تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در کامرانیه + شکایت از کارفرما در کامرانیه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در کامرانیه + شکایت از کارفرما در کامرانیه اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در کامرانیه + شکایت از کارفرما در کامرانیهوکیل اداره کار در کامرانیه + شکایت از کارفرما در کامرانیه

ویژگی های وکیل اداره کار در کامرانیه

وکیل اداره کار در کامرانیه، وکالت تعهدی است به این معنا که وکیل مکلف است تمام تلاش خود را برای دفاع صحیح از موکل به کار بندد و قانوناً مسئولیت حصول نتیجه را ندارد و در واقع حصول نتیجه را تضمین نمی کند.

 اما مشکل اینجاست که باید در قبال موکل پاسخگو باشد و این ملاک سنجش اعتبار یک وکیل در جامعه است و اینجاست که وکالت از سایر مشاغل آزاد جدا می شود و احساس مسئولیت با دقت بالا  مهمترین اصل وکالت  کافی است یک وکیل کوچکترین اشتباهی مرتکب شود تا همه به او بدهکار باشند.

 اعتبار یک وکیل تلاشی است که او برای تکمیل هر یک از پرونده های موکلان خود انجام می دهد.  گاهی مثل مقایسه وکیل با پزشک است، اما اگر بیماری با داروهای تجویز شده توسط پزشک بهبود پیدا نکند، با دید معتبری با پزشک برخورد نمی کند یا تاثیری در حقوق پزشک ندارد و بیمار در نهایت پزشک خود را تغییر می دهد. 

 اما در مورد وکیل نیمی از مبلغ حق الوکاله بستگی به نتیجه پرونده دارد و موکل از موضع طلبکار با وکیل معامله می کند و به راحتی و بدون اعتراض به سراغ وکیل دیگری نمی رود. در ادامه مقاله وکیل اداره کار در کامرانیه ما را همراه کنید.

شکایت از کارفرما در کامرانیه

یکی از مهمترین دلایلی که کارگران در این زمان در وضعیت بدی قرار گرفتند، وجود نظریه اصالت فردی بود که مبتنی بر اصل آزادی و حاکمیت افراد بود و دولت ها حق دخالت در امور فردی را نخواهند داشت. 

روابط  در تئوری، فرد مهم است و جامعه فرعی است، از نظر مکتب فردیت، هر فردی آزاد و مستقل و برابر با افراد دیگر است، تساوی افراد در برابر قانون ایجاب می کند که هیچ امتیازی به نفع آن وضع نشود.  یک طبقه خاص، حتی مقرراتی که از ضعیف‌ترین گروه‌های جامعه حمایت می‌کنند، تابو هستند و باید از آن اجتناب کرد. 

به عقیده پیروان این مکتب، کارگران و کارفرمایان باید به تنهایی (بدون حمایت دولت با یک تشکل صنفی) مذاکره کنند و از آنجا که فرض بر این است که حقوق برابر «آزادانه» روابط کار را تعیین می کند.  بر اساس این نظریه، روابط اقتصادی بین افراد باید آزاد و بدون دخالت دولت باشد.

وکیل اداره کار در کامرانیه وکیل اداره کار در کامرانیه

کامرانیه، منطقه کامرانیه چه خدماتی ارائه می دهد؟

  دریافت کد کاربری و رمز عبور

  تقدیم دادخواست توسط وکیل کار و تامین اجتماعی

  شرکت در جلسات هیئت دفاع و حل اختلاف

  ثبت اعتراض و تنظیم لایحه در هیأت حل اختلاف و حل اختلاف

  مشاوره در روابط کار و تامین اجتماعی دستمزد را بر اساس سابقه کار محاسبه می کند

  اضافه کاری سنوات خدمت، زمان باقیمانده، مرخصی عیدی و پاداش شب کار، حق نوبت، حق ماموریت و غیره.

  انجام امور مربوط به بیمه بیکاری

  تنظیم انواع قراردادها از جمله: پیمانکاری، قرارداد بازاریابی، سرایداری، قرارداد فروش، نمایندگی، تجاری، دورکاری و برون سپاری و ….

  بررسی قراردادهای کار کارگران و پرسنل

  تهیه اظهارنامه جهت اخذ سفته از کارفرما

  تهیه و تدوین این کارنامه انضباطی

  انجام کلیه امور مربوط به نیروی انسانی اعم از استخدام و جذب با پرسشنامه استخدامی

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

برای دفاع در اداره کار از چه چیزی استفاده کنیم؟

  بهتر است از وکیلی استفاده کنید که ابتدا دانش کاملی از قوانین کار و تامین اجتماعی و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد.

 باید بدانیم که وکلای دادگستری دانش کاملی از قوانین کار ندارند زیرا دروس تخصصی در این زمینه در رشته حقوق وجود ندارد، یعنی در رشته حقوق کار و تامین اجتماعی تدریس نمی شود مگر اینکه بعداً در رشته حقوق تخصص پیدا کنند.

 شکایت از کارفرما در کامرانیه شکایت از کارفرما در کامرانیه

چگونه یک وکیل اداره کار در کامرانیه کاربلد پیدا کنید؟

  این مراحل را دنبال کنید تا یک وکیل خوب پیدا کنید که بتواند از پرونده شما حمایت کند.  لیستی از وکلا را جستجو کنید و تمرکز خود را به ایالت خود محدود کنید. 

حتی اگر فکر نمی کنید که لازم نیست شخصاً با وکیل خود ملاقات کنید، مهم است که یک متخصص حقوقی را پیدا کنید که دارای مجوز برای کار در ایالت شما باشد.  اگر می خواهید وکیلی پیدا کنید که در منطقه شما کار می کند، جستجوی خود را بر اساس شهر محدود کنید.

  مشخصات هر یک از نامزدها را به دقت بخوانید تا ارزیابی کنید که آیا آنها برای شرایط شما مناسب هستند یا خیر.  به عنوان مثال، اگر شما یک کارمند اتحادیه هستید که اخیراً اخراج شده‌اید، ممکن است بخواهید به دنبال یک وکیل کارگری باشید که چندین سال تجربه وکالت کارمندان را داشته باشد و دارای قدرت باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *