تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

شماره وکیل رایگان+تهران+کرج

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع شماره وکیل رایگان+تهران+کرج پرداخته شده است. شما عزیزان می توانید در صورت نیاز به وکیل رایگان تلفنی از طریق راه های ارتباطی با موسسه تهران وکیل تماس بگیرید.

حتما تا به حال خود یا اعضای خانواده یا بستگان با مسائل و امور حقوقی و قانونی مواجه شده اید ودرصدد راهنمایی و مشاوره با وکلا، مشاورین و اهل خبره به جهت برطرف نمودن مشکل خود باشید اما به جهت عدم آشنایی با وکلای مجرب و متخصص و یا عدم توانایی در پرداخت هزینه مشاوره وکیل و کارشناس حقوقی از انجام مشاوره و ارائه راهکارهای قانونی توسط ایشان منصرف شده باشید.اما ما در این نوشتار با درک تمامی مشکلات و معضلات موجود در انتخاب وکیل و مشاوره حقوقی، قصد داریم به بحث وکیل رایگان قوه قضاییه برای ارائه خدمات مشاوره ای و طرح دعوا بپردازیم.همچنین به جهت بهره برداری افراد از خدمات مشاوره ای ، ضمن تشریح خدمات حقوقی قابل ارائه از سوی موسسه حقوقی تهران وکیل، شماره وکیل رایگان برای انجام خدمات حقوقی نیز ارائه خواهیم نمود.

شماره وکیل رایگان+تهران+کرجشماره وکیل رایگان+تهران+کرج

نقش و جایگاه وکیل در دعاوی

علم حقوق یکی از گسترده ترین و درعین حال پیچیده ترین علوم حاضر در کشور ما محسوب می شود که آگاهی و اشراف برآن مستلزم صرف مدت زمان زیادی می باشد.اما متاسفانه بسیاری از افراد جامعه ما، از ساده ترین حقوق خود در جامعه بی اطلاع می باشند و البته تلاشی هم به جهت بهبود این موضوع متاسفانه توسط افراد جامعه دیده نمی شود و همین موضوع سبب وقوع بسیاری از اختلافات و دعاوی رایج بین مردم و دستگاه های عمومی و دولتی با مردم شده است. اما براساس تجربیات حاصله، افرادی که درهنگام انعقاد هرگونه قراردادها، و اعمال حقوقی، بروز مشکلات حقوقی، از وکلای دادگستری استفاده می نمایند، یا برای طرح دعوا یا دفاع از دعوای مطرح شده علیه خود ،موضوع را به یک وکیل اطلاع داده و براساس اقدامات و راهنمایی های  وکیل بهره مند می شوند، در اغلب موارد در دعوای مطرح شده پیروز و خسارت به مراتب کمتری متحمل می شوند تا به صورت خودسرانه و بدون مشاوره اقدام به حل و فصل مشکلات حقوقی خود بنمایند.

شماره وکیل رایگان+تهران+کرجشماره وکیل رایگان+تهران+کرج

اما همانطورکه در ابتدا بیان شد، متاسفانه بعضا شاهد این موضوع هستیم که هزینه ارائه خدمات حقوقی توسط وکلا و مشاوره حقوقی برای افراد سنگین و غیرقابل پرداخت بوده که در مباحث آتی به موضوع ارائه خدمات حقوقی و شماره وکیل رایگان بیشتر پرداخته خواهد شد.

بهره مندی از خدمات حقوقی-شماره وکیل رایگان

همانطور که اشاره شد، بعضا هزینه انجام مشاوره حقوقی و حق و الوکاله وکیل در دعاوی در کشور برای اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه بالا و سنگین می باشد. البته ذکراین موضوع لازم به ذکرمی باشد که اولا انجام هزینه و بهره گرفتن از وکلای دادگستری پیش از هرگونه اعمال حقوقی به مراتب به صرفه تر از طرح دعوا به دلیل عدم توجه به قانون و پرداخت حق الوکاله به وکیل برای طرح دعوا یا دفاع از دعوای مطرح شده علیه خود می باشد.ثانیا، هزینه مشاوره حقوقی و حق الوکاله وکیل نسبت به وکلای مختلف در سطح شهر و کشور متفاوت می باشد. برای مثال وکیلی متخصص در یک امر خاص و دارای تجربه و شهرت طبیعتا دارای حق الوکاله به مراتب بیشتری می باشد.

شماره وکیل رایگان+تهران+کرجشماره وکیل رایگان+تهران+کرج

حال با بیان مقدمه فوق، وباتوجه به هزینه های برخورداری از وکیل، نهادهای صادرکننده پروانه وکالت در کشور نظیر کانون وکلای  دادگستری و مرکز وکلای قوه قضاییه(وکلای ماده187و مشاوران سابق) برای برخورداری افراد از خدمات مشاوره ای و وکیل معاضدتی(وکیل رایگان) با مردم همکاری می نمایند. اما مساله ای که در این خصوص مطرح می باشد که، این نهادها درصورتی اقدام به  ارائه خدمات حقوقی و تعیین و وکیل رایگان برای افراد می نمایند که احراز نمایند که اشخاص فاقد تمکن مالی مناسب برای برخورداری از وکیل می باشند که دربسیاری از موارد اثبات این موضوع زمان بر بوده و البته با این درخواست و برخورداری از وکیل رایگان در دعاوی موافقت نمی شود.

شماره وکیل رایگان+تهران+کرجشماره وکیل رایگان+تهران+کرج

اما امروزه موسسات حقوقی در سطح جامعه وجود دارند که به راحتی و بدون محدودیت اقدام به ارائه خدمات حقوقی رایگان اعم از مشاوره توسط وکیل رایگان به جهت طرح دعاوی و دفاع از دعاوی مطرح شده علیه افراد ارائه می نمایند.

دراین باره و دراین خصوص باید بیان داشت که؛ موسسه حقوقی تهران وکیل با بهره گیری از وکلای متخصص و متبحر در تمامی امور و  دعاوی رایج در محاکم دادگستری آماده ارائه خدمات حقوقی به افراد جامعه می باشد.  نکته مهم و قابل توجه و تامل در ارائه خدمات حقوقی موسسه تهران وکیل،پشتیبانی تمام وقت و انجام مشاوره حقوقی  توسط وکیل رایگان انجام می شود و همچنین با درج شماره وکیل رایگان امکان ارتباط و مشاوره به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز فراهم می باشد.

خدمات قابل ارائه توسط موسسه حقوقی تهران وکیل

طرح دعوا و دفاع از متهم در پرونده های کیفری

امور به مربوط به حقوق و جزا و جرم شناسی به دلیل در برگیرنده جرائم و مجازات ها که نسبت به جان، مال، آبرو و اعتبار افراد صورت می گیرد همواره از جمله امور مهم و سرنوشت سازی محسوب می شود. به همین جهت توصیه می شود برای جلوگیری از تضعیع حقوق در این امور مهم و سرنوشت ساز، حتما از حضور وکیل دادگستری در این دعاوی استفاده نمایید.

موسسه حقوقی تهران وکیل با برخورداری از وکیل متخصص و آگاه به حقوق و قوانین کیفری، این امکان را برای افراد فراهم نموده است تا از موارد پیش بینی شده و درج شماره وکیل رایگان اقدام به مشاوره در این امور و انجام وکالت می باشد.

طرح  و پیگیری دعاوی حقوقی، خانواده، امورحسبی، ثبت احوال  

انعقاد هرگونه قرارداد و اعمال حقوقی مستلزم آگاهی و اطلاع از قوانین ومقررات دراین حوزه می باشد که درصورتی که توسط ناآگاه صورت پذیرد ممکن است خسارات سنگین و بعضا جبران ناپذیری به افراد متحمل بشود.همچنین امور مربوط به دعاوی خانواده نظیر درخواست طلاق مطالبه مهریه و اموری نظیر تغییر اسم و گواهی انحصاروراثت و…  اولامستلزم آگاهی و تجربه لازم دراین باره بوده و ثانیا این موارد اصولا مستلزم  صرف وقت می باشد که ارجاع کلی آن به وکلای دادگستری بسیار منطقی تر به نظر می رسد.

موسسه حقوقی تهران وکیل با برخورداری از وکلای متخصص و آگاه به قوانین خانواده و امور حقوقی و تجاری، این امکان را برای افراد فراهم نموده است تا در موارد پیش بینی شده و با درج شماره وکیل رایگان اقدام به مشاوره در این امور و انجام وکالت می باشد.

شماره وکیل رایگان+تهران+کرجشماره وکیل رایگان+تهران+کرج

انجام کلیه ی امور مربوط به ثبت شرکت، ثبت لوگو،ثبت برند، تغییرات شرکت

به طور کلی امور مربوط به ثبت شرکت و موارد بیان شده، جدای از این موضوع که نیاز به تجربه و آگاهی از تشریفات و مراحل مختلف آن می باشد، نیازمند پیگیری  مستمر مراتب صورت گرفته در سازمان و نهاد های ذی ربط می باشد که بهتراست افراد به واسطه ی اشتغال و جلوگیری از هدر رفت وقت خود و همچنین عدم تجربه و آگاهی از قوانین و تشریفات این مسائل، موضوع را به طورکلی به یک وکیل دادگستری ارجاع نموده ویا با راهنمایی و مشاوره یک وکیل اقدام نمایند.

موسسه حقوقی تهران وکیل با برخورداری از وکلای متخصص و آگاه به قوانین امور ثبت شرکت ، ثبت برند ومواردی از این قبیل که لازمه ی تشکیل و ادامه ی هر شرکت و شخصیت حقوقی می باشد این امکان را برای افراد فراهم نموده است تا در موارد فوق و با درج شماره وکیل رایگان اقدام به مشاوره در این امور و انجام وکالت بنماید.

شماره وکیل رایگان+تهران+کرجشماره وکیل رایگان+تهران+کرج

موسسه حقوقی تهران وکیل این امکان را برای افراد به وجود آورده است که پیش از اقدام به طرح دعوا یا هرفعل و انفعال حقوقی،با بهترین وکیل تهران و وکیل رایگان تلفنی تماس برقرار نمایند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *