تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در سعادت آباد + شکایت از کارفرما در سعادت آباد

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در سعادت آباد + شکایت از کارفرما در سعادت آباد اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید 

 

 وکیل اداره کار در سعادت آباد + شکایت از کارفرما در سعادت آبادوکیل اداره کار در سعادت آباد + شکایت از کارفرما در سعادت آباد

خصوصیات وکیل اداره کار در سعادت آباد

اگر ساکن سعادت آباد می‌باشید و قصد دارید برای کار خود وکیل بگیرید، ما وکیل اداره کار سعادت آباد را پیشنهاد می‌کنیم که یکی از تخصصی‌ترین بخش‌های گروه وکلای اداره کار تهران وکیل می‌باشد.

شکایت کارگر از کارفرما متن مشخصی ندارد. تنها متنی که شخص کارگر باید آن را کامل کند متنی می‌باشد که در دادخواست خود باید آن را نوشته و ثبت کند. در این متن کارگر می‌تواند هر چیزی را بنویسد و معذوریت و محدودیت ندارد، بدون آن که دلایل خود را برای کارفرما بیان کند.

تهران یک شهر بزرگ و پرجمعیت است و شرکت‌های دولتی و خصوصی زیادی در آن است بدون شک شما نیاز به یک وکیل اداره کار در سعادت آباد دارید که بتوانید کارهای حقوقی خود را به او بسپارید.

صرفاً مدت زمانی که ادعا دارد در آن کار کرده و مشخص کرده و حقوقی به آن پرداخت نشده را نیز باید در دادخواست بیان کند. این مسائل را می‌تواند در جلسه رسیدگی بیان کند و نیاز به بیان آن در دادخواستی نیست. به عنوان نمونه شخص کارگر به این گونه باید دادخواست بنویسد.

اینجانب آقا یا خانم فلان در تاریخ فلان در تا کارگاه لباس دوزی کارفرما مشغول به کار بودم و در این مدت کارفرما بنده را بیمه نکرده و یک ماه قبل از آن طلبکار می‌باشد. سنوات نگرفته عیدی نگرفته، اضافه کاری پرداخت نکرده، حداقل حقوق نیز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده تعیین حداقل حقوق باعث می‌شود تا کارگر بتواند از کمتر از حداقل قانون می‌گیرد مابه تفاوت دریافت کنند و اگر بالاتر می‌گیرد، حق بیمه و سنوات بالاترین مطالبه کند.

در صورتی که کارگر بخواهد از کارفرما شکایت کند، نیازمند آن است که نمونه شکایت از کارفرما را داشته باشد و با بررسی و تطبیق آن فرم دادخواست را پر کند و تحویل مرجع صالح دهد. در این صورت باید توجه داشت که در فرم خام طرح شکایت در مواردی از قبیل خواسته‌های کارگر اطلاعات شخصی اطلاعات کارفرما وجود دارد. این موارد همگی در فرم دادخواست می‌باشد. همچنین شخص کارگر باید حداقل در چهار خط توضیح دهد که چه شکایتی از کارفرما دارد و دلیل شکایت خود را در دادخواست ذکر کند. نمونه شکایت هایی که کارگر از کارفرما می‌کند حتماً علاوه بر تنظیم دادخواست امضا شخص کارگر را نیز به همراه دارد و در صورتی که دادخواست فاقد امضا باشد، تحت هیچ شرایطی امکان و ثبت آن نیست.

در یک قرارداد اگر از وکیل تنظیم قرارداد استفاده شود، می‌توانید اطمینان حاصل کنید. تمامی انتظارات شما در قرارداد با توافق و هماهنگی دارد و همانطور هم که گفتیم امور مختلف و جوانب مختلف را پیش بینی می‌کند.

وکیل اداره کار در سعادت آباد وکیل اداره کار در سعادت آباد

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

انتظارات کار با وکیل اداره کار

اگر پرونده حقوقی شما منجر به مراجعه به دادگاه شود و شما کسی باشید که نید یا از طرف مقابل جبران می‌شود. در مورد یک سری شرایط توافق می‌کنید یا پرونده را گم می‌کنید و در نهایت باز می‌گردد از کجا شروع کردید اگر از خود شما شکایت شود، گزینه ها یکسان است. اما به جای اینکه فرصت کسب پول داشته باشید، کسی خواهید بود که پرداخت می‌کند.

وکیل کارگر کیست؟

وکیل کار قانون استخدام را انجام می‌دهد و آنها می‌توانند یا از کارفرما و هم از کارفرما با وکالت کند. آنها با مشتریان در صنایعی که اتحادیه های کارگری هست؛ مانند آموزش و اجرای قانون کار این وکلا متخصص قوانین و مقررات صنفی و نحوه اعمال مورد کارفرمایان و اعضای اتحادیه می‌باشد.

زمان نیاز به وکیل کار

کارفرما و کارمند ممکن است نیاز به مشورت با وکیل داشته باشد. در صورت تمایل با یک وکیل کار صحبت می‌کنند. مواردی شامل:

1- شما باید علیه کارفرما شکایت کنید.

2- در اعتصاب صنفی باید درباره شرایط قرارداد مذاکره کنید.

3- کارفرمای شما شما را به دلایل نا موجه اخراج می‌کند.

4- کارفرما شما را از ارائه حقوق امتناع می‌دهد.

 شکایت از کارفرما در سعادت آباد شکایت از کارفرما در سعادت آباد

جهت پاسخگویی به سوالات خود در زمینه شکایت از کارفرما میتوانید با وکلای برجسته سعادت‌آباد ارتباط داشته باشید. وکلای صاحب تجربه سعادت آباد، آماده‌ی ارائه‎‌ی بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *