تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مزایای گرفتن وکیل برای طلاق توافقی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

ممکن است طرفین در طول مرحله طلاق توافقی چه در دادگاه ها و چه در جلسات مشاوره نخواهند حضور داشته باشند یا باهم روبه رو شوند و یا ممکن است زوجه وکالت در طلاق از زوج دریافت نموده باشد که در این موارد هر یک از طرفین با دادن وکالت به وکیل مجرب و حرفه ای طلاق می تواند در هیچ یک از جلسات دادگاه و مشاوره حضور نیافته و وکیل پایه یک دادگستری تمام مراحل را به انجام می رساند.

 

بنابراین در زمانی که زوجه از زوج وکالت در طلاق دارد باید از طرف زوج وکیل دادگستری انتخاب نماید تا بتواند از طریق دادگاه حکم طلاق خود را دریافت نماید و همچنین در صورتی که مراحل قانونی طلاق را نمی داند می تواند از طرف خود نیز به وکیل دادگستری وکالت دهد تا مراحل طلاق سریعتر و حرفه ای تر انجام گردد.

مهم ترین مسئله در طلاق توافقی این است که طرفین مطمئن باشند حقوق مالی آنها به درستی رعایت شده و حقوقشان ضایع نشده باشد بنابراین باید کسی همراه شما باشد تا به تمام مسائل و حقوق مالی زوجین آگاه و مسلط باشد تا بتواند از حقوق آنها دفاع نماید و بهترین تصمیم را در خصوص حقوق مالی و غیرمالی آنها بگیرد.

پس بهتر است در تمام مراحل طلاق و در مرحله ای که طرفین به توافق می رسند وکیل مجرب و حرفه ای کنارشان باشد تا تمام مراحل به درستی به انجام برسد زیرا در خیلی از موارد میبینیم که زوجه به وعده های زوج راضی شده بدون اینکه چیزی دریافت نماید و با ناآگاهی تمام مراحل را امضاء نموده و بعد از اتمام کار تازه متوجه می گردد که با ناآگاهی از تمام حق و حقوق خود گذشته و بدون اینکه چیزی دریافت نماید زوج او را طلاق داده است و به هیچ یک از تعهدات شفاهی خود نیز عمل ننموده است.

بنابراین چه بهتر است در زمان انجام طلاق که امری مهم است و سریعاً به نتیجه می رسد و درآن سرعت و دقت عمل بالایی نیاز است هر یک از طرفین وکیل طلاق توافقی همراه خود  داشته باشند زیرا علاوه بر اینکه وکیل طلاق تمام راه های قانونی و مراحل طلاق توافقی را آگاه می باشد و می تواند با سرعت و دقت تمام مراحل را در یک روز به انجام برساند به همان اندازه به تمام حقوق مالی و غیرمالی طرفین آگاهی دارد و می تواند بهترین مشاوره و راهنمایی را به طرفین بنماید.

در وکالتنامه طلاق چه چیزهایی باید درج گردد؟

در بعضی از موارد با توافقاتی که زوجین با هم می نمایند زوج به زوجه وکالت در امر طلاق می دهد که در وکالتنامه طلاق نکات بسیار مهمی باید قید گردد تا بعدها طرفین با مشکلات مواجه نگردند.

از جمله اینکه مسئله مهم مربوط به مهریه باید مشخص گردد ممکن است زوج به زوجه وکالت در انواع طلاق را بدهد اما در مورد مهریه چیزی در خصوص بذل کل یا تعدادی از مهریه قید نگردد که در این مورد اگر کلاً در مورد مهریه در طلاق توافقی صورت نگرفته باشد زوجه در مراحل بعد از عقد نیز می تواند مهریه خود را کاملاً به اجرا بگذارد و همچنین اگر تعدادی را بذل نماید و تکلیف مابقی مهریه مشخص نگردد و رها گردد زوجه می تواند آنها را مطالبه نماید بنابراین باید تعداد مهریه و مقدار بذل شده ی مهریه کاملاً مشخص و واضح گردد.

مزایای گرفتن وکیل برای طلاق توافقی

همچنین اگر بخواهید طلاق رجعی نبوده باید مقداری از مهریه بذل گردد و زوج قبول بذل نماید و طرفین رجوع از بذل را از خود سلب و ساقط نمایند در غیر اینصورت طلاق رجعی محسوب می شود.

نکته ی مهم دیگر در وکالت در طلاق قید شدن وکالت تام و غیرقابل عزل وکیل و اسقاط حق تجدیدنظرخواهی و فرجام خواهی طرفین در گواهی عدم امکان سازش می باشد و در نهایت وکالت در اجرای صیغه طلاق نیز به زوجه داده شود تا در زمان اجرای صیغه طلاق با مشکل مواجه نگردد .

برای انتخاب وکیل مجرب و حرفه ای در طلاق توافقی به طور مع الواسطه برای زوج و وکیل اجرای طلاق توافقی و مشاوره تلفنی رایگان در خصوص تنظیم متن وکالت نامه طلاق توافقی و بهترین وکیل طلاق ازطرف زوج یا زوجه در تهران و اطراف تهران با موسسه حقوقی تهران وکیل ارتباط برقرار نمایید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در باب طلاق توافقی یا گرفتن مشاوره از وکیل طلاق توافقی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تهران وکیل تماس حاصل فرمایید

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *