تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

انتخاب وکیل خوب

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

اصولا مناسب ترین وکیل برای هر کدام از دعاوی باید ویژگی های مشخصی را دارا باشد که در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره خواهد شد. تعهد کاری و مسئولیت پذیری بر طبق گفته بسیاری از بزرگان در عرصه حقوق و قضا اصلی ترین شاخصه یک وکیل خوب میباشد. این مهم بدان جهت تاثیر گذاری فراوانی بر روند دادرسی دعوی میگذارد که وکیل با احساس تعهد بالایی که نسبت به موکل خود دارد از تمام توان و استعداد خود در جهت احقاق حقوق موکلش استفاده مینماید.

 

نکته ی مهم بعدی میزان دانش و آگاهی و سطح تحصیلات وکیل مورد نظر میباشد که آنهم اثر گذاری زیادی بر نتیجه پرونده در محکم قضایی دارد بدان جهت که هر چه میزان این دانش و آگاهی و تسلط نسبت به مواد قانون بالاتر باشد، وکیل ابزارهای بیشتری جهت استفاده در محکمه خواهد داشت و این بسط ید به او کمک خواهد کرد که از طرق گوناگون جهت دفاع از موکل خود در دادگاه اقدام کند. البته لازم به ذکر است که میزان تحصیلات نسبت مستقیمی با سطح کیفی وکالت وکلا ندارد یعنی نمیتوان گفت وکلایی که به طور مثال دکترای حقوق ندارند سطح کمتری نسبت به وکلای دارای دکترا دارند ولی در مجموع داشتن تحصیلات بالای حقوقی ویژگی مطلوبی برای هر وکیل پایه یک دادگستری محسوب می شود.

انتخاب وکیل خوب

نکته مورد توجه بعدی میزان تجربه و سابقه ی وکیل میباشد. این موضوع هم اثرات فراوانی بر روند دادرسی و نتیجه پروند برجا میگذارد از آن جهت که هرچه میزان این تجربه در دعاوی تخصصی بالاتر باشد بدان معنی است که وکیل تسلط بیشتر بر زیر و بم قانون در حوزه فوق الذکر داراست. این تسلط به وکیل امکان آن را میدهد که از تمام امکانات قانون در جهت احقاق حقوق موکل خود در کمترین زمان ممکن بهره ببرد.
موسسه حقوقی تهران وکیل با تشکیل گروهی از بهترین و حرفه ای ترین وکلای پایه یک دادگستری در تهران که دارای بالاترین سوابق و بیشترین تجربه در وکالت میباشند و همچنین با ایجاد گروه های وکلای تخصصی در حوزه های اصلی پرونده های قضایی همچون تیم تخصصی وکلای دعاوی حقوقی،تیم تخصصی وکلای دعاوی کیفری،تیم تخصصی وکلای دعاوی خانواده و طلاق و همچنین تیم تخصصی وکلای دعاوی ملکی آمادگی خدمت رسانی و قبول وکالت برای تمام افرادی که به دنبال بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران هستند، دارد.

برای دریافت وقت مشاوره حقوقی حضوری میتوانید با شماره تلفن موسسه که در قسمت پایین تمام صفحات سایت درج گردیده است در تماس باشید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

3 دیدگاه

  • با عرض سلام و خیته نباشید،من یک وکیل بسیار عالی و مجرب در مسایل خانوادگی(طلاق)و مسائل حقوقی در شیراز نیاز دارم که متاسفانه هیچ نشان و ادرس یا تلفنی از ان در سایت پیدا نکردم،لطفا جهت معرفی وکیل مجرب در شیراز،راهنمایی بفرمایید.سپاسگزارم.

  • من از شخصی ۴عدد ۴پنجره خریدم اما الان به من شراکت درسرقت خورده چه کنم لطفا جواب بده نمیدونم چه کنم

  • سلام لطفا پاسخ سوال بنده را بدید ممنون.
    من پدرم یکسال و نیم پیش فوت کردن ما یه دستگاه آپارتمان مسکونی داریم که قبل از فوت پدرم سه دانگ آن را به نام مادرم کرده بودند و سه دانگ دیگر به نام پدرم بود الان در حال حاضر پدرم فوت کردند و صلحی نکردن که سه دانگ دیگر خود به خودی به نام مادرم بشود و بطور کلی ۶ دانگ به نام مادرم شود الان در حال حاضر چون پدرپدرم (پدربزرگم)در قید حیات هستن از آن سه دانگ باقی مانده بین من و برادرم و مادرم و پدر بزرگم تقسیم میشود ما اگر با پدر بزرگم صحبت کنیم در رابطه با ۱/۶ ارثی که بهشون میرسه ازشون بخوایم که به ما ببخشن و سهمی نخوان و کل ۶ دانگ به نام مادرم شود چه اقدامی باید انجام بدیم و به ترتیب چه کارهایی باید انجام شود؟اگر دست نوشته بنویسن که سهمی نمیخوان و امضا و اثرانگشت بزنن کافیه؟اگر روزی فوت کنن همون دست نوشته کار ما را راه می اندازد یا باید با کل بچهای پدربزرگم طرف بشیم؟ممنون میشم کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *