دهنده خدمات حقوقی به صورت غیرحضوری از طریق وکیل آنلاین واتساپ

موسسه حقوقی تهران وکیل، با برخورداری از وکلا  و مشاورین حقوقی متخصص به قوانین و مقررات رایج  و با تجربه در طرح دعاوی مختلف در مراجع دادگستری، در کلیه دعاوی پس از بررسی موضوع هم به جهت طرح دعوا و هم به جهت دفاع از عنوان انتسابی اقدام به مشاوره حقوقی غیرحضوری از طریق وکیل آنلاین واتساپ می نماید.

در متن ذیل با مهم ترین فعالیت های موسسه حقوقی تهران وکیل در زمینه اعلام وکالت و مشاوره حقوقی از  طریق وکیل آنلاین واتساپ آشنا خواهید شد؛ 

قبول وکالت و انجام مشاوره حقوقی از طریق وکیل آنلاین واتساپ در دعاوی حقوقی

قوانین حقوقی که  شامل قانون مدنی، تجارت، بیمه و…از گسترده ترین تقسیم بندی های علم حقوق محسوب می شود که در برگیرنده کلیه ی روابط قراردادی نظیر مبایعه نامه ها، اجاره نامه ها، امور مربوط به اسناد تجاری نظیر چک و سفته، امور مربوط به داوری، مطالبه وجه و خسارات و… را شامل خواهد شد.

موسسه حقوقی تهران وکیل با برخورداری از مشاورین و وکلای دادگستری متخصص به این دعاوی،نسبت به کلیه این دعاوی اقدام به مشاوره حقوقی از طریق وکیل آنلاین واتساپ و پذیرش وکالت می نماید.

وکیل آنلاین واتساپ وکیل آنلاین واتساپ

قبول وکالت و انجام مشاوره حقوقی از طریق وکیل آنلاین واتساپ در دعاوی کیفری

یکی دیگر از امور حائز اهمیت که البته حجم بسیاری از دعاوی موجود در دادگستری را به خود اختصاص داده است، مربوط به دعاوی حوزه حقوق کیفری می باشد. 

در واقع در دعاوی کیفری از آنجایی که مال، جان، آبرو، اعتبار افراد گاها در معرض خطر و آسیب قرار می گیرد، بیش از پیش برای طرح دعوا یا دفاع از عنوان انتسابی ، حضور یک وکیل دادگستری یا انجام مشاوره حقوقی توسط او که به قوانین حقوق کیفری آگاه بوده و تجربه لازم را در این امور دارا باشد احساس خواهد شد.

موسسه حقوقی تهران وکیل با برخورداری از مشاورین و وکلای دادگستری متخصص به این دعاوی،نسبت به کلیه این دعاوی اقدام به مشاوره حقوقی از طریق وکیل آنلاین واتساپ و پذیرش وکالت می نماید.

*قبول وکالت و انجام مشاوره حقوقی از طریق وکیل آنلاین واتساپ در دعاوی امور خانواده

امور مربوط به حقوق خانواده، یکی از حساس ترین و آسیب پذیر ترین و البته در نوع خود بیشترین متقاضی در امر مشاوره حقوقی و تقاضای وکیل را به خود اختصاص داده است.

به همین منظور موسسه حقوقی تهران وکیل، با برخورداری از وکلا و مشاورین حقوقی متخصص و متبحر در دعاوی خانواده،آماده قبول وکالت و انجام مشاوره حقوقی از طریق وکیل آنلاین واتساپ در این حوزه می باشد.

قبول وکالت و انجام مشاوره حقوقی از طریق وکیل آنلاین واتساپ در امور مربوط به ثبت شرکت، ثبت برند، تغیرات شرکت و

 برای ایجاد یک موسسه و یک شخصیت حقوقی، مطابق با قوانین حاکم و رایج، می بایست تشریفاتی از سوی متقاضیان ایجاد شرکت یا موسسه صورت گیرد که اغلب افراد از این مسائل بی اطلاع هستند و انجام آن مستلزم

صرف وقت خواهد بود. به همین منظور وبه جهت تسریع در فرایند ایجاد شخصیت حقوقی یا انجام هرگونه تغییرات در شرکت(تغییرات درسرمایه، تغیرات در اعضای شرکت، مخل شرکت و…) موسسه حقوقی تهران وکیل با به بهره گیری از مشاورین و وکلای متخصص ، آماده ارائه مشاوری حقوقی از طریق وکیل آنلاین واتساپ و قبول وکالت در حوزه مربوط به امور شرکت ها می باشد.

وکیل آنلاین واتساپ وکیل آنلاین واتساپ

راه های ارتباطی با موسسه تهران وکیل جهت برخورداری از وکیل آنلاین واتساپ

جهت مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته با موسسه حقوقی تهران وکیل برای ارائه خدمات می توانید از این طریق وکیل آنلاین واتساپ جهت انجام مشاوره حقوقی آنلاین فوری ارتباط برقرار نمایند.

برای استفاده  و بهره برداری از خدمات موسسه، کافیست با شماره های 77221941-021 و 09371135833- 09100911179 ارتباط برقرار نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *