تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

هزینه مشاوره حقوقی+حضوری+تعرفه+آنلاین

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع  هزینه مشاوره حقوقی+حضوری+تعرفه+آنلاین اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

هزینه مشاوره حقوقی+حضوری+تعرفه+آنلاینهزینه مشاوره حقوقی+حضوری+تعرفه+آنلاین

به احتمال زیاد تاکنون برایتان پیش آمده که در زندگی شخصی و یا روابط کاری خود با مسائل حقوقی مواجه شوید و احساس کنید به مشاوره با یک وکیل پایه یک و متخصص نیاز دارید. در حقیقت برخی از موضوعات حقوقی در زندگی ما پیش می آیند که پیدا کردن راه حل مناسب برای آنها به دانش بالایی در زمینه حقوقی نیاز دارد و مسلما هیچکس به جز متخصصان این زمینه، توانایی تجزیه و تحلیل و حل آنها را نخواهند داشت.

متخصصان و مشاوران حقوقی تمام دانش و تخصص خود را در اختیار ما قرار می­دهند و بهترین راهکارها را برای حل مشکلات ما پیشنهاد می­­دهند؛ به همین دلیل، کاملا حق دارند هزینه ای بابت این مشاوره دریافت کنند. در ادامه قصد داریم مطالبی درخصوص هزینه مشاوره حقوقی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ همراه ما باشید.

مشاور حقوقی به چه کسی گفته می شود؟

مشاور حقوقی به کسی گفته می شود که آشنایی کاملی با تمام قوانین و مقررات حقوقی و کیفری در زمینه ­های مختلف دارد. توجه داشته باشید که مشاور حقوقی با وکیل تفاوت دارد. چرا که وکیل از پرونده وکالت برخوردار است، اما مشاور حقوقی در رشته حقوق تحصیل کرده و با توجه به دانشی که در این رشته کسب کرده به دیگران مشاوره می­دهد. البته یک وکیل می­تواند به عنوان مشاور هم فعالیت کند، اما یک مشاور الزاما نیازی به داشتن پرونده وکالت نخواهد داشت.

در دنیای امروز، همه افراد به مشاوره حقوقی در زمینه­ های مختلف نیاز دارند. شما برای هرکاری که انجام می­دهید، از امضای یک سند گرفته تا شروع شراکت یا بسیاری موارد دیگر، لازم است قبل از هر اقدامی با یک مشاور متخصص مشورت کنید.

مشاورین حقوقی از اگاهی و تجربه لازم در تمام زمینه ­های حقوقی برخوردارند. از مهمترین مزایای مشاوره حقوقی، می­توان به مواردی همچون، صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در هزینه­ های مربوطه، تنظیم قراردادهای مختلف به صورت اصولی و با رعایت حقوق دو طرف، جلوگیری از بروز اختلافات و دعاوی احتمالی در آینده، پیشگیری از اطاعه دادرسی، افزایش احتمال موفقیت شما در پرونده­های مختلف و… اشاره کرد.

برخی از افراد تصور می­کنند برای مشاوره حقوقی با وکیل آنلاین  نباید هزینه ای بپردازند. اما این یک تصور کاملا غلط می­باشد و آیین نامه حق الوکاله تعرفه خاصی برای حق مشاوره در نظر گرفته است. در بخش­های بعدی درخصوص هزینه مشاوره حقوقی به صورت حضوری و انلاین با شما صحبت می­کنیم.

حق مشاوره به چه معناست؟

در برخی مواقع، شما با یک مشکل حقوقی مواجه می­شوید و برای حل آن نیاز به اخذ وکیل خواهید داشت. چرا که با روال قانونی پرونده خود آشنا نیستید و ترجیح می­دهید به جای دوندگی و رفت و آمد در راهروی دادگستری ها و مراجع حقوقی، پرونده خود را به یک وکیل بسپارید.

اما در مواردی دیگر، شما با مسائلی روبرو می­شوید یا قرار است تصمیم مهمی بگیرید، به همین دلیل ترجیح می­دهید ابتدا نظر یک فرد متخصص را در خصوص آن موضوع جویا شوید. بدیهی است که این مشاور برای در اختیار گذاشتن دانش و اطلاعات خود مستحص دریافت هزینه می باشد. بنابراین هزینه مشاوره حقوقی کاملا با تعرفه اخذ وکیل متفاوت است.

هزینه مشاوره حقوقی به صورت حضوری

در مشاوره حضوری شما باید به صورت حضوری به دفتر مشاور مربوطه مراجعه کرده و درخصوص موضوع مورد نظر خود از او کمک بگیرید. برای اینکه به بهترین نتیجه برسید، بهتر است شخصی را برای مشاوره انتخاب کنید که دانش و تجربه کافی درخصوص پرونده شما را داشته باشد و بتواند تمام جوانب را بسنجد.

یک مشاور خوب می­تواند تمام چالش­های مرتبط با موضوع حقوقی شما را شناسایی و عنوان کرده، و هشدارهای لازم را گوشزد کند.

هزینه مشاوره حقوقی به صورت حضوری تعرفه ثابتی ندارد و باید با توجه به فاکتورهای مختلف تعیین شود. با مراجعه حضوری به یک مشاور، شما هزینه اضافه ای پرداخت نمی­کنید، بلکه برای تضمین موفقیت خود هزینه کرده اید.

 

هزینه مشاوره حقوقی+حضوری+تعرفه+آنلاینهزینه مشاوره حقوقی+حضوری+تعرفه+آنلاین

هزینه مشاوره حقوقی به صورت آنلاین

در برخی مواقع ممکن است شما به دلیل مشغله ­های کاری فراوان، وقت کافی برای مراجعه حضوری به مشاور حقوقی را نداشته باشید. یا حتی ممکن است موفق نشوید در نزدیکی محل زندگی خود یک مشاور حقوقی خوب پیدا کنید. در چنین شرایطی، بهترین انتخاب برای شما مراجعه به یک مشاور به صورت انلاین می­باشد.

در مشاوره حقوقی آنلاین، مشاوران مربوطه حساب­هایی در شبکه ­های اجتماعی مختلف ایجاد کرده و یا وب سایت خود را راه اندازی می­کنند. به این ترتیب شما می­توانید به راحتی و از طریق اینترنت با این مشاورین در تماس بوده و مشکلات و سوالات خود را مطرح کنید.

در این نوع مشاوره هم هزینه مشاوره حقوقی کاملا متغیر بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما به طور کلی، در اکثر مواقع هزینه مشاوره به صورت آنلاین از مشاوره حضوری کمتر است.

تعرفه مشاوره حقوقی با توجه به چه فاکتورهایی تعیین می­شود؟

در بخش­های قبلی به شما گفتیم که هزینه مشاوره حقوقی (چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین) با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می­شود و یک تعرفه ثابت ندارد. در واقع مشاور ابتدا باید به مشکل شما گوش کرده و سپس با بررسی آن، میزان نهایی حق مشاوره را اعلام کند.

مهم ترین موارد تاثیرگذار در هزینه مشاوره حقوقی عبارتند از:

  • نوع مشکل شما
  • زمینه حقوقی مشکل شما
  • قوانین و مقررات مرتبط با آن مشکل
  • میزان پیچیدگی پرونده
  • تعداد مدارکی که باید بررسی شود
  • میزان تجربه و تخصص مشاور
  • و…

نکته 1: در مواردی که شما یک سوال حقوقی مشخص دارید و برای پاسخ به آن نیازی به بررسی پرونده و مدارک نیست، هزینه مشاوره به صورت رایگان خواهد بود.

نکته 2: در جلسات مشاوره حضوری و آنلاین، فقط سوالاتی درخصوص پرونده بپرسید و از بیان سوالات و مسائل متفرقه بپرهیزید.

سخن آخر

موضوعات حقوقی بسیار پیچیده و چالش برانگیز هستند و مواجه شدن با آنها به دانش و تخصص زیادی نیاز دارد. به همین دلیل، اگر به دنبال احقاق حقوق خود هستید، حتما باید به یک مشاور خوب مراجعه کنید.

مشاورین متخصص ما در موسسه حقوقی تهران وکیل همه روزه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. بنابراین شما می­توانید سوالات حقوقی  و ابهامات خود را در تمام موضوعات و زمینه ­های حقوقی مختلف با ما در میان گذاشته و مشورت بگیرید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *