تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

شنیدن صدای وکیل در طول شبانه روز در تهران وکیل

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع شنیدن صدای وکیل در طول شبانه روز در تهران وکیل اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

به سایت تهران وکیل خوش آمدید! آیا به مشاوره حقوقی نیاز دارید؟ آیا سوالاتی دارید که نیاز به راهنمایی تخصصی دارند؟ درنگ نکنید زیرا صدای وکیل 24 ساعته در تهران وکیل، منبعی معتبر برای مشاوره شبانه روزی با یک وکیل آگاه و با تجربه است. چه روز باشد و چه شب، تیم متخصصان حقوقی  ما اینجا هستند تا به شما کمک کنند. در این پست ، نحوه دسترسی به مشاوره رایگان تلفنی را بررسی خواهیم کرد و اطمینان حاصل می کنیم که نگرانی های حقوقی شما به سرعت و به طور موثر برطرف می شود. پس بیایید  راحتی و آرامش خاطری که با داشتن یک وکیل مورد اعتماد فقط با یک تماس به شما می‌رسد را کشف کنیم!

اهمیت وجود وکیل شبانه‌‌روزی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی در مسائل حقوقی خود به کمک وکیل نیاز داشته‌ باشید. اغلب افراد به دنبال وکیلی هستند که بتوانند در تمامی ساعات شبانه روز از راهنمایی‌های آن استفاده کنند. امروزه وکلای بسیاری مشغول به کار هستند که با تجربه و دانش خود، می‌توانند به بهترین شیوه دعاوی حقوقی را مدیریت کنند اما ممکن است این وکلا نتوانند تمامی ساعات شبانه‌روز را به شما عزیزان خدمات ارائه دهند.

خبر خوب این است که مشاوران و وکلای مؤسسه‌ی حقوقی تهران وکیل می‌توانند تمامی ساعات شبانه‌روز ، شما عزیزان را راهنمایی کنند. علاوه بر این، وکلای این مؤسسه از دانش و تجربه‌ی بالایی در زمینه‌ی انواع دعاوی حقوقی برخوردارند که شما می‌توانید با مراجعه به آن‌ها، دعاوی حقوقی خود را به بهترین شکل ممکن حل کنید.

صدای وکیل شبانه روزی

شماره وکیل 24 ساعته (شبانه روزی)

وقتی نوبت به مسائل حقوقی می رسد، زمان بندی بسیار مهم است. شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که نیاز به مشاوره یا کمک حقوقی فوری داشته باشید. اینجاست که شماره وکیل 24 ساعته به راه نجات شما تبدیل می شود. با استفاده از این خط تلفن اختصاصی، شما به تیمی از وکلای ماهر و آگاه دسترسی دارید که در هر زمانی از شبانه روز آماده کمک به شما هستند.

داشتن یک شماره وکیل 24 ساعته به این معنی است که هر زمان که به کمک نیاز داشتید فقط با یک تماس تلفنی، وکلای ما در دسترس شما خواهند بود. چه یک موضوع فوری باشد یا صرفاً به دنبال راهنمایی در مورد حقوق و گزینه های خود باشید، داشتن این خط ارتباط مستقیم می تواند آرامش فوق العاده ای را به ارمغان بیاورد.

دیگر برای رسیدگی به نگرانی های قانونی خود تا ساعات کاری عادی منتظر نمانید. شماره وکیل 24 ساعته تضمین می کند که کسی همیشه برای گوش دادن، ارائه مشاوره و راهنمایی شما از طریق پیچیدگی های سیستم حقوقی در دسترس است. مهم است که به یاد داشته باشید که این خدمات فراتر از ارائه مشاوره تلفنی است. در حالی که دریافت مشاوره تلفنی متخصص بدون شک مفید است، بسیاری از موسسات حقوقی خدمات اضافی مانند مشاوره آنلاین و حتی جلسات حضوری را در صورت لزوم ارائه می دهند.

با تماس با شماره وکیل شبانه روزی، نه تنها به تخصص حرفه‌ای دسترسی پیدا می‌کنید، بلکه مطمئن می‌شوید که پرونده شما بدون تأخیر غیر ضروری مورد توجه قرار می‌گیرد.

بنابراین شماره تلفن اختصاصی ما را برای آن لحظات غیرقابل پیش بینی که مسائل حقوقی خارج از ساعات اداری سنتی پیش می آید، ذخیره کنید. داشتن راحتی و در دسترس بودن شبانه روزی می تواند در حل سریع و کارآمد نگرانی های شما تفاوت ایجاد کند. در چنین مواقعی با شماره های  09371135833 و 09371135179 تماس حاصل نمایید.

صدای مشاوره رایگان شبانه روزی

آیا به مشاوره حقوقی نیاز دارید اما نمی توانید زمانی را برای مراجعه به دفتر وکیل در ساعات کاری معمولی پیدا کنید؟ خوب، دیگر نگران نباشید زیرا یک راه حل نوآورانه در دسترس است – تهران وکیل با استفاده از این سرویس در هر زمانی از شبانه روز ، راهنمایی های حقوقی حرفه ای را در دسترس هموطنان قرار داده است. داشتن یک خط مستقیم به یک وکیل که بتواند کمک فوری ارائه دهد بسیار ارزشمند است. چه یک موضوع مبرم باشد که نیاز به رسیدگی فوری داشته باشد یا صرفاً به دنبال مشاوره عمومی باشید، دسترسی به مشاوره رایگان شبانه روزی تضمین می کند که نیازهای قانونی شما به سرعت و کارآمد برآورده می شود.

با استفاده از این سرویس، دیگر لازم نیست تا روز کاری بعد، برای پاسخ به سوالات خود منتظر بمانید. شما می توانید بدون ترک آسایش خانه خود، راهنمایی های حقوقی تخصصی دریافت کنید. این راحتی به شما این امکان را می‌دهد که به نگرانی‌ها یا مسائلی که به وجود می‌آیند رسیدگی کنید، آرامش خاطر و صرفه‌جویی در وقت ارزشمندتان را فراهم می‌کند. روزهایی که مجبور بودید برنامه خود را دوباره تنظیم کنید تا فقط برای یک جلسه کوتاه با یک وکیل از کار مرخصی بگیرید، گذشته است. اکنون تنها یک تماس تلفنی لازم است و شما به یک وکیل با تجربه دسترسی مستقیم خواهید داشت که آماده کمک به شماست.

علاوه بر این، این سرویس محدودیت های جغرافیایی را حذف می کند. مهم نیست در کجای ایران قرار دارید، چه در شهر دیگری باشد یا حتی در کشوری دیگر، تا زمانی که دریافت تلفن یا اتصال به اینترنت در دسترس باشد، دریافت مشاوره حقوقی هرگز آسان تر از این نبوده است.

در نتیجه، در دسترس بودن صدای مشاوره رایگان شبانه روزی، نحوه اخذ مشاور حقوقی را با ارائه دسترسی شبانه روزی از هر نقطه جهان متحول می کند. این سرویس نه تنها در زمان با ارزش صرفه جویی می کند، بلکه تضمین می کند که افراد در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارند، راهنمایی سریع و قابل اعتماد دریافت می کنند. پس چرا صبر کنیم؟ امروز از این گزینه راحت استفاده کنید و در صورت لزوم با وکلای متخصص در ارتباط باشید!

اختیارات وکیل در چه مواردی باید در وکالت نامه ذکر شود؟

وکیلی که قرار است به عنوان وکیل شبانه‌روزی فعالیت کند، اختیاراتی دارد که باید در قرارداد وکالت یا وکالت نامه ذکر شوند.

این اختیارات به وکیل این امکان را می‌دهند که بتواند با استفاده از تجربه چ دانش خود، مشکل حقوقی را به بهترین شکل ممکن هدایت کند و راه‌حل‌هایی مرتبط با آن را به موکل ارائه دهد.

اختیارات وکیل شبانه‌روزی در وکالت یک پرونده عبارتند از:

  • در اختیار داشتن وکالت در دعاوی حقوقی مربوط به خسارات وارده به اشخاص و اموال
  • اختیار داشتن در به عهده گرفتن اداره‌ی دعاوی اعسار
  • وکیل شبانه‌روزی این اختیار را دارد که امور مربوط به مصالحه و سازش بین اشخاص و اموال و املاک و… را سر و سامان دهد و آن‌ها را به شیوه‌ای صحیح مدیریت کند.
  • داشتن اختیار در تعیین مسائل جعلی واشخاص نادرست
  • داشتن وکالت در انواع دعاوی از جمله دعاوی حقوقی عمومی، دعاوی حقوقی شخصی و دعاوی قانونی و دفاع از موکل خود برای اثبات ادعای مربوط به پرونده
  • وکیل شبانه‌روزی منتخب شما عزیزان می‌تواند در تعیین کارشناس برای پرونده نقش مؤثری را ایفا کند چرا که این وکیل در تعیین مصداق و کارشناس اختیار تام دارد.
  • اختیار داشتن برای دفاع از دعاوی مربوط به شخص ثالث

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به موسسه‌ی حقوقی تهران وکیل، یک وکیل خوب و باتجربه را برای انواع دعاوی حقوقی خود انتخاب کنید.

ویژگی‌ها و وظایف وکیل شبانه روزی

می‌دانیم که مسئولیت اصلی وکیل شبانه‌روزی این است که بتواند در تمامی ساعات شبانه‌روز به موکل خود خدمات ارائه دهد. شاید این سوال برای شما نیز پیش بیاید که این وکیل چه ویژگی‌ها و چه وظایفی را بر عهده دارد؟

ویژگی‌های یک وکیل شبانه‌روزی خوب این است که بتواند در تمامی زمینه‌ها موکل خود را راهنمایی کند و آسان‌ترین و سریع‌ترین راه‌حل را به موکل ارائه نماید. علاوه بر این، یک وکیل شبانه‌روزی خوب می‌داند که باید بدون در نظر گرفتن منافع مادی و مالی خود، تا جایی که می‌تواند به پرونده‌ی موکلش رسیدگی کند. اگر بخواهیم در مورد وظایفی که یک وکیل شبانه‌روزی به عهده دارد برای شما صحبت کنیم، باید بگوییم که این وکیل موظف است در تمامی ساعات شبانه‌روز و در مواقعی که موکل مشکلی را بر سر راه خود حس می‌کند، او را به بهترین شکل راهنمایی نماید. علاوه بر این، وکیل شبانه روزی باید پرونده‌ی موکل خود را جزء به جزء بررسی نماید تا بتواند آن را به خوبی هدایت کند.

مشاوره با وکیل و شنیدن صدای وکیل یکی از بهترین روش های متداول برای رسیدن به آرامش موکلین میباشد انجام مسائل و مشکلات حقوقی توسط وکلای موسسه حقوقی تهران وکیل میتواند به ارامش شما و خانواده کمک کند مشاوره با وکلای تهران وکیل به صورت تلفنی و آنلاین در طول مدت شبانه روز امکان پذیر است. شنیدن صدای وکیل در طول مدت شبانه روز رایگان است و برای انجام این کار وکلای پایه یک دادگستری و دارای سابقه کانون وکلای تهران مرکز، جمع آوری شده اند.

برای ارائه مشاوره به موکلان و برای انجام راهنمایی مشکلات حقوقی آنها که این روش از مشاوره تنها مختص افراد ساکن کشور نمی باشد. ایرانیان خارج از کشور هم می تواند از طریق وکیل آنلاین و اینترنتی در فضای مجازی می توانند مشاوره دریافت کنند. شنیدن صدای وکیل به صورت آنلاین و تلفنی در دفتر حقوق تهران وکیل انجام می شود.

شنیدن صدای وکیل در تهران وکیل

تهران وکیل با دارا بودن چندین دپارتمان در زمینه های حقوقی، کیفری، خانواده و اداره کار که برای هر کدام از جرایمی که در این دسته بندی های حقوقی گفته شده اطلاق می شود. در تهران وکیل به صورت تخصصی انجام مشاوره صورت می گیرد و راهنمایی های لازمه صورت می گیرد و اگر احتیاج به گرفتن وکیل و مراجعه حضوری باشد.

صدای وکیل شبانه روزی

شنیدن صدای وکیل یکی از بهترین روش هاست برای رفاه حال افراد. حال اینکه به شکل تخصصی صورت گیرد، خب طبیعتا می تواند باعث پیشرفت و بالا رفتن کیفیت مشاوره گرفتن بهترین راهنمایی و رویه قضایی برای انجام کار حقوقی می شود و رضایت موکل در پی دارد که این روش تخصصی شنیدن صدای وکیل در تمامی زمینه های حقوقی، کیفری، خانواده در دفتر تهران وکیل قابل انجام است.

مشاوره شبانه با وکیل | مشاوره با وکیل در شب

نیاز به مشاوره یا کمک حقوقی می تواند استرس زا باشد، به خصوص اگر خارج از ساعات کاری عادی اتفاق بیفتد. خوشبختانه، وکلایی هستند که حتی در ساعات پایانی شب مشاوره ارائه می دهند. این سرویس تضمین می کند که می توانید در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید، کمک مورد نیاز خود را دریافت کنید. مشاوره های شبانه برای افرادی که با مسائل حقوقی فوری روبرو هستند، راحتی و آرامش خاطر را فراهم می کند. چه با یک دستگیری غیرمنتظره، یک اختلاف خانوادگی یا هر موضوع مبرم دیگری درگیر باشید، دسترسی به راهنمایی وکیل در هر زمان بسیار ارزشمند است.

در طول این مشاوره ها، وکلای مجرب برای گوش دادن به نگرانی های شما و ارائه مشاوره های حرفه ای متناسب با شرایط شما در دسترس هستند. آنها می دانند که شرایط اضطراری همیشه منتظر ساعات اداری مناسب نیستند و بدون توجه به زمان، آماده کمک به شما هستند.

دسترسی مستقیم به وکیل در شب نیز می تواند به کاهش اضطراب کمک کند. دانستن اینکه یک فرد آگاه فقط یک تماس تلفنی با شما فاصله دارد، به شما امکان می دهد بدون تاخیر غیرضروری به مسائل فوری رسیدگی کنید. توجه به این نکته ضروری است که همه موسسات حقوقی خدمات مشاوره 2شبانه روزی را ارائه نمی دهند. بنابراین، هنگامی که در خارج از ساعات کاری عادی به دنبال کمک هستید، اطمینان حاصل کنید که موسسات معتبری را که به دلیل در دسترس بودن آنها در شبانه روز شناخته می شوند، تحقیق کنید.

به یاد داشته باشید: چه روز باشد و چه شب، دانستن حقوق و گزینه های خود برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد مسائل حقوقی ضروری است. بنابراین دریغ نکنید – هر زمان که لازم بود برای مشاوره تماس بگیرید! با ارائه پشتیبانی قابل اعتماد فراتر از ساعات کار سنتی، وکلایی که مشاوره در شب ارائه می دهند، تعهد خود را برای کمک به موکلین در جهت یابی موثر در موقعیت های چالش برانگیز نشان می دهند.

گاهی گرفتن راه حل و مشاوره که احتیاج به دین مدارک و مطالعه اوراق قضایی دارد. حال در هر جای کشور یا خارج از کشور باشد با ارسال عکس یا ایمیل آنها به صورت آنلاین و اینترنتی قابل استفاده است که این کار در زمینه کاری صدای وکیل گروه تهران وکیل  قابل انجام است.

جهت مشاوره حقوقی به صورت رایگان با وکیل مجرب با شماره های 09371135179 و 09371135833 تماس گرفته تا پاسخگو شما عزیزان باشیم.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

شایان ذکر است اطلاعات و خدمات فوق هیچ گونه ارتباطی به هیچ وجه با مجموعه حقوقی ثبت شده ی “صدای وکیل” ندارد .

Facebook
Twitter
LinkedIn

27 دیدگاه

  • زوج درسال 70 وزوجه در سال 75 فوت کردند ايا ارث زن طبق قانون جديد محاسبه مي شودياقانونقديم که فرزندانش مطالبه کردند

  • من برای مراسم عروسی با اتلیه قرار داد بستم ۴ میلیون نقد پرداخت کردم و ی چک ۱۱ میلیونی برا اخر مهر دادم ولی با توجه به وضعیت کشور مراسم کنسل تاریخ مراسم ۹۹/۸/۸برای چک باید چیکار کنم

  • پسرم 6ساله در 27شهریور 99تصادف کرده الان براش دیه اینو نوشتن جراحت حارصه راست پیشانی وراست صورت وبینی 2تورم راست پیشانی 3کبودی راست پیشانی 4کبودی راست لگن 5تورم آرنج راست 6تورم زانوی چپ…ارش بند2بمیزان سه دهم درصد وبند 5سه دهم درصد وبند 6سه دهم درصد دیه کامل براش نوشتن میخواستم ببینم جمعا چقدر میشه

  • مرحوم عمه ی مادرم ازشوهرمرحومش فرزندی نداشت بعداز مرگ او پسربرادرشوهر ودایی کوچکم تمام اموال اورا بردن تکلیف قانونی چیست

  • مرحوم عمه مادرم ازشوهر مرحومش فرزندی نداشت بعداز مرگ عمه دایی ها وپسربرادر شوهر عمه همه اموال اورا بردن تکلیف قانونی چیست؟

  • باسلام وخسته نباشید . پدر من نزدیک به بیست ساله ازدنیا رفتن تمام دارایی پدرم یک منزل مسکونی است ما هفت خواهر برادریم که یکی از برادرانم شهید شدن یکی دیگه موج گرفته خودم اوایل انقلاب یکی ازپاهام تیرخورده کلاخانواده مذهبی هستیم من اون زمان سهم خانه پدریم را به یکی ازبرادرانم بصورت دست نویس واگذارکردم به مبلغ دومیلیون و پانصد بعد همان خانه را کلا بنام مادرمان کردیم الاان سه ساله مادرم فوت شده آیا بنده سهم میبرم ازاین خانه که بنام مادزم هست ممنون میشم جوابمو بدید .باسپاس

  • سلام من مشاور املاک هستم اپارتمانی را که در رهن بانک بوده من اجاره دا ه ام حال بانک ارتمان را فروخته و مستاجر را بیرون کرده و مساجر از مک شکایتکرده وقرضالحسنه که مبلغ ۷۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان است از من میخواهد لطف راهنمایی کنید

  • سلام میخام بدونم مادر در زمان حیات ارثشا چطور میتونی بین فرزندانش تقسیم کنه آیا می‌تونه مساوی بده یا همون دوسهم پسر یه سهم دختره درضمن موقع وصیت وجود همه بچه‌ها لازمه یا نه

  • فحش مادر زن به داماد براساس فیلم چه حکمی دارد در قانون با توجه به اینکه داماد دختر ایشان را مورد اذیت قرار داده

  • خواستم شکایت داماد از مادر زن بدلیل فحاشی براساس فیلم در دادگاهوحمایت مادر از دختر چه حکمی دارد

  • سلام من دزر عطاری کار کردم به مدت دوماه مقداری قرص ترامادل و متادون وشربت تریاک و ب ۲ مبازره باموا د مخدر داخل مغازه مرا دستگیر کرده ومرا بازداشت کردند حالا من موندم برام سو سابق میشه

  • پدرم فوت شده ودایی من خانه‌ پدرم رابه اسم مادرش کرده و وام‌ برداشته ومن حق پدریم رامیخاهم اما نميدهد کمکم کنید

  • پدرم فوت شده و دایی من خانه پدرم رابه اسم مادرشان کرده‌ و وام‌ برداشته ومنم حق پدری میخواهم اما نمی‌دهد کمکم کنید

    • سلام وقتتون بخیر پروندتون نیاز به بررسی دقیق تری دارد از جمله : انتقال ملک در زمان حیات پدرتون بوده یا خیر و اینکه با اجازه پدرتئون بوده یا خیر برای همین منظور لطفا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا همکارانم راهنماییتون کنند.

  • سلام وکیل من در اثر کرونا فوت کردند نمی دانم الان باید چکار کنم با توجه به هزینه ای که پرداخت کردم

  • سلام من یه ماه پیش از نمایشگاه یه تاکسی پژو مدل ۹۸ خریدم ولی صاحب نمایشگاه بدون حضور فروشنده به اسم فروشنده به این عنوان که از فروشنده وکالت داره قولنامه نوشت وگفت ۱۴۶۵۰۰۰۰۰تومن نقد و۳۰ قسط ۹۷۰۰۰۰ ولی در قولنامه اسمی از اقساطی بودن ماشین نبرده بعد از یک ماه که فروشنده میخواد برام وکالت بزنه فهمیدم ۳۸ تا از قسط ماشین مونده من چه جوری میتونم پیگیری کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

  • سلام من خانه ام را بنام همسرم کردم و بعد از پانزده سال زندگی بدون اینکه من بدونم خانه را فروخته ودو بچه ی من را برداشته و رفته مسافرخانه جوابه منو نمیدن من میخوام شکایت کنم چون او اعتیاد به شیشه هم دارد و بهزیستی بچه دومم را موقع به دنیا امدن به من داده اما حتی نمیتوانم بچه ام را ببینم از شما میخوام بهم کمک کنید چگونه باید طلاقش بدم و بچمون تحویل بگیرم

  • [quote name=”حسین”]سلام من خانه ام را بنام همسرم کردم و بعد از پانزده سال زندگی بدون اینکه من بدونم خانه را فروخته ودو بچه ی من را برداشته و رفته مسافرخانه جوابه منو نمیدن من میخوام شکایت کنم چون او اعتیاد به شیشه هم دارد و بهزیستی بچه دومم را موقع به دنیا امدن به من داده اما حتی نمیتوانم بچه ام را ببینم از شما میخوام بهم کمک کنید چگونه باید طلاقش بدم و بچمون تحویل بگیرم[/quote]

    سلام ، موضوع شما در این جایگاه امکان پاسخ مناسب و کافی ندارد ولی به طور کلی در خصوص خانه راه کاری وجود ندارد ، برای طلاق در صورت اثبات اعتیاد خطر ساز ایشان ، امکانش هست و برای فرزندان حق ملاقات و یا سلب حضانت از طریق دادگاه امکان پذیر است .

  • سلام ما خونمون میخوایم بفروشیم یکی از بنگاه از سند تک برگ خونه عکس گرفت آیا امکان جعل وجود دارد؟

  • [quote name=”اریا”]سلام ما خونمون میخوایم بفروشیم یکی از بنگاه از سند تک برگ خونه عکس گرفت آیا امکان جعل وجود دارد؟[/quote]
    سلام ، اگر منظورتان جعل با عکس هست ، چنین چیزی امکان ندارد ولی بقیه موارد بستگی به آن فرد دارد.
    در صورت تمایل جهت هماهنگی برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر ، با شماره های دفتر مرکزی تماس بگیرید.
    ۰۲۱۷۷۲۲۱۹۴۱
    ۰۹۱۰۰۱۱۱۷۹

  • با سلام ما یک خونه داریم بعد شوهرم با یک اقایی که تاجر چای و برنج بودن کار میکرد بعد به شوهرم گفتن چون پول ندارین اندازه یک میلیارد از خونه تو توی ی بنگاهی که اشنای اون اقا بود و بنامم کن ولی توی ِقرارداد ذکر میکنیم و قرار بوده مدارکا توی اون املاک باشن ولی متاًسفانه چند روزی ما نبودیم بدون اینکه مارو در جریان بزارن رفتن خونه رو بنام زدن کدرهگیری دار کردن و کلیه مدارکارو بردن لطفاً مارو راهنمایی کنید

  • سلام.اپارتمان خریدم بنام نمیزنه،خسارت هم گذاشتیم چقدر زمان می‌بره تا شکایت کنم و به نتیجه برسم.همه چیز،قانونی و درسته

  • [quote name=”آراد ابراهیمی”]با سلام ما یک خونه داریم بعد شوهرم با یک اقایی که تاجر چای و برنج بودن کار میکرد بعد به شوهرم گفتن چون پول ندارین اندازه یک میلیارد از خونه تو توی ی بنگاهی که اشنای اون اقا بود و بنامم کن ولی توی ِقرارداد ذکر میکنیم و قرار بوده مدارکا توی اون املاک باشن ولی متاًسفانه چند روزی ما نبودیم بدون اینکه مارو در جریان بزارن رفتن خونه رو بنام زدن کدرهگیری دار کردن و کلیه مدارکارو بردن لطفاً مارو راهنمایی کنید[/quote]
    سلام متاسفانه سوال شما به گونه ای طرح که بخشی از آن نا معلوم است .
    به همین دلیل ممکن است جوابتان را بصورت کامل دریافت ننمایید ، به هر حال در جواب شما و بنا بر اطلاعاتی که دادید ، با تنظیم هر قرار دادی در بنگاه نمیتوان خانه ای را به نام کسی نمود و این به نام کردن به قول شما ، که جایگزین عبارت نقل و انتقال رسمی سند مالکیت در مفهوم عامه و یا عموم مردم بوده است ، به صرف تنظیم مبایعه نامه ای حتی به شکلی صحیح و رد و بدل نمودن ثمن آن به صراحت و وضوح با نیت به نام زدن سند آن ملک ، نیاز به حضور در دفترخانه اسناد رسمی در مقابل با الباقی ثمن و تحویل ملک به خریدار می باشد . ضمنا ایشان به تنهایی ننیتوانند قرارداد کد رهگیری دار تنظیم و امضا نمایند و حتما نیاز به امضای همسر شما خواهد بود مگر آنکه خربدار وکالتنامه ای در این خصوص از ایشان داشته و یا همسرتان به شخصه امضای ذیل این قرار داد را نمایند . آخر اینکه اگر اصول مدارک ملکی بطور امانی در اختیار مشاور املاک بوده و تخلفی با آن صورت پذیردو رسیدی برای آن دارید ، میتوانید اقدامات قانونی علیه ایشان نمایید ، در ضمن اگر نگرانی شما از در
    اختیار داشتن غیر قانونی مدارک توسط ایشان می باشد . باید گفت اگر مدارک و یا اسناد مالکیت هر ملکی و به هر صورت در اختیار فردی غیر از مالک قرار بگیرد . میتوان گفت خوشبختانه به روشها و طرق قانونی هیچ گونه امکان و یا توانایی نسبت به انتقال مالکییت آنها به نام دارنده و یا هر گونه دخل و تصرف دیگری در آن وجود ندارد ، مگر با استفاده از عناوین مجرمانه ای مثل جعل و یا مشابه آن ، که به قطع یقین اگر فردی قصد و یا توان چنین افعال مجرمانه ای را دارا باشد ، حتی بدون در اختیار داشتن مدارک ملکی شما هم چنین توانایی را نیز خواهد داشت.

  • [quote name=”طیبه”]سلام.اپارتمان خریدم بنام نمیزنه،خسارت هم گذاشتیم چقدر زمان می‌بره تا شکایت کنم و به نتیجه برسم.همه چیز،قانونی و درسته[/quote]
    سلام ، وقت بخیر ، کار بدی میکنه و برای اقدام قانونی و زمان رسیدن به نتیجه قطعی و اجرای آن ، بازه زمانی کاملا بستگی به شرایط محلی ، روند رسیدگی پرونده ، شعبه قضایی مربوطه و پیگیری افراد می باشد که این دوره را گاها میتوان بین ۳ ماه تا دوسال و یا حتی بیشتر هم تخمین زد .

  • سلام قرار داد ما ۱۴۰۱/۱/۱ تمام شده صاحب خانه شکایت کرده مگر در کرونا حکم تخلیه می تواند بگیرد ما را تهدید می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *