تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در شهر بومهن + وکیل شکایت از کارفرما در شهر بومهن

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در شهر بومهن + وکیل شکایت از کارفرما در شهر بومهن اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در شهر بومهن + وکیل شکایت از کارفرما در شهر بومهنوکیل اداره کار در شهر بومهن + وکیل شکایت از کارفرما در شهر بومهن

ویژگی های یک وکیل اداره کار در شهر بومهن 

در واقع با ثبت قرارداد بین کارگر و کارفرما طرفین وظایفی را نسبت به یکدیگر عهده دار‌ می شوند، اگر هر یک از دو طرف( کارگر و کارفرما) نسبت به تعهدات خود پایبند نباشد، طرف مقابل حق دارد برای گرفتن حق خود شکایت کند.

شهروندان شهر بومهن اگر با چنین مشکلاتی رو به رو‌ شدند می توانند به یک وکیل اداره کار در بومهن مراجعه کنند تا به صورت قانونی و تخصصی برای احقاق حق خود دفاع کنند.

وکیل اداره کار به تمامی قوانین و بیمه ها و بخش نامه ها آشنایی دارد و می توانند در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه حق و حقوقات شما را دریافت کند‌.

انتخاب بهترین وکیل شکایت از کارفرما کار ساده ای نیست، ما در این مطلب به شما مجموعه ای حرفه ای از وکیلانی متبحر و خوش سابقه را به شما معرفی خواهیم کرد.

تهران وکیل مجموعه ای است که دارای وکلایی زبده و متخصص در زمینه اداره کار و شکایت از کارفرما است، با استفاده از راه های ارتباطی می توانید به این تیم حرفه ای متصل شوید، و در هر نقطه ایران و در هر ساعت از شبانه روز برای رفع مشکل خود اقدام کنید.

مزایای مراجعه به وکیل شکایت از کارفرما در شهر بومهن

در حقیقت شما هیچ گاه تجربه و تخصص یک وکیل را نخواهید داشت، و به همین دلیل به تنهایی نخواهید توانست به خوبی حقوق خود را در دادگاه مطالبه کنید، و درصد باخت شما افزایش خواهد یافت.

از ویژگی های بارز مراجعه به یک وکیل اداره کار عدم نیاز به حضور کارگر در دادگاه است، زیرا معمولا اکثر افراد تمایل به حضور در برابر فرد مقابل را ندارند، وکیل با حضور در مراجع مربوطه با بکارگیری قانون و تبصره ها از حقوق شما بدون هیچ گونه رو در بایستی  در مقابل کارفرما دفاع خواهد کرد.

حقیقت این است که وکیل شکایت از کارفرما تنها برای شکایت از کارفرما نیست، کارفرما ها نیز می توانند در هنگام برخورد مشکل با کارگر با مراجعه به این وکلا از حقوقات خود به صورت قانونی دفاع کنند.

وکیل اداره کار با استفاده از مدارک مورد نیاز شکایتی مبنی بر احقاق حق و حقوق شما تنظیم خواهد کرد، و با ارائه مدارک مراحل شکایت را در دادگاه و دادسرا طی خواهد کرد.

زیرا زمانی که کارگر و یا کارفرما قصد شکایت داشته باشند، لازم است که مدارکی به جهت اثبات حرف و ادعای خود داشته باشند، اگر جز این باشد دادخواست آن ها در کمترین زمان رد خواهد شد، از این رو مراجعه به وکیل این مزیت را دارد که وکیل در ابتدا اقدام به جمع آوری مدارک و شواهد خواهد کرد و سپس به صورت قانونی حقوق شما را دریافت می کند.

امروزه اکثر افراد به دلیل اینکه مدارک و اسناد کافی برای اثبات ادعای خود در دسترس ندارند برای اقدام شکایت و دریافت حقوق خود خودداری می کنند، اما در حال حاضر مجموعه تهران وکیل به کمک شما خواهد آمد، و در زیر سایه قانون حقوق شما را به بهترین نحو دریافت خواهد کرد.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در شهر بومهن وکیل اداره کار در شهر بومهن

مراحل شکایت از کارفرما در شهر بومهن

با مراجعه به وکیل شکایت از کارفرما در شهر بومهن وکیل اقدام به شکایت از کارفرما خواهد کرد، و برای انجام شکایت مراحلی را باید طی کند.

وکیل اداره کار به خوبی می داند که در دادخواست خود باید کلیه مطالبات کارگر که شامل: (حق بیمه، سنوات، اضافه کار، سختی کار و…) است را در نظر داشته باشد، تا کوچکترین ضرری به کارگر وارد نشود.

در هنگام شکایت کارگر نمی تواند کلیه حقوق خود را در دادخواست خود ذکر کند، و فقط باید درباره یک موضوع شکایت داشته باشد، اگر می خواهید تمام حقوق خود را به یکباره دریافت کنید وکیل اداره کار به خوبی می داند که چگونه این موارد را در حضور مراجع بیان کند.

امروزه برخلاف گذشته می توان به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری به اداره کار دادخواست شکایت خود را طرح کنید، فقط کافیست مدارکی که برای اثبات ادعای خود در دسترس دارید را اسکن و بارگذاری کنید.

در مرحله آخر پس از اسکن مدارک، مراجع مربوطه به مدارک و دادخواست شما رسیدگی خواهند کرد، و نتیجه را توسط پیامک به شما اطلاع خواهند داد.

 وکیل شکایت از کارفرما در شهر بومهن وکیل شکایت از کارفرما در شهر بومهن

سخن پایانی

به طور کلی می توان گفت که وکیل شکایت از کارفرما دارای فن بیان قوی است، و‌ می تواند در حضور مراجع و با بکارگیری قوانین و تبصره ها از حقوق شما دفاع کند، و به راحت ترین شکل حق و حقوقات شما را دریافت کند.

با مطالعه این مطلب به خوبی در خواهید یافت که مراجعه به یک وکیل اداره کار چقدر می تواند شما را در فرایند شکایت کمک کند و از ضایع شدن حقوق شما جلوگیری کند.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *