تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

برای طلاق توافقی پزشکی قانونی نیاز است

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

پزشکی قانونی در زمان طلاق توافقی برای این است که معلوم گردد آیا زوجه باردار می باشد یا خیر .بنابراین زمانی که زوجه باردار باشد و در محضر دادگاه زوجه و زوج اقرار نمایند که زوجه باردار می باشد ،دیگر به پزشکی قانونی برای طلاق توافقی نیازی نیست.

 

همچنین در مواردی که زوجه یایسه می باشد و در این سن عادت زنانگی نمی بیند و قدرت بارداری ندارد و همچنین در مواردی که زوجه دوشیزه و باکره باشد نیز پزشکی قانونی انجام نمی شود و طلاق توافقی صورت می پذیرد.

اما اگر زوجه به سن یایسگی نرسیده باشد و باردار نیز نباشد اما با زوج نزدیکی واقع شده باشد حتی با علم به اینکه باردار نمی باشد باید برای طلاق توافقی به پزشکی قانونی مراجعه نموده و نامه عدم بارداری را با باقی مدارک تحویل شعبه ی رسیدگی کنند دهد.

زیرا طبق قانون حمایت خانواده جهت اجرای صیغه ی طلاق و ثبت طلاق برای زنان غیر دوشیزه و غیر یایسه باید گواهی عدم بارداری ضمیمه حکم دادگاه باشد.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در باب طلاق توافقی یا گرفتن مشاوره از وکیل طلاق توافقی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

8 دیدگاه

  • اگر خانم دوشیزه باشد و هم خانم و هم آقا اقرار به دوشیزه بودن خانم کنند؛نیازی به پزشک قانونی نیست؟؟؟و اینکه برای تعویض شناسنامه به مشکل نمیخورند؟

  • [quote name=”ساناز”]اگر خانم دوشیزه باشد و هم خانم و هم آقا اقرار به دوشیزه بودن خانم کنند؛نیازی به پزشک قانونی نیست؟؟؟و اینکه برای تعویض شناسنامه به مشکل نمیخورند؟[/quote]
    سلام. بازم نیازه نامه پزشک قانونی رو داشته باشید.

  • ببخشيد من ي دختر عقدي هستم و ميخام از حق طلاق جداشم ايا نيازي هست به پزشك قانوني مراجعه كنم؟

  • سلام من عقد هستم و میخوام طلاق بگیرم ایا فقط از بکارت گواهی میخوان . یعنی فقط تاایدیه سالم بودن بکارت مهمه براشون?

  • یه شخصی واسه طلاق سه سال هست که اقدام کرده و الان قراره به صورت توافقی طلاق بگیرن بعد این شخص حدود دوهفته پیش رابطه داشته آیا در آزمایش پزشک قانونی مشخص می‌شود؟ یا آزمایش پزشک قانونی فقط برای عدم بارداری هست؟

  • من تو عقد هستم و ميخام جدا شم رابطه اي هم نداشتم با همسرم نياز به پزشک قانوني هست دادگاه ميفرستن يان؟

  • [quote name=”زهرا”]من تو عقد هستم و ميخام جدا شم رابطه اي هم نداشتم با همسرم نياز به پزشک قانوني هست دادگاه ميفرستن يان؟[/quote]

    سلام ، اگر حذف نام همسر بعد از طلاق براتون مهمه ، بله حتما از دادگاه بخواهید که برای معاینه به پزشکی قانونی معرفی کنند و بعد به دلیل طلاق بائن و دوشیزه بودن بتونید نامه حذف نام همسر را از دادگاه بگیرید. در غیر اینصورت خیلی مهم نیست و به نظر خودتان بستگی دارد
    در صورت تمایل جهت هماهنگی برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر ، با شماره های دفتر مرکزی تماس بگیرید.
    ۰۲۱۷۷۲۲۱۹۴۱
    ۰۹۱۰۰۱۱۱۷۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *