تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره رایگان حقوقی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع مشاوره رایگان حقوقی پرداخته شده است.شما می توانید سوالات حقوقی خود را از طریق مشاوره حقوقي رایگان با ما در میان بگذارید.

 

مشاوره رایگان حقوقیمشاوره رایگان حقوقی

اگر تا به حال اقدام به طرح دعوا در مراجع قضایی نموده باشید بحث طولانی بودن روند دادرسی (رسیدگی به موضوع شکایت از لحظه صدور حکم تا صدور حکم نهایی و اجرای حکم) که اصطلاحا اطاله دادرسی گفته می شود را آشنا می باشید. در واقع به گواه کارشناسان و قضات محاکم دادگستری یکی از اساسی ترین  مشکلات رایج دستگاه قضا در روند رسیدگی به شکایات و تظلمات افراد، همین موضوع اطاله دادرسی می باشد..اگرچه کمبود قضات و نیروی انسانی تاثیر زیادی در این خصوص داشته است اما مساله ی مهم تر که سبب این معضل در جامعه و مراجع قضایی شده است، بحث عدم آگاهی مردم  به قوانین و مقررات می باشد.

به عبارتی، امروزه بسیاری از دعاوی مطرح شده به واسطه ی سواستفاده از غفلت، و عدم اطلاع از قوانین و مقررات می باشد که دستخوش وقوع جرائمی چون کلاهبرداری، انتقال مال غیر و… شده است. مساله ی دیگری که موجب افزایش حجم پرونده ها و اطاله دادرسی شده است که البته بازهم در ارتباط با عدم آگاهی به قوانین و مقررات می باشد، بحث طرح دعاوی واهی می باشد. درواقع منظور از دعوای دعاوی هستند که هیچ اثر و فایده ای قانونی برای آنها درنظرنگرفته است و جز اتلاف وقت و هزینه ثمره ی دیگری به دنبال نخواهد داشت.

مشاوره رایگان حقوقیمشاوره رایگان حقوقی

حال با توجه به موارد بیان شده، به زعم بسیاری از کاشناسان موضوعی که می تواند تاثیری زیادی درکاهش اطاله دادرسی و البته جلوگیری از طرح دعاوی واهی در مراجع قضایی شود، بحث انجام مشاوره حقوقی پیش از هرگونه انجام فعل و انفعالات حقوقی می باشد. به همین منظور در این نوشتار قصد داریم به مزایا و ویژگی های مشاوره حقوقی و خصوصیات یک مشاور خوب بپردازیم ودرآخر طریقه ی بهره مندی از خدمات و مشاوره رایگان حقوقی را نیز بیان کنیم.

مزایای بهره مندی از مشاوره حقوقی

با گسترش روابط و ارتباطات میان اعضای جامعه، برای اداره امور کشور، هدف مندی و ارتقای سطح مرودات و البته پایبندی به آنها، قوانین و مقررات نیز به تبع آن با رشد و پیشرفت چشم گیری مواجه شد به گونه ایی که امروزه می توان گفت در بسیاری از موضوعات شایع و مورد نیاز مردم، قانون گذاری صورت گرفته است.اما علم حقوق و به طورکلی قوانین رایج کشور، یک امر تخصصی محسوب می شود که حقوق دانان برای آگاهی و اشراف کامل به آن مدت زمان بسیار زیادی صرف یادگیری و تسط برآن صرف کرده اند و طبیعتا افراد جامعه به دلیل گستردگی وتخصصی بودن آن تسلط کافی و لازم را به قوانین و مقررات دارا نمی باشند به همین منظور انجام مشاوره حقوقی بیش از هرچیز یک امرمهم، سرنوشت ساز و البته بسیار ارزشمند می باشد.

مشاوره رایگان حقوقیمشاوره رایگان حقوقی

مساله ی دیگر درخصوص فایده و لزوم انجام مشاوره ی حقوقی، بحث پیشگیرانه بودن آن دروقوع بسیاری از

مشکلات و معضلات امروزی  برای افراد جامعه می باشد.

متاسفانه همانطور که اشاره شد،بسیاری از افراد جامعه اطلاعات کافی و جامعی از قوانین و مقررات دارا نمی باشند، وبا همین وجود اقدام به انعقاد قراردادها و تعهدات می نمایند، که بسیار شاهد این موضوع هستیم که قرارداد منعقدشده از نظر قانونی ایرادات متعددی به آن وارد بوده و بعضا خسارات سنگین و حتی جبران نشدنی به وی وارد شده است.

مساله و اهمیت دیگر انجام مشاوره حقوقی ، صرفه جویی در وقت و هزینه ی می باشد.

مشاوره رایگان حقوقیمشاوره رایگان حقوقی

زمان و هزینه پرداختی برای ارائه ی یک مشاوره به مراتب بسیار کمتر و به صرف تر می باشد تا اینکه پس از وقوع اختلاف و طرح آن به مراجع قضایی ناگزیر به انتخاب یک وکیل دادگستری و پرداخت حق الوکاله به آنها باشیم.

البته لازم به ذکراست که، اگرچه امروزه بسیاری از وکلای دادگستری و موسسات حقوقی برای انجام مشاوره حقوقی اقدام به دریافت هزینه های بعضا زیادی از افراد متقاضی می نمایند، و اقدام به مشاوره رایگان حقوقی نمی نمایند، اما در مباحث بعدی به طریقه انجام مشاوره رایگان حقوقی اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های یک مشاوره حقوقی

امروزه با توجه به مشکلات  متعدد حقوقی افراد در جامعه،افراد و موسسات حقوقی مختلفی اقدام به ارائه خدمات حقوقی به مردم نموده اند یا افرادی که اصطلاحا به آنها کارچاق کن نامیده می شود با ادعای اعتبار و نفوذ نزد قضات و کارکنان مراجع قضایی اقدام به دریافت هزینه ی هنگفتی از مردم می نمایند و ثمره ای جز هدر رفت زمان و سرمایه افراد نخواهد داشت.

اما درخصوص ویژگی و خصوصیات یک مشاوره حقوقی باید بیان داشت که؛ تخصص، آگاهی و اشراف کامل به قوانین از جمله مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های یک مشاورحقوقی محسوب می شود. چراکه همانطور که بیان شد، آگاهی از قوانین یک امر تخصصی می باشد که هرشخصی توانایی آن را دارا نمی باشد.

مساله ی حائز اهمیت دیگر، بحث تجربه در ارائه ی مشاوره ی حقوقی می باشد،درواقع اگرچه داشتن آگاهی کامل به قوانین شرط اساسی و مهم محسوب می شود اما از آنجایی که بسیاری مقررات در رویه و در عمل یا اجرا نمی شوند ویا متفاوت از آنچه که در قانونی بیان شده اجرا می شود ویا در مواردی اختلاف نظر میان قضات مطرح می باشد که منجر به صدور آرا متفاوت در موارد مشابه می شود که بحث تجربه و البته به روز بودن امری مهم و تعیین کننده محسوب می شود.

حال با توجه به موارد بیان شده، باید اذعان داشت که موسسه حقوقی تهران وکیل با بهره گیری از وکلا و مشاورین حقوقی که  اولا آگاهی و اشراف کاملی از قوانین و مقررات داشته و ثانیا دارای تخصص و تجربه در بسیاری از دعاوی رایج حقوقی نظیر، قراردادها، مطالبه وجه، اسناد تجاری، دعاوی مربوط به امور خانواده نظیر، طلاق، مطالبه مهریه و استرداد جهزیه همچنین دعاوی مربوط به حقوق کیفری نظیر؛ سرقت، کلاهبرداری، خیانت درامانت، صدورچک بلامحل و البته اموری اداری نظیر اعتراض به آرا صادره از سوی کمیسیون های شهرداری ها، اداره کار و… را دارا می باشند.

مشاوره رایگان حقوقیمشاوره رایگان حقوقی

مشاوره رایگان حقوقی           

پس از بررسی ضرورت و لزوم  انجام یک مشاوره پیش از انجام هرگونه فعل و انفعلات حقوقی،و پس ازآن ویژگی های یک مشاوره حقوقی، مساله ی حائز اهمیت دیگر بحث مشاوره رایگان حقوقی می باشد.

اگرچه همانطور که بیان شد مشاوره حقوقی یک امر ضروری می باشد اما متاسفانه امروزه ارائه خدمات حقوقی به مردم دارای هزینه های نسبتا سنگینی به خصوص برای افراد ضعیف و کم درآمد جامعه می باشد. به همین منظور برخی از وکلا و موسسات وجوددارند که اقدام به مشاوره رایگان حقوقی می نمایند هرچند از لحاظ آماری تعداد وکلا و موسساتی که اقدام به مشاوره رایگان حقوقی می نمایند بسیار کم بوده و البته در مواردی این مشاوره رایگان حقوقی به دلیل اینکه از سوی افراد متخصص صورت نگرفته است کیفیت لازمه را دار نمی باشند.

در همین راستا و در ارتباط با این موضوع باید بیان داشت که؛

موسسه حقوقی تهران امکان را برای افراد و متقاضیان استفاده از خدمات مشاوره ای فراهم نموده است که افراد قبل از هرگونه اقدام به طرح دعوا و حضور در مراجع قضایی بتوانند از مشاوره رایگان حقوقی برخوردار شوند.

لازم به ذکر است که انجام مشاوره رایگان حقوقی در موسسه تهران وکیل توسط افراد متخصص ، خبره و دارای تجربه و  تبحر لازم در امور حقوقی انجام می شود.

جدای از این موضوع، موسسه حقوقی تهران وکیل، برای افرادی که امکان مراجعه حضوری به موسسه را دارا نمی باشند این امکان را فراهم نموده است تا به صورت غیرحضوری و از طریق تماس و شبکه های اجتماعی(واتس اپ) اقدام به ارائه مشاوره رایگان حقوقی می نماید.

مشاوره رایگان حقوقیمشاوره رایگان حقوقی

شماره تماس برای انجام مشاوره رایگان حقوقی

موسسه حقوقی تهران به صورت تمام وقت و پشتیبانی 24 ساعته در شبکه های مجازی آماده ارائه خدمات و انجام مشاوره رایگان حقوقی می باشد.

برای انجام مشاور رایگان حقوقی می توانید به شماره های 77221941-021 و 09371135833- 09100911179 ارتباط برقرار نمایید.   

      

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *