تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در باغستان

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در باغستان اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید 

 

وکیل اداره کار در باغستانوکیل اداره کار در باغستان

وظایف وکیل اداره کار در باغستان

بین تعریف وکیل اداره کار و وکیل شکایت از کارفرما تفاوت فنی وجود ندارد، در‌واقع این دو اصطلاح برای وکیلی به کار می‌رود که بر قوانین و دعاوی مربوط به اتحادیه‌ها، وزارت کار، و حقوق کارگر و کارفرما و رابطه بین آن تخصص دارد.

شهروندان شهر باغستان می توانند در هنگام بروز مشکل در رابطه کارگری و کارفرمایی خود به یک وکیل شکایت از کارفرما در باغستان مراجعه کنند.

در هنگام انتخاب وکیل کار در باغستان، سعی داشته باشید بیشتر بر روی پیشینه‌ی حرفه ای و سابقه او تمرکز داشته باشید، زیرا برخی وکلا در زمان مشاوره دادن کاملاحرفه ای خود را جلوه می دهند، اما در زمان عمل نمی‌توانند به صورت تخصصی عمل کنند، و در نهایت ممکن است پرونده را با موفقیت نتوانند حل و فصل کنند.

چرا مجموعه تهران وکیل؟

تیم حرفه ای تهران وکیل که متشکل از وکلای حرفه ای و متخصص و خوش سابقه است، می‌تواند مسائل بالقوه و مشکلات عملی را در مدیریت روابط کارفرما و کارگر را شناسایی کند، و با تجربه گسترده ای که در این زمینه دارد، مشکلات کارگر و کارفرما را با توجه به قوانین کار حل و فصل خواهد کرد‌.

وکیل اداره کار در باغستانوکیل اداره کار در باغستان

وکلای حاضر در این تیم، در طول سال‌ها فعالیت با پرونده‌های مختلفی در مورد اجرای احکام کار مواجه شده‌اند، و با موفقیت توانسته‌اند، بسیاری از این پرونده های پیچیده را به اتمام برسانند، و در زمان و هزینه‌ها نیز صرفه جویی کنند.

وکلای شکایت از کارفرمای مجموعه تهران وکیل در سراسر کشور ایران به صورت آنلاین به خدمات دهی می پردازند، تا بتوانند با ارائه مشاوره های موثر به مردم ایران کمک کنند تا در برابر اقدامات تجاری ناعادلانه مانند عدم پرداخت حقوق، و پرداخت نکردن مزایا مقابله کنند.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در باغستانوکیل اداره کار در باغستان

چه زمانی به یک وکیل اداره کار نیاز داریم؟

به طور کلی بهتر است، زمانی که یک کارگر متوجه موضوع مهمی که بر شغل و محل کار آن تاثیر می‌گذارد شده است، به یک وکیل اداره کار مراجعه کند، زیرا هرگونه تاخیر در تماس با یک وکیل شکایت از کارفرما ممکن است، از جمع آوری و حفظ شواهد برای اثبات رفتار ارتکابی توسط کارفرما جلوگیری کند، و روند پرونده را سریع تر طی کند.

برخی از شرایطی که یک کارگر یا کارمند باید در این مواقع به یک وکیل کار مراجعه کند عبارت اند از:

  • تبعیض توسط کارفرما مثل آزار و اذیت، یا پرداخت کم حق و حقوق آن.
  • زمانی که کارفرما از کارگر بخواهد قراردادی را امضا کند، که از حقوقی که طبق قوانین کار مستحق آن است صرف نظر کند.
  • کارگر مزایا و حقوقی که طبق قرارداد کاری خود، و قوانین کار مستحق آن است را مدت زمان زیادی است که دریافت نکرده.
  • کارفرما شرایط ناامنی را در محل کار برای کارگر فراهم کرده است، و کار با سختی انجام خواهد شد.
  • اختلافات ناشی از دستمزد و یا بیمه اجتماعی.
  • وکیل اداره کار در باغستانوکیل اداره کار در باغستان

خدمات وکیل شکایت از کارفرما به مشتریان

در حقیقت وکلای کار خدمات حقوقی زیادی را به کارگران و کارفرمایان ارائه می‌دهند، و آن‌ها را در طی فرایند پیگیری پرونده راهنمایی می کنند و راهکار هایی را برای موفق شدن در پرونده به آن‌ها ارائه می دهند.

برخی از خدماتی که وکلای کار به موکلان خود ارائه می دهند، شامل:

  • ارائه مشاوره طبق حقوق قوانین کار: یک وکیل شکایت از کارفرما در باغستان، در ابتدای شروع فعالیت خود مشاوره‌هایی که شامل توضیح قوانین و مقررات اداره کار است، و حقایق اختلافات رابطه بین کارگر و کارفرما و بهترین راهکار موجود را برای موکل خود شرح خواهد داد.
  • ارائه کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین راه به موکل: وکلای شکایت از کارفرما که نماینده کارگر و یا کارفرما می توانند باشند، با توجه به پیروی از قوانین اداره کار، کارآمد ترین و مقرون به صرفه ترین راه های ممکن را به موکل خود ارائه می‌دهند، تا موکل در سریع‌ترین زمان بتوانند به موفقیت دست پیدا کند.
  • جمع آوری شواهد و مدارک مبنی بر اثبات رابطه کارگری و کارفرمایی از دیگر خدماتی است که یک وکیل شکایت از کارفرما به موکل خود ارائه خواهد داد.
  • وکیل اداره کار در باغستانوکیل اداره کار در باغستان

جمع بندی:

اگر احساس می کنید که توسط کارفرمای خود مورد ظلم و ناعدالتی قرار گرفته اید، می توانید در اسرع وقت با یک وکیل اداره کار در تماس باشید، و نسبت به دریافت حقوقات خود اقدام کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *