تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

برای شکایت از کارفرما به کجا مراجعه کنم

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع برای شکایت از کارفرما به کجا مراجعه کنم؟ اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید. ممکن است برای بسیاری از کارگران این سوال پیش آید که برای شکایت از کارفرما به کجا مراجعه کنم و چگونه می توانم در کوتاه ترین زمان ممکن موفق به محکوم نمودن کارفرما به دلیل عدم پرداخت حقوق و یا اقدامات غیر قانونی دیگر او بشوم؟

همه ما می دانیم که کارگران یکی مهم ترین عناصر در تکمیل فرایند تولید در کشور هستند و جزو مهم ترین ارکان برای به چرخه در آوردن اقتصاد کشور می باشند، با این وجود دیده می شود که گاهی کارفرمایان در قبال این قشر زحمتکش اجحاف می کنند و با عدم پرداخت حقوق آن ها و یا با عدم توجه به حقوق مسلم آن ها موجبات عدم رضایت این قشر را فراهم می کنند.

به همین دلیل است که کارگران متعددی هستند که از ما می پرسند برای شکایت از کارفرما به کجا مراجعه کنم و یا از چه راهی می توانم به حقوق خود دست پیدا نمایم؟

در صورتی که تجربه کافی در این مورد ندارید می توانید با مشاوره حقوقی با نحوه شکایت از کارفرما در سایت اداره کار آشنا شوید. توجه داشته باشید که برای مشاوره حقوقی به منظور شکایت از کارفرما باید یک فرد متخصص در این امور را پیدا کنید که توان مشاوره حقوقی به بهترین نحو را داشته باشد.

قبل از این که در این مورد صحبت کنیم باید تاکید شود که با توجه به این که کارگران به طور معمول دانش حقوقی بالایی برای پیگیری مطالبات خود از طریق قانون ندارند بهتر است که در این موارد با تحقیق و تماس با یک وکیل اطلاعات بیشتری کسب کنند.

ما در ادامه به منظور کمک به شما به منظور آگاهی از نحوه شکایت از کارفرما چند نکته را ذکر خواهیم نمود که می تواند برای شما مفید واقع شود.

برای شکایت از کارفرما به کجا مراجعه کنمبرای شکایت از کارفرما به کجا مراجعه کنم

چند نکته در ارتباط با شکایت از کارفرما

باید توجه داشته باشید که در حال حاضر شکایت از کارفرما به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه اداره کار انجام می شود و برای همین شاید در مراحل اولیه نیازی به مراجعه به حضوری برای شکایت از کارفرما نداشته باشید.

برای همین باز هم تاکید می شود که در واقع در پاسخ به کارگرانی که می پرسند برای شکایت از کارفرما به کجا مراجعه کنم نیازی به مراجعه به محل خاصی نیست و صرفا با مراجعه به سایت اداره کار می توانید ضمن ثبت شکایت پیگیری ان باشد.

اگر فکر می کنید نیازمند کمک موسسات حقوقی هستید، دفتر حقوقی تهران وکیل آماده است تا در صورت نیاز به کارگران کمک کند تا بهتر با نحوه پیگیری شکایات خود آشنا شوند و هر چه زودتر به پاسخ سوال مهم خود که برای شکایت از کارفرما به کجا مراجعه کنم برسند.

به همین دلیل در صورتی که شما هم به عنون یک کارگر زحمتکش این سوال و یا سوالات مشابهی برای پرسیدن دارید می توانید با ما در موسسه تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

برای شکایت از کارفرما به کجا مراجعه کنمبرای شکایت از کارفرما به کجا مراجعه کنم

نحوه شکایت از کارفرما در خصوص عدم پرداخت حقوق

کارگران می توانند در صورتی که حتی یک ماه حقوق خود را دریافت نکرده اند، به اداره کار شکایت کنند. به این ترتیب شما می توانید با در دست داشتن قرارداد و مشخصات کارفرما، شکایت خود را به عمل بیاورید. خیلی از افراد ممکن است ماه ها برای یک کارفرما کار کنند اما بعد از گذشت چند ماه حقوقشان را نگیرند. در این صورت اگر قرارداد داشته باشند و یا حتی یک ماه حقوق از طرف شرکت به حسابشان واریز شده باشد، می توانند به اداره کار شکایت کنند. نحوه شکایت هم به این صورت است که شما باید در ابتدا احراز هویت انجام دهید. احراز هویت در پیشخوان دولت انجام می شود و همچنین می توانید این کار را در منزل و به صورت غیر حضوری هم انجام دهید. بعد از اینکه احراز هویت انجام دادید، اس ام اسی برایتان می آید که در آن نام کاربری و کلمه عبور نوشته شده است. به وسیله این نام کاربری و رمز عبور می توانید در سایت روابط کارف نسبت به شکایت اقدام کنید. برای اینکار باید یک دادخواست بنویسید و سپس مدارک مورد نظر که می تواند شامل برگه بیمه و یا قرار داد است را در سامانه بارگذاری نمایید. بعد از بارگذاری مدارک دو هفته طول می کشد تا محل جلسه و تاریخ دادگاه مشخص گردد. این تاریخ به هر دو طرف یعنی کارفرما و کارگر ارسال می شود. پس از ارسال روز دادگاه هر دو نفر موظف هستند تا در جلسه حضور پیدا کنند و در این جلسه توسط کارگزار بیمه تمامی شکایات ثبت می شود و به دست قاضی می رسد. بعد از این جلسه حدودا 10 روز کمتر، فرصت نیاز است تا حکم صادر شود. اگر شما نسبت به حکم صادر شده اعتراض دارید، 15 روز از طرف دادگاه به شما زمان تعلق می گیرد تا بتوانید نسبت به رای صادر شده اعتراض کنید. ما پیشنهاد می کنیم که این کار را حتما به کمک یک وکیل ماهر و با تجربه انجام دهید.

وکیل برای شکایت از کارفرما

اگر شما می خواهید از کارفرمایتان به دلیل پرداخت نکردن حقوق و یا بیمه نکردن شکایت کنید، باید با کمک یک وکیل روند پرونده را پیش ببرید. وکیل دادگستری با علم بر تمامی قوانین و آیین نامه ها می تواند شما را در این راه پر پیچ و خم کمک کند. برای ارتباط بیشتر با وکیل موسسه تهران وکیل، همین حالا اقدام بنمایید

موسسه تهران وکیل با دارا بودن بهترین وکلای متخصص در امور مرتبط با اداره کار و آشنا قوانین مربوط به روابط کارفرما و کارگر، می تواند شما را در این مسیر همراهی کند و موجبات مطالبه حقوق شما از کارفرما را فراهم نماید.

پس اگر خودتان نمی توانید شکایت را تنظیم کنید، به طور حتم با کمک های موسسه خواهید توانست موفق به تنظیم شکایت از کارفرما و بارگذاری مدارک خود در سایت اداره کار شوید.

امیدواریم توضیحات داده شده توانسته باشد به شما کمک کند تا به پاسخ سوالتان که برای شکایت از کارفرما به کجا مراجعه کنم رسیده باشید و بتوانید با تماس با کارشناسان موسسه تهران وکیل موفق به مطالبه حقوق تان از کارفرمایان شوید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *