تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

شماره تلفن وکیل رایگان

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع شماره تلفن وکیل رایگان اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

آیا تا به حال در موقعیتی قرار گرفته اید که نیاز به مشاوره حقوقی داشته باشید اما توانایی پرداخت هزینه مشاوره با وکیل را نداشته باشید؟ اگر چنین است، پس می دانید که چقدر سخت و ناامید کننده است. در تهران، موسسات حقوقی وجود دارند که به کسانی که توانایی پرداخت هزینه مشاوره را ندارند، مشاوره حقوقی رایگان ارائه می‌دهند. در این نوشتار به بررسی خدمات رایگان حقوقی در تهران و نحوه اخذ مشاوره رایگان از مشاور حقوقی می پردازیم. دفتر حقوقی تهران وکیل مشاوره با وکیل رایگان تهران و شهرستان ها  و نحوه دسترسی به این خدمات در صورت نیاز به وکیل را در اختیار هموطنان قرار می دهد.

شماره تلفن وکیل رایگانشماره تلفن وکیل رایگان

مشاوره با وکیل رایگان تهران

احتمالاً تاکنون برای شما هم پیش‌ آمده است که در یک زمینه خاص حقوقی و مرتبط با علوم قضایی سؤالی برایتان ایجاد شود اما در اینترنت، کتاب‌ها و در بین دوستان و آشنایان به پاسخ درستی در مورد آن نرسید. در این وضعیت روش‌های گوناگونی وجود دارد که یکی از آن‌ها انتخاب یک وکیل و پرداخت هزینه‌ای در ازای دریافت مشاوره خواهد بود. البته که این روش مشکلات و معایب منحصر به خود را دارد. مثلاً شما همیشه به یک وکیل دسترسی ندارید و در هر شرایطی او نمی‌تواند به شما پاسخ درست بدهد.  اگر به دنبال اخذ مشاوره رایگان با یک وکیل در تهران هستید، برای یافتن مشاوره با وکیل رایگان، جستجو در اینترنت و مطالعه سایت های حقوقی که این امکان را فراهم آورده اند، می تواند بهترین گزینه باشد هنگامی که چند وکیل بالقوه پیدا کردید، حتما تماس بگیرید موضوع پرونده خود را مطرح نمایید اگر با پاسخ به سوالات حقوقی شما مساله حل شود دیگر نیاز به جلسه حضوری نمی باشد ولی گاها نیاز به بررسی بیشتر موضوع و مدارک موجود می باشد که در این صورت قرار ملاقاتی را تعیین کنید تا بتوانید در مورد مسائل حقوقی خود با جزئیات بیشتری صحبت کنید.

بایستی در نظر داشت وکیل همه‌جا همراه شما نیست و حتی در بسیاری از شرایط صرفاً به شما مشاوره حضوری داده و حتی تلفنتان را نیز در ساعات غیراداری پاسخ نمی‌دهد.

شماره‌تلفن وکیل رایگان عبارت پرجستجوی این روزهای مردم است.

اما چه راهکاری برای شما خواهیم داشت؟ استفاده از سیستم‌های مشاوره آنلاین و تلفنی مؤسسه تهران وکیل. فراموش نکنید که روش خود نیز ملاک‌های انتخابی دارد و به همین راحتی و به هرکسی در این زمینه نمی‌توان اعتماد کرد. در واقع با جستجوی عبارت شماره وکیل تلفنی و یا شماره‌تلفن وکیل رایگان با میلیون‌ها نتیجه در موتورهای جستجو برخورد می‌کنید.

برای مشاوره رایگان به کجا مراجعه کنیم؟

اگر به مشاوره حقوقی رایگان نیاز دارید، با چندین موسسه حقوقی تماس بگیرید و مشاوره اولیه ای با مشاوره حقوقی و یا وکیل مربوطه داشته باشید. پیشنهاد ما به شما عزیزان موسسه حقوقی معتبر تهران وکیل می باشد که با چندین سال سابقه وکالت در موضوعات مختلف حقوقی و اخذ تجربه کافی می تواند بهترین راهکارهای حقوقی را در اختیار شما قرار دهد.

می توانید در صورت لزوم به دفتر تهران وکیل واقع در نارمک تهران مراجعه نمایید. می توانید مشاوره حقوقی رایگان را به صورت آنلاین پیدا کنید. یک مکان خوب برای شروع، وب سایت موسسات حقوقی است. وب سایت مفید دیگر www.tehran-atorney.com است که فهرستی از ارائه دهندگان خدمات رایگان و کم هزینه در سراسر کشور را دارد.

وکیل رایگان در واتس‌اپ و تلگرام

امروزه امکان انتخاب یک وکیل مجازی و ارتباط با آن از طریق پیام‌رسان‌ها، شبکه‌های اجتماعی، تماس تلفنی و حتی سایت‌های اینترنتی وجود دارد. در نظر داشته باشید که برای این کار شما سایت‌ها و مشاورهای زیادی را می‌توانید انتخاب کنید. اما تنها تعدادی از آن‌ها بهترین هستند و به شما خدمات خوبی را ارائه می‌دهند.

دراین‌بین مؤسسه تهران وکیل خدمات خود را با تضمین بهترین کیفیت و ضمانت تجربه و دانش بالای پرسنل در اختیار عزیزان قرار می‌دهد. می‌توانید بدون محدودیت مکانی و زمانی در کمترین زمان ممکن با یک وکیل و یا مشاور حقوقی تماس حاصل نموده و در زمینه‌های مختلف پاسخ سؤالات خود را از او بگیرید. پیش از هر چیزی نباید این مسئله را فراموش کنید وکلای این مرکز تماماً دارای تجربه بالا در امر حل انواع پرونده‌ها در زمینه‌های مختلف هستند.

شماره‌تلفن وکیل رایگان در اسرع وقت بهترین راه برای نیازهای حقوقی و علوم قضایی.

 

شماره تلفن وکیل رایگانشماره تلفن وکیل رایگان

وکیل تلفنی رایگان در تهران

یکی دیگر از مزایای استفاده از شماره‌تلفن وکیل رایگان این است که شما محدود به مکان و موقعیت نیستید. خوب بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم برای خدمات خود از وکلای پایتخت استفاده کنیم و از این نظر برای کسانی که ساکن شهرستان و شهرهای مختلف هستند. این مسئله یک مشکل حل‌نشدنی است. اما مشاوره تلفنی و ارتباط اینترنتی با وکیل یک راهکار اساسی است.

روش‌های ارتباط با تهران وکیل نیز به‌صورت های مختلف خواهد بود. می‌توانید روی پشتیبانی بر خط سایت کلیک کرده و وارد چت آنلاین شوید. یا این که از طریق واتس‌اپ و دیگر پیام‌رسان‌ها با مشاور و وکیل در ارتباط باشید. برای کسانی که ترجیح می‌دهند به‌صورت تلفنی مشکل خود را با وکیل مطرح کنند. شماره‌های تلفنی روی سایت درج شده است که هرکدام از آن‌ها خیلی سریع شما را به بهترین وکیل وصل می‌کنند.

شماره‌تلفن وکیل رایگان مناسب همه است، در هر شغل و سمتی با هر جایگاه اجتماعی.

زمینه‌های کاری وکلای تلفنی

وکیل پرونده شما را مورد بررسی قرار داده و در نهایت بهترین پاسخ را به شما ارسال می‌کند. مشاوره فوری حقوقی می‌تواند در زمینه‌های مختلف از جمله مشاوره در موارد قانونی، تهیه پیش‌نویس، قرارداد، نامه‌ها برای درج در پرونده به‌عنوان مدارک قابل اثبات جرم، جمع‌آوری و نگه‌داری مستندات و مدارک مربوط به پرونده و ارائه مدارک و شواهد به دادگاه در صورت نیاز باشد. همین‌طور خدماتی که به مشتریان در روش مشاوره تلفنی حقوقی وجود دارد دسته‌بندی‌های موضوعی گوناگونی دارد. بخش خصوصی که مواردی منحصر به انحصار وراثت، قوانین معدنی و خانواده، دادخواهی و آسیب‌های شخصی و جزای عمومی است.

شماره‌تلفن وکیل رایگان در مواردی چون بخش‌های تجاری از جمله مشاوره برای راه‌اندازی انواع کسب‌وکارها و تجارت‌های داخلی و بین‌المللی، مالیات، قوانین استخدام اتباع خارجی، بیمه و خریدوفروش و البته دریافت مجوز شرکت‌ها به شما کمک خواهد کرد. همین‌طور اگر در زمینه‌های تخصصی‌تر نیاز به وکیل دارید. نگران نباشید. متخصصین حوزه مشاوره‌های قضایی در هر زمینه سعی می‌کنند که بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

خدمات مشاوره حقوقی تلفنی در شهرستان‌ها

آیا برای مشکلات و مباحث خود نیاز به یک وکیل خانوادگی خواهید داشت. درگیر مسئله ارث‌ومیراث شده‌اید و یا این که می‌خواهید در زمینه‌های نفقه، شیربها، طلاق و مواردی چون حذف نام همسر اقدام کنید اما هیچ اطلاعاتی در مورد مراحل قانونی ندارید. خوب به شما حق می‌دهیم. در هیچ مکتبی مگر گرایش‌های مرتبط با رشته‌های حقوقی در این مورد صحبتی نشده و اطلاعاتی نیز روی اینترنت به‌صورت صحیح و دقیق وجود ندارد. قطعاً مشاور و وکیل بهترین راهنمایی‌ها در این شرایط را برای شما خواهند داشت.

البته بازهم وکلایت ها به مسائل خانوادگی و موارد اشخاص حقیقی محدود نمی‌شود. دریافت مشاوره در زمینه‌های کیفری همچون: جعل، کلاه برداری، مال مشاع، املاک و خریدهای بدون سند و دارای سند و قولنامه‌های مشکل‌دار و وصول مطالبات برای کارفرمایان، کارمندان و کارگران. همه‌وهمه از این طریق امکانپذیر است.

توجه کنید که مسئله انتخاب وکیل این روزها برای کسانی که می‌خواهند هدفمند و بدون ضرر و زیان‌های بزرگ مالی در مسیر تجارت خود پیش بروند اهمیت زیادی دارد. تیم تهران وکیل به شما اجازه مشاوره تلفنی و در صورت نیاز مشاوره حضوری را نیز می‌دهد. می‌توانید قراردادی در این زمینه منعقد کرده و پس از آن مشاوره‌های حضوری رایگان دریافت فرمایید.

شماره‌تلفن وکیل رایگان ترفندی برای صرفه جویی در وقت و هزینه ها است.

مهارت‌های وکیل تلفنی

به‌طورکلی وکیل تلفنی و وکلا باید مهارت‌ها و دانش‌های منحصربه‌فردی داشته باشند که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم. نخست این که رازدار باشند. یعنی تمامی اطلاعات حقیقی و حقوقی که شما در اختیار آن‌ها قرار می‌دهید صرفاً در راستای پیشبرد پرونده استفاده شود. تحصیل در یکی از رشته‌های حقوق، الهیات و معارف اسلامی و شاخه‌های مربوط و توانایی توضیح موارد قانونی برای افراد غیرمتخصص و اعتمادبه‌نفس کافی و امکان متقاعدکردن افراد. در واقع وکیل باید حتی به‌صورت تلفنی حس اعتمادی در ذهن شما به وجود آورد که بتوانید به‌راحتی به او در انجام کارها تکیه کرده و دانش او را محترم بشمارید.

اگر می خواهید سطح دانش خود در زمینه علوم مدنی، دانستنی های حقوقی و… را بالا ببرید و با مشکلات حقوقی مواجه هستید. شماره‌تلفن وکیل رایگان را از تهران وکیل بخواهید.

وکیل تلفنی باید بتواند در موارد مرتبط به موضوعات مهریه، نفقه، حق طلاق، سهم ارث، سرقت، جرائم پزشکی، تقسیم ترکه، اجرت‌المثل و … به شما مشاوره‌های خوبی بدهد.

شماره‌تلفن وکیل رایگان میانبری برای ورود به دنیای قوانین مدنی است.

 

شماره تلفن وکیل رایگانشماره تلفن وکیل رایگان

وکیل خانواده تلفنی چیست؟

شماره‌تلفن وکیل رایگان در مواردی که شما قصد دریافت مشاوره در مواردی چون مشکلات خانوادگی، استرداد جهیزیه، حضانت فرزند بعد از طلاق، تغییر جنسیت، اثبات نسبت، جحر، نفقه زوجه و … به شما کمک کند. این کار باید نخست با بررسی پرونده انجام شود. متأسفانه یکی از سخت‌ترین کارها برای مردم ما این است که در چنین مواردی مشاوره دریافت کنند و به همین دلیل و از ترس آبروی خود معمولاً قید مشاوره و وکیل را می‌زنند.

از طرفی هزینه‌های وکیل معمولاً بالاست و برای هر جلسه مشاوره و حضور او در دادگاه‌ها نیاز به پرداخت ارقام بالایی وجود دارد. اما تیم تهران وکیل مفتخر است که در تمامی زمینه‌های حقوقی مشاوره‌های تلفنی را به افراد ارائه می‌دهد که حتماً کاربردی بوده و شخص بتواند متناسب با شواهد، اسناد و مدارک نیاز خود را برطرف کرده و پرونده را به نفع خود پیش ببرد.

مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری ، وکالت در زمینه‌های تخصصی، مشاوره حضوری، وکالت تلفنی و با تعهد به پرونده و انجام تمامی خدمات حتی به ایرانیان خارج از کشور از جمله مواردی است که توسط تیم تهران وکیل به‌عنوان اصل‌های اولیه در نظر گرفته شده است و این تیم سال‌هاست که در زمینه‌های مختلف شعار عدالت برای همه را محقق نموده است.

آشنایی با وکیل رایگان در تهران

اگر به دنبال کمک حقوقی رایگان در تهران هستید، ممکن است این کار سختی به نظر برسد، اما در واقع یافتن یک وکیل رایگان در تهران از طریق موسسه حقوقی تهران وکیل کار بسیار آسانی است. در اینجا چند نکته در مورد نحوه شروع وجود دارد:

  1. با پرسیدن از اطرافیان شروع کنید. با دوستان، خانواده و همکاران خود صحبت کنید تا ببینید آیا وکیل رایگانی در تهران می شناسند یا خیر. به احتمال زیاد شخصی که می شناسید قبلا از خدمات یک وکیل رایگان استفاده کرده باشد و بتواند به شما معرفی کند.

 

  1. از طریق جستجوی موضوع پرونده خود در اینترنت با چندین موسسه حقوقی و دفتر وکالت آشنا خواهید شد، هنگامی که چند نام را به دست آوردید، کمی تحقیق کنید. وب‌سایت‌های وکلایی را که مدنظرتان است بررسی کنید و بیوگرافی آن‌ها را مطالعه کنید تا درک بهتری از تجربه و حوزه‌های عملی آنها پیدا کنید؛ حتما از اعتبار پروانه وکالت آنها مطمئن شوید.

 

  1. یک مشاوره اولیه را برنامه ریزی کنید. اکثر وکلا به موکلین مشاوره اولیه رایگان ارائه می دهند تا بتوانید با آنها و عملکرد آنها بیشتر آشنا شوید. این همچنین فرصتی برای شماست تا هرگونه سوالی را که ممکن است در مورد پرونده خود یا روند قانونی به طور کلی داشته باشید بپرسید.

 

  1. وکیل مناسب خود را انتخاب کنید. پس از ملاقات با چندین وکیل مختلف، کمی وقت بگذارید و فکر کنید که با چه کسی بیشتر احساس راحتی و اعتماد می‌کنید و مطمئن هستید که می‌تواند بهترین وکالت ممکن را به شما ارائه دهد.

 

شماره وکیل جهت مشاوره رایگان در تهران

در صورت نیاز به کمک حقوقی در تهران می توانید برای مشاوره رایگان با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. در دفتر حقوقی تهران وکیل وکلای زیادی وجود دارند که مشاوره رایگان در زمینه های مختلف ارائه می دهند، بنابراین شما باید بتوانید وکیل مربوطه را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند. برای یافتن وکیلی که مشاوره رایگان ارائه می‌کند، می‌توانید به صورت آنلاین جستجو کنید یا از افرادی که می‌شناسید بخواهید معرفی کنند. در حین مشاوره حتما سوالات خود را مطرح کنید و تا حد امکان اطلاعات کسب کنید تا بتوانید در مورد استخدام وکیل آگاهانه تصمیم گیری کنید. ‏. پس از صحبت با چند وکیل، می توانید وکیلی که قصد سپردن پرونده خود را به ایشان دارید انتخاب ‏کنید.

به یاد داشته باشید که یک وکیل مجرب می‌تواند با علم و دانش و اتکا به تجربه خود حتی سخت‌ترین موضوعات و پرونده‌ها را به نفع شما دگرگون سازد.

اگر به دنبال شماره‌ تلفن وکیل رایگان هستید؛ حتما اعتبار آن را چک نمائید.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

11 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید
    کارمند هستم .یکی به من شکایت کرده به اتهام رشوه گرفتن .الان از تاریخ ۱۴۰۱/۲/۴ دادسرا منو به دستور دادستان تعلیق کردن و۴ روز در بازداشگاه زندان بودم وبا وثیقه ازاد شدم .الان بعداز ۷ ماه ۳ روز پیش تبرئه اینجانب از تجدید نظر اومد.تو این هفت ماه نه حقوقی گرفتم وکلا ابروی من رفته ۷ ماه تو خونه حبس کردم خودمو
    متن تبرئه اینجانب به شرح زیر هست .
    (ردیف ۱)هیچ گونه نقشی در اخذ رشوه نداشته وطرح شکایت علیه وی نیز به دلیل همین هدایت هایی بوده است که کارمندان متخلف این اداره اقدام کرده اند تا بتواند به دست همین شاکی از اب گل الود ماهی بگیرد .تجدید نظر خواهی خواسته را در خصوص ایشان نقض ومستندا به ماده۴ همان قانون و ماده ۱۲۰ قانون مجازات اسلامی وحاکمیت اصل برائت ،حکم برائت تجدید نظر خواه ردیف ۱ که بنده میباشم صادر مینماید .این حکم قطعی هست .
    الان چکار میتونم بکنم ابروی رفته ام را برگردونم .ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام وقتتون بخیر با توجه به توضیحاتی که فرمودین میتونید بازگشت به کار بگیرید و با توجه به اینکه رای برائت دارید میتونید حقوق معوقه 7 ماهتون رو دریافت نمایید.

  • سلام خسته نباشید حدود ۳ماه پیش شوهرم با دوتا از برادران قسمت از باغی را شراکتی خریداری کردن که ما کل پول رو پرداخت کردیم اما دوبرابر مقداری پول و چک به مالک دادن مالک برای ساخت تالار نیاز به پول داشت برای همین قصد فروش قطعه دیگری از باغ رو داشت ما هم قصد خرید برای همین ازما مقدار ۷۱ میلیون پول طلب کرد ما پول رو به مالک دادیم مبنی بر اینکه از قطعه ای که میخوایم کم کند ولی مالک این قطعه را به باورها و پدرم فروخت ولی پول ما رو نداده آیا ما میتوانیم این قطعه را پس بگیریم و از مالک شکایت کنیم ممنون از شما

    • سلام وقتتون بخیر در ابتدا باید مدارک و اسناد موجود بررسی شود تا بتونیم راهنماییتون کنیم لطفا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا همکارانم راهنماییتون کنند.

  • سلام تو یه رستوران مشغول به کار بودم یکی از مدیرهای رستوران بهم فحش داد، منم جوابش دادم اونم آمد من رو کتک زد ازخوابگاه بیرون انداخت میخاستم راهنمایم کنید ضمنا هم شاهد دارم هم دوربین مداربسته

    • باسلام
      بدوا باید به دفاترقضائی مراجعه نمایید و سپس شکوائیه تنظیم نموده و ازجمله مدارکتون به شاهد وفیلم دوربین اشاره ودرخواست ضبط فیلم را جهت از بین نرفتن آن از دادگاه درخواست نمایید

  • سلام وقت شمابخیرشوهرم همیشه کتکم میزنه واصلابامن روزهای خوش سپری نمیکنه منم میخوام طلاق بگیرم والبته دوتابچه دارم بایدچیکارکنم

  • سلام خسته نباشید پارسال یه آپارتمان خریدم گفتن مدیرعامل ومهندس آپارتمان به دونفرفروخته بودندسال۹۳ که مدارک و حکم دادگاه موجوده که خانم تودادگاه برنده شده و خونه روتحویل ایشون دادن سال۹۸ بعدسال۹۹ این خانم به یکی دیگه فروخته منم سال۱۴۰۱ تیرماه از ایشون خریدم البته مبایعه نامه باکد رهگیری خریدم که متن مبایعه نامه رو کارشناس ثبت تنظیم کردند و تو مبایعه نامه قیدشد که اگرچنانچه بعدا شخص حقیقی، حقوقی ادعایی داشت فروشندگان مسئول پاسخگویی هستند ۵ روز پیش همون آقایی که سال۹۸ دادگاه اونو ردکرده دوباره اومده بادوتا مامور احتمالا جعلی و به مستاجرم گفته اینجارو تخلیه کنید من خودم میام ساکن بشم و بعدشم رفته وخبری ازش نیست میخواستم بدونم نیازه من کاری کنم ؟

  • با عرض سلام و خسته نباشید.سوله ای را بصورت شفاهی برای مدت ۵ ماه بدون شاهد به رهن واجاره دادم.۸ ماه قبل ازاو توسط افرادی خواستم تخلیه کنه قبول نکرد گفت بعد از یکسال تخلیه میکنم حالا ۱۳ ماه شده باز هم تخلیه نمی کنه میگه دنبالش هستم جای مناسب گیرم نمی اید .درضمن هزینه اب وبرق وگاز انرا هم در طی یکسل خودم پرداخته ام.۴ ماهه که هیچ کرایه ای هم نپرداخته ایا میتونم وسایل مختصری که داره با اوردن دو شاهد بیرون بریزم و از شرش خلاص بشم.بجای دویدن تو پله های بی عدالتی

  • سلام پدرم دوچرخه دستش بوده موتور بهش میزنه مٱمور گفته مامقصریم درحالی که سرعتش دور میدان کم نکرد چطور میشه

  • سلام پدرم دوچرخه دستش بوده موتور بهش میزنه مٱمور گفته مامقصریم درحالی که سرعتش دور میدان کم نکرد چطور میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *