تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در میدان کاج + شکایت از کارفرما در میدان کاج

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در میدان کاج + شکایت از کارفرما در میدان کاج اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

وکیل اداره کار در میدان کاج + شکایت از کارفرما در میدان کاجوکیل اداره کار در میدان کاج + شکایت از کارفرما در میدان کاج

خصوصیات یک وکیل اداره کار در میدان کاج

رابطه­ ی میان کارگر و کارفرما می­تواند همواره با مشکلات و نارسایی­هایی همراه باشد. اختلافات مربوط به میزان دستمزد، بیمه، قرارداد کار، عدم رعایت قوانین و… همگی می­توانند به انگیزه­ای برای طرح دعوای کارگر علیه کارفرما یا بالعکس بدل شوند.

در چنین شرایطی فرد به تنهایی نمی­تواند مورد شکایت را پیگیری کرده و از حق خود در دادگاه دفاع نماید، چراکه برای انجام این کار آشنایی کافی با قوانین و رویه­های حقوقی از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این صورت ضروری است که افراد، چه کارگر و چه کارفرما، با مشاورین حقوقی متخصص در این امر مشورت نموده و از یک وکیل توانا و مجرب یاری بگیرند.

البته توجه داشته باشید که هر وکیلی نمی­تواند در خصوص دعاوی میان کارگر و کارفرما ورود کرده و افراد را همراهی نمیاد. بلکه لازم است تا وکیل مورد نظر به صورت تخصصی با قوانین و دعاوی مطرح شده در این حوزه آشنا بوده و از تجربیات کافی برخوردار باشد.

البته حوزه­ی فعالیت وکلای اداره­ی کار صرفا به پیگیری شکایات منحصر نمی­گردد. این دسته از وکلا می­توانند در امور مختلفی چون تنظیم قرارداد کار، برسی شرایط آن و مواردی از این دست به افراد و شرکت­ها کمک نمایند.

مثلا شما به عنوان یک کارفرما می­توانید جهت جلوگیری از بروز اختلافات انچنینی با کارگران، قرارداد کار را زیر نظر یک وکیل متبحر و با توجه به تمامی اصول و قوانین تنظیم نمایید.

با توجه به این موارد، بدیهی است که در صورت مواجهه با اختلافف نقض حقوق و قوانین در محل کار، تماس با یک وکیل اداره کار مجرب ضرورت دارد. در این بین می­توانند از وکلای توانمند و مشاورین حقوقی موسسه تهران وکیل یاری جویید.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در میدان کاج وکیل اداره کار در میدان کاج

شکایت از کارفرما در میدان کاج

در اغلب موارد این کارگر است که بر علیه کارفرمای خود شکایتی را طرح می­نماید. این امر نشان­دهنده­ی قانون شکنی­های بسیار و نقض حقوق کارگران در محیط کار می­باشد. شکایت کارگر از کارفرما می­تواند مضامین متفاوتی چون عدم پرداخت دستمزد، ممانعت از بیمه کردن نیروی کار، عدم پرداخت سنوات و… داشته باشد.

با توجه به شیوع این دست اختلافات و مشکلات در محیط­های کاری مختلف، بسیاری از کارگران به علت عدم آشنایی با قوانین اداره کار، قانون شکنی­های اینچنینی را نادیده گرفته و از طرح شکایت سرباز میزنند. بسیاری دیگر نیز به علت نداشتن مهارت و تخصص در زمنیه­ی پیگیری شکایات، از رسیدن به مقصود خود ناامید می­شوند.

به ویژه با توجه به این نکته که کارفرمایان به علت تبحر بیش­تر در امور قانونی و برخوردار از امکانات مالی  از وکلای بسیار توانا یاری می­گیرند، امکان موفقیت کارگر در دعاوی اینچنینی بسیار اندک است.

در نتیجه ضرورت دارد که کارگر نیز از طریق تماس با وکلای حرفه­ای و باتجربه مشکلات خود را مطرح کرده و در خصوص چگونگی طرح شکایت و پیگیری آن، از راهنمایی وکیلان ادراه کار استفاده نماید.

 شکایت از کارفرما در میدان کاج شکایت از کارفرما در میدان کاج

در این صورت می­تواند با آگاهی کامل و به شیوه­ای اصولی، دادخواست خود را مطرح نموده و مراحل مختلف پیشبرد آن را طی نمایید. در چنین شرایطی احتمال موفقیت کارگر تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانید با مشاوران دفتر حقوقی تهران وکیل تماس حاصل نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *