تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره حقوقی حضوری

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

مشاوره حقوقی حضوری یکی از خدماتی است که توسط وکلا و مشاوران کارآمد در توسط موسسه‌های مختلف برای متقاضیان گرفته می‌شود که بتوانند با هزینه بسیار کم و در مدت زمان کوتاه مشکلات حقوقی خود را با وکیل یا مشاور حقوقی در میان بگذارد و موثرترین مسیر را برای پیگیری پرونده طی کند.

بنابراین توصیه می‌شود قبل از هر اقدام حقوقی همواره از مشاوره‌های وکلا جهت جلوگیری از مشکلات حقوقی بهره‌مند شوید. مشاوره حقوقی به شکل حضوری این امکان را برای متقاضی و موکل فراهم می‌کند که به راحتی و در مدت زمان کم بتوانند مشکلات خود را با وکلا مطرح کنند و از روند پرونده آگاه شوند.

لازم به توضیح است که متقاضیان مشاوره حقوقی باید به این نکته توجه کنند که در مراجعه حضوری به وکلا باید حتماً نوع تخصص مد نظر باشد و از مراجعه به وکیل یا مشاور بدون تحقیق و بررسی یا بدون در نظر گرفتن تخصص و مهارت و تجربه آن حتی مقدور جلوگیری کنند.

مرز بین مشاوره حقوقی و اطلاعات حقوقی نامعین و نامشخص می‌باشد و به عنوان یک اصل کلی و از نظر قانونی فقط یک وکیل دادگستری می‌تواند مشاور حقوقی واقعی و مورد اطمینان باشد. در حالی که هر کس غیر از وکیل شاید بتواند اطلاعات حقوقی خوبی داشته باشد ولی لزوماً نمی‌تواند مشاوره خوبی باشد. افرادی که خواسته یا ناخواسته و یا بدون مهارت کافی در این زمینه اقدام به ارائه مشاوره حقوقی می‌کنند، عمل آنها از نظر قانونی غیر مجاز و غیر مشروع بوده است. بنابراین در صورت وجود شاکی یا مدعی در بررسی مجازات معین قرار می‌گیرند.

افرادی که در ابتدا به مشاور مراجعه نمی‌کنند و افرادی به توصیه‌های ذکر شده توجه نکنند و از مشاوره حقوقی بهره‌مند نشود، قطعاً دچار ضرر می‌شوند ولی جداً توصیه می‌کنیم که در صورت بروز مشکل که در ادامه به آنها اشاره می‌شود؛ حتما این موضوع را به صورت حضوری با یک وکیل یا مشاور حقوقی در میان بگذارند.

یک، در صورتی که مشکل پرونده پیچیده و تخصصی باشد و قطعاً بدون استفاده از مشاور یا فرد کار بلد حق‌تان ضایع می‌شود. دو، در صورتی که افراد از قوانین و رویه قضایی محاکم دادگستری آگاهی نداشته باشند. سه، در صورتی که افراد با گرفتن مشورت از دیگران بخصوص در افراد آگاه به مسائل حقوقی و مطالعه قوانین و توانسته باشند و به خوبی مسئله را درک کنند و روند پرونده را پیگیری کنند. چهار، در صورتی که متقاضیان بخواهند دادخواست لایحه یا اظهارنامه تنظیم کنند، در صورتی که افراد در پرونده بخواهند موضوع آن را با صلح و سازش به پایان برساند و از مراجعه به مرجع قضایی خودداری کنند. پنج، شرکت‌های خصوصی یا دولتی که قصد رسیدن مطالبات و انجام پیگیری مشکلات حقوقی سازمان خود را داشته باشد.

ویژگی یک مشاور خوب در زمینه مختلف مشاوره حقوقی

کسب اطلاعات حقوقی از طرف دوستان و آشنایان کافی نمی‌باشد و مشاوره حقوقی بر اساس توافقنامه‌ای بین وکیل و موکل بر اساس یک موضوع خاص حقوقی مطرح می‌شود و گاهی به صورت تلفنی و یا از طریق بستر‌های دیگر و گاهی به صورت حضوری برقرار می‌شود و طی آن مشتری زمانی کامل مشکلات حقوقی خود به مشاور یا وکیل راهکارهای حل و فصل را ارائه می‌کند.

در دنیای امروز مشاوره حقوقی در زمینه متعدد و برای کسب اطلاعات مختلف فردی و یا سازمانی به شدت مورد نیاز است. امروزه افراد برای گرفتن حق خود در رابطه با مسائل کاری، تجاری، سازمانی، شرکت‌ها و غیره نیازمند به مشاوره با کارشناس حقوقی هستند.

ویژگی مشاوره برجسته به شرح ذیل می‌باشد: قدرت سخنوری بالا و توانایی کامل برای متقاعد کردن رهبر افراد یکی از ویژگی وکلای تهران وکیل است که آنان را از دیگران از دیگر مشاوران متمایز می‌کند و قدرت کلام از فناوری بالا و توانایی اقناع افراد می‌باشد.

آشنایی و تسلط کامل بر قوانین حقوقی مرتبط با آن حوزه؛ مشاوران حقوقی تهران وکیل مشخصاً به تمامی قوانین مربوط به امور حقوقی و کیفری مخصوصاً حقوق و قوانین ناظر بر ثبت برند و علائم تجاری و طرح‌های صنعتی تسلط کافی داشته باشد و مسئولیت پذیری و دلسوزی یک مشاور در برابر موکل خود باید مسئولیت مدنی داشته باشند و یک مشاور خوب شخصی همراه با مهربانی و دلسوزی باشد.

آسان‌سازی مسائل حقوقی

آسان کردن مسائل حقوقی یک هنر می‌باشد که فقط یک مشاوره خوب آن هم در اثر کسب تجربه و گذر زمان می‌توان به دست آورد. صداقت تعهد تجربه و حاذق بودن تعهد قوانین و منش درست یکی از موارد مهم در انتخاب مشاور حقوقی از مشاوره خوب باید بر مبنای قوانین و مقررات آن تجربه و مهارت کافی داشته باشد.

مزایای استفاده از مشاوره حقوقی حضوری صرفه جویی در زمان و هزینه بسیاری از دعوای مطرح شده در دادگاه‌ها بی اساس و بی مورد می‌باشد که شاید به خاطر یک دعوای خانوادگی یا دعوای شخصی طرح شده باشد. بنابراین فقط زمان طلب می‌کند و می‌تواند کار و زندگی اشخاص را مختل کند.

با استفاده از درخواست مشورت یا مشاور حقوقی حضوری می‌توانیم با زمان و صرف هزینه کمتر این پروسه قانونی را به راحتی و با آرامش خاطر طی کنیم و خیال‌مان راحت باشد که تمامی جوانب قانونی با مشاوره حضوری اخذ شده و به درستی رعایت شده است.

کمک به انجام امور دعوی به سبکی که شما پیروز پرونده باشید و کسب و کار شرکت‌ها و سازمان‌ها در مدت فعالیت کاری خود امکان دارد، دچار چالش و مشکلات حقوقی شود و با بروز این مشکلات و دغدغه‌های پیش بینی نشده و استفاده از مشاوره حقوقی تهران وکیل در دسترس‌ترین افراد برای بررسی و ارائه راهکار می‌باشد.

مشکل بزرگ با هزینه کمتر و مقرون به صرفه مرتفع شود و استفاده از وکیل هزینه بیشتری نسبت به مشاوره حقوقی دارد. شما می‌توانید با استفاده از مشاوره‌ی حضوری هزینه‌ها را به حداقل کاهش دهید. اخیراً در کشور با استفاده از این گونه خدمات نقش مهمی را در صحنه حقوقی بازی می‌کند و شما می‌توانید از هر نقطه ایران و حتی خارج از کشور به راحتی از خدمات حقوقی به چه صورت اینترنتی و چه به صورت تلفنی با تنوع زیاد مشاوره حقوقی استفاده و مشکلات خود را به راحتی حل کنید.

نکاتی که مراجعه کننده باید در مشاوره حقوقی به آن توجه کند و در جلسه مشاوره حقوقی توجه داشته باشد که صرفاً به موضوع اصلی پرونده پرداخته شود و لطفاً از طرح مسائلی که ارتباطی به موضوع پرونده ندارد، دوری کنید.

حتماً قبل از تشکیل جلسه مشاوره اقدام به تعیین وقت کنید و راس ساعت مشخص در محل حضور داشته باشید. لطفاً در جلسات مشاوره حضوری تمامی اسناد و مدارک به همراه کارت ملی و مدارک هویتی به همراه داشته باشید و در مشاوره حقوقی، موضوع مورد نظر از سوی متقاضی مطرح می‌شود و وکیل دادگستری نسبت به بررسی مدارک ارائه شده از سوی متقاضی اقدام می‌کند و پس از مطالعه آن میزان موفقیت در پرونده توسط وکیل گفته می‌شود و به اطلاع متقاضی می‌رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل کمک بگیرید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشند. جلب رضایت شما مشتریان گرامی، هدف وکلای صاحب تجربه این مجموعه است؛ پس با اطمینان خاطر پرونده‌های خود را در این زمینه به وکلای تهران وکیل بسپارید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *