تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در نوشتار حاضر به مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته پرداخته شده است. در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان می توانید از طریق شماره های موجود با ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته
مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته

امروزه با توجه به حجم بالای پرونده های حقوقی در دادگاه ها ،روند رسیدگی به پرونده ها و شکایات به پروسه ای زمان بر تبدیل شده است. در این حین ناکافی بودن علم افراد عادی در مسائل حقوقی موجب طولانی شده زمان دادرسی پرونده ها شده است. این مسائل باعث می شود تا وقت و هزینه افراد زیادی روزانه در دادگاه ها تلف شود. بسیاری از این افراد برای نپرداختن هزینه به وکیل از تخصص این افراد کمک نمیگیرند. اما در نهایت هزینه ای چند برابر هزینه ای را که باید به وکیل بپردازند به علت نداشتن تجربه و دانش حقوقی از دست می دهند. اگر شما نمیخواهید در دسته این افراد قرار بگیرید با ما همراه باشید.

مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته چیست و توسط چه افرادی صورت میگیرد؟

مشاوره حقوقی یعنی زمانی که شما میخواهید از شرایط و ضوابط پرونده خود اطلاعات بیشتری کسب کنید به مشاور حقوقی مراجعه می کنید. مشاوره حقوقی در گذشته بیشتر به صورت حضوری یا تلفنی صورت میگرفت اما با مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته مجموعه تهران وکیل شما هیچ محدودیتی ندارید. در مورادی افراد قصد دارند قبل از هرگونه اقدام قانونی از زوایای قانونی آن مطلع شوند تا بتوانند تصمیم گیری بهتری داشته باشند، برای این افراد بهترین گزینه دریافت مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته است.دریافت مشاوره حقوقی نیازی به مراجعه حضوری ندارد و شما میتوانید با سرچ کردن در اینترنت بصورت آنلاین و رایگان از مشاوره حقوقی متخصصین مجموعه ما بهره منده شوید. به علاوه اینکه مشاوره حقوقی با افراد متخصص مانع از طولانی شدن روند رسیدگی پرونده شما خواهد شد. مشاوره حقوقی به افراد دید بازتری درباره مسائل حقوقی میدهد و افراد میتوانند با در نظر گرفتن جوانب و شرایط عمل خود انتخاب عاقلانه ای داشته باشند. در مواردی نیز افراد برای سپردن پرونده خود به وکیل تردید دارند مشورت با مشاور حقوقی پاسخ مناسبی برای سوالات آن هاست.

افرادی به عنوان وکیل انلاین فعالیت میکنند که تحصیلات خود را در رشته حقوق یا فقه و حقوق به پایان رسانده اند. این دسته از مشاورین حقوقی معمولا در سازمان ها و ادارات به عنوان مشاور حقوقی مشغول به کار می شوند و در مواردی مانند تنظیم قراردادهای تجاری جوانب را مورد بررسی قرار میدهند. وظیفه مشاورین حقوقی مهم و ضروری است زیرا در صورتی که نکات حقوقی رعایت نشوند نتایج جبران ناپذیری حاصل میشوند. این دسته از فارغ التحصیلان حقوقی به غیر از فعالیت در شرکت ها و و ادارات درموسسات حقوقی نیز به عنوان مشاور حقوقی فعالیت میکنند و به افراد عادی مشاوره حقوقی ارائه می دهند. دسته ای از مشاوران حقوقی وکلا هستند. وکلا افرادی هستند که در آزمون قوه قضاییه یا سازمان اتحادیه وکلای دادگستری شرکت میکنند و پس از قبولی و گذراندن دوران کارآموزی به عنوان وکیل فعالیت خود در زمینه حقوقی آغاز میکنند و بسیاری از وکلا به علت تجربه ای که طی سالیان در سیستم قضایی به دست آورده اند میتوانند بهترین گزینه برای دریافت مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته باشند.فارغ التحصیلان حقوق برای فعالیت به عنوان مشاور حقوقی الزامی به داشتن پروانه وکالت ندارند. کارآموزان وکالت نیز میتوانند به عنوان مشاورین حقوقی فعالیت کنند اما صرف دانش حقوقی برای مشاور بودن کافی نیست و تجربه در امور قضایی مسئله ای مهم است. مشاوران حقوقی مجرب و متخصص در مجموعه تهران وکیل برای ارائه مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته در خدمت شما عزیزان هستند.

مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته
مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته

مزایای مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته چیست؟

1)این نوع از مشاوره 7 روز هفته و به‌صورت 24 ساعته در خدمت شماست و محدودیتی در زمان برای دریافت مشاوره حقوقی نخواهید داشت. از هدررفت زمان شما جلوگیری میکند و به شما کمک میکند در زمان مناسب به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

2)مشاوره حقوقی که از مجموعه تهران وکیل دریافت میکنید رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ندارد. دریافت مشاوره حقوقی رایگان به صرفه جویی در هزینه های شما منجر می شود. این نوع از مشاوره برای افرادی به علت مشکلات مالی توانایی مراجعه به وکیل را ندارند نیز مفید است.

3)مشاوره حقوقی آنلاین به مراجعه حضوری نیازی ندارد و شما میتوانید به صورت آنلاین با مشاورین ما صحبت کنید و از علم و تخصص آن ها بهره مند شوید. نیازی نیست حتما به تهران مراجعه کنید از تمامی نقاط ایران میتوانید از مشاورین حقوقی اطلاعات لازم را دریافت کنید.

مشاوره حقوقی آنلاین به زمان و مکان محدود نیست و حتی مسائل مالی نیز دیگر مانعی برای دریافت اطلاعات قانونی به حساب نمی آیند.

با استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته شما دیگر نیازی به جستجو اطلاعات در سایت های نامعتبر ندارید، با مراجعه به سایت تهران وکیل و دریافت مشاوره حقوقی، اطلاعات معتبر و مرتبط با پرونده حقوقی خود را دریافت میکنید.

آیا میتوان با استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته مشاوره تخصصی دریافت کرد؟

مشاورین تمام تلاش خود را به کار میبرند تا اطلاعات لازم حقوقی را در اختیار شما قرار دهند. برای مثال در تنظیم قرارداد، مسائل مرتبط با ازدواج و حضانت فرزندان، اثبات کلاهبرداری ،خیانت درامانت و…در تمامی این موارد اطلاعات اولیه و مهم به شما ارائه میشود، همچنین شما میتوانید مدارک وموارد مرتبط با پرونده را در تلگرام یا واتس آپ به مشاره هایی که در همین صفحه مشاهده می کنید، برای مشاوره حقوقی ارسال کنید و نظر او را در این باره بدانید اما در مواردی که پرونده شما نیاز به بررسی دقیق مدارک و مشاهده اسناد داشته باشد ممکن است مشاورین به شما مشاوره حقوقی حضوری را پیشنهاد بدهند.

مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته در تمامی زمینه ها پاسخگوی شماست از جمله:

دعاوی خانوادگی که امور مرتبط با خانواده هستند مانند مطالبه مهریه، عدم تمکین زوجه، حضانت فرزندان ،طلاق توافقی، سهم الارث،… از قبیل مسائلی هستند که در این نوع مشاوره میتوانید از شرایط آن ها مطلع شوید.

دعاوی مالی دعاوی در رابطه با اموال اشخاص هستند برای مثال مطالبه چک، سفته، مطالبه خسارت به صورت کلی، درخواست ابطال سند مالکیت و… در دسته دعاوی مالی قرار میگیرند.

دعاوی کیفری پرونده هایی هستند که جرمی واقع شده و شاکی به دنبال مجازات مجرم است یا مجرم به دنبال اثبات بی گناهی خود است. مانند اثبات توهین، افترا، کلاهبرداری رایانه ای و ساده، تجاوز، شرب خمرو… در این نوع پرونده ها نیز دریافت اطلاعات حقوقی راهنمایی بزرگی در طی شدن روند قانونی آن ها دارد.

دعاوی خلع ید، ممانعت ومزاحمت از حق، فک رهن و… نیز در دسته دعاوی ملکی قرار میگیرند.

اگر مسئله حقوقی شما در دسته بندی بالا ذکر نشده نگران نباشید مشاورین متخصص مجموعه تهران وکیل در تمامی مسائل و پرونده های حقوقی پاسخگوی شما هستند.

مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته
مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته

چه نکاتی را باید در مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته در نظر داشت؟

1)متخصص بودن مشاور حقوقی: برای مشاور حقوقی بودن نیازی به وکیل بودن نیست ولی وکلا با توجه به تجربه خود میتوانند بهترین راهنمایی برای شما باشند. در مجموعه تهران وکیل مشاورین حقوقی متخصصین در امور قانونی هستند. برای اطمینان رزومه مشاور حقوقی خود را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین مشاوره حقوقی را دریافت کنید. مسائلی مانند جنسیت یا سن فاکتورهای قابل اعتمادی برای سنجش مشاور حقوقی نیستند و باید درباره حسن شهرت و تجریبات مشاور تحقیق کنید.

2)مورد اعتماد بودن مشاور: مشاورین باید این اطمینان را به شما بدهند که تمامی مکالمات محرمانه باقی خواهند ماند و راه ارتباطی امن است. مشاورین حقوقی مجموعه تهران وکیل با امانت داری شنوای سوالات و مسائل حقوقی شما خواهند بود و در تلاشند تا بهترین راه حل ها را در اختیار شما قرار دهند.

مجموعه تهران وکیل با مشاورین حقوقی مجرب در تمامی روزهای هفته و ساعات شبانه روز پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات حقوقی شما خواهند بود.

در صورت داشتن سوالات حقوقی یا نیاز به مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه می توانید از طریق شماره تماس های موجود با ما تماس حاصل فرمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *