تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل مجتمع قضایی خانواده ۱

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

دادگاه‌ها که در نظام جمهوری اسلامی موجود می‌باشد؛ انواع مختلفی دارد. جهت تقسیم بندی دادگاه‌ها که تحت نظر قوه قضائیه می‌باشد، به شرح زیر است. یک، دادگاه حقوقی دو، دادگاه خانواده سه، دادگاه کیفری که برحسب قانون تقسیم بندی شده است. دادگاه‌های کیفری بر اساس قانون آیین دادرسی کیفری به دادگاه کیفری، دادگاه انقلاب و دادگاه نظامی و دادگاه ویژه اطفال و نوجوانان و دادگاه روحانیت تقسیم می‌شود. صلاحیت هر یک از این دادگاه‌های کیفری از نظر قانون مشخص می‌شود.

دعاوی قابل طرح در مجتمع قضایی و حقوقی و اختلافات ملکی که شامل اختلاف در مالکیت املاک و درخواست رفع تصرف عدوانی ملک درخواست رفع مزاحمت حفظ نوامیس مردم درخواست رفع ممانعت از امور املاک ملزم کردن به تسلیم و تحویل کالا و ملزم به تعمیرات مورد اجاره خلع ید و خلع بنا، ملزم کردن به تنظیم سند رسمی و گرفتن پایان کار مطالبه اجرت المثل ایام تصرف و عدم مالکیت باطل کردن و اصلاح سند اعتراض ثالث اجرایی نسبت به ملک و سایر دعاوی ملکی در صلاحیت دادگاه حقوقی می‌باشد.

وکیل مجتمع قضایی خانواده شماره یک خدمات تخصصی گروه وکلای خانواده موسسه حقوقی تهران وکیل است که با به کارگیری برترین وکلای تخصصی خانواده در محلات و خیابان نبرد ارائه خدمات می‌کند.

مجتمع قضایی خانواده شماره یک در خیابان نبرد با در دست داشتن بهترین وکلا در زمینه امور قضایی و خانواده می‌تواند به شما کمک کند. شما می‌توانید جهت ارتباط گرفتن با مجتمع قضایی شماره ۱ در خیابان نبرد با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دعاوی که مربوط به امور حسبی و شناسنامه‌ای می‌باشد. تقسیم کردن ارث و مواردی که مربوط به ورثه می‌باشد. تنفیذ وصیت نامه، تنفیذ صلح نامه و باطل کردن شناسنامه فردی که از دنیا رفته باطل کردن گواهی فوت ملزم کردن به انتقال رسمی مال وراث ابطال گواهی انحصار وراثت در صلاحیت دادگاه حقوقی خانواده می‌باشد.

دعاوی حقوقی مربوط به خانواده، مهریه که به صورت عند مطالبه و عند استطاعه می‌باشد. برگشت دادن جهیزیه و مجبور کردن به پرداخت نفقه در مواردی که زوج امتناع می‌کند. از پرداخت نفقه دادگاه خانواده وی را مجبور به پرداخت نفقه و مهریه می‌کند. زمانی که زوج و زوجه با یک دیگر ازدواج می‌کنند؛ نیازمند به یک منزل مسکونی مشترک هستند که دادگاه خانواده زوج را ملزم به تهیه منزل مسکونی مشترک می‌کند. الزام به تمکین خاص و عام در همه زمینه‌ها زوجه در صورت دارا بودن شرایط زوج و در صورت پرداخت نفقه می‌بایست از زوج تمکین داشته باشد؛ مگر در شرایط خاص که این شرایط در سده‌های دیگر مجتمع به آن پرداخته شده است. اجازه ازدواج مجدد زوج زمانی که میخواهد مجدد ازدواج و تجدید فراش کند، نیازمند به اجازه همسر اول می‌باشد. همسر اول باید یک وکالت محضری به زوج مبنی بر ازدواج دوم بدهد. زوج زمانی می‌تواند ازدواج مجدد داشته باشد که از در دادگاه شرایط برابری میان زوجین را رعایت کند. اثبات و نفی نسب و صدور حکم رشد طلاق که به درخواست مرد یا طلاق به درخواست زن که به صورت طلاق توافقی و فسخ نکاح می‌باشد.

وکیل مجتمع قضایی خانواده شماره یک تضمین می‌کند که در هر زمینه‌ای به ویژه زمینه‌های خانواده و حقوق خانواده بهترین وکلا را با تضمینی‌ترین نتایج به شما ارائه کند. قبل از هر اقدامی برای طرح دعوا در مجتمع قضایی خانواده شماره یک حتماً باید از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نسبت به ثبت نام در سامانه و گرفتن کد رهگیری اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل کمک بگیرید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشند. جلب رضایت شما مشتریان گرامی، هدف وکلای صاحب تجربه این مجموعه است؛ پس با اطمینان خاطر پرونده‌های خود را در این زمینه به وکلای تهران وکیل بسپارید و با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *