تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در دماوند

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در دماوند اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید 

 

وکیل اداره کار در دماوندوکیل اداره کار در دماوند

توضیحاتی درباره وکیل اداره کار

ممکن است تا الان شنیده باشید که بین کارگر و کارفرما قراردادی نوشته می‌شود. این قرارداد میتواند به صورت کتبی و یا شفاهی باشد. به این صورت که کارگر در برابر کارفرما وظایفی دارد و در قبال دریافت مزد، باید آنها را به درستی انجام دهد.

البته کارفرما نیز در برابر کارمندان و یا کارگران خود وظایفی دارد که باید به آنها پایبند باشد و به درستی آنها را انجام دهد. در برخی از موارد مشاهده شده‌ است که یکی از دو طرف کارگر و کارفرما نسبت به انجام وظایف خود و موارد نوشته شده در قرارداد پایبند نیستند

 در این صورت طرف مقابل می‌تواند با تذکر دادن و یادآوری کردن بندهای قرارداد مشکل را حل نماید. اما ممکن است باز هم یکی از طرفین از انجام وظایف خود طفره رود. در این حالت کارگر یا کارفرما می‌تواند از انجام وظایف خود خودداری نماید ب

ه این صورت که مثلا اگر کارفرما از پرداخت حقوق و یا تامین مواد مورد نیاز برای کارگر خودداری کند کارگر نیز می‌تواند از انجام کارهای مربوطه و وظایف خود پرهیز کند در این حالت کارفرما مجبور است که به وظایف و مسئولیت‌های خود پابند باشد.

در صورتیکه به مدت طولانی یکی از طرفین از انجام وظایف خود خودداری کند، می‌توان مشکلات را از راه قانونی آن حل نمود. در اداره کار تمامی قوانین و مقررات برای کارگر و کارفرما و حد اختیارات آنها نوشته شده است. همچنین شما می‌توانید از وکیل اداره کار بخواهید که به مشکل شما رسیدگی کند

واضح است افراد به قوانین و مقررات اداره کار تسلط ندارند درنتیجه برای مشکلات بین کارگر و کارفرما از وکیل اداره کار در دماوند کمک گرفته می‌شود. در این مقاله سعی داریم درباره شکایت از کارفرما در دماوند و وکیل اداره کار در دماوند توضیحاتی را ارائه دهیم.

وکیل اداره کار در دماوندوکیل اداره کار در دماوند

 اگر می‌خواهید با وکیل اداره کار مشورت نمایید و به دنبال یافتن یک وکیل مجرب و کارآزموده هستید میتوانید از سایت تهران وکیل کمک بگیرید.

لازم به ذکر است اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

شکایت از کارفرما در دماوند

شکایت از کارفرما می‌توانید دلایل مختلفی داشته باشد برای مثال شما می‌توانید به دلیل پرداخت نکردن سنوات، حقوق، بیمه نکردن کارگر و.. از کارفرما شکایت کنید. البته شکایت از کارفرما مراحل مختلفی دارد که ممکن است انجام آن تاحدودی پیچیده و سخت باشد

به همین علت بسیاری از افرادی که قصد شکایت از کارفرما را دارند از وکیل اداره کار کمک می‌گیرند. شما میتوانید با ارائه مدارک معتبر، دادخواست لازم را تنظیم نمایید و در نهایت با کمک وکیل از حق و حقوق خود دفاع نمایید.

‌ در صورتیکه کارفرما به قوانین و مقررات اداره کار پایبند نباشد رای نهایی به نفع شما صادر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با وکلا سایت تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در دماوندوکیل اداره کار در دماوند

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به صورت کلی درباره وکیل اداره کار در دماوند صحبت کنیم. کمک گرفتن از وکیل امری کاملا اختیاری بوده و اجباری برای آن وجود ندارد.‌ برای پیدا کردن نشانی و شماره وکلا اداره کار بهتر است سری به سایت تهران وکیل بزنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *