تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در اهواز+وکیل+هزینه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع طلاق توافقی در اهواز+وکیل+هزینه اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

طلاق توافقی در اهواز+وکیل+هزینهطلاق توافقی در اهواز+وکیل+هزینه

وکیل طلاق توافقی اهواز

در صورت نیاز به جدایی از همسر خود به صورت توافقی، شاید بتوانید در شهر اهواز وکلای مجرب و متخصص در امور خانواده را پیدا کنید که امکان ارائه مشاوره برای طلاق توافقی در اهواز را داشته باشند و یا این که با قبول وکالت بتوانند پیگیر مراحل قانونی آن شوند. در این صورت به طور حتم نیازی به مراجعه مکرر به دادگاه و یا مشکلات دیگری که زوجین به طور معمول هنگام نیاز به طلاق با آن مواجه می شوند را نخواهید داشت و می توانید با کمترین دردسر موفق به جدایی از یکدیگر و ثبت طلاق شوید.

طلاق توافقی در اهواز+وکیل+هزینهطلاق توافقی در اهواز+وکیل+هزینه

شهر اهواز و سایر مناطق و شهرهای قرار گرفته در استان خوزستان از جمله بخش هایی از کشور هستند که قومیت های مختلفی با آداب و فرهنگ متفاوت در آن زندگی می کنند و برای همین آداب و رسوم ازدواج و طلاق هم به صورت سنتی متفاوت است. با این وجود با توجه به تغییراتی که در آداب و رسوم مردم و نگرش آن ها به ازدواج و طلاق در شهرهایی مانند اهواز دیده می شود و لزوم ثبت رسمی ازدواج در دفاتر رسمی شاهد نیاز روزافزون مردم به خدمات مشاوره حقوقی و یا وکالت در امور خانواده هستیم.

طلاق توافقی در اهواز+وکیل+هزینهطلاق توافقی در اهواز+وکیل+هزینه

موسسه حقوقی تهران وکیل اگر چه در کلان شهر تهران قرار دارد و خدمات وکالت را به شهروندان محترم در تهران و کرج ارائه می کند، اما در صورتی که هر یک از زوجین در اهواز نیاز به مشاوره در این زمینه داشته باشند این امکان را فراهم کرده است تا با استفاده از چت واتساپ و یا پس از تماس با شماره تلفن موسسه به ارائه خدمات مشاوره حقوقی برای طلاق توافقی در اهواز و استان خوزستان بپردازد. به همین دلیل در صورت نیاز می توانید با چت آنلاین با کارشناسان ما در موسسه سوالات خود را در ارتباط با نحوه پیگیری طلاق توافقی در اهواز بپرسید و در اسرع وقت پاسخ های لازم را دریافت نمایید.

طلاق توافقی در اهواز+وکیل+هزینهطلاق توافقی در اهواز+وکیل+هزینه

تلاش موسسه بر این بوده است تا خدمات خود را در سرتاسر ایران به صورت آنلاین در اختیار کلیه اقشار جامعه قرار دهد و زوج هایی که با هم مشکل دارند و به دنبال راهی برای طلاق توافقی با دردسر کم می باشند نیز امکان استفاده از این خدمات را خواهند داشت.

مراحل طلاق توافقی در اهواز

مراحل قانونی لازم برای طلاق توافقی در اهواز مانند مراحل قانونی است که در سایر بخش های کشور طی شود و برای همین ممکن است که شما نیاز به شرکت در جلسات مشاوره داشته باشید تا بتوانید با تنظیم دادخواست موفق به طلاق توافقی در اهواز شوید. به طور حتم یک وکیل مجرب بسیار بهتر می تواند به شما کمک کند تا این مراحل را طی کنید و به نتیجه مطلوب با توافق طرفین دست پیدا کنید.

طلاق توافقی در اهواز+وکیل+هزینهطلاق توافقی در اهواز+وکیل+هزینه

در این مواقع باید در مورد نحوه پرداخت مهریه نیز به توافق برسید و یا بخشی از مهریه توسط همسر بخشیده شود و یا این که زوجه قبول کند که بخشی از مهریه را به صورت اقساطی دریافت نماید.

نکات مهم دیگری هم هستند که می توانید ضمن تماس با شماره تلفن یک وکیل طلاق توافقی در اهواز یا پس از تماس با کارشناسان ما در موسسه حقوقی تهران وکیل از آن ها اگاه شوید. لازم به ذکر است که هزینه طلاق توافقی در اهواز با در نظر گرفتن هزینه خدمات مشاوره حقوقی و یا هزینه حق الوکاله وکیل محاسبه می شود.

طلاق توافقی در اهواز+وکیل+هزینهطلاق توافقی در اهواز+وکیل+هزینه

اما سایر هزینه های مورد نیاز مانند هزینه ثبت درخواست در مراجع قضایی و یا دفاتر خدمات الکترنیک نیز (در کنار هزینه جلسات مشاوره و آزمایش های لازم) بر روی مبلغ کل هزینه طلاق توافقی در اهواز یا هر شهر دیگری تاثیر گذار خواهند بود.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

طلاق توافقی در اهواز

اگر شما درگیر یک پرونده‌ی طلاق توافقی در اهواز(به انگلیسی:consensual divorce in Ahvaz) هستید، بهترین کسی که می‌تواند به شما کمک کند، یک وکیل طلاق است. بهترین وکیل طلاق توافقی در اهواز کسی است که تجربه و توانایی بالا در خصوص پرونده‌های طلاق داشته باشد. یک وکیل طلاق به دلیل آگاهی از قانون و راه‌های قانونی می‌تواند باعث تسریع روند پرونده‌ی شما بشود.

چطور یک وکیل تضمینی طلاق در اهواز پیدا کنیم؟

زمانی که شما درگیر یک پرونده‌ی طلاق هستید، سردرگم و پریشانید و نیاز به یک مشاور و وکیل دارید تا راه و چاه را نشانتان بدهد و شما را از مخمصه‌های اداری و قانونی نجات دهد. وکلایی که سال های سال در زمینه‌ی پرونده‌های طلاق فعالیت داشته‌اند، بهترین گزینه برای شما هستند. گروه تخصصی وکلای طلاق به شما کمک می‌کند تا بهترین وکیل طلاق در اهواز را پیدا کنید. با ما تماس بگیرید و بهترین وکیل را اخذ کنید.

وظایف وکیل طلاق در اهواز چیست؟

یک وکیل طلاق در ابتدا باید به موکل خود مشاوره حقوقی در خصوص طلاق بدهد. این مشاوره به قدری مهم است که می‌تواند تصمیم موکل را تغییر بدهد و یا او را برای انجام تصمیمش ترغیب بکند. اگر تصمیم موکل پس از مشاوره حقوقی وکیل، گرفتن طلاق باشد، وکیل باید در جلسات دادگاه حضور پیدا کند. به دلیل اینکه زوجی که برای طلاق اقدام کرده است، مایل به حضور در جلسات دادگاه نیست، در بسیاری از مواقع به وکیل طلاق در اهواز، وکالتنامه می‌دهند تا ایشان به جای موکل در جلسات دادگاه حاضر شود. روشن است که وکیل طلاق مانند همه‌ی وکلا لازم است ادله‌ی کافی و مستندی را برای دادگاه آماده کند تا توسط آنها از موکل خود دفاع کند.

آیا داشتن وکیل طلاق الزامی است؟

اگر شما تصمیم بگیرید بدون حضور یک وکیل طلاق، در جلسات دادگاه بروید احتمالا کارتان سخت خواهد شد. به دلیل عدم آگاهی از قوانین و راه‌های قانونی شما در دادگاه سردرگم می‌شوید و امکان طولانی شدن پروسه‌ی طلاق شما زیاد است. یک وکیل طلاق در اهواز با داشتن تجربه و آگاهی روند حقوقی پرونده‌ی شما را تسریع می‌کند. هرچه پرونده‌ی شما با سرعت بیشتری جلو برود، به طور حتم هزینه‌ی شما هم کمتر خواهد شد.

هزینه‌ی وکیل طلاق در اهواز چقدر است؟

هر وکیل دستمزد مختص به خود را دارد اما تعرفه‌هایی وجود دارد که وکلا موظف هستند که طبق آن عمل کنند. برخی مواقع وکلایی که دستمزد بسیار بالاتر از حد استاندارد می‌گیرند. این موضوع باعث می‌شود افراد بدون داشتن وکیل برای طلاق خود اقدام کنند که خود این امر موجب مشکلات فراوانی می‌شود.ما در گروه وکلای طلاق به شما وکلایی باتجربه معرفی می‌کنیم که طبق تعرفه‌های استاندارد حق وکالت دریافت می‌کنند.

آیا برای گرفتن حضانت نیاز به وکیل طلاق داریم؟

پاسخ این سؤال مثبت است و در واقع  یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی که وکیل طلاق می‌تواند به شما کمک کند، حوزه حضانت است. وکیل بهترین و سریع‌ترین راهکارها را برای حضانت در نظر می‌گیرد. معمولا زوجین در هنگام  طلاق، به شدت نگران وضعیت حضانت فرزند خود هستند و به دلیل اینکه دانش حقوقی و اطلاعات کافی در این زمینه ندارند، بهتر است با بهترین وکیل طلاق در اهواز مشاوره کنند و پس از اخذ وکیل برای گرفتن حضانت فرزندشان اقدام قانونی بکنند.

آیا مشاوره با وکیل طلاق در اهواز به صورت تلفنی امکان پذیر است؟

بله! شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ 09129353470 تماس بگیرید و مشاوره‌ی حقوقی دریافت کنید.
بهترین وکیل طلاق در اهواز چه ویژگی‌هایی دارد؟
یک وکیل خوب باید دانش و مهارت به همراه تجربه و سابقه‌ی روشن داشته باشد. اعتبار یک وکیل و این موضوع که شهرت وی به راستگویی و رازداری به چه میزان است، از مهم ترین ویژگی‎‌‌های اوست. بهترین وکیل طلاق در اهواز علاوه بر اینکه دانش و علم کافی دارد، باید خودش را به روز نگه دارد و اطلاعات حقوقی روز دنیا را دنبال کند.

وکیل طلاق در خصوص مهریه چه اقدامی می‌کند؟

مهریه از نظر قانونی حق زن محسوب می‌شود. زن می‌تواند حتی بعد از جاری شدن خطبه هم مهریه را طبق قانون دریافت کند اما در اکثر مواقع و به صورت عرف، زن در زمان طلاق مهریه اش را درخواست می‌کند. وکیل طلاق اگر پرونده‌ی زوجه را در اختیار داشته باشد، می‌کوشد به روش قانونی و با سرعت بالا و دردسر کم مهریه را از زوج بگیرد و در صورتی که وکیل برای زوج باشد، می‌داند که این حق قانونی و شرعی است و  نمی‌شود آن را پایمال کرد. اما او سعی می‌کند درخواست اعسار کرده و مهریه را قسط‌بندی کند تا متناسب با توانایی و شرایط زوج، مهریه در اقساط متعدد پرداخت شود.

vakil talagh

نقش وکیل طلاق در طلاق توافقی چیست؟

درست است که در طلاق توافقی، پروسه‌ی طلاق آنقدر زمان بر نیست اما داشتن وکیل طلاق در اهواز می‌تواند این زمان را بسیار کوتاه‌تر کند. حتی اگر طلاق به صورت توافقی بخواهد انجام شود، مراحل قانونی را باید طی کند و این مراحل نیاز به یک وکیل آگاه و مسلط دارد. ارائه‌‌ی یک دادخواست و حضور در جلسات دادگاه و داوری، مراحلی هستند که یک وکیل طلاق در صورتی که طلاق توافقی باشد انجام می‌دهد.

وکیل طلاق درباره‌ی مسئله نفقه چه می‌کند؟

اگر طلاق به صورت توافقی باشد و زوجین درباره‌ی مسئله نفقه توافق کنند که دادگاه طبق همان پیش می‌رود اما در غیر این صورت، وکیل طلاق می‌تواند اقدامات حقوقی را برای نفقه انجام دهد. نفقه به وجهی گفته می‌شود که مرد باید به زن پرداخت کند تا زندگی او با ناراحتی و مشکل همراه نشود. در مواردی نفقه از وظیفه‌ی مرد خارج می‌شود برای مثال در صورت عدم تمکین زن و طلاق.

وقتی زوجین از هم طلاق می‌گیرند ، حق نفقه برای زن از بین می‌رود اما نفقه برای فرزند تا زمان بلوغ یا ازدواج بر گردن مرد باقی است.

برای آشنایی بیشتر و مشاوره رایگان با وکیل طلاق با شماره های درون سایت تماس حاصل فرمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *