تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در بهجت آباد

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در بهجت آباد اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید 

 

وکیل اداره کار در بهجت آبادوکیل اداره کار در بهجت آباد

توضیحاتی درباره وکیل اداره کار در بهجت آباد

زمانی که کارگر و کارفرما به توافق می‌رسند می‌توانند توافقات خود را به صورت کتبی بنویسند و آنرا امضا کنند ممکن است این توافقات به صورت شفاهی باشد. در این قرارداد تمامی وظایف و مسئولیت‌های کارگر و کارفرما نوشته شده است و هردو موظف هستند به آنها پابند باشند.

 در توافق نامه ساعات کاری کارگر و زمان پرداخت پول توسط کارفرما درج شده است اگر کارگر از انجام وظایف خود کوتاهی کند کارفرما می‌تواند حقوق را پرداخت نکند. میتوان با گفتگو و تذکر این مشکلات را حل کرد. در صورت مشاهده هرگونه اختلاف با وکیل مشورت کنید.

در این مقاله سعی داریم درباره شعب مربوط به اداره کار، شکایت از کارفرما در بهجت آباد صحبت کنیم. اگر به دنبال بهترین وکیل اداره کار در بهجت آباد هستید می‌توانید از سایت معتبر و انلاین تهران وکیل کمک بگیرید در این سایت نام و نشانی بسیاری از وکلا مجرب و کارآزموده اداره کار نوشته شده است

 با مطالعه رزومه کاری وکلا و پرونده­های موفق آنها می‌توانید بهترین وکیل را برای انجام کارهای مربوط به اداره کار و تنظیم شکایات انتخاب نمایید.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

شکایت از کارفرما در بهجت آباد

کارگر می‌تواند به دلایل مختلف درخواست شکایت از کارفرما را تنظیم نماید. که این امر دلایل مختلفی دارد که عبارتند از:

پرداخت نکردن حقوق: اگر به عنوان کارگر تمامی وظایف خود را به درستی انجام داده‌اید ولی کارفرما حق و حقوق شما را پرداخت نمی‌کند می‌توانید با حرف زدن این مشکل را حل نمایید اما اگر بعد از چندین بار تذکر دادن باز هم کارفرما از پرداخت حقوق به شما امتناع کرد می‌توانید با کمک وکیل اداره کار در بهجت آباد از او شکایت کنید و درنتیجه حق و حقوق خود را بگیرید.

وکیل اداره کار در بهجت آبادوکیل اداره کار در بهجت آباد

پرداخت نکردن سنوات: سنوات همان حقوق آخرین ماه کار کارگر است که ممکن است کارفرما بدون هیچ دلیلی از پرداخت آن اجتناب‌ کند. البته جای هیچ نگرانی نیست شما می‌توانید با شکایت حقوق خود را دریافت کنید.

بیمه: برخی از کارفرمایان،‌ کارگران خود را بیمه نمی‌کنند. بیمه کردن کارگر امری واجب است اما برخی از افراد تصور می‌کنند که انجام این کار بیهوده و بی فایده است. در صورتیکه کارفرما از بیمه کردن شما اجتناب می‌کند می‌توانید از او شکایت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با وکلا مجرب سایت تهران وکیل در ارتباط باشید.

خودداری از نوشتن قرارداد: بین کارگر و کارفرما باید قراردادی نوشته شود تا در آینده هیچ مشکل و اختلافی بین آنها به وجود نیاید اگر کارفرما از نوشتن حق و حقوق شما در قرارداد خودداری کرد شما می‌توانید این موضوع را با وکیل در میان بگذارید و در نهایت از او شکایت کنید.

وکیل اداره کار در بهجت آبادوکیل اداره کار در بهجت آباد

 نوشتن قرارداد واجب است چراکه بسیاری از اختلافات بین کارگر و کارفرما به علت ننوشتن قرارداد به وجود می‌آید.

سخن آخر

در این مقاله درباره وکیل اداره کار در بهجت آباد صحبت کردیم. اگر به دنبال بهترین وکیل اداره کار هستید می­توانید از سایت تهران وکیل کمک بگیرید. همکاران ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *